Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] RIX. Rygos oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Kaunui reiktu geresnio susisiekimo, kaip tai yra RIXe, is kur yra tiesioginiai autobusai i Lietuva ir Estija, nekalbant apie pacia Latvija. Keista, pvz. is Klaipedos yra tiesioginis autobusas i RIXa, o i KUNa nera, tas mikrobas su pravaziavimo kaina neatitinkancia reilybei nesiskaito, jis skirtas ora veziuoti.
    Sutinku su Jumis,bet kol kas uzburtas ratas - nera reisu,nera autobusu.

    Comment


      #22
      Parašė NAVY Rodyti pranešimą
      Sutinku su Jumis,bet kol kas uzburtas ratas - nera reisu,nera autobusu.
      Na nevisai taip. Net gi tiems reisams kurie jau yra, nera autobusu. Pas mus vezejai kagoriskai nenori galvoti apie kelevius, apie ju patoguma, tipo "nores - patys ras buda kaip dasigauti". Cia klaidingas, jei nepasakyti destruktyvus poziuris i klienta. Pas mus gaudomi tik tie klientai, kurie priversti naudotis vezejo paslaugomis, tipo "nera jiems kur detis, vistiek pas mus atbegs". RIX dirba kitaip.
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        #23
        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
        Na nevisai taip. Net gi tiems reisams kurie jau yra, nera autobusu. Pas mus vezejai kagoriskai nenori galvoti apie kelevius, apie ju patoguma, tipo "nores - patys ras buda kaip dasigauti". Cia klaidingas, jei nepasakyti destruktyvus poziuris i klienta. Pas mus gaudomi tik tie klientai, kurie priversti naudotis vezejo paslaugomis, tipo "nera jiems kur detis, vistiek pas mus atbegs". RIX dirba kitaip.
        Musu verslinykas galvoja taip:geriau vezti viena keleivi uz 100lt,nei 5 uz dvidesimt.

        Comment


          #24
          Parašė NAVY Rodyti pranešimą
          Musu verslinykas galvoja taip:geriau vezti viena keleivi uz 100lt,nei 5 uz dvidesimt.
          1 keleivis = 1 problema.
          5 keleiviai = 5 problemos.
          O 'navaras' tai tas pats
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            #25
            Parašė NAVY Rodyti pranešimą
            Musu verslinykas galvoja taip:geriau vezti viena keleivi uz 100lt,nei 5 uz dvidesimt.
            Todel kad jie galvoja ta vieta ant kurios sedi. Geriau tureti 5 keleivius po 20 litu kasdien, nei viena po 100 lt karta i savaite.
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              #26
              Vengrų „Wizz Air“ skraidys iš Rygos oro uosto

              Š.m. gruodžio 3 d. Vengrijos pigių skrydžių oro bendrovė „Wizz Air” pristatys savo strateginius planus Latvijoje ir naujus skrydžių maršrutus iš Rygos tarptautinio oro uosto, teigiama bendrovės išplatintame pranešime, informuoja rus.db.lv.

              Kol kas neatskleidžiama, į kur ir kada bus pradėti vykdyti skrydžiai.

              Pagal pervežtų keleivių skaičių, „Wizz Air” yra stambiausia pigių skrydžių oro bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje Šiais metais bendrovė švenčia penkių metų veiklos sukaktį.

              Per šį laikotarpį „Wizz Air” pervežė apie 22 mln. keleivių ir aplenkė tokias stambias oro bendrovės, kaip „CSA” (Čekija), „LOT” (Lenkija), „Sky Europe” (Slovakija) ir „Malev” (Vengrija). Per pastaruosius 12 mėn. „Wizz Air” aptarnavo daugiau kaip 7.5 mln. keleivių.

              Anksčiau „Wizz Air” skraidė ir iš Kauno oro uosto.
              Paskutinis taisė zanaz; 2009.11.30, 16:50.
              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

              Comment


                #27
                Anksčiau „Wizz Air” skraidė ir iš Kauno oro uosto.
                Gal kas žinote kuriais metais ir kur skraidė bei kodėl nutraukė skrydžius?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #28
                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Gal kas žinote kuriais metais ir kur skraidė bei kodėl nutraukė skrydžius?

