Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    kam tas ect. jei yra terminas t.t. ...? Manau nereikėtų naudoti šio termino....
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      #22
      Parašė TukasLT Rodyti pranešimą
      Na kodel nera konkurencijos, vis del to reikia dziaugtis kad Ryanair Kaune skraido ir yra gana geras pasirinkimas nuvykti i JK, plius i Dublina. Taigi, daugelis vilnieciu dabar nesididziuos ir skraidys is Kauno, nes kainos dar padorios ir pasirinkimas yra gana platus, lyginant su VNO, kas susija su skrydziais i Didziaja Britanija.
      Jau geriau skrisiu su persėdimu arba Aer Lingus.

      Comment


        #23
        Parašė innuendo Rodyti pranešimą
        Jau geriau skrisiu su persėdimu arba Aer Lingus.
        O turi kažką prie Ryanair? Pats ne vieną kartą jau skridau, ir nenusivyliau. Lėktuvai, kaip ir visur, normalūs, aptarnavimas irgi aukšto lygio, o kaina prieinama kiekvienam. O jei laikaisi savo principų skristi būtent iš Vilniaus, prašom.
        دائما الليتوانيه

        Comment


          #24
          O kaip bus su FlyLAL'o turtu? T.y. ar esami lėktuvai kolkas liks oro uoste, ar kaip?
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            #25
            Lėktuvai ne Flylal'i o AAM kurią valdo Flylal group. Flylal iš AAM nuomojosi lėktuvus. Flyla'ui uždraudė skraidyti, bet nereiškia kad tie lėktuvai neskris, jie galės skristi tos įmones (lėktuvų nuomos - AAM) registracijomis arba kaip "FlyLAL - Charters".
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              #26
              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
              O turi kažką prie Ryanair? Pats ne vieną kartą jau skridau, ir nenusivyliau. Lėktuvai, kaip ir visur, normalūs, aptarnavimas irgi aukšto lygio, o kaina prieinama kiekvienam. O jei laikaisi savo principų skristi būtent iš Vilniaus, prašom.
              Skridau nemažai kartų, kone visus nusivyliau, o kaina tokia pati kaip ir Aer Lingus. Todėl nebelabai žadu savo koją kelt į šleikščiai geltonas kabinas. Anyway, kiekvieno pasirinkimas, tiesa?

              Comment


                #27
                @ kaskas: Aišku, nežinojau to. Na, o FlyLAL'o terminalą tai tikriausiai galim užbraukt. Na nebent kažkuriam laikui.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  #28
                  Parašė innuendo Rodyti pranešimą
                  Skridau nemažai kartų, kone visus nusivyliau, o kaina tokia pati kaip ir Aer Lingus. Todėl nebelabai žadu savo koją kelt į šleikščiai geltonas kabinas. Anyway, kiekvieno pasirinkimas, tiesa?
                  Sutinku. Ir kaip kam pasiseka. Man viskas buvo normaliai, apart vieno nelabai sklandaus nusileidimo O šiaip labai džiaugiuosi pigiais skrydžiais, ir nemanau, kas Aer Lingus siūlo tokia pat kainą. Gal kai kurie skrydžiai ir sutampa, bet kiek žiūrėjau, pastoviai 100-200lt Aer Lingus bilietai budavo brangesni.
                  Anyway, Kaunui tai puiki proga gauti papildomų lėšų iš mūsų kolonijų.
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    #29
                    Parašė innuendo Rodyti pranešimą
                    Skridau nemažai kartų, kone visus nusivyliau, o kaina tokia pati kaip ir Aer Lingus. Todėl nebelabai žadu savo koją kelt į šleikščiai geltonas kabinas. Anyway, kiekvieno pasirinkimas, tiesa?
                    as tikrai nesu koks ponas, kad del 2h 30 min mokeciau uz konforta, jei imanoma kuo pigiau tuo geriau, kodel turiu permoketi, o jei tau taip geriau, tai valio, tiesiog kartais pasirodo pasiputimas ir nezinau kodel, juk neskrenti kazkur i Australija, kad reiketu konforto, jei moki 300 litu i abi puses... o beto, kai neliko kas skrenda i tavo ta Dublina, ziurek kad tavo tas Aer Lingus nepakeltu kainu dvigubai, nes konkurencijos neliko, ir nutaisiusiu iskreipta mina pirksi Ryanair bilieta is Kauno, nes pigiau ir patogiau. Kiekvienas renkasi savaip
                    o buvo taip...

