Lėktuvų nuotraukos iš CPH/Kopenhagos-Kastrup oro uosto
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lėktuvų nuotraukos...
Collapse
X
-
Parašė lincas Rodyti pranešimąlaikas ir lėktuvų nuotraukoms:
2009 metai...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Manau metas atgaivinti temą
Įkeliu keletą vakar darytu nuotraukų iš Panevėžio Stetiškių aerodromo,kur vakar vyko renginys skirtas paminėti Dariaus ir Gireno 80-mečio skrydžiui per Atlantą.
1 DALIS
JAK-52 LY-AMX
PZL-104 "WILGA 35A" LY-ANB
ANTOVON AN-2
AN-2 piloto darbo vieta
Piper Aztec LY-LOO
PZL-104 "WILGA 35A" LY-ANC
Comment
-
Super foto! Bet ką būtent turi omeny, skaydamas:
Parašė John Rodyti pranešimąNenorėjau naudotis teroristų rėmėjų aviacijaAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąSuper foto! Bet ką būtent turi omeny, skaydamas:
?Paskutinis taisė John; 2014.10.03, 02:22.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNenorėjau naudotis teroristų rėmėjų aviacija, bet what the hell. Dėl A380 galima ir pasiaukoti
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Čia kartais ne Honkongas? Tuomet galima tiesiogiai skristi iš Londono su A380 nesinaudojant arabų paslaugomis.
O šitas skrydis, šiaip, buvo BKK-HKG. Pasirinkau jį todėl, kad buvo pigiausas (no shit) iš visų variantų, įskaitant AirAsia su jų kibirais ir mokamu check in bagažu bei mokamu onboard maistu. Nelabai įtikėtina, kad taip gali nutikti, bet kai pasitaiko toks deal'as, tai nėra kaip atsisakyti.Paskutinis taisė John; 2014.10.03, 14:19.
Comment
-
Va su tokiu turbūt niekas neskridote
2+3 layoutas
4 varikliai (po 2 ant sparno). Serious shit
Nu ok gal kai kas ir skridote (jeigu skraidote su Brussels), bet aš viestiek nustebau... dafuq čia per lėktuvas? Na suprasčiau, jeigu tokius naudotų kokis nors Scat Airlines ar Moldovan Airlines, bet Brussels? T.y. kaip ir viena iš labiau pastebimų EU avialinijų? Ten buvo net peleninės (!) ant sėdynių rankų atramų.Paskutinis taisė John; 2015.09.09, 00:57.
Comment
-
Ne pirmos jaunystes sitas aparatas, ka ir pasako pelenines, kuomet dar buvo galima rukyte salone. Tiesa pelenines yra sumontuotos visose lektuvu tualetuose, net naujausiuose.
Del sedyniu 2-3, tarp populiariausiu turbut butu MD-80 serija, beje Bombardier CS irgi tures toki kedziu issidestyma. Sukhoi Superjet irgi naudoja 2-3 issidestyma.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Ten dar buvo automatinis pranešimas, kad "jeigu bagažas netelpa overhead compartmentuose, tai neškite jį į priekį ir jis bus kažkur patalpintas". Galvojau, kokių velnių daryti tokį pranešimą? Ir dar automatinį? Bet, pasirodo, bagažas iš tiesų netilpo ir keleiviai apsisukę tempė jį į lėktuvo priekį, kur in-flight crew jį kažkur po to padėjo. Kabinos bagažo skyriai irgi labai maži dalyje salono (dėl ko tas bagažas į ten ir netilpo). Žodžiu, visiškas surrealizmas. Kaip koks keistas LSD trip'as.
Wikipedija apie šitą įdomų lėktuvą: https://en.wikipedia.org/wiki/British_Aerospace_146
Comment
-
Parašė Vaidas Rodyti pranešimąČia turbūt Avro RJ? Teko skristi su Swiss, tik pas juos lygtai buvo 2+2...
Comment
-
Kai prieš kelis metus lankiausi Kanadoje, tarp YUL ir YOW teko skristi su Bombardier Q100. Jame buvo visos 8 eilės po 2+2 ir paskutinė eilė su 5 vietomis in-line . Va čia tai buvo egzotika, ypač prieš persėdant į B767
Comment
Comment