kam tas ect. jei yra terminas t.t. ...? Manau nereikėtų naudoti šio termino....
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16
Collapse
X
-
Parašė TukasLT Rodyti pranešimąNa kodel nera konkurencijos, vis del to reikia dziaugtis kad Ryanair Kaune skraido ir yra gana geras pasirinkimas nuvykti i JK, plius i Dublina. Taigi, daugelis vilnieciu dabar nesididziuos ir skraidys is Kauno, nes kainos dar padorios ir pasirinkimas yra gana platus, lyginant su VNO, kas susija su skrydziais i Didziaja Britanija.
Comment
-
Parašė innuendo Rodyti pranešimąJau geriau skrisiu su persėdimu arba Aer Lingus.دائما الليتوانيه
Comment
-
Lėktuvai ne Flylal'i o AAM kurią valdo Flylal group. Flylal iš AAM nuomojosi lėktuvus. Flyla'ui uždraudė skraidyti, bet nereiškia kad tie lėktuvai neskris, jie galės skristi tos įmones (lėktuvų nuomos - AAM) registracijomis arba kaip "FlyLAL - Charters".Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąO turi kažką prie Ryanair? Pats ne vieną kartą jau skridau, ir nenusivyliau. Lėktuvai, kaip ir visur, normalūs, aptarnavimas irgi aukšto lygio, o kaina prieinama kiekvienam. O jei laikaisi savo principų skristi būtent iš Vilniaus, prašom.
Comment
-
Parašė innuendo Rodyti pranešimąSkridau nemažai kartų, kone visus nusivyliau, o kaina tokia pati kaip ir Aer Lingus. Todėl nebelabai žadu savo koją kelt į šleikščiai geltonas kabinas. Anyway, kiekvieno pasirinkimas, tiesa?
Anyway, Kaunui tai puiki proga gauti papildomų lėšų iš mūsų kolonijų.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė innuendo Rodyti pranešimąSkridau nemažai kartų, kone visus nusivyliau, o kaina tokia pati kaip ir Aer Lingus. Todėl nebelabai žadu savo koją kelt į šleikščiai geltonas kabinas. Anyway, kiekvieno pasirinkimas, tiesa?o buvo taip...
Comment
-
Parašė TukasLT Rodyti pranešimąas tikrai nesu koks ponas, kad del 2h 30 min mokeciau uz konforta, jei imanoma kuo pigiau tuo geriau, kodel turiu permoketi, o jei tau taip geriau, tai valio, tiesiog kartais pasirodo pasiputimas ir nezinau kodel, juk neskrenti kazkur i Australija, kad reiketu konforto, jei moki 300 litu i abi puses... o beto, kai neliko kas skrenda i tavo ta Dublina, ziurek kad tavo tas Aer Lingus nepakeltu kainu dvigubai, nes konkurencijos neliko, ir nutaisiusiu iskreipta mina pirksi Ryanair bilieta is Kauno, nes pigiau ir patogiau. Kiekvienas renkasi savaip
Comment
-
Parašė JohnReikia pritarti Innuendo. Blogesne oro linija, kokia teko skristi (gal...) buvo tik Kuwait Airways... nors ten visgi valgyti duoda uz dyka
Kita vertus, is principo pigios oro linijos yra saunus dalykas ir Ryanair'as galetu bandyti pasinaudoti proga ateiti ir i Vilniu.o buvo taip...