                    Comment


                      #30
                      Parašė TukasLT Rodyti pranešimą
                      as tikrai nesu koks ponas, kad del 2h 30 min mokeciau uz konforta, jei imanoma kuo pigiau tuo geriau, kodel turiu permoketi, o jei tau taip geriau, tai valio, tiesiog kartais pasirodo pasiputimas ir nezinau kodel, juk neskrenti kazkur i Australija, kad reiketu konforto, jei moki 300 litu i abi puses... o beto, kai neliko kas skrenda i tavo ta Dublina, ziurek kad tavo tas Aer Lingus nepakeltu kainu dvigubai, nes konkurencijos neliko, ir nutaisiusiu iskreipta mina pirksi Ryanair bilieta is Kauno, nes pigiau ir patogiau. Kiekvienas renkasi savaip
                      Ko čia putojies? Aš galbūt ponaitė esu ir man reikia komforto. Ir iš to savo Dublino skrendu su tuo savo Aer Lingus. Vieną kart nusivilt avialinijom yra nieko tokio, bet kai juo nusivili šešis kartus, tai eikit sau, geriau jau skrisiu su persėdimu ar užmokėsiu 20 eurų brangiau, nes dabar pasižiūrėjus į kainas, būtent toks skirtumas tarp kainų yra. Aleliuja, kiekvieno pasirinkimas, vieni skrist nenori ir važiuoja autobusais, kiti naudojasi British Airways, permoka šešis kartus ir tuo nesiskundžia.

                      Comment


                        #31
                        puiku, geros keliones! Man yra visiskai vienodai su kuo tu skrendi, bet vieno ar keliu zmoniu nuomone yra dar ne rodiklis! Jei visi mastytu kaip tu, tai Kauno oro uostas nebutu aptarnaves daugiau nei 400 tukstanciu RYANAIR keleiviu.

                        Geros keliones
                        o buvo taip...

                        Comment


                          #32
                          Parašė John
                          Reikia pritarti Innuendo. Blogesne oro linija, kokia teko skristi (gal...) buvo tik Kuwait Airways... nors ten visgi valgyti duoda uz dyka

                          Kita vertus, is principo pigios oro linijos yra saunus dalykas ir Ryanair'as galetu bandyti pasinaudoti proga ateiti ir i Vilniu.
                          Na matai, problema yra tame, kad VNO isprincipo nesutinka dirbti su low-cost, mat nera pelno, nes nenori daryti jokiu nuolaidu, o kaip zinai, low-cost eina ten kur yra pigus oro uostai ir pakankami keleiviu srautai, nors istikro tikrai gaila.. bet VNO yra sovieticus mastymo, nieko nepadarysi, kaip be butu gaila, ir tikrai dziaugiuosi kad galiu nuskristi tiesiai i Kauna, kad ir kokios butu avialinijos, kelias valandas galiu pakenteti, svarbu, kad laiku ir nereikia mkoketi astronomime suma.
                          o buvo taip...

                          Comment


                            #33
                            Parašė TukasLT Rodyti pranešimą
                            as tikrai nesu koks ponas, kad del 2h 30 min mokeciau uz konforta, jei imanoma kuo pigiau tuo geriau, kodel turiu permoketi, o jei tau taip geriau, tai valio, tiesiog kartais pasirodo pasiputimas ir nezinau kodel, juk neskrenti kazkur i Australija, kad reiketu konforto, jei moki 300 litu i abi puses... o beto, kai neliko kas skrenda i tavo ta Dublina, ziurek kad tavo tas Aer Lingus nepakeltu kainu dvigubai, nes konkurencijos neliko, ir nutaisiusiu iskreipta mina pirksi Ryanair bilieta is Kauno, nes pigiau ir patogiau. Kiekvienas renkasi savaip
                            Na būtų gražu kitus forumiečius gerbti ir būti mandagiam.

                            Šiaip ir aš panašų požiūrį turėjau, maniau, va koks geras dalykas tas Ryanair'as, pigiai po visą Europą skraidina. Pernai teko daug kartų naudotis Ryanair paslaugomis. Ir neteko nusivilti: skrydžiai laiku, personalas malonus, jokių nesklandumų.

                            Deja, deja:

                            Situacija: Turiu skristi iš Rygos į Stokholmą iš ryto ir ten po dviejų valandų persėsti į skrydį į Eindhoveną - galutinį kelionės tašką. Į Rygą atvykstu dar iš vakaro, pernakvoju viešbuty (papildomi pinigai), kad spėčiau į skrydį.

