Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Bet yra toks bjaurus daiktas statistika. Pagal ją Ryanair Europoj ir daugiausiai keleivių perveža, ir mažiausiai vėluoja, ir rečiausiai bagažą pameta.
    Aišku, aš nesakau, kad jie nesielgia bjauriai kai būna problemų. Bet aš nesu tikras, kad tą reikia keisti. Man visai patinka skristi pigiai ir dalyvauti loterijoje (kuri su saugumu nesusijusi, pas juos lėktuvai nauji, o pilotai išmuštruoti nerizikuoti), o to nenorintys visada gali nusipirkti kelionės draudimą.
    Na tą statistiką galima panagrinėti:

    Daugiausiai keleivių Europoje? - normalu, kai tokios mažos kainos
    Mažiausiai vėluoja? - gal dėl to, kad skrenda ne į Heathrow, o į Stanstedą; ne Į Arlandą, o Skavsta?
    Mažiausiai pamesto bagažo? Kaip jį įmanoma pamesti skraidant į miniatiūrinius oro uostus ir nesiūlant jungiamųjų skrydžių?

    Dar yra tokia statistika:
    Mažiausiai keleivių skundų - nenuostabu, kai skundų pareikšti negalima nei internetu, nei telefonu - tik fax'u ir paštu.

    Keleivių saugumas? - dar kartą prašau peržiūrėti mano įdėtą britų dokumentinį filmuką apie Ryanair'ą.

    Realiai ta statistika gal ir gražiai skamba, lyginant Ryanair su normaliom avialinijom. Visgi tie puikūs rodikliai pasiekiami tik keleivių patogumo sąskaita, ir realiai negalima jos lyginti su jokiomis kitomis normaliomis avialinijomis.
    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

    Comment


      #42
      Parašė Berliner Rodyti pranešimą
      Na tą statistiką galima panagrinėti:

      Keleivių saugumas? - dar kartą prašau peržiūrėti mano įdėtą britų dokumentinį filmuką apie Ryanair'ą.
      Jokiu būdu neginu Ryanair pusės, tačiau pažiūrėjus Dispatches laidą, primygtinai siūlau paskaityti, kaip atrodė komunikacija tarp laidos rengėjų ir Michael O'Leary:
      http://www.ryanair.com/site/EN/inpag...ner=DISPATCHES

      Comment


        #43
        Parašė AUDRingas Rodyti pranešimą
        Jokiu būdu neginu Ryanair pusės, tačiau pažiūrėjus Dispatches laidą, primygtinai siūlau paskaityti, kaip atrodė komunikacija tarp laidos rengėjų ir Michael O'Leary:
        http://www.ryanair.com/site/EN/inpag...ner=DISPATCHES
        Buvau perskaitęs tą komunikaciją, tačiau akivaizdu, kad Ryanair'as tiesiog atsiribojo nuo bet kokių kaltinimų. Aišku, kad visi popieriukai pas juos gerai sutvarkyti, bet filmuota medžiaga rodo ką kita.
        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

        Comment


          #44
          Ar esat kas skrides i US ir kokias avialinijas renkates ?

          Comment


            #45
            Cha, pažiūrėjau pusę to filmo apie Ryanair ir jau pradėjau įsivaizduot, kaip tai įmanom, kad viena pagyvenusių žmonių pora skrido, berods, iš Amsterdamo į Vilnių, bet atsidūrė Briuselyje

            Comment


              #46
              ********70.00 LTL Passenger Fee: BAG
              ********36.00 LTL Passenger Fee: Airport Check in
              ********28.00 LTL Passenger Fee: Priority Boarding
              ********36.00 LTL Passenger Fee: CC
              Nesuprantu kam tau reikalingas Piority Boarding, Airport Check in... Nu del BAG galima gyncytis. O kas tas CC?

              Jeigu jau skrist Ryanair tai reikia tokiais dalykais nesinaudot.
              I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx

              Comment


                #47
                Parašė Mindoza Rodyti pranešimą
                Nesuprantu kam tau reikalingas Piority Boarding, Airport Check in... Nu del BAG galima gyncytis. O kas tas CC?

