Parašė balietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
FlyLAL problemos
Collapse
X
-
Tokių kompanijos, kaip SCH Swiss.. pagrindinė veikla investuoti į didelės rizikos verslą, arba į ką tik pradėtą verlsą. Jie paskaičiuoja kokia yra rizika, kokios ateities perspektyvos ir panašiai, matyt jie rado didelių verslo galimybių Flylal, todėl ir investavo, beto tokios kompanijos ilgai neužsibuna, kai tik įmonę pastato ant kojų ir ta įmonė tampa vertinga, jie tiesiog pasitraukia iš jos parduodami akcijas kitiems, gaudami apvalia sumelę pelno. Beto, tokios įmonės, kaip SCH Swiss turi gerus resursus užtikrinti pinigų srautus, o tai svarbiausias dalykas įmonei. Kitas dalykas, tokios kompanijos, kaip šveicarų, saugoja savo verslo vardą (prestižą), nes jos ne tik investuoja, bet ir atlieka kitas funkcijas, kaip konsultacijos, mokymai verslui ir panašiai.
Yra geras pavyzdys, Anglijoje taip pat yra bendrovių kokios investuoja į sunkumų turinčius verslus, pavyzdžiui, ką tik įsikūrsusios bendrovės savininkui (-ams), reikalingos lėšos pradėti vykdyti veiklą, bankai, kaip žinia duoda tik pusę reikalingos sumos, todėl, jie kreipiasi į tokias investicines bendroves, kurios investuotu, žinoma, tokios bendrovės labai labai pasveria rizika, ir jei sutinka investuoti, jos uz tai gauna dali akcijų, pavyzdžiui jie investavo 100 000 litu ir už tai gauna 40% akcijų, kai tik įmonės vertė išauga, žinoma, jei veikla sėkminga, iki kokių 1000 000 litu, jie už akcijas gali gauti 400 000 litų, žinoma, čia yra skaičiai, tieisiog paėmiau kaip paprasta pavyzdį, nes su Flylal yra lygiai tokia pati analogija, kaip sakiau tokios investicinės įmonės, daugiausia užsibuna bendrovėje iki 5 metų.o buvo taip...
Comment
-
Parašė TukasLT Rodyti pranešimąTokių kompanijos, kaip SCH Swiss.. pagrindinė veikla investuoti į didelės rizikos verslą, arba į ką tik pradėtą verlsą.kaip?
Comment
-
alm, jei kompanija, bent pagal istatymus, pakeicia savo tipa, pavyzdziui pagal Anglijos teise, jei kompanija nori pareiti is privacios i Ltd, ji nuo to momento turi nutraukti veikla, ir tik rytojaus diena gali pradeti veikti kaip jau nauja kompanija- Ltd. Beto, kaip tu sakai offshore, labai daug kompaniju naudojasi tuo, yra tau pavyzdys Lichteinsteinas, daug vokieciu kompaniju registruojasi ten del mazu mokesciu, kodel verslas turi buti "reketuojamas" valstybes, jei jis gali isvengti tiesiog perkeliant biura kazkur ir sutaupyti lesu savo veiklai uztikrinti, ir jei dar tas verslas yra naujas, tai nera ka kalbeti, manau tu irgi neatsisakytum sumazinti savo verslo mokamus mokescius...
Na o kas uz ten slypi, suzinosim artimiausiu metu.Paskutinis taisė TukasLT; 2009.01.09, 20:02.o buvo taip...
Comment
-
Žiauriausia yra tai, kad net patys Flylal neteisingai rašo, kas juos perka. Pranešime spaudai teigia, kad juos perka nebeegzistuojanti įmonė SCH Swiss Capital Holdings. Tokia įmonė buvo, bet dabari yra pakeitus pavadinimą į Ceniam GmbH . Beje, ji ir yra registravus Verslo žinilų aprašytą domeną swisscapitalholdings.com) - todėl visos tos kalbos apie ankstesnes įmones Londone ir Bahamuose su Flylal pirkėju niekaip nesusiję (tiesiai sakant, mano nuomone, pagal Šveicarijos įmonių registrą, yra melas).
