Uosto vietoje ir žemiau jos dirbo žemsiurbė. Galbūt ruošiamasi uosto statybai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno upių uostas
Collapse
X
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąKažkodėl dauguma čia pasisakiusių labai pergyvena dėl geležinkelio. Aš jo būtinumu kiek abejoju. Visų pirma dėl gabenamų krovinių apimties ir pobūdžio.
Comment
-
Parašė Elektrikas Rodyti pranešimąUosto vietoje ir žemiau jos dirbo žemsiurbė. Galbūt ruošiamasi uosto statybai?Prof. Vytautas Landsbergis: "Kaunas yra lietuviškiausias miestas, tačiau įvairiais būdais jį bandoma sužlugdyti. Viskas koncentruojama sostinėje. Lietuva tampa vieno miesto valstybe"
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąJeigu kroviniai bus gabenami upių transportu - vadinasi, juos vistiek reikės pervežti į uostą ir iš uosto. Krovinių turės būti tiek, kad užtektų baržoms pripildyti, kitaip jų niekas negabens upe. O jeigu jų yra tik tiek, kad nereikia geležinkelio, o galima pervežti su fūra - tai kam tada reikalingas uostas?
Kita vertus buvo pasakyta, bus poreikis - bus geležinkelis. Tik nemanau, kad bus toks poreikis, juo labiau artimiausiu metu.
Comment
-
senos upe per visą paryžių plukdomi kroviniai ir niekam nekliūva.
aleksote esantis uostas turi visą reikiamą infrastruktūrą, o sutvarkius aplinką (restauruoti švyturio bokštą ir pan.) ir pastačius naujus kranus, būtų tikra miesto puošmena, bet ten galima įžiūrėti įtakingų žmonių interesų.
ir dar tiems kurie sako, kad krovinius geriau vežti "fūromis". vandens transportas visame pasaulyje laikomas pigiausiu...
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąir dar tiems kurie sako, kad krovinius geriau vežti "fūromis". vandens transportas visame pasaulyje laikomas pigiausiu...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąsenos upe per visą paryžių plukdomi kroviniai ir niekam nekliūva.
aleksote esantis uostas turi visą reikiamą infrastruktūrą, o sutvarkius aplinką (restauruoti švyturio bokštą ir pan.) ir pastačius naujus kranus, būtų tikra miesto puošmena, bet ten galima įžiūrėti įtakingų žmonių interesų.
ir dar tiems kurie sako, kad krovinius geriau vežti "fūromis". vandens transportas visame pasaulyje laikomas pigiausiu...
Comment
-
buvo laikas, kai nemunas buvo tikra transporto arterija (ne apie smetonos laikus).
būtų labai smagu, kad kažkas panašaus vėl atgimtų.
kaliningrado srityje bus statoma atominė elektrinė, rusai jau dabar zonduoja ar lietuviai nenorėtų savo statybiniais pajėgumais prisidėti. ir šioje vietoje jau reikia turėti kuo vežti ir kur pakrauti.
prisimenu, kaip tėvas (jau miręs) plukdydavo visą baržą "stumbro" degtinės į klaipėdą.
jonavos "azotas" jau seniai zonduoja galimybes plukdyti trąšas, nes mato, kad fūros ir geležinkelis brangu.
Comment
-
Buvo laikai... bet tie laikai pasizymedavo neispletotu keliu tinklu, furu skaiciaus ir greicio mazumu ir pan... galui gale tie patys Maz'ai ir pan nekokio stovio budavo... suprantu kad sentimentai grazus.
Bet dabar viskas skaiciuojama. Beje Azotas buvo mano klientai pries pora metu, kaip tik apie tai kalbejom... sake kad barzos per ilgai veza... ju apkrovimai dideli, ir kol barza nupapses jie suvezios ne viena traukiniu sastata, plius palyginkime kiek telpa traukiniu sastate kiek barzoje...
