Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    SAS per daug tyliai dirba. Turi kas nors kur nors internete parašyti (čia neskaitant oro uosto pranešimo apie derybas) apie jų planus. Reikia personalo, lėktuvų, dar visko.
    Nuo vasaros sezono pradžios gali maksimum būti vienas ar keli skrydžiai iš savo hub'ų.
    O bazė Vilniuje ir skrydžiai į kitas šalis gali būti atidaromi tik gerokai vėliau.
    kaip?

    Comment


      #62
      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Neįleidžia. Tas įlaipinimas be priskirtų vietų lėktuve - pati šlykščiausia Ryanair ypatybė, ir aš nesuprantu, ką jie tuo sutaupo (visa kita suprantu, kur ekonomija - maisto nedavimas, skraidymas į mažus oro uostus, sujungimų nedarymas, vėluojančių nelaukimas)

      Sutaupo board'inimo laiką, t.y. labai efektyviai tai padaro, nes nereikės nieko kviesti ir laukti, pvz. pirmos klasės keleivių ("Mr. Dow Jones and Mrs. Drew Crew please immediately go to the boarding gate nr. 69"), kai visi lenktyniaus kam teks vieta prie lango ar toliau nuo variklių, arčiau išėjimo. Svarbiausias dalykas pigioms avialinijoms - kad lėktuvas kuo mažiau laiko būtų ant žemės. Todėl visi procesai turi būti skirti tam, kad lėktuvas kuo daugiau praskraidintų keleivių ir uždirbtų daugiau pinigų.
      Jūsų,
      Analitikas PlėtRa™

      Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

      Comment


        #63
        Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
        Sutaupo board'inimo laiką, t.y. labai efektyviai tai padaro, nes nereikės nieko kviesti ir laukti, pvz. pirmos klasės keleivių ("Mr. Dow Jones and Mrs. Drew Crew please immediately go to the boarding gate nr. 69"), kai visi lenktyniaus kam teks vieta prie lango ar toliau nuo variklių, arčiau išėjimo. Svarbiausias dalykas pigioms avialinijoms - kad lėktuvas kuo mažiau laiko būtų ant žemės. Todėl visi procesai turi būti skirti tam, kad lėktuvas kuo daugiau praskraidintų keleivių ir uždirbtų daugiau pinigų.
        Be to turbūt sutaupo oro uosto mokesčių, nes nereikia brangių IT resursų skirstančių vietas naudot...

        Comment


          #64
          Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
          Be to turbūt sutaupo oro uosto mokesčių, nes nereikia brangių IT resursų skirstančių vietas naudot...
          Na šitie sąlyginai pigūs šiais laikais (automatiškai vietos išmėtomos ir dar lėktuvo balansas "zaodno" parenkamas). Nors prisimenu dar mažiukus lipdukus su salono vietomis

          Comment


            #65
            Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
            Sutaupo board'inimo laiką, t.y. labai efektyviai tai padaro, nes nereikės nieko kviesti ir laukti, pvz. pirmos klasės keleivių ("Mr. Dow Jones and Mrs. Drew Crew please immediately go to the boarding gate nr. 69"),
            tai čia "vėluojančių nelaukimas" - kame čia sutaupymas aš puikiai suprantu

            kai visi lenktyniaus kam teks vieta prie lango ar toliau nuo variklių, arčiau išėjimo.
            Abejoju, ar keleivių grūdimasis padeda sulipti greičiau.

            SAS vienintelė viltis nepamatyti VNO yra jeigu jie dar pratęs susitarimą su "airbaltic" - šiai dienai jie nuo vasaros sezono nebeplanuoja "codesharint" reisų su "salotiniais".
            Bet tokiu atveju "airbaltic" nebeliks prasmės skraidyt į Kopenhagą ar Stokholmą - jiems prasmingas bus tik reisas į Rygą.

            Comment


              #66
              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Bet tokiu atveju "airbaltic" nebeliks prasmės skraidyt į Kopenhagą ar Stokholmą - jiems prasmingas bus tik reisas į Rygą.
              Kad neliks codeshare, nereiškia, kad iš karto ir nebebus parduodami bilietai į jungtinius skrydžius. Kaip kad dabar galima Miunchene iš Airbaltico persėst į Lufthansą, nors codeshare su jais nėra.

              Bet ilgainiui tai taip.
              kaip?

              Comment


                #67
                Parašė smb Rodyti pranešimą
                Šiai dienai duočiau 80% tikimybę, kad jau kovo 29 dieną, kai prasidės vasaros sezonas, VNO pamatysim dvi "mėlynes" - žydrą KLM ir tamsiai mėlyną SAS.
                Kai 18d registravausi ORD skrydziui i AMS, mergaite iskart paklause ar zinai, kad AMS-VNO nebera. Pasakiau kad zinau ir kad grysiu per CPH. Jin kazka uzsimine, kad 23d KLM turetu pradeti patys skraidyti i VNO is AMS...