                  July 13th, 2005
                  Wizz Air moves in on Kaunas

                  Wizz Air will launch a route from Warsaw to Kaunas on 01 December 2005. Following a similar model to their recently announced new route to Sofia, they are offering flights to Kaunas from 6 additional airports.

                  Wizz will offer connections to Kaunas from London (Luton), Paris (Beauvais), Stockholm (Skavsta), Dortmund, Liverpool and Malmo (Sturup). This will involve a change of aircraft at Warsaw (and collection and re-checking of baggage).

                  While airlines are aware that many passengers may ‘unofficially’ transfer from one flight to another, perhaps interchanging at a major hub such as London (Stansted), most of the low-cost carriers do not endorse this behaviour for cost-saving reasons. Wizz Air appear to be embracing it, and it will be interesting to see how this area of their business develops.
                  Visa blogybe kad skraide per Varsuva.

                  Comment


                    #29
                    Nesuprantu aš tų Wizzair:
                    VNO mažesni mokesčiai;
                    VNO vadovybė demonstruoja lankstumą ir iniciatyvumą bei turi valdžios paramą, t.y. laukia išskėstom rankom;
                    visiem aišku, kad niekam iš Lietuvos nėra kaifas skrist su persėdimais po Europą ir visi nori tiesioginių krypčių, taigi srautas atsirastų;
                    RIX didesnė konkurencija (du dideli vežėjai plius keli užsilikę ir turintys po vieną kryptį, bet su stipriu pagrindu).
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      #30
                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      Nesuprantu aš tų Wizzair:
                      VNO mažesni mokesčiai;
                      Tikrai?
                      http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=20813
                      (čia aišku propaganda ir priklauso kaip ir kam skaičiuosi, bet vidutiniškai greičiausiai bus ne Vilniaus naudai)

                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      VNO vadovybė demonstruoja lankstumą ir iniciatyvumą bei turi valdžios paramą, t.y. laukia išskėstom rankom;
                      "Pigių skrydžių oro uostas yra Kaune. O TVOU įsileidęs pigių skrydžių bendroves sugriautų savo kaip pagrindinio šalies oro uosto sistemą", – pridūrė oro uosto direktorius.

                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      visiem aišku, kad niekam iš Lietuvos nėra kaifas skrist su persėdimais po Europą ir visi nori tiesioginių krypčių, taigi srautas atsirastų;
                      RIX didesnė konkurencija (du dideli vežėjai plius keli užsilikę ir turintys po vieną kryptį, bet su stipriu pagrindu).
                      Bet gal Ryga daug labiau žinoma ir į ją turistai labiau nori skristi?
                      kaip?

                      Comment


                        #31
                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                        Nesuprantu aš tų Wizzair:
                        VNO mažesni mokesčiai;
                        VNO vadovybė demonstruoja lankstumą ir iniciatyvumą bei turi valdžios paramą, t.y. laukia išskėstom rankom;
                        visiem aišku, kad niekam iš Lietuvos nėra kaifas skrist su persėdimais po Europą ir visi nori tiesioginių krypčių, taigi srautas atsirastų;
                        RIX didesnė konkurencija (du dideli vežėjai plius keli užsilikę ir turintys po vieną kryptį, bet su stipriu pagrindu).
                        Na visi nori į pagrindinį hub'ą koncentruotis. Tas pats klausimas: kodėl dauguma nori įlysti į JFK pirma, o ne NewArk'ą NYC ar sąlyginai netolimus Logoną Bostone ar Philly? Atsakymas tas pats - masteliai mažesni.
                        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                        Dordrechtas/Haarlemas
                        Nesebaras/Plovdivas
                        Kiolnas

