Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] RIX. Rygos oro uostas
Collapse
X
-
-
Parašė smb Rodyti pranešimąŠiaip neįtikėtina, bet tokią teisę jie turi ir galima skristi RIX-JFK su Uzbekistan. Tačiau, pagal statistiką, praėjusiais metais tik vidutiniškai 21 žmogus kiekviename reise buvo iš RIX į JFK.
Comment
-
Parašė tomoxas Rodyti pranešimąPatikslinsiu tave, skraido ne su B757, o su B767-300ER. B763ER maximalus skrydžio nuotolis yra 5990nm. Jei norėtum, galėtum nuskrist iki San Francisco (Iš Rygos), aišku tai yra nerealu užpildymo atžvilgiu, bet tik šiaip palyginimui. Skrydžio atstumas tarp Taškento ir JFK yra maždaug 5700nm. Tai spėju tavo teorija del sustojimo pasipildyt kuro yra labai reali ir greičiausiai vienintelė priežastis kodėl lėktuvas leidžiasi Rygoj išviso. Beto Rygos oro uostas turi ilgiausią pakylimo taką is Baltijos šaliu - 3200m kas yra reikalinga tokiam lėktuvui jeigu pilnai krautas, gal tai irgi kažka lėmė...
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTai tik įrodo, kad RIX nėra tikslinė rinka, o operuojant b757, kaip dažniausiai daro Uzbekistano oro linijos, labai patogu sustoti, nes Ryga yra beveik, ties b757 maksimaliu skrydžio nuotoliu nuo JFK.
Ir jie skraido su 767 300ER.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąTai, kad Uzbeku tarifai nesveikai brangus. Ekonomines klases bilietas i viena puse apie 1800 Litu, jeigu ten teisinga ju ten ta kainorasti rades buvau. Siais laikais galima zymei pigiau sulakstyti iki JFK.
Ir jie skraido su 767 300ER.
Į vieną pusę (Ryga - Niujorkas): 450 – 495 EUR; Niujorkas - Ryga 408 - 448 EUR.
Užmetus akį į konkurentus (iš Vilniaus, Rygos į visus Niujorko oro uostus) panašiais mėnesiais, kainos taip pat siekia 600+ eurų su grįžimu daugumai dienų. Tad nepanašu, kad jie būtų kokie išskirtiniai brangininkai.
Manau, tiesiog nėra įdirbio Baltijos šalyse tų skrydžių pardavimui. Oro linijos nežinomos (ar net nepatikimos?) palyginus su visais kitais (net kokiais Ukraine Intl, jau nekalbant apie LOT, Aeroflot ar LH). Nežinau ar tai sunkiai suderinama, bet visuomet atrodė, jog taikantis į Baltijos keleivius galėtų susitarti su vienu iš Air Baltic/Estonian Air/Air Lituanica dėl bilietų pardavimo per jų pardavimo kanalus bei gal skrydžio su jų kodu.
Comment
-
Parašė tomoxas Rodyti pranešimąPatikslinsiu tave, skraido ne su B757, o su B767-300ER. B763ER maximalus skrydžio nuotolis yra 5990nm. Jei norėtum, galėtum nuskrist iki San Francisco (Iš Rygos), aišku tai yra nerealu užpildymo atžvilgiu, bet tik šiaip palyginimui. Skrydžio atstumas tarp Taškento ir JFK yra maždaug 5700nm. Tai spėju tavo teorija del sustojimo pasipildyt kuro yra labai reali ir greičiausiai vienintelė priežastis kodėl lėktuvas leidžiasi Rygoj išviso. Beto Rygos oro uostas turi ilgiausią pakylimo taką is Baltijos šaliu - 3200m kas yra reikalinga tokiam lėktuvui jeigu pilnai krautas, gal tai irgi kažka lėmė...
Comment
-
Taip, teisingai b767 skraido. Vilniaus oro uostas, yra tinkamas b767 nutūpti ir aptarnauti. Bet RIX, turi geriausia infrastruktūrą iš visų Baltijos oro uostų, o "Uzbekistan Airways" yra "airBaltic'o" "code share" partneris, maža to "airBaltic" atlieka privežamąją funkciją tiek iš Estijos, tiek Lietuvos.
Gali būti, kad bilietas iš VNO per RIX į JFK, kainuos pigiau, nei tiesiogiai RIX-JFK.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Aug 16 pvz. RIX-JFK pigiausias.