Bet ir pats ponas perkančios įmonės SCH Swiss Capital Holding AG sąvininkas ir atstovas
Jan-Erik Jansson ar Jan-Erik J. Jansson nežino kaip tiksliai vadinasi jam priklausanti įmonė.
Tai apie ką dar kalba?Paskutinis taisė alm; 2009.01.10, 00:00.kaip?
Comment
-
Čia priėjo Kindziulis ir tarė:
"Vienu žodžiu, darosi panašu, kad Žiemelis nusiplovė rankas šituo deal'u ir tiek.. "
Bet kokie pastarojo sakinio sutapimai su realiais įvykiais ir asmenimis - grynai atsitiktiniai.Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąČia priėjo Kindziulis ir tarė:
"Vienu žodžiu, darosi panašu, kad Žiemelis nusiplovė rankas šituo deal'u ir tiek.. "
Bet kokie pastarojo sakinio sutapimai su realiais įvykiais ir asmenimis - grynai atsitiktiniai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠveicariška firma "Ragai ir kanopos" garantuoja...
Cia bent jau man noretusi paklausti: kodel? kam toks slapukavimas?. Kam ta kvaila dumu uzdanga ir dar kvailesni issisukinejimai:
"Aš pats nežinau, mielai pasidalinčiau žiniomis. Kitą savaitę laukiame pinigų, kurie bus skirti įmonės veiklai", - savo ruožtu sako "flyLAL – Lithuanian Airlines" generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.
Vienaip ar kitaip, oficiali pasakele nei vieno protaujancio zmogaus neitikins. Uztat pats slepimosi faktas sako, kad pirkejas Lietuvoje yra gerai zinomas ir vien jo paminejimas sukels skandala (kitaip nebutu prasmes sleptis uz statytinio nugaros).
Kas nors zino kam lietuvoj butu "nepatogu" isigyt flalaila? Bent jau man i galva ateina tik viena persona.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąKas nors zino kam lietuvoj butu "nepatogu" isigyt flalaila? Bent jau man i galva ateina tik viena persona.
Permečiau mintyse žinomesnius Lietuvoj asmenis, bet realaus ryšio nematau, kam būtų "tolkas" pirkt kažkieno skolas.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
AFP ir Nasdaq - gavo pranešimus iš Flylal PR skyriaus ir padarė savo darbą - išplatino info savo kanalais "copy-paste" pagrindu. Išskyrus Flylal akcininkus ir naujuosius apie deal'ą, taip išeina, niekas nieko nežino.. Man tik įdomu, o sandoriui neturėjo pritarti/duoti leidimą konkurencijos tarnyba? tai juk ne viena iš niasdešimt avialinijų lietuvoje, kuri užima nežymią rinkos dalį. Ar čia dabar turės šitas procesas vykt, po ketinimų protokolo kokio nors pasirašymo? gal yra M&A praktikų-žinovų, kurie galėtų pakomentuoti?
a_p, kurlink lenki, labai sudominai čia visus savo sąmokslo teorija?Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąa_p, kurlink lenki, labai sudominai čia visus savo sąmokslo teorija?
Jei trumpai, tai man panasausia, kad turime progos stebeti paprasciausia pinigu perdejima is vienos kisenes i kita.
Niekam ne paslaptis, kad privatizuota flylalo grupe sudaro bent 8 imones: [http://www.flylalgroup.com/lt/imoniu_grupe]http://www.flylalgroup.com/lt/imoniu_grupe[/URL]
Mūsų įmonių grupę sudaro 8 bendrovės, teikiančios pervežimo oro transportu, aviacines bei turizmo paslaugas.
AB „flyLAL Group Services“ valdo šias įmones:
AB „Avia Asset Management“ – orlaivių įsigijimas ir nuoma,
UAB "Baltic Ground Services" - antžeminis aptarnavimas,
UAB „flyLAL Charters“ – užsakomuosius skrydžius vykdanti oro bendrovė,
AB „flyLAL Technics“ – orlaivių techninis aptarnavimas
UAB „flyLAL Training“ – aviacijos specialistų mokomasis centras,
UAB „BPC Travel“ – kelionių agentūra,
UAB „Passenger Terminal“ – keleivių terminalo operatorius.
Akcinę bendrovę „flyLAL – Lithuanian Airlines“ akcininkai – UAB „ŽIA valda”, UAB „INDECO”, UAB „Sanitex” – šiuo metu valdo tiesiogiai.
