Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lėktuvų nuotraukos...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lėktuvų nuotraukos...

    Lėktuvų nuotraukos iš CPH/Kopenhagos-Kastrup oro uosto




    #2
    Prahos oro uoste:



    Comment


      #3
      Laikas ir lėktuvų nuotraukoms:

      2009 metai:


      2012 metai:




      www.autobusas.4l.lt +
      www.facebook.com/Autobusas4l

      Comment


        #4
        Parašė lincas Rodyti pranešimą
        laikas ir lėktuvų nuotraukoms:

        2009 metai...
        Registracija YL-BDC
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          #5
          lagaminų belaukiant:

          Comment


            #6
            VNO:


            CPH atskrido iš VNO:



            CPH keleiviai susodinti, orlaivis stumiamas į pakilimo taką:

            Comment


              #7
              Manau metas atgaivinti temą
              Įkeliu keletą vakar darytu nuotraukų iš Panevėžio Stetiškių aerodromo,kur vakar vyko renginys skirtas paminėti Dariaus ir Gireno 80-mečio skrydžiui per Atlantą.
              1 DALIS
              JAK-52 LY-AMX


              PZL-104 "WILGA 35A" LY-ANB


              ANTOVON AN-2


              AN-2 piloto darbo vieta


              Piper Aztec LY-LOO



              PZL-104 "WILGA 35A" LY-ANC

              Comment


                #8
                2 Dalis
                Sklandytuvas JANTAR-STANDART 3


                JANTAR-STANDART 3 piloto darbo vieta


                Nežinomo gamintojo lėktuvai






                Na ir pagrindinis šventės akcentas- Lituanica LY-XAU


                Comment


                  #9








                  Paskutinis taisė negative; 2013.11.16, 23:11.

                  Comment


                    #10
                    Nenorėjau naudotis teroristų rėmėjų aviacija, bet what the hell. Dėl A380 galima ir pasiaukoti

                    Paskutinis taisė John; 2014.10.03, 02:23.

                    Comment


                      #11
                      Super foto! Bet ką būtent turi omeny, skaydamas:

                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Nenorėjau naudotis teroristų rėmėjų aviacija
                      ?
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        #12
                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Super foto! Bet ką būtent turi omeny, skaydamas:

                        ?
                        Tą ir turiu omeny, kad UAE ir kai kurios kitos Gulf'o šalys pernelyg įsivėlusios į nešvarius dalykus, kaip kad teroristinių organizacijų finansinis ir kitoks materialinis rėmimas. Dėl ko laikausi principinės pozicijos nesinaudoti tų šalių aviacijos ir kitomis paslaugomis. Šį kartą teko eiti prieš savo principus ir padaryti išimtį. Sprendimas nebuvo lengvas, bet nugalėjo pragmatizmas.
                        Paskutinis taisė John; 2014.10.03, 02:22.

                        Comment


                          #13
                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Nenorėjau naudotis teroristų rėmėjų aviacija, bet what the hell. Dėl A380 galima ir pasiaukoti

                          Atvaizdas
                          Čia kartais ne Honkongas? Tuomet galima tiesiogiai skristi iš Londono su A380 nesinaudojant arabų paslaugomis.
                          Flickr

                          Comment


                            #14
                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Čia kartais ne Honkongas? Tuomet galima tiesiogiai skristi iš Londono su A380 nesinaudojant arabų paslaugomis.
                            Tai aišku, kad galima. Aš ir skridau iš LHR į BKK su Austrian per VIE.
                            O šitas skrydis, šiaip, buvo BKK-HKG. Pasirinkau jį todėl, kad buvo pigiausas (no shit) iš visų variantų, įskaitant AirAsia su jų kibirais ir mokamu check in bagažu bei mokamu onboard maistu. Nelabai įtikėtina, kad taip gali nutikti, bet kai pasitaiko toks deal'as, tai nėra kaip atsisakyti.
                            Paskutinis taisė John; 2014.10.03, 14:19.

                            Comment


                              #15
                              Va su tokiu turbūt niekas neskridote

                              2+3 layoutas


                              4 varikliai (po 2 ant sparno). Serious shit


                              Nu ok gal kai kas ir skridote (jeigu skraidote su Brussels), bet aš viestiek nustebau... dafuq čia per lėktuvas? Na suprasčiau, jeigu tokius naudotų kokis nors Scat Airlines ar Moldovan Airlines, bet Brussels? T.y. kaip ir viena iš labiau pastebimų EU avialinijų? Ten buvo net peleninės (!) ant sėdynių rankų atramų.
                              Paskutinis taisė John; 2015.09.09, 00:57.

                              Comment


                                #16
                                Ne pirmos jaunystes sitas aparatas, ka ir pasako pelenines, kuomet dar buvo galima rukyte salone. Tiesa pelenines yra sumontuotos visose lektuvu tualetuose, net naujausiuose.

                                Del sedyniu 2-3, tarp populiariausiu turbut butu MD-80 serija, beje Bombardier CS irgi tures toki kedziu issidestyma. Sukhoi Superjet irgi naudoja 2-3 issidestyma.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  #17
                                  Ten dar buvo automatinis pranešimas, kad "jeigu bagažas netelpa overhead compartmentuose, tai neškite jį į priekį ir jis bus kažkur patalpintas". Galvojau, kokių velnių daryti tokį pranešimą? Ir dar automatinį? Bet, pasirodo, bagažas iš tiesų netilpo ir keleiviai apsisukę tempė jį į lėktuvo priekį, kur in-flight crew jį kažkur po to padėjo. Kabinos bagažo skyriai irgi labai maži dalyje salono (dėl ko tas bagažas į ten ir netilpo). Žodžiu, visiškas surrealizmas. Kaip koks keistas LSD trip'as.

                                  Wikipedija apie šitą įdomų lėktuvą: https://en.wikipedia.org/wiki/British_Aerospace_146

                                  Comment


                                    #18
                                    Čia turbūt Avro RJ? Teko skristi su Swiss, tik pas juos lygtai buvo 2+2...

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
                                      Čia turbūt Avro RJ? Teko skristi su Swiss, tik pas juos lygtai buvo 2+2...
                                      Wikipedija rašo, kad tai Avro RJ100 ir kad Brussels Airlines jie bus "phased out by 2016". Panašu, kad labai laiku spėjau paskraidyti tuo daiktu, nes, šiaip, tai čia lyg ir truputį ekskliuzyvinis lėktuvas.

                                      Comment


                                        #20
                                        Kai prieš kelis metus lankiausi Kanadoje, tarp YUL ir YOW teko skristi su Bombardier Q100. Jame buvo visos 8 eilės po 2+2 ir paskutinė eilė su 5 vietomis in-line . Va čia tai buvo egzotika, ypač prieš persėdant į B767

                                        Comment

                                        Working...
                                        X