Parašė SarunasLT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] RIX. Rygos oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąTai VNO terminalas atrodys apgailetinai pagal RIX VNO nera kur plestis ar kame reikalas?Tako renovacija tik nusimato ir tuo baigsis kogeroShow must go von!
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąTai VNO terminalas atrodys apgailetinai pagal RIX VNO nera kur plestis ar kame reikalas?Tako renovacija tik nusimato ir tuo baigsis kogero
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąTai VNO terminalas atrodys apgailetinai pagal RIX VNO nera kur plestis ar kame reikalas?Tako renovacija tik nusimato ir tuo baigsis kogero
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taigi juk 2009 m. atidarytas naujas terminalas, o šiuo metu plėtra nereikalinga. Kai VNO aptarnaus tiek keleivių, kiek RIX, t.y. apie 5 mln., tada bus galima kalbėti apie plėtrą, dabar keleivių aptarnaujama perpus mažiau.
Comment
-
Parašė SarunasLT Rodyti pranešimąCiurlionis, tai nėra galutinis variantas, stato antrą tokį pat pier'ą. http://www.db.lv/uploads/thumbnails/...083445.jpg.jpg Iš Baltijos sostinių VNO liko paskutinis nesiplėtęs.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKoks dabartinis VNO capacity?
Čiurlionis minėjo ir be naujo terminalo statybų galima padidinti oro uosto pralaidumą, optimizuojant keleivių srautus galima dar pusmilijonį pridėti nesunkiai, gal ir visą milijoną, labai pasistengus. Kaip bebūtų, galvoti apie ateitį reikėtų jau dabar, nes ne tokia tolima ji.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąVNO jau dabar praktiškai dirba savo maksimaliu projekciniu pajėgumu. Bet kaip
Čiurlionis minėjo ir be naujo terminalo statybų galima padidinti oro uosto pralaidumą, optimizuojant keleivių srautus galima dar pusmilijonį pridėti nesunkiai, gal ir visą milijoną, labai pasistengus. Kaip bebūtų, galvoti apie ateitį reikėtų jau dabar, nes ne tokia tolima ji.
Tad mano galva jau dabar reikėtų pradėti projekcinius darbus, kad po kokių 2 max. 3 metų pradėti statybas.
Kitas dalykas VNO reikia būtinai tvarkyti tą atvykimo salę kur keleiviai pasitinkami, tą pastatą kažkokiais būdais keisti, kiek pamenu Fly lal planuose buvo jau numatyta jog bus statoma ir nauja atvykimo salė, nes šita yra labai nepatogi keleiviams.
Comment
-
Parašė SarunasLT Rodyti pranešimąApskritai long-tem'u manau reikėtų naujo oro uosto. Toliau nuo miesto, su plėtimosi galimybėmis ir 3+ km taku.
Comment
-
Parašė SarunasLT Rodyti pranešimąDėl patogumo taip, bet dėl plėtros galimybių ir perspektuvų ne kažką.
Panašiai yra Izraelyje Orouostas yra maždaug per vidurį tarp Telavivo ir Jaruzalės.
Bet šiuo metu man tiktų jei tiesiog dabartinį orouostą sutvarkytų moderniai ir nugriautų ar šiaip ką padarytų su tą baidyklę sovietine.
Comment
-
Parašė SarunasLT Rodyti pranešimąDėl patogumo taip, bet dėl plėtros galimybių ir perspektuvų ne kažką.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kaip dėl tokio varianto: pietu kryptimi ilginant taką geležinkelis nuleidžiamas žemyn, oro uosto takas eina virš jo estakada (galbut prireiks išpirkti ir nugriaui kažkiek sodo namelių); šiaurės kryptimi - Žirnių gatvė nuleidžiama žemyn (įrengiant dviejų lygių sankryžą su Liepkalnio gatve), kažkiek gamybinių pastatų taip pat nugriaunama. Tikriausia, turėtų būti mažesnės sąnaudos.Paskutinis taisė SarunasLT; 2014.09.25, 12:48.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąOro uosto reikėtų ties Vievių, kaip kažkada buvo svarstoma. Tokiu būdu būtų galima aptarnauti keleivius iš Vilniaus ir Kauno + ten eina geležinkelio linija kas būtų irgi labai gerai.
Panašiai yra Izraelyje Orouostas yra maždaug per vidurį tarp Telavivo ir Jaruzalės.
Bet šiuo metu man tiktų jei tiesiog dabartinį orouostą sutvarkytų moderniai ir nugriautų ar šiaip ką padarytų su tą baidyklę sovietine.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąo Kauno pletra netiktu?Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNe, nes kaina tada, ne 2.20 Lt. o 20 Lt.
Comment
Comment