Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] RIX. Rygos oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
    Ciurlionis, tai nėra galutinis variantas, stato antrą tokį pat pier'ą. http://www.db.lv/uploads/thumbnails/...083445.jpg.jpg Iš Baltijos sostinių VNO liko paskutinis nesiplėtęs.
    Tai VNO terminalas atrodys apgailetinai pagal RIX VNO nera kur plestis ar kame reikalas?Tako renovacija tik nusimato ir tuo baigsis kogero

    Comment


      Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
      Tai VNO terminalas atrodys apgailetinai pagal RIX VNO nera kur plestis ar kame reikalas?Tako renovacija tik nusimato ir tuo baigsis kogero
      Kiek zinau jau yra patvirtintas VNO uosto teritoriju planavimo dokumentas, kur esamas sklypas dar skaldomas i tris dalis.
      Show must go von!

      Comment


        Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
        Tai VNO terminalas atrodys apgailetinai pagal RIX VNO nera kur plestis ar kame reikalas?Tako renovacija tik nusimato ir tuo baigsis kogero
        Jei FlyLalas kažkada planavo savo terminalą statytis, reiškia, vietos tikrai galima rast.
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
          Tai VNO terminalas atrodys apgailetinai pagal RIX VNO nera kur plestis ar kame reikalas?Tako renovacija tik nusimato ir tuo baigsis kogero
          Taigi juk 2009 m. atidarytas naujas terminalas, o šiuo metu plėtra nereikalinga. Kai VNO aptarnaus tiek keleivių, kiek RIX, t.y. apie 5 mln., tada bus galima kalbėti apie plėtrą, dabar keleivių aptarnaujama perpus mažiau.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Taigi juk 2009 m. atidarytas naujas terminalas, o šiuo metu plėtra nereikalinga. Kai VNO aptarnaus tiek keleivių, kiek RIX, t.y. apie 5 mln., tada bus galima kalbėti apie plėtrą, dabar keleivių aptarnaujama perpus mažiau.
            Koks dabartinis VNO capacity?

            Comment


              Wikipedia rašo apie 3.
              Paskutinis taisė SarunasLT; 2014.09.24, 22:34.

              Comment


                Na šiemet bus aptarnauta apie 3mln, bet manau, kad pralaidumas realus yra apie 3,5 ar net daugiau, jei užpildyti tuos tylos periodus.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                  Ciurlionis, tai nėra galutinis variantas, stato antrą tokį pat pier'ą. http://www.db.lv/uploads/thumbnails/...083445.jpg.jpg Iš Baltijos sostinių VNO liko paskutinis nesiplėtęs.
                  Taip teisingai, ne tas linkas. Šiaip ar taip, kaip supratau jų tikslas plėsti ne Šengeno zoną ir turbūt ieškoti daugiau reisų, kaip Ašchabadas- Čikaga su sustojimu Rygoje
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Koks dabartinis VNO capacity?
                    VNO jau dabar praktiškai dirba savo maksimaliu projekciniu pajėgumu. Bet kaip
                    Čiurlionis minėjo ir be naujo terminalo statybų galima padidinti oro uosto pralaidumą, optimizuojant keleivių srautus galima dar pusmilijonį pridėti nesunkiai, gal ir visą milijoną, labai pasistengus. Kaip bebūtų, galvoti apie ateitį reikėtų jau dabar, nes ne tokia tolima ji.

                    Comment


                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                      VNO jau dabar praktiškai dirba savo maksimaliu projekciniu pajėgumu. Bet kaip
                      Čiurlionis minėjo ir be naujo terminalo statybų galima padidinti oro uosto pralaidumą, optimizuojant keleivių srautus galima dar pusmilijonį pridėti nesunkiai, gal ir visą milijoną, labai pasistengus. Kaip bebūtų, galvoti apie ateitį reikėtų jau dabar, nes ne tokia tolima ji.
                      Na jei tokiais tempais kaip dabar, tai tą 3mln. Ribą šiemet viršysim. O jei pasiseks tai 3,5mln. Jau bus kitamet viršyti.
                      Tad mano galva jau dabar reikėtų pradėti projekcinius darbus, kad po kokių 2 max. 3 metų pradėti statybas.
                      Kitas dalykas VNO reikia būtinai tvarkyti tą atvykimo salę kur keleiviai pasitinkami, tą pastatą kažkokiais būdais keisti, kiek pamenu Fly lal planuose buvo jau numatyta jog bus statoma ir nauja atvykimo salė, nes šita yra labai nepatogi keleiviams.

