Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
FlyLAL problemos
Collapse
X
-
Krepšinio sirgaliai įstrigo Vilniaus oro uoste
Penktadienio popietę kelios dešimtys sirgalių įstrigo Vilniaus oro uoste, kai skrydžių bendrovei iškilo keblumų dėl lėktuvo į Turkiją.
Nors orlaivio pakilimas buvo numatytas lygiai 14 valandą, tačiau į Turkijos miestą Bodrumą susirengę keliauti žmonės 15 val. mindžikavo Vilniaus oro uosto išvykimo salėje.
„Star1 Holidays“ komunikacijos vadovė Jūratė Rupšienė lrytas.lt informavo, kad skrydis atidėtas. Į Turkiją lietuviai skris po vidurnakčio – 1 valandą 30 minučių.
Anot J.Rupšienės „Star1 Holidays“ buvo susitarusi, kad skrydį vykdys "Small Planet Airlines", tačiau šios bendrovės lėktuvas nesugebėjo laiku pasiekti Lietuvos - negrįžo iš kitų skrydžių. Tačiau, lrytas.lt žiniomis, skrydis galėjo būti atidėtas ir dėl "Star1 Holidays" kaltės, nes kompanija nesumokėjo "Small Planet Airlines" pinigų už išsinuomotą didesnį lėktuvą.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJau mažai kas atsimena kas tas LAIB, Sekundės bankas ar EBSW.
Comment
-
Bankrutuojanti oro bendrovė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ neprivalo užtikrinti 233,6 mln. Lt galimų nuostolių atlyginimo Rygos oro uostui, nutarė Lietuvos apeliacinis teismas.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Visų pamiršta „FlyLAL“ bankroto byla atgijo: paskui prokurorus pas Gediminą Žiemelį gali ateiti ir bankroto administratorius
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2jsEy5bHH
Comment
-
Na taip, tik oro linijų niekas neatkurs, o ir kompanijos, kurios buvo sukurtos FlyLAL pagrindu, bei iš FlyLAL turto, tiek „Avia Asset" tiek SP, berods ar nėra registruoti Kipre ir Lenkijoje?
Pareiškime prokurorams Susisiekimo ministerija buvo nurodžiusi, kad „turima medžiaga leidžia daryti prielaidas, jog „flyLAL“, kaip skolininkas, neinformuodamas kreditorių, sudarė sandorius, pažeidžiančius kreditorių teises, tikėtina, kad skolininkas, būdamas nemokus, suteikė pirmenybę kitiems kreditoriams – naujai įsteigtoms „flyLAL Group“ įmonėms, tikėtina, kad įsteigiant naujas „flyLAL Group“ įmones taip pat buvo sumažintas skolininko mokumas, tokiu būdu padarant žalą valstybės įmonėms ir kitiems kreditoriams“.
Bankroto byla „flyLAL - Lithuanian airlines“ iškelta 2009 m., tais metais bendrovė nutraukė skrydžius. Bankrutavusi įmonė priklausė „flyLAL Group Services“, kuri pakeitė pavadinimą į „Avia Solutions Group“. Pavadinimus keitė ir kitos grupės bendrovės, atsisakydamos santrumpos „flyLAL“.
DELFI skelbė, kad pavadinimai, anot rinkodaros specialistų, buvo keičiami siekiant pabėgti nuo besidriekiančio praeities šleifo ir asociacijų su bankrotu.
Valstybinė įmonė „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuota 2005 m., vėliau įmonės veikla išskaidyta pagal veiklos sritis, turtas atskirtas, o visas įmones vienijo „flyLAL Group Services“.
Grupė vienijo orlaivių remonto ir techninės priežiūros įmonę „Flylal technics“, vėliau pervadintą į „FL Technics“, kelionių agentūrą „BPC Travel“, aviacijos specialistų mokymo įmonę „FlyLAL Training Centre“, pakeitusią pavadinimą į „Baltic Aviation Academy“. Taip pat grupei priklausė orlaivių nuomos bendrovė „Avia Asset Management“ ir keleivių bei krovinių gabenimo bendrovė „FlyLAL Charters“, vėliau pakeitusi pavadinimą į „Small Planet Airlines“.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
E.Masiulio komentaras:
Kas iš politikų turėtų prisiimti atsakomybę dėl bendrovės privatizavimo?