Comment
-
Sveiki, gal as ko nors nesuprantu, bet Kaunas turi puikiausia krovinini uosta Minkovskiu g.(antras pagal dydi Lietuvos teritorijoje). Manau net neremontavus uostas galetu pakrauti barzas tiesiog is vagonu. Gal kartais musu valdzios kombinatoriams pigiau butu atpirkti sia teritorija. Zinoma tai nebutu labai maloni procedura valdininkams ir pinigu ant to paties sklypo daug neisplausi, taciau laimetu Kaunas. Suremontavus- issaugotume RIMTA uosta o energija galetume nukreipti pramoginiu laivu jachtklubui.Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2009.10.19, 20:56.Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
www.airfoto.lt
Comment
-
Daryti vien del darymo? Pasikartosiu, kiek jusu nuomone tokiu pakrautu barzu butu? Kiek imoniu plukdytusi savo medziagas/prekes jomis? Ar to skaiciaus pakaktu issilaikyti uostui, atsipirkti investicijoms? Labai stipriai abejoju. Miestui gerai, bet pirma paskaiciuokit ekonominius rodiklius. Musu imones nera tokios dideles, kad jom nepakaktu furu veziojimams. Plius jos nera orientuotos prie upiu, isskyrus Achema, taciau si turi galima sakyti nuosava gelezinkeliu tinkla nuo Jonavos iki savo grupes imones Klasco Klaipedoje, kur sekmingai visa krauna tiesiai is traukiniu i laivus. Na, o jei kokia ir gamina pakankamai produkcijos barzai, kur kastai atvezimo iki to uosto, pakrovimo i barza. Po to greitis, barza tikrai nera greitas transportavimo budas. O plukdyti kur? Tera vienas taskas, Klaipedos uostas, kurio atvilgiu puikiai ispletotas gelezinkeliu tinklas. Panemunes stoteles, Neringa? Ar yra ten imoniu, kuriom nepakaktu furu? Nerimi i VLN, labai abejotinas variantas. Negirdejau, kad pramonine laivyba butu vykdyta ta kryptimi. Eksportas i Rusija? Panemuneje dideliu uostu nera ir is Rusijos puses. Kursiu mariu "zemuma"? Tenka per Kursiu mariu regata buriuoti ten, nepastebejau jokios aktyvios laivybos apart zveju.
O pramogine lavyba sekmingai vykdoma Kauno mariose. Bet ji galetu buti pletojama ir Nemune, taciau tam pilnai pakanka krantines salia Vytauto baznycios. Tiem 2-5 laivam, daugiau buti ju nematau prasmes.
Keleivinei laivybai pritaikytas puikiai atremontuotas uostas prie Combo.
Comment
-
Statistika apie pramoginius laivus iškalbinga
"Ji sako, jog iki šių metų rugpjūčio 1-osios Kauno regione užregistruota 4 tūkstančiai 840 vandens transporto priemonių.
„Pastaraisiais metais mažųjų ir pramoginių laivų tikrai daugėja. 2002 metais užregistravome 400 vidaus vandenų transporto priemonių.
Po metų jų padaugėjo tik 80-čia. Pernai Kaune jau buvo užregistruota 720 mažųjų ir pramoginių laivų.
Šiais metais iki rugpjūčio 1-osios inspekcijoje jau įregistruota 428 vandens transporto priemonės.
Dienraščio "Laikinoji sostinė" informacija"
Galiu garantuoti, kad atsiradus vietai, kur butu galima SAUGIAI laikyti mazuosius laivus, per pora sezonu jau turetume pramogine laivyba, o kartu atgaivintume Nemuna. Savivaldybei investuoti praktiskai nieko nereiketu, ji turetu paskelbti konkursa issinuomoti vieta uostelio irengimui. Verslininku galinciu ir norinciu uzsiimti laivu saugojimu yra (Kauno mariose turime ne maziau sesiu atskiru firmu laivu laikymo vietu).
Ipatigos vietos ieskoti nereikia, galima atnaujinti buvusi mazuju laivu uosteli saloje.
Po keleto metu matytume kazka panasaus.
Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
www.airfoto.lt
Comment
-
Skaiciai grazus, bet... ar pasidomejai tie laivai kur buvo registruoti, kur jie laikomi? Kaune uzregistravus juos galima naudoti kur nori, visoje Lietuvoje. Ar teko lankytis jachtklube, valciu (kitaip zinomam kaip Romo) uoste? As zinau, as buriuoju, turim jachta tiek jachtjklube, tiek kateri valciu uoste. Patikek vietos dar yra kur laivus laikyti, reiskias vietos visos tikrai neuzpildomos. Aisku nera ir tuscias uostas, bet kad butu eiles del laivu laikymo tikrai taip nera. Plius krize nemazai laivu paliko ant kranto sia vasara.
Kitas aspektas, tada kai buvo sis pramoginiu laivu uostas, nebuvo Kauno mariu... dabar jos yra. Kad ir irengiam ten ta pramoginiu laivu uosta? Kokias ten kur pramogas matai? Kokius ziurejimo objektus apart santakos, senamiescio kas dar? Marvele, Vilijampole, Sanciai? Tikrai ne. Nemune nepasimaudysi is laivo taip pat. Pllius farvateris Kauno mieste tikrai siauras, seklus. Jachtu nepalaikysi, tik katerius su maza grimzle. Todel jo niekas cia daug metu ir nekure, nes pramoginei laivybai yra Kauno marios, kurios puikiai tam isnaudojamos. Su savo gamta, irengtom stovyklavietem, ilankom. Gali juk nuplaukti iki Birstono, o labai pasistenges ir iki Druskininku. Kur dar Rumsiskes ir pan.
Tad pasikartosiu, rengti vien del rengimo tikrai nematau prasmes. Na, o mano minetus 2-5 laivus tai turiu omeny analoga Vilniuje plaukiojanciam Riga, ar laivui restoranui. Kur paplukdyti zmones po ta gabaliuka grazaus Kauno, kuris matomas is upes. Nes didzioji dalis salia upes yra gyvenamieji, pramoniniai rajonai.