Comment
-
Parašė TukasLT Rodyti pranešimąas tikrai nesu koks ponas, kad del 2h 30 min mokeciau uz konforta, jei imanoma kuo pigiau tuo geriau, kodel turiu permoketi, o jei tau taip geriau, tai valio, tiesiog kartais pasirodo pasiputimas ir nezinau kodel, juk neskrenti kazkur i Australija, kad reiketu konforto, jei moki 300 litu i abi puses... o beto, kai neliko kas skrenda i tavo ta Dublina, ziurek kad tavo tas Aer Lingus nepakeltu kainu dvigubai, nes konkurencijos neliko, ir nutaisiusiu iskreipta mina pirksi Ryanair bilieta is Kauno, nes pigiau ir patogiau. Kiekvienas renkasi savaip
Šiaip ir aš panašų požiūrį turėjau, maniau, va koks geras dalykas tas Ryanair'as, pigiai po visą Europą skraidina. Pernai teko daug kartų naudotis Ryanair paslaugomis. Ir neteko nusivilti: skrydžiai laiku, personalas malonus, jokių nesklandumų.
Deja, deja:
Situacija: Turiu skristi iš Rygos į Stokholmą iš ryto ir ten po dviejų valandų persėsti į skrydį į Eindhoveną - galutinį kelionės tašką. Į Rygą atvykstu dar iš vakaro, pernakvoju viešbuty (papildomi pinigai), kad spėčiau į skrydį.
Nors Rygoje siaučia pūga, visi AirBaltic ir kitų kompanijų skrydžiai vyksta be sutrikimų (net be vėlavimo). Ryanair'as gi, 20 minučių atidėjęs skrydį, jį iš viso atšaukia.
Pats pirmas nueinu į Ryanair'o office, dirba du žmonės. Pasiūlo man skrydį į Stokholmą ryte, ten pernakvot, pirkt naują bilietą (brangų) į Eindhoveną. Does not make any sense. Paprašau galimybės nuetiti į AirBalticą ir nusipirkti kitą skrydį. Darbuotoja gan maloni ir paprašo sugrįžti, kai nusipirksiu pakaitinį bilietą.
Airbaltic'e siūlo skrydžius po 400 EUR! Galiausiai randa skrydį per Prahą už 250 EUR. Nusiperku. Kai grįžtu prie Ryanair'o, sužinau, kad atšauktas dar ir skrydis į Diuseldorfą, tad žmonių eilė nutįsus per visą Rygos oro uostą! Nusprendžiu nebelaukti, nes fiziskai nespėčiau į savo naują skrydį.
Kitą dieną saugiai ir labai maloniai grįžęs namo su Czech Airlines, paskabinu į Ryanair'o booking office. Va čia ir prasideda.
Kai paklausiau, ką tokioj situacijos man daryti, darbuotoja piktai atrėžia "Leave it as it is"... Tada aprėkia, kad aš nesuprantu angliškai ir padeda ragelį!
Nusprendžiu rašyti oficialų laišką į jų claim office. Kol kas dar laukiu atsakymo į jį. Visgi pasiskaitinėjau internete komenatarus apie Ryanair'ą, ir apibendrintai galima taip apibūdinti Ryanai'ro filosofiją: mum klientas įdomus iki tos akimirkos, kol nusiperka bilietą. Jei skrydis atšaukiamas ar atidedamas, gali nesitikėti jokios pagalbos. EU reglamentas? Koks reglamentas? Keleivių teisės? Kokių jūs norit teisių, kai bilietus taip pigiai perkat?
Apibendrinant: gera oro linija, iki tol, kol kas nors atsitinka blogai. Geriau tokiu atveju turėti planą B ir žinoti savo teises, pagal EU reglamentą.
Desertui, tyrimas apie Ryanair:
Comment
-
Nemanau kad Airbaltic ar FlyLAL buvo geresnes oro linijos. Veluojant lektuvams zmonems dazniausiai taipogi niekas nebuna paaiskinta, veluojantys skrydziai buna atsaukti, o dabar dar ir taip pasielge. Ta jusu numyletaji Aer Lingus jau du kartus buvo bande Ryanair periimti, neskaitant to kad jie ir taip turi 16% jo akciju. Man kaip studentui kol kas svarbiausia yra kaina, ir skrides mazdaug 12 kartu su Ryanair - galiu pasakyt kad gal tik viena karta buvo nedidelis nesusipratimas.I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąNa būtų gražu kitus forumiečius gerbti ir būti mandagiam.