Bet kazkodel neisdege, valstybe nepasirase. O juk galejo...
Tai kas belieka? Imti ir isteseti pazada, t.y. bankrutuoti? O kas tada, ka veiks likusios 7 "pelningos" grupes dalys? Jei „flyLAL – Lithuanian Airlines“ neskraidys, tai pvz koks nors AB „Avia Asset Management“ manau netures kur kist savo metaliniu vistu ir t.t.. O ir bendras grupes verslas greiciausiai ne toks jau nuostolingas.
Reiskia bankrutuot neapsimoka. Teks kol kas testi veikla taip kaip yra, o tam reikia pinigu kad bent jau susimoket skolas tiem kurie ne savi ir nenusiteike laukti. Bet juk staiga nepaskelbsi, kad mes cia tipo pasirausem kisenese ir radom dar keleta uzsimetusiu milionu. Juk tuoj paklaus "tai kas cia per cirkas su tais tariamais bankrotais?". O ir tie milionai del numatomo bankroto nepadeti susijusioje banko saskaitoje. Ir stai, atjoja svedas-sveicaras, ant balto zirgo ir isgelbeja princese flalaila. Happy end.
Daugiau jokiu priezasciu sleptis po dumu uzdanga nematau. Net jei pirkejas butu kokia nors zinoma lietuvos persona, tai kokio velnio sleptis? Netgi atvirksciai, tai butu pagrindas pasigirti. Nacionalinio vezejo isgelbejimas sunkia saliai akimirka, juk prestizas, kulturos sostine etc.
Jei butu pirkes simtus milionu euru vartantis holdingas, tai be jokios abejones butu mojuojama konkreciais referencais, tipo mums priklauso X, Y ir Z. Taip daro net visoks planktonas kurio referencai realiai nieko neverti. Siame fone gerb. investuotojo vapesiai apie kazkoki bevardi viesbuti ir nekilnojama turta ex-ddr'e atrodo daugiau nei juokingai. Ir viskas per pora savaiciu, juk kontora anot registro isteigta vos gruodzio viduryje.
Net jei pirkejas butu koks nors rusas, kazachas ar arabu seichas. So what? Privati bendove pardave savo privatu turta. Ar maza dideliu lietuvos bendroviu priklauso rusams? Ir skandalu del to kazkaip negirdet. Tai kam taip juokingai sleptis?
Comment
-
As nieko nezinau apie jokias cia keliamas samokslo teorijas, bet faktas tas, kad dabar daugybei pasaulio ir Europos avialiniju labai liudnas metas. Pvz Lenkijos LOT sedi ant visisko bedugnes krasto ir, labai tiketina, bankrutuos (jie meldzia Lufthansa pagalbos, bet deja deja...). Tad man, kaip keleviui, svarbu vienas dalykas - kad Flylal issikapstytu is sito liuno be valstybes pagalbos (tas pasiulymas vyriausybei buvo visiska nesamone, nors is ju puses dalinai suprantamas) ka jie ir daro. Tad sekmes
Comment
-
Parašė PornStar Rodyti pranešimą. Pvz Lenkijos LOT sedi ant visisko bedugnes krasto ir, labai tiketina, bankrutuos (jie meldzia Lufthansa pagalbos, bet deja deja...).
Gi yra ir šalia kompanijų pelningai dirbančių (kad ir Čekų avialinijos).kaip?
Comment
-
/\ Zinau kad jie "uzsihedgino" savo kuro kainas uz 140 dol "kai kuriu patareju pagalba" (pamirskit Flylal, va ten tai "dalykeliai" dedasi), bet kodel tai nera pavyzdys? Tai kaip tik buvusiu aukstu kuro kainu ir krizes pasekme, tik su papildomais "siurprizais"...
O tu pelningu aviakompaniju Europoje vos viena kita, nebent tie pelnai nuliniai. Ir tai dar nera pabaiga, nes visu pagrindiniu aviakompaniju "duona ir sviestas", t.y. premium pirmos/verslo klases keleiviu bei kroviniu ir toliau mazeja, tuo paciu toliau tirpsta ir pelnai. Flylal cia beveik niekuo neissiskiria.
Comment
Comment