Kaip žinote pasaulyje yra daugybė modernių ir puikiai besivystančių jūrų uostų. Todėl nusprendžiau sukurti temą, kurioje galėtume apžvelgti ir pasidalinti naujienomis apie užsienio jūrų uostų krovos rezultatus, naujai statomus terminalus, infrastruktūrą bei susipažinti su kitų jūrų uotų galimybėmis bei istoriją.
Taigi norėčiau pradėti šią diskusiją, supažindinamas jus su naujai statomu Ust-Lugos jūrų uostu Rusijoje. Kaip jau daugelis žinote šio uosto statyba taps tikru prakeiksmu Talino, bei Rygos valstybiniams uostams. Kadangi, šis "Rusijos ekonomikos pasididžiavimu" vadinamas kūrinys perims visus tranzitinius krovinius iš Talino ir Rygos uostų. Ust-Lugos uostą nuspręsta statyti todėl, kad Sankt Peterburgo jūrų uosto apkrovimas tapo per didelis ir dauguma laivų priversti po kelias dienas prastovėti išoriniame raide. Be to Ust-Lugos uostas taps rimtu konkurentu ne tik Kotkai ar Talinui bet ir visiems rytinėje Baltijos pakrantėje įsikūrusiems uostams.
Ust-Lugos jūrų uosto terminalai
Konteinerių terminalas.
2007 m. liepą nacionalinė konteinerių kompanija (NCC) pradėjo statyti savo terminalą Ust-Lugos uoste. Projektinis šio terminalo metinis pajėgumas - 3 mln. TEU (sąlyginis konteinerių vienetas). Tai reiškia, kad šis konteinerių terminalas bus didžiausias ne tik Rusijoje, bet ir visame Baltijos regione. Visas terminalo plotas sudarys 140 hektarų.
Iš viso iki 2020 į šį terminalą planuojama investuoti 800 mln. Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių. Pirmasis statybos etapas baigtas 2008 m. Dabar šis terminalas gali priimti konteinervežius, galinčius gabenti 2500 TEU.
Antrajame statybų etape planuoja prailginti krantines iki 660 m., bei išgilinti šalia esančią akvatoriją iki 16,5 m gylio. Tai leistų priimti Post-Panamax tipo konteinervežius, galinčius gabenti iki 6000 TEU.
Naftos ir jos produktų terminalas
Projektinis terminalo pajėgumas yra 25 mln. tonų per metus. Numatomas gylis prie krantinių - 16 m. Tai leistų priimti tankerius, galinčius gabenti iki 120 tūkst. tonų naftos produktų. Terminalas turėtų pradėti veikti šių metų pabaigoje.
Universalios paskirties terminalas Jug-2
Šis universalus terminalas pritaikytas krauti įvairius krovius: naujas mašinas, konteinerius, bei generalinius krovinius. Metinis šio terminalo pajėgumas - 4.7 mln. tonų per metus. Jame taip pat planuojama 500 tūkst. vieta motorinėms transporto priemonėms saugoti ir sandėliuoti. Laivams švartuoti bus skirta 1 km. ilgio universali krantinė. Bendras Jug-2 plotas yra 97,8 hektarų.
Daugiau informacijos apie šiuos, bei kitus Ust-Lugos valstybiniame jūrų uoste statomus terminalus galite rasti oficialiame uosto internetiniame puslapyje:
http://www.ust-luga.ru
Taip pat šiame puslapyje galite rasti informatyvią foto galeriją, kurioje pavaizduotas kasmetinis uosto plėtros ir statybos progresas:
http://www.ust-luga.ru/pr/?s=gallery&lang=en
Taigi norėčiau pradėti šią diskusiją, supažindinamas jus su naujai statomu Ust-Lugos jūrų uostu Rusijoje. Kaip jau daugelis žinote šio uosto statyba taps tikru prakeiksmu Talino, bei Rygos valstybiniams uostams. Kadangi, šis "Rusijos ekonomikos pasididžiavimu" vadinamas kūrinys perims visus tranzitinius krovinius iš Talino ir Rygos uostų. Ust-Lugos uostą nuspręsta statyti todėl, kad Sankt Peterburgo jūrų uosto apkrovimas tapo per didelis ir dauguma laivų priversti po kelias dienas prastovėti išoriniame raide. Be to Ust-Lugos uostas taps rimtu konkurentu ne tik Kotkai ar Talinui bet ir visiems rytinėje Baltijos pakrantėje įsikūrusiems uostams.
Ust-Lugos jūrų uosto terminalai
Konteinerių terminalas.
2007 m. liepą nacionalinė konteinerių kompanija (NCC) pradėjo statyti savo terminalą Ust-Lugos uoste. Projektinis šio terminalo metinis pajėgumas - 3 mln. TEU (sąlyginis konteinerių vienetas). Tai reiškia, kad šis konteinerių terminalas bus didžiausias ne tik Rusijoje, bet ir visame Baltijos regione. Visas terminalo plotas sudarys 140 hektarų.
Iš viso iki 2020 į šį terminalą planuojama investuoti 800 mln. Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių. Pirmasis statybos etapas baigtas 2008 m. Dabar šis terminalas gali priimti konteinervežius, galinčius gabenti 2500 TEU.
Antrajame statybų etape planuoja prailginti krantines iki 660 m., bei išgilinti šalia esančią akvatoriją iki 16,5 m gylio. Tai leistų priimti Post-Panamax tipo konteinervežius, galinčius gabenti iki 6000 TEU.
Naftos ir jos produktų terminalas
Projektinis terminalo pajėgumas yra 25 mln. tonų per metus. Numatomas gylis prie krantinių - 16 m. Tai leistų priimti tankerius, galinčius gabenti iki 120 tūkst. tonų naftos produktų. Terminalas turėtų pradėti veikti šių metų pabaigoje.
Universalios paskirties terminalas Jug-2
Šis universalus terminalas pritaikytas krauti įvairius krovius: naujas mašinas, konteinerius, bei generalinius krovinius. Metinis šio terminalo pajėgumas - 4.7 mln. tonų per metus. Jame taip pat planuojama 500 tūkst. vieta motorinėms transporto priemonėms saugoti ir sandėliuoti. Laivams švartuoti bus skirta 1 km. ilgio universali krantinė. Bendras Jug-2 plotas yra 97,8 hektarų.
Daugiau informacijos apie šiuos, bei kitus Ust-Lugos valstybiniame jūrų uoste statomus terminalus galite rasti oficialiame uosto internetiniame puslapyje:
http://www.ust-luga.ru
Taip pat šiame puslapyje galite rasti informatyvią foto galeriją, kurioje pavaizduotas kasmetinis uosto plėtros ir statybos progresas:
http://www.ust-luga.ru/pr/?s=gallery&lang=en
Comment