                Jeigu jau skrist Ryanair tai reikia tokiais dalykais nesinaudot.
                Na registruoto bagažo negalima įregistruoti, nesinaudojant Airport Check In. Dėl Priority Boarding galima ginčytis...
                BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                Comment


                  #48
                  Parašė Mindoza Rodyti pranešimą
                  Nesuprantu kam tau reikalingas Piority Boarding, Airport Check in... Nu del BAG galima gyncytis. O kas tas CC?
                  Registracija oro uoste reikalinga jei nori priduoti bagažą. CC - kortelės mokestis, tiem kas nenori nueit į banką ir pasiimt Visa Electron už pigiau.
                  kaip?

                  Comment


                    #49
                    A taip tiesa. Nu sunkumu yra daug ir as tai suprantu. Bet per paskutinius pora metu apskristi visa Europa turejau proga tik su Ryanair (neskaitant karto su FlyLAL ir karto su WizzAir).
                    I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx

                    Comment


                      #50
                      Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                      Na registruoto bagažo negalima įregistruoti, nesinaudojant Airport Check In. Dėl Priority Boarding galima ginčytis...
                      Na Priority Boarding tikrai reikalinagas į Anglijos ir Airijos reisus. Frankfurto reisu skrenda šiek tiek kitokia publika ir ant galvų niekas nelipa.

                      Comment


                        #51
                        Parašė sirrolaz Rodyti pranešimą
                        Na Priority Boarding tikrai reikalinagas į Anglijos ir Airijos reisus. Frankfurto reisu skrenda šiek tiek kitokia publika ir ant galvų niekas nelipa.
                        Na čia irgi tiesa, bet labai specifiška Lietuvai. Kiek skridau su Ryanair'u užsieny, tokių problemų niekada neiškildavo...
                        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                        Comment


                          #52
                          Oro uostas be "namu" aviakompanijos pasmerktas tapti uzkampiu net ir regioniniu lygiu. Idomu, ar kas nors uzims Flylal vieta. SAS, AirBaltic, etc., cia nera pavyzdziai, nes viena diena jie yra, kita jau nebe - jie turi savo namus.

                          Comment


                            #53
                            Parašė sirrolaz Rodyti pranešimą
                            Frankfurto reisu skrenda šiek tiek kitokia publika ir ant galvų niekas nelipa.
                            O tai kame beda praleist budulius ir paskui gale sau ramiai ilipt (su vaikais pirmus ileidzia ir be priority), vietu vistiek uzteks, net Ryanair stovimu vietu kol kas nepardavineja

                            P.S. moderatoriams siūlyčiau "Ryanair vs. visos kitos avialinijos" išskirt vėlgi į atskirą temą, bo jei kas nors netyčia užveda, tai garantuoti 3 puslapiai potyrių "skridau su ryan 50 kartų ir viskas super vs. skridau ryan 2 kartus ir daugiau gyvenime neskrisiu"
                            Paskutinis taisė zanaz; 2009.01.19, 02:40.
                            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                            Comment


                              #54
                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Ar esat kas skrides i US ir kokias avialinijas renkates ?
                              Jei galvoji ilgesniems "domestic" skyrdžiams rekomenduoju Delta Airlines - patogesnės, bet brangesnės. O American Airlines nors ir pigesnės, bet nežinia į kokį "kukuruzniką" įsėsi kaip aš iš JFK į LAX.
                              Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                              Dordrechtas/Haarlemas
                              Nesebaras/Plovdivas
                              Kiolnas

                              Comment


                                #55
                                Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                                Jei galvoji ilgesniems "domestic" skyrdžiams rekomenduoju Delta Airlines - patogesnės, bet brangesnės. O American Airlines nors ir pigesnės, bet nežinia į kokį "kukuruzniką" įsėsi kaip aš iš JFK į LAX.
                                As sia vasara skridau su American Airlines, ir patikek manim, skrydis buvo isties puikus, gerimai; cola, kava, arbata kiek nori, gana skanus uzkandziai, kai skridau gavau pica (beje galima pasirinkti is keliu patiekalu), beje ekonomineje klaseje, kiekvienas keleivis priesais save turi tv, kuriame gali pasirinkti gana naujus filmus ar zaisti zaidimus, ar tiesiog stebeti GPS zemelapi, kur siuo metu lektuvas skrenda. Skridau is Londono Heathrow i Dallas, o is ten i Tampa. Is Londono skridau su B777, o is Dallas i Tampa lygtais Mcdougles 89, kazkas tokio. Tikrai nesiskundziau, aptarnavimas labai gero lygio, sedynes irgi buvo patogios, ten buvo spec atlosai, kur gali pasidaryti kaip pagalve, plius dave apsikloti anklode.
                                Paskutinis taisė TukasLT; 2009.01.19, 00:49.
                                o buvo taip...

