Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno upių uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KAU] Kauno upių uostas

    Kaune yra toks romantiskas objektas kaip upes uostas. Ten bazuojasi laivai, kursuojantis kaunas - Nida, krovinines barzos, siaip ivarus laiva. Pateikiu sio objekto "visualizacija" forumo nariams bei sveciams.

    Randasi pazymetoje vietoje








    Aplinkiniai vaizdai nuo uosto
















    #2
    gan grazi vietele. veiksmo filmuose, tokiose prieplaukose daromi nesvarus darbeliai
    o neplanuoja ir ja kaip nors renovuoti? beje koks sitos prieplaukos likimas, jei atgaivins senaji Kauno uosta pries aleksoto tilta?


    Prie ruso man buvo geriau

    Comment


      #3
      Nemune, ties šita vieta einu žvejoti

      Va šitoj nuotraukoje matosi nebaigtas statyt COMBO naktinis klubas:
      http://img72.exs.cx/img72/6112/zs73ht.jpg
      Rudenį dar mačiau kaip statybininkai dėjo plyteles prie jo

      Beje dėkui už nuotraukas
      www.donatas-mazeika.lt

      Comment


        #4
        Prie smetonos žiemos uostas buvo centre, Nemuno kanale prie salos (aišku buvo mažiau baržų, daugiau keleivinių laivų)
        Paskui atėjo tarybų valdžia ir viską sušiko
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          #5
          Labai dėkui už nuotraukas. Taip, vietelė nebloga, tik labai mažiukas atrodo. O tas naujasis senasis uostas didesnis žada būt?
          Mano galerija Flickr'yje

          Comment


            #6
            Lai stato cia ta sena nauja Tarptautini upiu uosta ;] Ko tiems laivams pro Aleksoto tilta plaukiot? :} Neduok dieve i atnaujinta atsitrenks kokia barza Ir aplamai kam miesto centre uostas korvininis ;]] Na aisku Barsciui labai palanki vieta, gales savo miltus plukdyt tiesiai is savo maluno

            Comment


              #7
              dar viena puiki liuto "industrine" serija. Man tai viskas nauja, gyvenime nesu mates sitos vietos; o atrodo gan ispudingai, kaip ir pats platusis Nemunas! B-)
              Aciu uz puikias nuotraukas.

              Comment


                #8
                Žiemos uostas žiemą

                Comment


                  #9
                  Teko ir man vakar po tas apylinkes pasivaikščioti.. išties gražu.
                  Beje žvejų tam uoste tai tikrai netrūksta žiemą
                  www.donatas-mazeika.lt

                  Comment


                    #10
                    Vienas iš minėtų Kauno, kaip Lietuvos ir, tikiuosi, Rytų Europos logistikos centro, prioritetinių projektų bei turimas privalumas:
                    Parašė Rodyti pranešimą
                    1. IXB koridorius (rytų-vakarų kryptis)
                    2. ViaBaltica (pietų-šiaurės kryptis)
                    3. RailBaltica
                    4. Laivyba Nemunu Klaipėda-Kaunas
                    5. Numatomas pagrindinis šalies oro uostas, jau dabar aptarnaujantis didžiausią kiekį krovinių
                    6. Didžiausia LEZ
                    7. MTP su puikiu Kauno miesto mokslo potencialu (ačiū KTU)
                    8. Intermodalinis terminalas
                    9. Europos prospektas, sujungsiantis ViaBaltica magistralę su miesto centru
                    10. Karmėlavos aplinkkelis, sujungtas su oro uostu


                    Žemė, vanduo ir oras - mūsų
                    Nesutarimai dėl upių uosto verslininkų nedžiugina
                    Jūratė Anilionytė, www.lrt.lt
                    2007 birželio mėn. 11 d. 21:15

                    Kol Kauno politikai kaitalioja naujo krovinių upių uosto vietą, upe krovinius plukdantys verslininkai aplenkia miestą. Dabar planuojama, kad naujasis uostas turėtų būti Marvelėje, o ne Petrašiūnuose, kaip ketinta anksčiau, praneša LTV naujienų tarnyba.

