Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne dėl t.p. svorio, o dėl bangavimo t.y. ar žioplas vairuotojas neišsigas, kai įvaža kilnojasi, o dar kažkas šalia važiuoja?

    Comment


      Kaip ir visad sudėtingom sąlygom eismą reguliuoja upeiviai

      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Ne dėl t.p. svorio, o dėl bangavimo t.y. ar žioplas vairuotojas neišsigas, kai įvaža kilnojasi, o dar kažkas šalia važiuoja?

      Comment


        Keltų bilietai 2017-aisiais nebrangs
        Gera žinia - AB "Smiltynės perkėla" generalinis direktorius Darius Butvydas sako, kad 2017-aisiais keltų bilietai nebrangs. Bloga - keltas kol kas neplauks į Lietuvos jūrų muziejų.
        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...rangs-1518707/

        Comment


          1970


          http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/6...vo_salta_sausi

          Comment


            2001, naujoji perkėla, senieji gerieji keltai...


            placesofinterest, https://www.youtube.com/watch?v=4Jk8iKyUbTc

            Comment


              Jau pateikta pilna 2013-2016 metų statistika: https://www.keltas.lt/lt/apie-mus/statistika/
              Perkeltų transporto priemonių suvestinė į abi puses, neskaitant dviračių


              Perkeltų keleivių į abi puses suvestinė


              Perkeltų dviračių ir motociklų į abi puses suvestinė
              Galėtų pradėti vesti ir perkeltų šunų statistiką. Panaikinus mokestį jų padaugėjo kartais, todėl dabar keliantis keltu dažnai tenka klausytis ne žuvėdrų klyksmų, bet šunų lojimo. Ir vaikščiojant miško takeliais negali atsipalaiduoti, vis reikia žiūrėti, kad į š. krūvą neįmintum.

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Jau pateikta pilna 2013-2016 metų statistika: https://www.keltas.lt/lt/apie-mus/statistika/


                Galėtų pradėti vesti ir perkeltų šunų statistiką. Panaikinus mokestį jų padaugėjo kartais, todėl dabar keliantis keltu dažnai tenka klausytis ne žuvėdrų klyksmų, bet šunų lojimo. Ir vaikščiojant miško takeliais negali atsipalaiduoti, vis reikia žiūrėti, kad į š. krūvą neįmintum.
                Matosi auto perkėlimas priklauso nuo oro, 2016 gegužė ir birželis buvo žymiai gražesni nei 2015 m., tai ir augimas yra, o liepa su rugpjūčiu prastesni, tad ir mažėjimas iš kart.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Matosi auto perkėlimas priklauso nuo oro, 2016 gegužė ir birželis buvo žymiai gražesni nei 2015 m., tai ir augimas yra, o liepa su rugpjūčiu prastesni, tad ir mažėjimas iš kart.
                  Sakyčiau nuo padidinto mokesčio, o ne nuo oro.

                  Jei nori gero kainos kokybės santykio, turi bent prieš pusantro mėnesio užsisakyti. Oro tiek neatspėsi, o avanso niekas negrąžins.

                  Gera žinia, kad tilto nebus

                  PS dviračiai liepą augo.

                  Comment


                    Ryto blyksnis.

                    Comment


                      Keltas „Baltija“ tapo meno kūriniu
                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kuriniu-811485


                      Pagrindiniu Klaipėdos gatvės meno festivalio akcentu tapo bendrovės „Smiltynės perkėla“ keltas „Baltija“, ant kurio iš Pietų Afrikos Respublikos atskridęs menininkas Ricky Lee Gordon sukūrė tapybišką meno darbą.

                      Įspūdingas laivas su pasakos „Eglė žalčių karalienė“ motyvais visuomenei bus pristatytas Laivų parado metu gegužės 20 d. Tądien įvyks ir oficialus festivalio EDIT Klaipėda Street Art atidarymas Smiltynės jachtklube.