                            Nors Rygoje siaučia pūga, visi AirBaltic ir kitų kompanijų skrydžiai vyksta be sutrikimų (net be vėlavimo). Ryanair'as gi, 20 minučių atidėjęs skrydį, jį iš viso atšaukia.

                            Pats pirmas nueinu į Ryanair'o office, dirba du žmonės. Pasiūlo man skrydį į Stokholmą ryte, ten pernakvot, pirkt naują bilietą (brangų) į Eindhoveną. Does not make any sense. Paprašau galimybės nuetiti į AirBalticą ir nusipirkti kitą skrydį. Darbuotoja gan maloni ir paprašo sugrįžti, kai nusipirksiu pakaitinį bilietą.

                            Airbaltic'e siūlo skrydžius po 400 EUR! Galiausiai randa skrydį per Prahą už 250 EUR. Nusiperku. Kai grįžtu prie Ryanair'o, sužinau, kad atšauktas dar ir skrydis į Diuseldorfą, tad žmonių eilė nutįsus per visą Rygos oro uostą! Nusprendžiu nebelaukti, nes fiziskai nespėčiau į savo naują skrydį.

                            Kitą dieną saugiai ir labai maloniai grįžęs namo su Czech Airlines, paskabinu į Ryanair'o booking office. Va čia ir prasideda.

                            Kai paklausiau, ką tokioj situacijos man daryti, darbuotoja piktai atrėžia "Leave it as it is"... Tada aprėkia, kad aš nesuprantu angliškai ir padeda ragelį!

                            Nusprendžiu rašyti oficialų laišką į jų claim office. Kol kas dar laukiu atsakymo į jį. Visgi pasiskaitinėjau internete komenatarus apie Ryanair'ą, ir apibendrintai galima taip apibūdinti Ryanai'ro filosofiją: mum klientas įdomus iki tos akimirkos, kol nusiperka bilietą. Jei skrydis atšaukiamas ar atidedamas, gali nesitikėti jokios pagalbos. EU reglamentas? Koks reglamentas? Keleivių teisės? Kokių jūs norit teisių, kai bilietus taip pigiai perkat?

                            Apibendrinant: gera oro linija, iki tol, kol kas nors atsitinka blogai. Geriau tokiu atveju turėti planą B ir žinoti savo teises, pagal EU reglamentą.

                            Desertui, tyrimas apie Ryanair:

                            BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                            Comment


                              #34
                              Nemanau kad Airbaltic ar FlyLAL buvo geresnes oro linijos. Veluojant lektuvams zmonems dazniausiai taipogi niekas nebuna paaiskinta, veluojantys skrydziai buna atsaukti, o dabar dar ir taip pasielge. Ta jusu numyletaji Aer Lingus jau du kartus buvo bande Ryanair periimti, neskaitant to kad jie ir taip turi 16% jo akciju. Man kaip studentui kol kas svarbiausia yra kaina, ir skrides mazdaug 12 kartu su Ryanair - galiu pasakyt kad gal tik viena karta buvo nedidelis nesusipratimas.
                              I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx

                              Comment


                                #35
                                Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                Na būtų gražu kitus forumiečius gerbti ir būti mandagiam.

                                Šiaip ir aš panašų požiūrį turėjau, maniau, va koks geras dalykas tas Ryanair'as, pigiai po visą Europą skraidina. Pernai teko daug kartų naudotis Ryanair paslaugomis. Ir neteko nusivilti: skrydžiai laiku, personalas malonus, jokių nesklandumų.

                                Deja, deja:

                                Situacija: Turiu skristi iš Rygos į Stokholmą iš ryto ir ten po dviejų valandų persėsti į skrydį į Eindhoveną - galutinį kelionės tašką. Į Rygą atvykstu dar iš vakaro, pernakvoju viešbuty (papildomi pinigai), kad spėčiau į skrydį.

                                Nors Rygoje siaučia pūga, visi AirBaltic ir kitų kompanijų skrydžiai vyksta be sutrikimų (net be vėlavimo). Ryanair'as gi, 20 minučių atidėjęs skrydį, jį iš viso atšaukia.