Šiaip ir aš panašų požiūrį turėjau, maniau, va koks geras dalykas tas Ryanair'as, pigiai po visą Europą skraidina. Pernai teko daug kartų naudotis Ryanair paslaugomis. Ir neteko nusivilti: skrydžiai laiku, personalas malonus, jokių nesklandumų.
Deja, deja:
Situacija: Turiu skristi iš Rygos į Stokholmą iš ryto ir ten po dviejų valandų persėsti į skrydį į Eindhoveną - galutinį kelionės tašką. Į Rygą atvykstu dar iš vakaro, pernakvoju viešbuty (papildomi pinigai), kad spėčiau į skrydį.
Nors Rygoje siaučia pūga, visi AirBaltic ir kitų kompanijų skrydžiai vyksta be sutrikimų (net be vėlavimo). Ryanair'as gi, 20 minučių atidėjęs skrydį, jį iš viso atšaukia.
Pats pirmas nueinu į Ryanair'o office, dirba du žmonės. Pasiūlo man skrydį į Stokholmą ryte, ten pernakvot, pirkt naują bilietą (brangų) į Eindhoveną. Does not make any sense. Paprašau galimybės nuetiti į AirBalticą ir nusipirkti kitą skrydį. Darbuotoja gan maloni ir paprašo sugrįžti, kai nusipirksiu pakaitinį bilietą.
Airbaltic'e siūlo skrydžius po 400 EUR! Galiausiai randa skrydį per Prahą už 250 EUR. Nusiperku. Kai grįžtu prie Ryanair'o, sužinau, kad atšauktas dar ir skrydis į Diuseldorfą, tad žmonių eilė nutįsus per visą Rygos oro uostą! Nusprendžiu nebelaukti, nes fiziskai nespėčiau į savo naują skrydį.
Kitą dieną saugiai ir labai maloniai grįžęs namo su Czech Airlines, paskabinu į Ryanair'o booking office. Va čia ir prasideda.
Kai paklausiau, ką tokioj situacijos man daryti, darbuotoja piktai atrėžia "Leave it as it is"... Tada aprėkia, kad aš nesuprantu angliškai ir padeda ragelį!
Nusprendžiu rašyti oficialų laišką į jų claim office. Kol kas dar laukiu atsakymo į jį. Visgi pasiskaitinėjau internete komenatarus apie Ryanair'ą, ir apibendrintai galima taip apibūdinti Ryanai'ro filosofiją: mum klientas įdomus iki tos akimirkos, kol nusiperka bilietą. Jei skrydis atšaukiamas ar atidedamas, gali nesitikėti jokios pagalbos. EU reglamentas? Koks reglamentas? Keleivių teisės? Kokių jūs norit teisių, kai bilietus taip pigiai perkat?
Apibendrinant: gera oro linija, iki tol, kol kas nors atsitinka blogai. Geriau tokiu atveju turėti planą B ir žinoti savo teises, pagal EU reglamentą.
Ryanair skraidina iš taško į tašką ir ne tikrai ne jų bėdos tavo antras skrydis į Eindhoveną.
Čia galima kaip pavyzdį pateikti Norwegian. Jie parduoda ir pigius skrydžius su persėdimais. Tai jei perki dvi atkarpas kartu prisideda specialus nedidelis (lygtais 6 eur) persėdimo mokestis (ką aš pilnai suprantu - jiems atsiranda papildomų išlaidų rizika), jei perki atskirai - sumoki šiek tiek mažiau, bet rizika lieka pačiam.