P.S. net ir tavo pateiktoje foto, vaizdelis grazus, bet surask man toki Kauno mieste kad ir su pastatytu "isivaizduojamu" uostu. Plius pagal uosto isdestyma ir tipa matau, kad cia yra ilankele ar intakas prie kazkokio didelio vandens telkinio, panasiai kaip yra padaryti uostai Rusneje ar Siluteje. Beje, panasu kadra galima puikiai pagauti Kauno jactklube ar valciu uoste.Paskutinis taisė taspac; 2009.10.21, 08:36.
Comment
-
matau, kad "taspac" labai skeptiškai žiūri į upės, kaip transporto arterijos, panaudojimą.
šiandien taip, su "fura" nepalenktyniausi, bet lyginant vakarų šalių patirtį su tuo kas yra pas mus, būtų kaip diena ir naktis. beje pats kreipi akis į uždarą kauno marių tvenkinį, o žiūrint į žemutinį bjefą (žemiau užtvankos) situacija visai kita.
miestui reikia krovininio uosto turinčio reikiamą infrastruktūrą. toks yra aleksote, bet šiuo metu visiškai apleistas (totalaus neūkiškumo pasekmė).
kol nėra veikiančio uosto ir krovinius galinčių gabenti laivų, nėra ko tikėtis ir krovinių srautų. nereikalingos "naujo" uosto vietos paieškos, vėliau gal ir statyba (vienu žodžiu vilkinimas) galutinai sunaikins lietuvos upių laivyno likučius
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNa problema ta, kad Nemunas ne Reinas - žemiau Kauno prie Nemuno nėra nė vieno didesnio miesto.
Taigi kaip ir nėra ką ir kur vežti.
mažesni miestukai šiuo metu nusisukę nuo upės, o anksčiau buvo kitaip...
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąjurbarkas, tižė (sovietskas), šilutė, klaipėda (galima būtų pagalvoti apie vilhelmo kanalo atgaivinomą).
mažesni miestukai šiuo metu nusisukę nuo upės, o anksčiau buvo kitaip...
Comment
-
As neziuriu skeptiskai, as ziuriu praktiskai. Esu visom penkiom uz upes, jei tai apsimoketu. As skaiciuoju, o ne statau is idejos ar sentimentu...
mažesni miestukai šiuo metu nusisukę nuo upės, o anksčiau buvo kitaip...
Isvardinai panemunes miestelius, kokie jie dydzio? Kokia ten pramone? Kur ten kokiu imoniu yra, kad reguliariai pripildytu pilnas barzas? Kur ten atitinkamu pajegumu krovininiai uostai?
Lygini vakaru saliu patirti, kokia patirtis? Esme ta kad vakaru salyse yra uostai, yra infrastruktura. O kodel ji yra? Nes jos dideles, pas jos didziuliu pajegumu imones, ju bazes prie upiu, galu gale milijoniniai miestai prie ju. Plius upiu dydziai kitokie. Mes esame maza valstybe (300 km i visas puses max, ka reiksia tie 300 km furai?), su smulkia pramone, palyginus su didziosiomis valstybemis. Labai gerai pasakei "butu kaip diena ir naktis", nes pas juos uostai dirba, o pas mus stovetu, nes paprasciausiai nebutu ka juose vezti. Kad ir kokius grazius ir kvepiancius pastatytume. Tokiam Jurbarko ar Silutes verslinikui zymiai labiau apsimoka viena fura greitai ir patogiai atsivezti, nei uzkurineti visa barza, rupintis jos iskrovimu/pakrovimu, atsigabenimu iki imones ir pan.
Beje aleksotas neturi priejimo prie upes, uostas yra fredoje. Kita kliutis, nepakeliamas aleksoto tiltas, tad jei toki uosta kurti, tai tik uz santakos.Paskutinis taisė taspac; 2009.10.21, 12:14.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąAs neziuriu skeptiskai, as ziuriu praktiskai. Esu visom penkiom uz upes, jei tai apsimoketu. As skaiciuoju, o ne statau is idejos ar sentimentu...
Beje aleksotas neturi priejimo prie upes, uostas yra fredoje. Kita kliutis, nepakeliamas aleksoto tiltas, tad jei toki uosta kurti, tai tik uz santakos.
nekalbu apie naujų laivų įsigijimą, pradžiai užtektų išsaugoti esamus nuo supjaustymo į metalo laužą.
ilgą laiką gyvenau prie aleksote, prie nemuno. nuo mano buvusių namų iki žalio tilto buvo arčiau negu iki aleksoto tilto, taigi manau, kad krovinių uostas yra aleksote.
aleksoto tiltas visą laiką buvo pakeliamas, bet netoliaregiški miesto vadovai nusprendė, kad tokios prabangos nereikia manau, kad tai pataisoma ir kainuotų pigiaum, negu naujo uosto statyba...
Comment
-
Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimąAerialMedia.LT
žvilgsnis į pasaulį kitu kampu...
Comment
Comment