                    Pernai iš Klaipėdos į Kauno senąjį krovinių uostą ir atgal statybines medžiagas plukdę verslininkai, šįmet iki Kauno nebeplaukia – per daug rizikinga.

                    Esą dėl gendančios ir senos uosto technikos vien iškrauti krovinį kartais užtrukdavę net kelias paras.

                    Strateginiame miesto plane prieš kelerius metus krovinių uostą ketinta statyti Petrašiūnuose, nors tokį sprendimą verslininkai ir upeiviai kritikavo.

                    Dabar politikai svarstys keisti vietą ir uostą statyti Marvelėje. Anot verslininkų, kol valdžia neapsisprendžia, miestas netenka pinigų.

                    „Manau, kad parado galimybę turėti verslą, pakankamai konkretų, ekonomiškai naudingą tiek Lietuvos verslui, tiek ir miestui“, – sakė bendrovės „Kelių remonto grupės“ valdybos narys Zigmas Petrauskas.

                    Skaičiuojama, kad naujasis uostas Marvelėje kainuotų apie 20 mln., o statyba truktų apie aštuonerius metus.

                    „Turėtų būti keli etapai. Pirma reikia sutvarkyti aikštelę, krantinę, po to sutvarkyti komunikacijas visas, o paskutiniame etape reiktų galvoti apie infrastruktūrą.

                    Verslininkai sako pasiruošę investuoti, tik reikia sutvarkyti infrastruktūrą“, – teigė Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius Gintautas Labanauskas.
                    Kadangi jūs ir taip gerai žinot ką aš manau apie Kauno valdžios darbo pobūdį arba to darbo spartą, tai nesikartosiu


                    Laukdami Kauno tarybos sprendimo, upeiviai ketina statyti laikiną prieplauką savo teritorijoje.

                    Verslininkų, norinčių plukdyti statybines medžiagas ar medieną iš Kauno Klaipėdos link – netrūksta, mat tai maždaug perpus pigiau nei vežti keliais.

                    Planuojama, kad miesto taryba dėl upių uosto vietos turėtų apsispręsti iki liepos pabaigos.
                    Geresniam situacijos įsivaizdavimui galite pasižiūrėti kur yra Marvelė ir Petrašiūnai:


                    Kokia jūsų nuomonė dėl upių uosto vietos? Pagal lokalizacijos vietą Marvelė priimtinesnis variantas, išvengiama eismo upe miesto teritorijoje. Tik reikia tikėtis, kad nenukentės vaizdas iš tam tikrų miesto vietų.
                    Paskutinis taisė ; 2007.06.12, 14:08.
                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                    Comment


                      #11
                      Žiūrint kiek tam reikia vietos, nes Marvelėje, ten kur balta, dabar eina, ar dar tik tiesiamas nemažas kelias... Tad neaišku, ar jis ten palei pat upę eis ar toliau...

                      Comment


                        #12
                        Kiek suprantu, Marvelėje nėra geležinkelio? Ar tame buvo problema argumentuojant už Marvelę?
                        Paskutinis taisė Svecias; 2007.06.12, 08:47.
                        Parašas :)

                        Comment


                          #13
                          Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                          Kiek suprantu, Marvelėje nėra geležinkelio? Ar tame buvo problema argumentuojant už Marvelę?
                          Taip, tai Marvelės minusas.
                          Kaunas yra Kaunas

                          Comment


                            #14
                            Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                            Kiek suprantu, Marvelėje nėra geležinkelio? Ar tame buvo problema argumentuojant už Marvelę?
                            Taip, Marveleje nera gelezinkelio ir tai gali buti isties rimtas trukumas. Tiksliai atsakyt gali tik tie, kurie zino tiksliai kokio srautai tiketini tame uose.