Tie, kurie 2005 m. buvo valdžioje ir sudarė vyriausybės programą. Pats privatizavimas yra pozityvus dalykas, bet man buvo keista, kodėl buvo pasirinkta ne galinga, stambi kompanija „British Airways“, norėjusi privatizuoti „Lietuvos avialinijas“, bet jaunų Lietuvos verslininkų konsorciumas. Reikėtų klausti tų žmonių, kurie 2005 m. dirbo privatizavimo komisijoje ir priėmė tokį sprendimą. Manau, kad „British Airways“ iki šiol būtų galėjusi sėkmingai dirbti Lietuvoje.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Žiemelis valstybei sumokės 1,3 mln. Lt, bet tikisi pinigus atgauti
Lietuvos apeliacinis teismas (LAT) po ketverių metų bylinėjimosi dėl suteiktos paskolos bankrutavusiai „flyLAL“ patvirtino taikos sutartį tarp Turto banko, atstovaujančio Finansų ministeriją, ir AB „ŽIA valda“, Gedimino Žiemelio ir Ramūno Audzevičiaus. Pastarieji valstybei turės sumokėti kelis milijonus litų, tačiau p. Žiemelis tikisi savo sumokėtus pinigus atgauti.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Įdomus istorijos tęsinys Po straipsnio
Valstybinis turizmo departamentas – efektyvi institucija ar neįgali klipata?
http://vz.lt/blog/2014/7/18/valstybi...eigali-klipata
staiga gaunu laiską, su nuoroda į vieną video -
Šiaip straipsis visai netaikytas į flylal, tačiau pasirodo, užgauta stipriai ir flylal nenori būti siejamas su go planetais... Beje., laiškas gautas iš adreso "Geras Komentaras" <geraskomentaras@gmail.com> ir vadinasi "Komentaras del straipsnio apie Turizmo departamento (ne)veiksmus ir Go Planet Travel"Paskutinis taisė udrius; 2014.07.27, 13:10.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąo LT užpildė tą nišą taip gaila, kad jie buksuoja ir matyt turi problemų, bet čia jau ne man spręsti, o vyriausybė galų gale galėtų perimti arba netiesiogiai paremti, kad LT skraidyti pradėtų ir iš Palangos ir galbūt iš KUN.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąAš pačio pozicijos nelabai suprantu, supratau jau, kad esi konservatorius arba bent jau prijaučiantis, tačiau ne tame esmė. Apie Kubilių irgi turiu savo nuomonę.
Dėl LT, man kyla tada toks pamąstymas nejaugi geriau nieko nedaryti?
Na mačiau buvo išsakyta mintis atgaivinti LAL aš visom keturiom už tai.
Pereinant prie Kubiliaus temos tai mano nuomonė apie jį niekada nebuvo gera, bet kai LAL bankrutavo, o vyriausybė vietoje to, kad bent minimaliai padėtų pasistengė, kad ta kompanija užsirauktų tai išviso nusirito. Patikslinu būtent Masiulio sprendimu ir buvo sustabdyta veikla atseit kompanija nesaugi ir pan.
Dėl FlyLAL, tai čia gal biškelį konspiracijos teorija, neparemta jokiais rimtais faktais, tačiau aš manau, kad jie patys nenorėjo pratęsti veiklos. Iš FlyLAL išaugo Avia Solution Group, kurie dabar yra viena didžiausių avia kompanijų mūsų regione. Realiai jie yra tokio pačio dydžio kaip AirBaltic (pvz. turi tiek pat darbuotojų), tik jie plečiasi greičiau ir perspektyvas už AirBaltic geresnis turi. Tačiau vargu ar jie būtų pasiekę tokias aukštumas, jeigu nebūtų atsikratę FlyLAL, nes jų veikla koncentruojasi į oro bendrovių aptarnavimą - techninį, mokymus ir t.t. Vargu ar koks AirBaltic'as būtų pirkęs paslaugas iš tiesioginio savo konkurento, kaip ir dauguma kitų avialinijų būtų jų vengę, jeigu juos būtų laikę tiesioginiais konkurentais.