                Issireiske kazkaip, kad neilgai uztruks tas skrydziu AMS-VNO nebuvimas..
                Mano blogas

                Comment


                  #68
                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                  Kai 18d registravausi ORD skrydziui i AMS, mergaite iskart paklause ar zinai, kad AMS-VNO nebera. Pasakiau kad zinau ir kad grysiu per CPH. Jin kazka uzsimine, kad 23d KLM turetu pradeti patys skraidyti i VNO is AMS...

                  Issireiske kazkaip, kad neilgai uztruks tas skrydziu AMS-VNO nebuvimas..
                  Netikiu, kad eilinė registratorė žino apie sprendimus, kurie dar nepriimti. Gal kokį code-share'ą su BT pasirašys ir tiek tų skrydžių nuo 23d.
                  Kiek žinau KLM, ten sprendimai "ant durniaus" nedaromi.

                  Comment


                    #69
                    Verslo Zinios pateikia gana issamia ir idomia informacija apie 6 kandidatus i VNO:

                    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...c4127&open=sec
                    o buvo taip...

                    Comment


                      #70
                      Yra gandu, kad kita savaite Kauno oro uostas tures geru ziniu. Reikia laukti, nesu tikras, cia tik gandai...
                      o buvo taip...

                      Comment


                        #71
                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Netikiu, kad eilinė registratorė žino apie sprendimus, kurie dar nepriimti. Gal kokį code-share'ą su BT pasirašys ir tiek tų skrydžių nuo 23d.
                        Kiek žinau KLM, ten sprendimai "ant durniaus" nedaromi.
                        Kiek ji ten eiline buvo nezinau, bet KLM uniforma tai buvo apsirengusi....
                        Mano blogas

                        Comment


                          #72
                          Kokie ten gandai? apie ką?
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            #73
                            Na vieną gandą ir aš girdejau, kad kitą savaitę į Karmėlavą atskrenda ne žemo rango Ryanair'o delegacija.
                            Paskutinis taisė sirrolaz; 2009.01.21, 20:20.

                            Comment


                              #74
                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                              Kiek ji ten eiline buvo nezinau, bet KLM uniforma tai buvo apsirengusi....
                              Vadinasi eilinė... KLM Top-management'as uniformų nedėvi

                              Comment


                                #75
                                "Verslo žinių" straipsnyje minima, kad SAS Vilniuje gali pasirodyti Estonian Air pavidalu:

                                Ministras trečiadienį po susitikimo su prezidentu teigė, kad SAS jau netrukus gali ateiti su savo partneriais „Estonian Air“, kurių 49% akcijų, priklauso SAS.
                                kaip?

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                                  "Verslo žinių" straipsnyje minima, kad SAS Vilniuje gali pasirodyti Estonian Air pavidalu:
                                  O "Estonian" neturi problemų su pinigais?

                                  Comment


                                    #77
                                    "Estonian Air" turi bėdų su pinigais ir nemažų. Gerumo laikais bendrovė daug priinvestavo ir užsisakė naujutėlius CRJ lėktuvus, kuriuos jau šiemet gaus - susiefektyvino lėktuvų parką (kitaip negu "flyLAL").

                                    Tačiau atėjo motulė krizė ir dabar "Estonian" gyvena iš SAS suteiktų trumpalaikių paskolų. SAS yra pateikusi Estijos vyriausybei pasiūlymą išpirkti 51% akcijų dalį ir pilnai valdyti "Estonian Air".

                                    Todėl "Estonian Air" atėjimas realiai būtų SAS netiesioginis atėjimas - tačiau asmeniškai nelabai patiktų matyti VNO besibazuonančius lėktuvus su užrašu ESTONIA patriotizmas, visgi.

                                    "Estonian" planavo visai atsisakyti "Boeing 737" lėktuvų, tai realiai jie Vilnius-Londonas, Vilnius-Briuselis, Vilnius-Kopenhaga skraidymui visai tiktų.

                                    Comment


                                      #78
                                      Bet kalbų apie Estonian atėjimą daugėja - Estonian Air could take the place of flyLAL in Lithuania
                                      Paskutinis taisė alm; 2009.01.22, 14:29.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė smb Rodyti pranešimą
                                        Todėl "Estonian Air" atėjimas realiai būtų SAS netiesioginis atėjimas - tačiau asmeniškai nelabai patiktų matyti VNO besibazuonančius lėktuvus su užrašu ESTONIA patriotizmas, visgi.
                                        Na taip, pavadinimas "Estonian" tikrai sukels jausmus Neutralus pavadinimas (pvz kaip to paties SASo suomiškas padalinys "Blue 1") būtų priimtas geriau.

                                        Kita vertus, joks patriotizmas netrukdė lietuviams skraidyti su latvių įmone "Airbaltic".

                                        Comment


                                          #80
                                          O man viena bobutė sakė, kad Virgin Galactic ketina ateiti į VNO

                                          Comment

                                          Working...
                                          X