                        Comment


                          #32
                          /\ Hub'as leidzia gaudyti ir tranzitinius keleivius
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            #33
                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Tikrai?
                            http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=20813
                            (čia aišku propaganda ir priklauso kaip ir kam skaičiuosi, bet vidutiniškai greičiausiai bus ne Vilniaus naudai)
                            Tam tikrai propagandiniam straipsny išvis teiginiai nepagrįsti. Tiesiog šlamštas.
                            "Pigių skrydžių oro uostas yra Kaune. O TVOU įsileidęs pigių skrydžių bendroves sugriautų savo kaip pagrindinio šalies oro uosto sistemą", – pridūrė oro uosto direktorius.
                            Kuris čia direktorius taip sakė? Ankstesnysis?
                            Pagooglinau: sorry, dabartinis tai pasakė. Nesąmonė tada tikrai.
                            Bet gal Ryga daug labiau žinoma ir į ją turistai labiau nori skristi?
                            Čia gal ir taip. Bet nu netikiu, kad geriau veltis į konkurenciją, nei eit ten kur laisva ir kur visi geidžia skrydžių. Na, bet jie gal apsiskaičiavo...
                            Paskutinis taisė praetor; 2009.12.01, 13:51.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              #34
                              Taigi net čekai žino, kad Lietuvos sostinė Ryga.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                #35
                                Būtų Vilniuje bazinis vežėjas, būtų kišama į jį tiek pinigų kiek į airbaltic, būtų kišama į Vilniaus reklamą tiek pinigų kiek į Rygą, tai ir rezultatas būtų atitinkamas. O dabar iki pilnos laimės mums dar betrūksta tik kad 15mln litų sumokėtumėm tam pačiam airbaltic, kuris po pusmečio vėl nutraukų visus skrydžius iš Vilniaus ir nukreiptų viską per Rygą. Juokas juokais, bet kažko man atrodo, kad su mūsų genialių valdininkų pagalba taip gali ir iš tiesų įvykti.

                                Comment


                                  #36
                                  „Wizz Air“ iš Rygos skraidys į Londoną, Oslą ir Turku
                                  vz.lt

                                  Skrydžio kaina minėtomis kryptimis į vieną pusę iš pradžių sieks 14,99 EUR (su mokesčiais), tačiau už bagažą teks susimokėti papildomai. Bilietai bus parduodami tik internetu.

                                  Iš Rygos "Wizz Air" į Londoną ir Oslą skraidys tris kartus per savaitę, o į Turku - du kartus. Vėliau skrydžių skaičių planuojama didinti.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                    „Wizz Air“ iš Rygos skraidys į Londoną, Oslą ir Turku
                                    London-Luton antradieniais, ketvirtadieniais, šeštadieniais nuo kovo 30 d.
                                    Oslo-Torp (nors jei ten Oslas, tai Karmėlavą Vilniumi reiktų vadinti) antradieniais, ketvirtadieniais, šeštadieniais nuo kovo 30 d.
                                    Turku (Suomijoje) trečiadieniais, sekmadieniais nuo kovo 28 d.

                                    Bilietai kol kas parduodami iki birželio vidurio. Yra gandų, kad nuo tada bus daugiau krypčių, keisis tvarkaraščiai.
                                    kaip?

                                    Comment


                                      #38

                                      Rygos oro uostas 2010 metais gali sulaukti dar trijų naujų skrydžių bendrovių, pranešė uosto vadovas Krišjanis Peteras.
                                      „Šiuo metu deramės su trimis aviakompanijomis, kurių pavadinimų atskleisti negaliu“, - pareiškė jis.
                                      K.Peteras pridūrė, jog visos šios trys yra Europos bendrovės ir nė viena jų nėra pigių skrydžių.
                                      „Jei susitarti pavyks, geografinis skrydžių iš Rygos tinklas smarkiai išsiplės oro linijomis į Europos miestus, susisiekimo su kuriais dabar nėra“, - sakė K.Peteras.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        „Jei susitarti pavyks, geografinis skrydžių iš Rygos tinklas smarkiai išsiplės oro linijomis į Europos miestus, susisiekimo su kuriais dabar nėra“, - sakė K.Peteras.
                                        Nėra tiek daug tų Europos miestų, kuriuose būtų ne pigių skrydžių aviakompanijos ir į kuriuos dabar nebūtų reiso iš Rygos.

                                        Spėju, Malev iš Budapešto, Iberia iš Madrido ir kas nors smulkaus kaip Adria Airways iš Lublijanos ar Danube Wings iš Bratislavos. Dar TAP Portugal iš Lisabonos teoriškai tiktų, bet jų pasirodymu netikiu.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          #40
                                          Toks ispudis kad RIX jau paseke kritine mase ir dabar pradeda siurbti aviakompanijas kaip juodoji skyle.
                                          O "buldogui" reikia ten paminkla pastatyti...
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X