Na ką tada reikia šalia kokią kavinukę atidaryti, vasarą būtų galima ten ir ilgiau pasėdėti tada, galima ir ekraną su tvarkaraščiu pakabinti tada. Šiaip malonu matyti, kad žmonėms šitai taip įdomu .
Problema ten su parkingu. Yra gal 5 vietos ir aplinkui purvynai Vilnius style. Įdomu, ar bus tai kaip nors tvarkoma, nes tai turi būti potencialo gana aktuali lankytina vieta. Pati aikštelė irgi turbūt galėtų būti didesnė.
Problema ten su parkingu.
Įdomu, ar bus tai kaip nors tvarkoma, nes tai turi būti potencialo gana aktuali lankytina vieta. Pati aikštelė irgi turbūt galėtų būti didesnė.
Didesnė stovėjimui tinkama aikštelė (nors ir gruntinė) yra už kelių šimtų metrų, ten, kur baigiasi asfaltas - pačioje tako pabaigoje, prie vartų į sodų bendriją.
Kur kas įdomiau bus stebėti, kaip seksis pakilti iš VNO skrydžiui į Tokiją, pagal kai kuriuos ekspertus VNO takas neva per trumpas vykdyti ilgo nuotolio skrydžius, o B767 neva to dar neįrodė, nes nepakankamai didelis, tai dabar pakilus B787 turėtų baigtis visos šitos kalbos apie tako ilginimą ar apskritai naują taką (nebent planuosim priiminėti tokius lėktuvus kaip A380).
Kad į Vilnių skraido krovininiai A330, būna ir 747 porą kartų į metus atskrenda (aišku ne MTOV bet vistiek), taip pat yra leidęsi C17 bei C5, nėra jokios tragedijos su taku, visi skrydžiai ten puikiai paeina.
Simonas Bartkus - 2020 02 18, 16:26
Rusija neleidžia LOT skraidyti ir reguliarių BUD-ICN, dėl ko jie skrenda per aplinkui. Rusija LOT leidžia skristi tik į Lenkiją.
Kur kas įdomiau bus stebėti, kaip seksis pakilti iš VNO skrydžiui į Tokiją, pagal kai kuriuos ekspertus VNO takas neva per trumpas vykdyti ilgo nuotolio skrydžius, o B767 neva to dar neįrodė, nes nepakankamai didelis, tai dabar pakilus B787 turėtų baigtis visos šitos kalbos apie tako ilginimą ar apskritai naują taką (nebent planuosim priiminėti tokius lėktuvus kaip A380).
Akivaizdu, kad kai reikia esamo tako tam tikrai pakanka, tik neaišku kokie ribojimai atsiranda maksimaliam lėktuvo svoriui t.y. neaišku kiek maksimaliai pakrautas lėktuvas (kiek keleivių ir kiek krovinių) gali būti kylant nuo VNO ilgio tako į tokį ilgą, 14 valandų, skrydį. Būtų labai labai įdomu sužinoti šiuos dalykus.
P.S. Įdomumo dėlei, maršruto ilgis, kuriuo skrenda LOT iš Tokyo, apskrendant Rusiją, yra panašus į tiesioginio optimalaus skrydžio į pietų Australiją. Taip kad jau galim pradėti svajot
Comment