Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Lėktuvų stebėjimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O įdomu kodėl pvz flightradar visai nerodo Search pagal CV8757 ar CLX8757, nors per aplinkui yra https://www.flightradar24.com/data/flights/cv8757
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Gal išplėstinė mokamos versijos funkcija? Tokiu qtveju Flightradare geriau ieškoti pagal lėktuvo registracijos nr. LX-WCV
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Šio ryto paukštis iš Zhengzhou su sustojimu Novosibirske, atgabenęs kaukes.

        #Lithuanian Planespotters Cargolux Boeing 747-4R7(F) EYVI - Vilnius Int. Foto: R. R.

        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Šv. Velykų progą VNO tik ką nusileido 747 iš Novosibirsko.
          Niekados neglvojau kad VNO gali priimti Jumbo. Visad galvojau kad Lietuvoje panasaus dydzio lektuvai kaip B747 arba AN124 nusileidzia SQQ
          Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.04.12, 17:21.

          Comment


            Manau viskas labai paprastai paaiškinama tuo, kad reikia gal didesnio tako norint pakilti pilnai pakrautam, o cia gi leidžiasi tuščiais bakais.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Tai hipotetiskai iseina kad tuscias A380 gali nutupti bei pakilti VNO, nes lygtai jis nelabai reiklus pakilimo tako ilgiui nes turi gerai isvystyta sparno mechanizacija, bet jo svoris... tai jau kitas reikalas
              Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.04.12, 17:42.

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Šio ryto paukštis iš Zhengzhou su sustojimu Novosibirske, atgabenęs kaukes.
                Krašto apsaugos ministerija ir Lietuvos kariuomenė, pasinaudodamos karinių pervežimų bendradarbiavimo platforma, priėmė sprendimą pasitelkti orlaivį „Boeing 747F" medicininėms apsaugos priemonėms atgabenti iš Kinijos į Lietuvą. Orlaivis užsakytas pasinaudojant karinio Europos judėjimo koordinavimo centro (angl. Movement Coordination Centre Europe, MCCE) paslaugomis, gavus Susisiekimo ministerijos prašymą, nes šiuo metu civilinių orlaivių labai trūksta. Dar vienas toks orlaivis pervežti krovinius iš Kinijos yra užsakytas balandžio 16 dienai.
                https://www.15min.lt/naujiena/aktual...nes-56-1303072
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                  Tai hipotetiskai iseina kad tuscias A380 gali nutupti bei pakilti VNO, nes lygtai jis nelabai reiklus pakilimo tako ilgiui nes turi gerai isvystyta sparno mechanizacija, bet jo svoris... tai jau kitas reikalas
                  A380 reikia didesnio pločio berods, nei B747.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    A380 reikia didesnio pločio berods, nei B747.
                    Manau visa ši krizė dar labiau pagreitins A380 liūdną pabaigą ir nebereikės net svarstyti ar tilptų VNO.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                      Tai hipotetiskai iseina kad tuscias A380 gali nutupti bei pakilti VNO, nes lygtai jis nelabai reiklus pakilimo tako ilgiui nes turi gerai isvystyta sparno mechanizacija, bet jo svoris... tai jau kitas reikalas
                      Deja A380 VNO negali tūpti ir kilti.

                      Dėl jumbo, tai keletas kadrų iš VNO archyvo:











                      Pamiršau An-124

                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.04.12, 18:56.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Deja A380 VNO negali tūpti ir kilti.
                        Jei ne pilnu baku ir ne pilnai pakrautas, tuomet gal ir gali, tie patys B747 dabar atskrenda tuščiais bakais, o kyla tuščiais krovinių skyriais.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Jei ne pilnu baku ir ne pilnai pakrautas, tuomet gal ir gali, tie patys B747 dabar atskrenda tuščiais bakais, o kyla tuščiais krovinių skyriais.
                          Jei gerai pamenu, A380 reikia platesniu riedejimo taku. Kitaip ju varikliai gali pasigauti FOD nuo zemes.

                          Comment


                            Parašė jpou Rodyti pranešimą

                            Jei gerai pamenu, A380 reikia platesniu riedejimo taku. Kitaip ju varikliai gali pasigauti FOD nuo zemes.
                            VNO takas yra standartinio platumo, lygiai toks pat platus kaip pvz. Stansted, kuriame emirates skraido su a380 ir 777, o norint pilnai atitikri reikalavimus, tereiktu padengt po 10-15m is abieju sonu.

                            Comment


                              Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                              VNO takas yra standartinio platumo, lygiai toks pat platus kaip pvz. Stansted, kuriame emirates skraido su a380 ir 777, o norint pilnai atitikri reikalavimus, tereiktu padengt po 10-15m is abieju sonu.
                              As labiau apie taxiways galvojau.

                              Bet kuriuo atveju kam idomu visi techniniai niuansai gali paskaityti Airport and Maintenance planning manual'a A380 (https://www.airbus.com/content/dam/c...ft-AC-A380.pdf)

                              Comment


                                Bet kokiu atveju, a380 programa baigta, plius sitos krizes dekai liks tik twin engine keleiviniai, tad mum aktualiau planuot atsizvelgiant i visokius 777 ir a350

                                Comment


                                  O kaip su 787 VNO? Galėtų kilti su max svoriu t.y. pilnais bakais, pilnas keleivių+bagažo?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    O kaip su 787 VNO? Galėtų kilti su max svoriu t.y. pilnais bakais, pilnas keleivių+bagažo?
                                    Ne. Truksta ~500 metru standartine diena. 787-8 su standartiniais varikliais ir standartine diena grafikas 39 psl: https://www.boeing.com/resources/boe.../acaps/787.pdf

                                    Comment


                                      Jei karantinuojatės ir norėtumėte pasižiūrėti, kaip atrodo 747 iš arčiau, tai leisis Vilniuje po 4,5 h.

                                      https://www.flightradar24.com/CLX8755/245ec45a

                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Dar vienas restas paukštis Vilniuje, Azerbaidžiano avialinijų Boeing 787. Mano nuomone viena gražiausių dažymo schemų.



                                        Keletas kadrų iš VNO- Azerbaijan airlines
                                        Boeing 787-8 Dreamliner
                                        EYVI - Vilnius Int.
                                        Foto: Karolis Kavolėlis





                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Kas čia per reisas?
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X