Comment
-
Lietuvos avialinijos 2005 m. juk buvo privatizuotos. Jei nebūtų privatizuotos, tai veiktų iki šiol. Galbūt net ir nenuostolingai. Privatizavus prasidėjo veiklos skaidymai ir t. t. Skrydžiai, matyt, buvo nepelninga veikla, tai iš inercijos padirbo iki krizės, o paskui viskas baigėsi. Privačiam verslui juk esmė pelnas. Jam visai neįdomu išlaikyti kažkokį nuostolingą padalinį. Čia paaiškinimas nomadui apie valstybės vaidmenį ir strategines įmones . Jei aviacija būtų toks užtikrintas ir pelningas reikalas, prie Air Lituanicos rikiuotųsi strateginių investuotojų eilė.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąDėl FlyLAL, tai čia gal biškelį konspiracijos teorija, neparemta jokiais rimtais faktais, tačiau aš manau, kad jie patys nenorėjo pratęsti veiklos. Iš FlyLAL išaugo Avia Solution Group, kurie dabar yra viena didžiausių avia kompanijų mūsų regione. .
Ale matai kaip, kiek pasirodė Air lituanica priešininkų.... Nors pačioje pradžioje dabartiniai priešininkai giedojo visiškai kitaip...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa tai nėra visai tikslu, iš Flylal liko Flylal charters (dabar small planetai) , BTS ir dar krūva įmonių. Žodžiu viskas, išskyrus patį Flylal. Dėl konspiracinių teorijų, gal ir ok, bet čia ne šioje temoje aptarinėti.
Ale matai kaip, kiek pasirodė Air lituanica priešininkų.... Nors pačioje pradžioje dabartiniai priešininkai giedojo visiškai kitaip...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa tai nėra visai tikslu, iš Flylal liko Flylal charters (dabar small planetai) , BTS ir dar krūva įmonių. Žodžiu viskas, išskyrus patį Flylal. Dėl konspiracinių teorijų, gal ir ok, bet čia ne šioje temoje aptarinėti.
LAL-ui meškos paslaugą padarė besaikis politikavimas ir nekompetentingas vadovavimas. Prisiminkime, kad Air Baltic buvo viena pirmųjų aviakompanijų ES gavusi visas skraidymo teises kaimyninėje šalyje vos įsigaliojus "open sky"!
O dar prieš tai pagrindinė komercinė LAL dokumentacija, įskaitant strategines sutartis, SM nurodymu perduota SAS (BT akcininkei).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDar pridursiu, kad FlyLAL savininkai iki paskutiniųjų ruošėsi aviakompaniją parduoti. Prisiminkime paslaptinguosius šveicarus...
Įdomu ką ten buvo galima parduoti - įmonę be turto ir su skolomis? Po šio straipsnio http://vz.lt/Default.aspx?Publicatio...8-add1a9f9422d
kažkas pasistengė ir specialiai sukūrė prezentaciją, dėl ko bankrutavo flylal
https://www.youtube.com/watch?v=N515...XieFYf9BuRU9eQ
Bet kokiu atveju tai ne šio skyrelio tema.
O Vilniui ir Lietuvai populiarinti už 30 mlj galima rasti ir kitų, žymiai efektyvesnių būdų. sakote, tai pritraukia verslą? Galima sužinoti kiek to verslo airlituanica skraido?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąĮdomu ką ten buvo galima parduoti - įmonę be turto ir su skolomis? Po šio straipsnio http://vz.lt/Default.aspx?Publicatio...8-add1a9f9422d
kažkas pasistengė ir specialiai sukūrė prezentaciją, dėl ko bankrutavo flylal
https://www.youtube.com/watch?v=N515...XieFYf9BuRU9eQ
Tik aš turėjau omenyje ne FlyLAL, o LAL iki 2005 metų privatizacijos. Kažkas porą metų iki tol nuolat "kalė", kad avialinijos yra didžiulė našta Lietuvai.
2008 m. pabaigoje -2009 m. pradžioje parduoti "iškastruotą" ir prasiskolinusią... akcininkams aviakompaniją buvo nerealu (visi jau užmiršom krizę?).
Comment
Comment