                            Siaip as nieko pries, kad laivai plauktu per visa miesta iki petrasiunu. Bent jau mano nuomone tai suteikia nemazai gyvybes, tik kad kiek pamenu per sekli upe ir reikia daug lesu ideti

                            Comment


                              #15
                              Parašė Arunas Rodyti pranešimą
                              Taip, Marveleje nera gelezinkelio ir tai gali buti isties rimtas trukumas. Tiksliai atsakyt gali tik tie, kurie zino tiksliai kokio srautai tiketini tame uose.

                              Siaip as nieko pries, kad laivai plauktu per visa miesta iki petrasiunu. Bent jau mano nuomone tai suteikia nemazai gyvybes, tik kad kiek pamenu per sekli upe ir reikia daug lesu ideti
                              Bet jei žiūrėsime į ateitį su tolimesne perspektyva, vis vien, anksčiau ar vėliau Baltarusija taps demokratiškesne, pagerės prekybiniai santykiai ir atsiras galimybė ir poreikis krovinius gabenti ir aukščiau Nemunu. Pvz. dabar Baltarusija eksportuoja daug trąšų per Klaipėdos uostą, o jie kaip tik turi didelę trąšų gamyklą Gardine... ?
                              Parašas :)

                              Comment


                                #16
                                Jeigu teko būti Fredoje, tai ten yra geležinkelio atšaka iki berods, senojo upių uosto ir "Kauno grūdų". Tai visai netoli nuo Marvelės (~3km). Galima būtų pratęsti atšaką, bet nėra kur. (Gyvenami rajonai, Aleksoto tilto transporto mazgas, naujas kelias krantine) Nors į žemę lįsk.
                                Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                  Bet jei žiūrėsime į ateitį su tolimesne perspektyva, vis vien, anksčiau ar vėliau Baltarusija taps demokratiškesne, pagerės prekybiniai santykiai ir atsiras galimybė ir poreikis krovinius gabenti ir aukščiau Nemunu. Pvz. dabar Baltarusija eksportuoja daug trąšų per Klaipėdos uostą, o jie kaip tik turi didelę trąšų gamyklą Gardine... ?
                                  Nuostabi mąstysena. Tik pamiršai, jog reiktų papildomų šliuzų ties Kauno HES.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė sanomiz Rodyti pranešimą
                                    Nuostabi mąstysena. Tik pamiršai, jog reiktų papildomų šliuzų ties Kauno HES.

                                    taip reiktu. bet tame ir mintis - ziurint i ateiti, beje, hesas projektuose turi numatyta vieta sliuzams, tik jie nepastatyti, ir tai nebutu labai didele problema.
                                    *censored*

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                                      taip reiktu. bet tame ir mintis - ziurint i ateiti, beje, hesas projektuose turi numatyta vieta sliuzams, tik jie nepastatyti, ir tai nebutu labai didele problema.
                                      Būtent, kiek aš atsimenu patį Kauno HESą, tai ten ir yra palikta vieta šliuzams įrengti. Tai gerai matosi net iš fotkių.
                                      Parašas :)

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                        Bet jei žiūrėsime į ateitį su tolimesne perspektyva, vis vien, anksčiau ar vėliau Baltarusija taps demokratiškesne, pagerės prekybiniai santykiai ir atsiras galimybė ir poreikis krovinius gabenti ir aukščiau Nemunu.
                                        Bet daug abejonių kelia Nemuno tinkamumas laivybai toje atkarpoje. Ypač turint omenyje tai:
                                        Parašė Arunas Rodyti pranešimą
                                        Siaip as nieko pries, kad laivai plauktu per visa miesta iki petrasiunu. Bent jau mano nuomone tai suteikia nemazai gyvybes, tik kad kiek pamenu per sekli upe ir reikia daug lesu ideti.
                                        Geležinkelio nebuvimas yra didelis trūkumas. Ateityje, labai tikėtina, jo prireiks. Reikėtų paskaičiuoti, kas būtų pigiau, ar Nemuno vagos Kauno teritorijoje pritaikymas laivybai, ar geležinkelio atkarpos nutiesimas.
                                        Paskutinis taisė ; 2007.06.12, 14:04.
                                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                                        Comment

                                        Working...
                                        X