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                  Na tą statistiką galima panagrinėti:

                                  Mažiausiai vėluoja? - gal dėl to, kad skrenda ne į Heathrow, o į Stanstedą; ne Į Arlandą, o Skavsta?
                                  Arba pvz todel, kad nelaukia veluojanciu keleiviu. Ar cia labai gerai - nezinau
                                  O bagazo nepameta, nes neturi persedanciu keleiviu ir paprastai skraido i maziausius ir primityviausius aerouostus.

                                  Zodziu lyginami nepalyginami dalykai, obuoliai ir apelsinai.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                    ir paprastai skraido i maziausius ir primityviausius aerouostus.
                                    Dabar jau į įvarius skraido. Paėmus 2007 m. Top100 pagal keleivių skaičių, skrenda į 4, 6, 13, 14, 15, 16, 27, 32, 35, 38, 41, 42, 43, 45, 46, 51, 56, 58, 59, 63, 64, 66, 67, 69, 74, 78, 80, 84, 85, 87, 88, 89, 90, 91, 94, 95, 96, 97, 99. O Vilnius gi į šitą šimtuką nepapuola.

                                    Be to maži oro uostai nėra savaime blogai. Toj pačioj Skavstoj paskutinį kartą praėjus vos 10 min nuo to momento kai lėktuvo ratai palietė žemę, jau važiavau autobusu į Stokholmą. Aišku, yra bjauresni atvejai, tokie kaip Reus (Barcelona), bet gi visada galima rinktis.
                                    kaip?

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                      O tai kame beda praleist budulius ir paskui gale sau ramiai ilipt (su vaikais pirmus ileidzia ir be priority), vietu vistiek uzteks, net Ryanair stovimu vietu kol kas nepardavineja
                                      Neįleidžia. Tas įlaipinimas be priskirtų vietų lėktuve - pati šlykščiausia Ryanair ypatybė, ir aš nesuprantu, ką jie tuo sutaupo (visa kita suprantu, kur ekonomija - maisto nedavimas, skraidymas į mažus oro uostus, sujungimų nedarymas, vėluojančių nelaukimas).

                                      Bet gal grįžkim prie temos?

                                      Pačiu optimistiškiausiu atveju, gali įvykti štai kas:

                                      1) "flylal charters" pasikeis pavadinimą ir pradės vykdyt reguliariuosius skrydžius - iš pradžių keliais patikrintais reisais (Amsterdamas) ir be skolų kupros.
                                      2) SAS galėtų imtis įkurti mini-bazę VNO (buvo miglotas pranešimas apie tokius planus), savo arbo kitokiu pavadinimu.

                                      Tik nežinau, kokia tikimybė, kad taip bus.
                                      Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.01.19, 13:43.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        1) "flylal charters" pasikeis pavadinimą ir pradės vykdyt reguliariuosius skrydžius - iš pradžių keliais patikrintais reisais (Amsterdamas) ir be skolų kupros.
                                        Aš galvoju, kad greičiau KLM atidarys savo reisą, nei kad bendradarbiaus su flylalininkais, visgi dabar KLMui turėtų nemažai kainuoti jų bankrotas.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          #60
                                          Šiai dienai duočiau 80% tikimybę, kad jau kovo 29 dieną, kai prasidės vasaros sezonas, VNO pamatysim dvi "mėlynes" - žydrą KLM ir tamsiai mėlyną SAS.

                                          KLM skraido į Rygą, puikiai žino srautus į Amsterdamą - 2008 m. tai buvo "fastest-growing" kryptis iš Vilniaus. Jiems šis reisas labai reikalingas, nes su persėdimu liaudis neskris į Amsterdamą (nebent tai galutinis taškas) - rinksis Kopenhagą, Frankfurtą, Prahą arba Rygą.

                                          SAS vienintelė viltis nepamatyti VNO yra jeigu jie dar pratęs susitarimą su "airbaltic" - šiai dienai jie nuo vasaros sezono nebeplanuoja "codesharint" reisų su "salotiniais". Be Vilniaus ir Rygos SAS tikrai neliks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X