Parašė GediminasJa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno upių uostas
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr užkrauti Kauno miesto gatves tuos konteinerius vežančiu autotransportu. Išvada paprasta - valstybėje nėra strateginio plataus mąstymo. Pigiausias ir optimaliausias variantas sausumos transporto prasme buvo rekonstruoti esamą uostą. Tačiau siauri grupės prichvatizatorių, kurie prichvatizavo uostą su aplinkinėmis teritorijomis, interesai nugalėjo.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąKad Palemone neįmanoma. Kaip baržos hesą įveiktų..?
O uostas labiau taikytas prie geresnio susisiekimo keliais. Statant buvo rašoma kad į jį bus plukdomi konteineriai iš Klaipėdos, tam kad nukrauti autostradą nuo Kauno iki Klaipėdos. O kaip bus pamatysim.
Dabar kas gavosi tai net patys upeiviai nesupranta.
Bus idomu pamatyti, kaip valstybe uzdirbs is sito uosto.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąbuvo planuose viska padaryti. Per HESa plaukti nereikia, tik iki HES is Palemono puses.
Dabar kas gavosi tai net patys upeiviai nesupranta.
Bus idomu pamatyti, kaip valstybe uzdirbs is sito uosto.
Taip geležinkelis Petrašiūnuose yra, vietos uostui manau ir gi įmanoma rasti. Tik bėda kad ten nėra jokio normalaus susisiekimo su magistraliniais keliais. Na bent jau tol kol nebus nutiestas šiaurinis aplinkkelis. O jis ne panašu kad greitu metu būtų pradėtas tiesti.
Comment
-
Tai ir laivais gabenti neapsimoka, jei taip žiūrėti. Užkrovei vieną kartą ant puspriekabės ir davai per visą Europą ar Euraziją. Jei valdžia mąstytų, tai už krovinių gabenimą per Lietuvą autotransportu turėtų būti imami kelis kartus didesni mokesčiai. O kadangi to nėra ir nebus, tai nei upių transportas, nei geležinkeliai negali ir negalės normaliai konkuruoti su autotransportu. Kadangi autotransporto infrastruktūros palaikymo ir statybos kaštų vartotojai (vežėjai) padengia tik iš dalies. Visa kita perkrenta valstybei. Iškreipta konkurencija gaunasi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKadangi autotransporto infrastruktūros palaikymo ir statybos kaštų vartotojai (vežėjai) padengia tik iš dalies. Visa kita perkrenta valstybei. Iškreipta konkurencija gaunasi.
Comment
-
Ne tame, iš ko statoma infrastruktūra, o tame, kiek realiai kainuoja ja naudotis ir kas už tai moka.
ES lėšas palikime nuošalyje. Tai tik dalis visų išlaidų, beje statybai, o ne palaikymui. Taigi, geležinkeliai patys apsimoka realų tarifą (moka krovinio vežėjas per pervežimo tarifą) ir dar finansuoja automobilių kelius (per akcizą, kurį moka už dyzelį ir kurio nei centas negrįžta atgal, bet eina autokeliams). Autotransportu vežantys krovinius moka tik per akcizą, su sąlyga, kad kurą perka Lietuvoje (nemažai kuro perkama užsienyje) ir per kelių vinjetes, kurios kainuoja juokingai mažai... Tuo tarpu už naudojimąsi miestų gatvėmis ir rajoniniais keliais nėra rankami jokie tiesioginiai mokesčiai. Taigi, formaliai jais važiavimas nemokamas. Kažkiek miestams gatvių tvarkymui numeta valstybė.Paskutinis taisė Al1; 2015.04.26, 17:36.
Comment
-
Visi kažkaip pamiršot pastebėti, kad Aleksoto tiltas dabar nebepasikelia. Norint tęsti uosto eksploataciją senoje vietoje, reikia vėl rekonstruoti tiltą. Ar aš blogai informuotas apie dabartines tilto galimybes?
Atvesti geležinkelį į dabartinio uosto vietą nėra misija neįmanoma. Galima atkovoti iš Nemuno keletą metrų ir pratęsti atšaką nuo senojo uosto.
Ar tai pigiau, nei tilto rekonstrukcija nežinau. Manyčiau, kad ne.
Logistiniu požiūriu vieta nebloga - Marvelės gatve lengvai pasiekiama Via Baltica. Nematau priežasties, dėl ko fūros turėtų važiuoti per miestą, o ne ten. Galų gale viską galima sutvarkyti ženklais.Paskutinis taisė disident; 2015.04.26, 18:32.
