Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Smiltynės perkėla
Collapse
X
-
-
Parašė adju Rodyti pranešimąFotobus`e radau štai ką:
Atvaizdas
Gal kasnors galėtų daugiau papasakoti apie tarybiniais laikais plaukiojusius keltus tarp Klaipėdos ir Smiltynės?
dar pasakojo juokinga nutikimą, kai pirmąsykį kėlesi keltu (1967 metais , berods). ir kai atvyko į perkėlą nelipo į keltą pavadinimu "Palanga", nes galvojo, jog tas eina į Palangą. tai laukė kito, į Neringą. ką ten žinosi, žmogus, iš suvalkijos laukų atvykęs...
Comment
-
Teko tarybiniais laikais 1980-1987 kiekvienais metais liepos viduryje-gale keliauti į Nidą. Gaila, amžius tuo metu buvo ganėtinai jaunas ir prisimenu tik tam tikras detales. Kas liečia keltus - jie plaukdavo tik iš senosios perkėlos, buvo lėti, netalpūs. Ir nors automobilių tais laikais buvo žymiai mažiau, eilės susidarydavo ilgesnės, nei dabar, kai talpesni ir greitesni keltai. Dalinai prisidėdavo, kad, jei neklįstu, senoji perkėla tais laikais dirbdavo nuo 9 val ryto. Jau susidarydavo didelė eilė.
Norint laiku užsiimti eilę, iš Vilniaus tekdavo išvažiuoti apie 4 val ryto. Prie to prisidėjo ir tai, kad beveik niekas su "Žiguliais" ir ant 100 vargiai ar važiuodavo, kiekvienais metais vis kažkas naujo būdavo Kaunas-Klaipėda magistralės tiesime, kartais tekdavo Žemaičių plentu važiuoti. Mašinų daug nesimatydavo, tačiau prie perkėlos būdavo didelė eilė, judėdavo lėtai, ir 2-3 valandas ten prastovėti - jokių problemų, įprastas atvejis. Kartais eilė stovėdavo ir per tiltą per Danę
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGal maišausi pavadinimuose, bet "Žalgiris" ir "Nemunas" nebuvo tarp senų keltų ?
Comment
-
Naujo laivo ir keleivių terminalo teks dar palaukti
http://www.ve.lt/naujienos/jura/nauj...laukti-706431/
Vėl viešieji pirkimai...
Stintos papildė keltų bendrovės kišenę
http://www.ve.lt/naujienos/jura/stin...kisene-707152/
Comment
-
Klaipėdiečius gąsdina perkėlos tvora
Žmonės, pastebėję, jog AB "Smiltynės perkėla" naujojoje perkėloje jau kokią savaitę tveriama tvora, sunerimo, kad miestiečiams bus atimta galimybė laisvai prieiti prie Kuršių marių. Bendrovės generalinis direktorius Darius Butvydas tikina, kad tai bus galima padaryti ir toliau, tačiau miesto politikai žada aiškintis, kas čia vyksta.
D. Butvydas sako, jog tvoromis bendrovė tveriasi ne visai savo noru. Anot jo, miestiečiai turėtų žinoti, kad naujoji perkėla yra uosto teritorija.
"Ta tvora neturėtų gąsdinti žmonių, ji tik įves šiek tiek daugiau tvarkos mūsų terminaliuke", - sako "Smiltynės perkėlos" vadovas.
Anot jo, tvora tveriama dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia reikalavimus, susijusius su ISPS saugumo kodeksu laivams, uostams ir terminalams, kelia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Uosto režimo skyrius.
Grynas idiotizmas biurokratinis. Kaip ta tvora gali nuo kažko apsaugoti, jei perkėla yra vieša vieta su miniomis žmonių.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKlaipėdiečius gąsdina perkėlos tvora
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...-tvora-726965/
Grynas idiotizmas biurokratinis. Kaip ta tvora gali nuo kažko apsaugoti, jei perkėla yra vieša vieta su miniomis žmonių.
Comment
-
Keleivių terminalas – jau kitąmet
Pro šiuolaikiško pastato langus bei atviroje terasoje ant stogo bus galima grožėtis mariomis, laivais ir
saulėlydžiais. Tikimasi, kad terasa taps nauja erdve netradiciniams renginiams po atviru dangumi, o pastato akcentas – 12 m aukščio ažūrinis bakeno stilistikos elementas – iš tolo matoma Šiaurės rago ir viso uostamiesčio puošmena, kviečianti pasigrožėti marių ir uosto vaizdais ne tik sezono metu, bet ir žiemą.
Vykdant šio projekto statybos darbus taip pat bus sutvarkyta apie 3000 kv. m Šiaurės rago teritorijos: paklota nauja granitinė šaligatvių danga, įrengtas gatvės apšvietimas, praplėsta ir išasfaltuota aikštelė automobiliams apsisukti, įrengtos automatinės bilietų kasos ir nauja praėjimo kontrolės sistema, pastatyta moderni nuotekų siurblinė, pakloti vandens, lietaus nuotekų tinklai. Dėl to stipriau palijus žmonėms nebereikės braidžioti po balas.
Bendra statybų kaina apie 3 346 tūkst. Lt (be PVM). Statyba bus finansuojama iš bendrovės lėšų. Jei oro sąlygos žiemą bus palankios, naujas keleivių terminalas turėtų būti baigtas statyti per 8 mėnesius, t. y. duris atverti 2013 metų II ketvirtį.
Comment
-
„Smiltynės perkėla“ muša rekordus ir skaičiuoja milijoninį pelną
„Didžiąją dalį tos investicijos sudaro mūsų naujai pradėto keleivių terminalo statyba Šiaurės rage, kuri, tikimės, baigsis šių metų antrą ketvirtį ir jau naujajam sezonui galėsim pakviesti keleivius į naują terminalą“, – teigia D. Butvydas.
Čia bus įrengta keleivių salė, kasos, kavinė, o naujojoje perkėloje keleivių patogumui įrengtas savitarnos kasos aparatas, informacinis stendas.
Comment
-
Comment