554 €Aeroflot
793 €Air Berlin
2.412 €Air Canada
1.272 €Air France
789 €airBaltic
2.275 €Austrian Airlines
1.908 €British Airways
2.301 €Brussels Airlines
861 €Finnair
1.256 €KLM
651 €LOT
2.276 €Lufthansa
434 €Norwegian
470 €Transaero Airlines
520 €Turkish Airlines
476 €UTair
463 €Uzbekistan Airways
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTaip, teisingai b767 skraido. Vilniaus oro uostas, yra tinkamas b767 nutūpti ir aptarnauti. Bet RIX, turi geriausia infrastruktūrą iš visų Baltijos oro uostų, o "Uzbekistan Airways" yra "airBaltic'o" "code share" partneris, maža to "airBaltic" atlieka privežamąją funkciją tiek iš Estijos, tiek Lietuvos.
Gali būti, kad bilietas iš VNO per RIX į JFK, kainuos pigiau, nei tiesiogiai RIX-JFK.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš pastebėjau tokį fenomeną, kad dažnai netiesioginis skrydis iš taško A į tašką B su persėdimu taške X kainuoja pigiau, nei tiesioginis skrydis tuo pačiu reisu iš taško X į tašką B. Kodėl taip yra?
Antras aspektas yra tas, jog tiesioginis skrydis laikomas geresniu produktu nei skrydis su sustojimu.
Oro linijos apsidraudžia prieš pirkėjus iš X, kurie nusipirktų skrydį iš A ir mėgintų patektį į lėktuvą X oro uoste (jų paprasčiausiai neįleistų). To neleidžia sąlygos, kurias keliautojas patvirtina pirkdamas bilietą.
Kuomet skrydis yra B -> X -> A, keliautojas gali išlipti X (niekas prievarta į A lėktuvą neįsodins), bet tuomet neverta turėti įregistruoto bagažo, tik nešiojamąjį, kadangi jis būtų registruojamas siųsti iki Ą taško, o norint tik iki X, oro linija gali paprašyti kainos skirtumą sumokėti. Be to, labai dažnai taip pažeidinėjant oro linijas taisykles teoriškai jie gali imtis priemonių, pvz. atiminėjant lojalumo taškus ir t.t.
Plačiau (anglų kalba):
http://boardingarea.com/viewfromthew...avel-for-less/Paskutinis taisė Karolis_; 2014.04.27, 19:44.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTaip, teisingai b767 skraido. Vilniaus oro uostas, yra tinkamas b767 nutūpti ir aptarnauti. Bet RIX, turi geriausia infrastruktūrą iš visų Baltijos oro uostų, o "Uzbekistan Airways" yra "airBaltic'o" "code share" partneris, maža to "airBaltic" atlieka privežamąją funkciją tiek iš Estijos, tiek Lietuvos.
Gali būti, kad bilietas iš VNO per RIX į JFK, kainuos pigiau, nei tiesiogiai RIX-JFK.
BT neprivežinėja keleivių Uzbekistan - nėra įmanoma išrašyti bilietą iš Vilniaus į Niujorką airBaltic+Uzbekistan.
Comment
-
RIX (Rygos oro uostas) ir toliau bando stiprinti savo pozicijas būnant vartais, tarp rytų ir vakarų, prie jau esančio maršruto JFK-RIX-TAS, pasiektas susitarimas, dėl naujo maršruto: Aškabatas- Ryga- Torontas (ASB-RIX-YYZ).
"Agreement reached on opening flight route Ashgabat-Riga-Toronto"
O kad tokia naujiena būtų aplankius VNO...Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąRIX (Rygos oro uostas) ir toliau bando stiprinti savo pozicijas būnant vartais, tarp rytų ir vakarų, prie jau esančio maršruto JFK-RIX-TAS, pasiektas susitarimas, dėl naujo maršruto: Aškabatas- Ryga- Torontas (ASB-RIX-YYZ).
"Agreement reached on opening flight route Ashgabat-Riga-Toronto"
O kad tokia naujiena būtų aplankius VNO...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąYra paklausa tokiam keistam reisui?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąRIX (Rygos oro uostas) ir toliau bando stiprinti savo pozicijas būnant vartais, tarp rytų ir vakarų, prie jau esančio maršruto JFK-RIX-TAS, pasiektas susitarimas, dėl naujo maršruto: Aškabatas- Ryga- Torontas (ASB-RIX-YYZ).
"Agreement reached on opening flight route Ashgabat-Riga-Toronto"
O kad tokia naujiena būtų aplankius VNO...
Comment
-
Ciurlionis, tai nėra galutinis variantas, stato antrą tokį pat pier'ą. http://www.db.lv/uploads/thumbnails/...083445.jpg.jpg Iš Baltijos sostinių VNO liko paskutinis nesiplėtęs.
Comment
Comment