Comment
-
Pigiau rekonstruoti tiltą, nei nutiesti geležinkelį palei Nemuną. Nes iki VD (Aleksoto) tilto Veiverių g. su intensyviu eismu. Pakišti geležinkelį po tiltu įmanoma, tačiau ties tiltu jis būtų vos aukščiau Nemuno vandens lygio, o pavasarį ir kokiu 1-1,5 m žemiau. Vadinasi, reikia hidroizoliuoto nuo Nemuno vandens "latako" geležinkeliui su siurblinėmis lietaus ir sniego vandeniui pašalinti.
Vėlgi, VD tilto rekonstrukcija, jei iš tiesų panaikinta pakėlimo galimybė - buvo trumparegiškas požiūris. Tačiau daugumai upinių laivų praplaukti po tiltu būtų galima ir be tilto pakėlimo.Paskutinis taisė Al1; 2015.04.26, 19:23.
Comment
-
Savo laiku (į metus geriau nekreipkit dėmesio) buvo tokia vizija, geležinkelis prie Nemuno atvestas Marvelės upelio slėniu - http://www.maps4u.lt/lt/includes/siu...a_25K_1945.htm
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPigiau rekonstruoti tiltą, nei nutiesti geležinkelį palei Nemuną. Nes iki VD (Aleksoto) tilto Veiverių g. su intensyviu eismu. Pakišti geležinkelį po tiltu įmanoma, tačiau ties tiltu jis būtų vos aukščiau Nemuno vandens lygio, o pavasarį ir kokiu 1-1,5 m žemiau. Vadinasi, reikia hidroizoliuoto nuo Nemuno vandens "latako" geležinkeliui su siurblinėmis lietaus ir sniego vandeniui pašalinti.
Vėlgi, VD tilto rekonstrukcija, jei iš tiesų panaikinta pakėlimo galimybė - buvo trumparegiškas požiūris. Tačiau daugumai upinių laivų praplaukti po tiltu būtų galima ir be tilto pakėlimo.
Comment
-
Statybinių medžiagų gabenimui geležinkelis nereikalingas turbūt, sakykim atplukdo smėlį iš Jurbarko, o iš uosto į statybvietes ar įmonių aikšteles išgabena autotransportas (tai absoliuti dauguma objektų, kur net nėra geležinkelio). Konteineriai...iš Kauno įmonių į uostelį atgabena autotransportas, ir iki Klaipėdos išgabena laivai upiniai. Atvirkštinis maršrutas analogiškas. Konteinerių gabenime navigacijos sezono metu atsirastų konkurencija maršrutu Kaunas-Klaipėda-Kaunas tarp upinių laivų ir autotransporto. Tranzitiniai kroviniai į/iš Rytų mano manymu niekaip nesusiję su šituo objektu. Analogiškai ir krovinių (konteinerių) srautas tarp Vilniaus ir Klaipėdos, nes juos jungia pagrindinė geležinkelio linija ir jau esantis konteinerinis traukinys. Tai ir klausiu kas galėtų būti gabenama geležinkeliu į šį objektą ar iš jo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJeigu uostas tik Kaunui aptarnauti, tai iš jo jokios naudos - veltui išmesti pinigai, nes jokių didelių srautų nebus, tuos, kurie bus, laisvai galėjo aptarnauti ir dabartinis žiemos uostas. Tereikėjo nedidelių pertvarkymų ir to būtų pakakę.
Comment
-
V. Europa - Kaunas RailBaltica, toliau į Vakarų Lietuvą vandeniu. Tą patį žvyrą, smėlį, skaldą laivais iki Kauno, o paskui geležinkeliu į Lietuvos pietus, rytus ar šiaurę nuo Kauno. Juk dauguma normalių gelžbetonio, kelių tiesimo įmonių turi atšakas ir gabenasi minėtus krovinius geležinkeliu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąV. Europa - Kaunas RailBaltica, toliau į Vakarų Lietuvą vandeniu. Tą patį žvyrą, smėlį, skaldą laivais iki Kauno, o paskui geležinkeliu į Lietuvos pietus, rytus ar šiaurę nuo Kauno. Juk dauguma normalių gelžbetonio, kelių tiesimo įmonių turi atšakas ir gabenasi minėtus krovinius geležinkeliu.
Comment
Comment