                                Pats pirmas nueinu į Ryanair'o office, dirba du žmonės. Pasiūlo man skrydį į Stokholmą ryte, ten pernakvot, pirkt naują bilietą (brangų) į Eindhoveną. Does not make any sense. Paprašau galimybės nuetiti į AirBalticą ir nusipirkti kitą skrydį. Darbuotoja gan maloni ir paprašo sugrįžti, kai nusipirksiu pakaitinį bilietą.

                                Airbaltic'e siūlo skrydžius po 400 EUR! Galiausiai randa skrydį per Prahą už 250 EUR. Nusiperku. Kai grįžtu prie Ryanair'o, sužinau, kad atšauktas dar ir skrydis į Diuseldorfą, tad žmonių eilė nutįsus per visą Rygos oro uostą! Nusprendžiu nebelaukti, nes fiziskai nespėčiau į savo naują skrydį.

                                Kitą dieną saugiai ir labai maloniai grįžęs namo su Czech Airlines, paskabinu į Ryanair'o booking office. Va čia ir prasideda.

                                Kai paklausiau, ką tokioj situacijos man daryti, darbuotoja piktai atrėžia "Leave it as it is"... Tada aprėkia, kad aš nesuprantu angliškai ir padeda ragelį!

                                Nusprendžiu rašyti oficialų laišką į jų claim office. Kol kas dar laukiu atsakymo į jį. Visgi pasiskaitinėjau internete komenatarus apie Ryanair'ą, ir apibendrintai galima taip apibūdinti Ryanai'ro filosofiją: mum klientas įdomus iki tos akimirkos, kol nusiperka bilietą. Jei skrydis atšaukiamas ar atidedamas, gali nesitikėti jokios pagalbos. EU reglamentas? Koks reglamentas? Keleivių teisės? Kokių jūs norit teisių, kai bilietus taip pigiai perkat?

                                Apibendrinant: gera oro linija, iki tol, kol kas nors atsitinka blogai. Geriau tokiu atveju turėti planą B ir žinoti savo teises, pagal EU reglamentą.
                                Pataikei skrist tą dieną kai jų lėktuvai buvo iš Rygos nukreipti į Kauną. Kito tokio atvejo neatsimenu, tau labai "pasisekė". O kad Ryanair nesileido, kai Airbaltic leidosi apskiritai keista, bet aš labiau įžvelgčiau didesnę riziką iš Airbaltic pusės nei kažkokius nesklandumus pas Ryanair.

                                Ryanair skraidina iš taško į tašką ir ne tikrai ne jų bėdos tavo antras skrydis į Eindhoveną.
                                Čia galima kaip pavyzdį pateikti Norwegian. Jie parduoda ir pigius skrydžius su persėdimais. Tai jei perki dvi atkarpas kartu prisideda specialus nedidelis (lygtais 6 eur) persėdimo mokestis (ką aš pilnai suprantu - jiems atsiranda papildomų išlaidų rizika), jei perki atskirai - sumoki šiek tiek mažiau, bet rizika lieka pačiam.

                                Man kol kas sekasi. Jau per 50 kartų skridau Airbaltiku, Ryanairu ir kitais ir dar neturėjau jokių prolbemų (net didesnių vėlavimų). Bet žinau, kad vieną gražią dieną kai nepasiseks su Ryanairu teks susimokėt pagal pilną programą. Bet negaila, nes jau pakankamai sutaupiau skrisdamas jais po centą ar kelis litus. Be to žiūriu kad taip taip nebūtų - kai išeina stengiuosi pasirinkti nemokamų ar beveik nemokamų bilietų atsarginiams variantams (va jei pvz. po poros mėnesių nespėsiu per dvi valandas persėsti į lėktuvą Stanstedas-Kaunas, turiu bilietą į 14 val. vėliau skrendantį lėktuvą Stanstedas-Gdanskas, kainavo papildomai 1 svarą).
                                kaip?

                                Comment


                                  #36
                                  Berliner, aš skridau iš Dublino į Londoną, skrydis vėlavo valandą. Po trijų dienų iš Londono į Dubliną skrydis vėlavo dvi valandas . Dėl ko - neaišku.
                                  Taipogi turiu pažįstamą kuris dirba stiuardu Ryanair'e. Jis taipogi negali nieko gero papasakot. Jie net uniformas savo perka .

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                                    O kad Ryanair nesileido, kai Airbaltic leidosi apskiritai keista, bet aš labiau įžvelgčiau didesnę riziką iš Airbaltic pusės nei kažkokius nesklandumus pas Ryanair.