Man kol kas sekasi. Jau per 50 kartų skridau Airbaltiku, Ryanairu ir kitais ir dar neturėjau jokių prolbemų (net didesnių vėlavimų). Bet žinau, kad vieną gražią dieną kai nepasiseks su Ryanairu teks susimokėt pagal pilną programą. Bet negaila, nes jau pakankamai sutaupiau skrisdamas jais po centą ar kelis litus. Be to žiūriu kad taip taip nebūtų - kai išeina stengiuosi pasirinkti nemokamų ar beveik nemokamų bilietų atsarginiams variantams (va jei pvz. po poros mėnesių nespėsiu per dvi valandas persėsti į lėktuvą Stanstedas-Kaunas, turiu bilietą į 14 val. vėliau skrendantį lėktuvą Stanstedas-Gdanskas, kainavo papildomai 1 svarą).kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąO kad Ryanair nesileido, kai Airbaltic leidosi apskiritai keista, bet aš labiau įžvelgčiau didesnę riziką iš Airbaltic pusės nei kažkokius nesklandumus pas Ryanair.
Ryanair skraidina iš taško į tašką ir ne tikrai ne jų bėdos tavo antras skrydis į Eindhoveną.
Lygindamas AirBaltic su Ryanair, šiuo atveju noriu pasakyti, kad buvo galima saugiai naudotis oro uostu, todėl Ryanair negali pasiteisinti, ir teigti, jog buvo "extraordinary circumstances" - tokia formuluotė jeims leidžia nemokėti kompensacijos už atšauktą skrydį.
Galų gale, yra daugybė kitų ES reikalavimų, ir Ryanair jų nepaisė. Man būtent tai ir nepatinka.
Aš suprantu žmones, kai jie sako, jog - skrendi pigiai ir nieko nesitikėk. Bet ši oro linija veikia ES teritorijoj, ir ES turi labai aiškias taisykles, su minimaliais reikalavimais oro kompanijoms.
Galų gale, kai oro kompanija, beveik visus savo bilietus parduodama internetu, neturi net el.pašto pretenzijoms priimti... To jau per daug.
Comment
-
Parašė Mindoza Rodyti pranešimąNemanau kad Airbaltic ar FlyLAL buvo geresnes oro linijos. Veluojant lektuvams zmonems dazniausiai taipogi niekas nebuna paaiskinta, veluojantys skrydziai buna atsaukti, o dabar dar ir taip pasielge.
Parašė Mindoza Rodyti pranešimąTa jusu numyletaji Aer Lingus jau du kartus buvo bande Ryanair periimti, neskaitant to kad jie ir taip turi 16% jo akciju. Man kaip studentui kol kas svarbiausia yra kaina, ir skrides mazdaug 12 kartu su Ryanair - galiu pasakyt kad gal tik viena karta buvo nedidelis nesusipratimas.
Aišku, kad su Ryanair galima skristi ir 50 kartų, ir galbūt nieko neatsitiks. Tačiau realiai ši kompanija gali geriausiu atveju lygiuotis į kokį sovietinį Aeroflot, nei į normalią Europos avialiniją.
Comment
-
Bet yra toks bjaurus daiktas statistika. Pagal ją Ryanair Europoj ir daugiausiai keleivių perveža, ir mažiausiai vėluoja, ir rečiausiai bagažą pameta.
Aišku, aš nesakau, kad jie nesielgia bjauriai kai būna problemų. Bet aš nesu tikras, kad tą reikia keisti. Man visai patinka skristi pigiai ir dalyvauti loterijoje (kuri su saugumu nesusijusi, pas juos lėktuvai nauji, o pilotai išmuštruoti nerizikuoti), o to nenorintys visada gali nusipirkti kelionės draudimą.kaip?
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąIdomu Ryanair siūlysis pagelbėt grįžt į Lietuvą už kuklią rescue fare, kaip dare kai Stirling bankrutavo
********70.00 LTL Passenger Fee: BAG
********36.00 LTL Passenger Fee: Airport Check in
********28.00 LTL Passenger Fee: Priority Boarding
********36.00 LTL Passenger Fee: CC
Comment
Comment