                      Comment


                        Apskritai long-tem'u manau reikėtų naujo oro uosto. Toliau nuo miesto, su plėtimosi galimybėmis ir 3+ km taku.

                        Comment


                          Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                          Apskritai long-tem'u manau reikėtų naujo oro uosto. Toliau nuo miesto, su plėtimosi galimybėmis ir 3+ km taku.
                          Nereikia toliau nuo miesto - dabartinis man labai tinka (7 minutės autobusu, 2.20Lt).

                          Comment


                            Dėl patogumo taip, bet dėl plėtros galimybių ir perspektuvų ne kažką.

                            Comment


                              Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                              Dėl patogumo taip, bet dėl plėtros galimybių ir perspektuvų ne kažką.
                              Oro uosto reikėtų ties Vievių, kaip kažkada buvo svarstoma. Tokiu būdu būtų galima aptarnauti keleivius iš Vilniaus ir Kauno + ten eina geležinkelio linija kas būtų irgi labai gerai.

                              Panašiai yra Izraelyje Orouostas yra maždaug per vidurį tarp Telavivo ir Jaruzalės.

                              Bet šiuo metu man tiktų jei tiesiog dabartinį orouostą sutvarkytų moderniai ir nugriautų ar šiaip ką padarytų su tą baidyklę sovietine.

                              Comment


                                Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                                Dėl patogumo taip, bet dėl plėtros galimybių ir perspektuvų ne kažką.
                                O kaip dėl tokio varianto: pietu kryptimi ilginant taką geležinkelis nuleidžiamas žemyn, oro uosto takas eina virš jo estakada (galbut prireiks išpirkti ir nugriaui kažkiek sodo namelių); šiaurės kryptimi - Žirnių gatvė nuleidžiama žemyn (įrengiant dviejų lygių sankryžą su Liepkalnio gatve), kažkiek gamybinių pastatų taip pat nugriaunama. Tikriausia, turėtų būti mažesnės sąnaudos.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  O kaip dėl tokio varianto: pietu kryptimi ilginant taką geležinkelis nuleidžiamas žemyn, oro uosto takas eina virš jo estakada (galbut prireiks išpirkti ir nugriaui kažkiek sodo namelių); šiaurės kryptimi - Žirnių gatvė nuleidžiama žemyn (įrengiant dviejų lygių sankryžą su Liepkalnio gatve), kažkiek gamybinių pastatų taip pat nugriaunama. Tikriausia, turėtų būti mažesnės sąnaudos.
                                  Iš tiesų yra dar vienas variantas, kuris ko gero ir bus naudojamas. Jeigu neklystu 2016 baigiasi Wizz ir Ryanair sutartys su VNO, tad, kaip negerbiamas Sinkevičius minėjo, galimas oro uosto mokesčių pakelimas. Tai gi nubraukiamas maždaug vienas milijonas keleivių, tad ir išsprendžia problemą dėl plėtros. Tada galės SUMIN aiškintis kodėl mažėja darbo vietų turizmo sektoriuje.
                                  Paskutinis taisė SarunasLT; 2014.09.25, 12:48.

                                  Comment


                                    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                    Oro uosto reikėtų ties Vievių, kaip kažkada buvo svarstoma. Tokiu būdu būtų galima aptarnauti keleivius iš Vilniaus ir Kauno + ten eina geležinkelio linija kas būtų irgi labai gerai.

                                    Panašiai yra Izraelyje Orouostas yra maždaug per vidurį tarp Telavivo ir Jaruzalės.

                                    Bet šiuo metu man tiktų jei tiesiog dabartinį orouostą sutvarkytų moderniai ir nugriautų ar šiaip ką padarytų su tą baidyklę sovietine.
                                    o Kauno pletra netiktu?

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      o Kauno pletra netiktu?
                                      Ne, nes kaina tada, ne 2.20 Lt. o 20 Lt.
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                        Ne, nes kaina tada, ne 2.20 Lt. o 20 Lt.
                                        kieno kaina?

                                        Comment


                                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                          Ne, nes kaina tada, ne 2.20 Lt. o 20 Lt.
                                          o stadiono atveju? Kauno 4 Lt, vilniaus 400 Lt Ir dar nebaigtas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X