                                    Ryanair skraidina iš taško į tašką ir ne tikrai ne jų bėdos tavo antras skrydis į Eindhoveną.
                                    Na, aš puikiausiai suprantu, kad jie skraidina iš taško į tašką, ir neturiu jiems pretenzijų dėl skrydžio į Eindhoveną. Tiesiog tenka kombinuoti persėdimus su Ryanairu, nes kitaip apskritai Ryanair nesiūlo man jokių tinkamų skrydžių, arba jie būna iš tiesų labai brangūs.

                                    Lygindamas AirBaltic su Ryanair, šiuo atveju noriu pasakyti, kad buvo galima saugiai naudotis oro uostu, todėl Ryanair negali pasiteisinti, ir teigti, jog buvo "extraordinary circumstances" - tokia formuluotė jeims leidžia nemokėti kompensacijos už atšauktą skrydį.

                                    Galų gale, yra daugybė kitų ES reikalavimų, ir Ryanair jų nepaisė. Man būtent tai ir nepatinka.

                                    Aš suprantu žmones, kai jie sako, jog - skrendi pigiai ir nieko nesitikėk. Bet ši oro linija veikia ES teritorijoj, ir ES turi labai aiškias taisykles, su minimaliais reikalavimais oro kompanijoms.

                                    Galų gale, kai oro kompanija, beveik visus savo bilietus parduodama internetu, neturi net el.pašto pretenzijoms priimti... To jau per daug.
                                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Mindoza Rodyti pranešimą
                                      Nemanau kad Airbaltic ar FlyLAL buvo geresnes oro linijos. Veluojant lektuvams zmonems dazniausiai taipogi niekas nebuna paaiskinta, veluojantys skrydziai buna atsaukti, o dabar dar ir taip pasielge.
                                      Na, Airbaltic ir FlyLAL, dėl daugelio priežasčių yra geresnės nei Ryanair, ir tikrai ilgą sąrašą būtų galima sudaryti.


                                      Parašė Mindoza Rodyti pranešimą
                                      Ta jusu numyletaji Aer Lingus jau du kartus buvo bande Ryanair periimti, neskaitant to kad jie ir taip turi 16% jo akciju. Man kaip studentui kol kas svarbiausia yra kaina, ir skrides mazdaug 12 kartu su Ryanair - galiu pasakyt kad gal tik viena karta buvo nedidelis nesusipratimas.
                                      Niekas jiems ir toliau neleis perimt Aer Lingus - tai prieštarauja konkurencijos įstatytams. Tai daugiau Ryanairo "show off'as" - maždaug pažiūrėkit, kokie mes turtingi ir įtakingi.

                                      Aišku, kad su Ryanair galima skristi ir 50 kartų, ir galbūt nieko neatsitiks. Tačiau realiai ši kompanija gali geriausiu atveju lygiuotis į kokį sovietinį Aeroflot, nei į normalią Europos avialiniją.
                                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                      Comment


                                        #39
                                        Bet yra toks bjaurus daiktas statistika. Pagal ją Ryanair Europoj ir daugiausiai keleivių perveža, ir mažiausiai vėluoja, ir rečiausiai bagažą pameta.
                                        Aišku, aš nesakau, kad jie nesielgia bjauriai kai būna problemų. Bet aš nesu tikras, kad tą reikia keisti. Man visai patinka skristi pigiai ir dalyvauti loterijoje (kuri su saugumu nesusijusi, pas juos lėktuvai nauji, o pilotai išmuštruoti nerizikuoti), o to nenorintys visada gali nusipirkti kelionės draudimą.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                          Idomu Ryanair siūlysis pagelbėt grįžt į Lietuvą už kuklią rescue fare, kaip dare kai Stirling bankrutavo
                                          Manau kad pasiulys, juk jie vistiek nieko nepraranda, net ir siulydami bilieta uz viena lita, jie susirenka KAIP MINIMUM 86 litus uz bilieto pardavima, bag'a, priority boarding (na sito galima atsisakyti) ir t.t. Cia mano sekancios savaites skrydzio kaina (round-trip) be pacio bilieto ir oro uosto kainu (su jomis i Frankfrurta gavosi apie 800 LTL).

                                          ********70.00 LTL Passenger Fee: BAG
                                          ********36.00 LTL Passenger Fee: Airport Check in
                                          ********28.00 LTL Passenger Fee: Priority Boarding
                                          ********36.00 LTL Passenger Fee: CC

                                          Comment

                                          Working...
                                          X