                      Comment


                        Plaukiant keltu labai smirda jo ismetamosios dujos, net nemalonu atidaryti masinos lango. Tilto priesininkams tai atrodo labai ekologiska.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          Plaukiant keltu labai smirda jo ismetamosios dujos, net nemalonu atidaryti masinos lango. Tilto priesininkams tai atrodo labai ekologiska.
                          Keltas, matai, smirda. O tamstelės mašina - ekologiškumo viršūnė? Gal pėškom tada? ar su VT?

                          Nerašinėkite šiame forume nesąmonių be argumentų apie nieką.

                          Comment


                            Šįryt Naujoje perkėloje.

                            Comment


                              O čia - jau šios dienos blyksnis, sutinkant ir palydint 'TOKS' bei 'Kautros' autobusus į Nidą.

                              Comment


                                Šįryt Šiauriniame rage prieš reisą į Nidą.

                                Comment


                                  Senojoje perkėloje.

                                  Comment


                                    Krantinę Kopgalyje baigs remontuoti iki rugsėjo

                                    Šioks toks nepatogumas klaipėdiečiams ir miesto svečiams šį sezoną tai, kad AB „Smiltynės perkėla“ keltas kol kas nedaro tiesioginio reiso į Lietuvos jūrų muziejų, nesišvartuoja prie krantinės šalia delfinariumo. Priežastis labai paprasta - avarinės būklės krantinė remontuojama. Darbus padaryti anksčiau sutrukdė rasti akmenys.

                                    Rekonstrukcijos metu krantinė nėra eksploatuojama. Būtų nesaugu joje išleisti žmones. Tad AB „Smiltynės perkėla“ keltas tiesioginių reisų į Lietuvos jūrų muziejų kol kas nevykdo.

                                    Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktoriaus Vidmanto Paukštės, sprendžiant iš to, kaip dabar vyksta darbai, galima sakyti, kad krantinės remontas
                                    bus baigtas iki rugsėjo, t. y. bus baigti fiziniai darbai ir prasidės užbaigimo procedūros. Beje, įstatymas leidžia tokio pobūdžio statinius pradėti eksploatuoti anksčiau. V. Paukštės teigimu, ar iš karto, kai tik bus baigti remonto darbai, krantinė bus pradėta eksploatuoti, bus sprendžiama vėliau ir atsižvelgiant į poreikius.

                                    „Stengėmės tuos darbus atlikti kuo greičiau, tačiau susidūrėme su nenumatytomis kliūtimis, teko atlikti papildomų darbų, nenumatytų projekte. Rasti akmenys gerokai apsunkino įlaidų sienutės įrengimo darbus“, - sakė infrastruktūros direktorius.

                                    Ši 1978 metais statyta krantinė jau buvo avarinės būklės, tad ją verkiant reikėjo remontuoti Tiesa, 2010-aisiais krantinė prie delfinariumo buvo remontuojama, tačiau tąkart buvo keičiamos tik dangos ir šiek tiek patvarkyta nuovaža. Dabar atliekami kur kas rimtesni jos remonto darbai.

                                    Krantinę prie delfinariumo remontuoja Latvijos kompanija BMGS. Darbai, kurių vertė - 812 tūkst. eurų su PVM, buvo pradėti pernai metų pabaigoje.

                                    Įgyvendinant projektą atliekami dviejų skirtingų etapų darbai. Vieno etapo metu numatyta baigti tvarkyti teritoriją prie „Albatroso“ paminklo išplaukusiems ir negrįžusiems jūrininkams bei nuskendusiems laivams - akmenimis apdėti patį paminklą ir kt.

                                    Kitas etapas - tvarkoma krantinė, prie kurios švartuojasi AB „Smiltynės perkėla“ keltas. Bus įrengtos 2 stacionarios ir 1 kilnojamoji rampa ir krantinė bus kur kas patogesnė laivams švartuoti. „Ir anksčiau keltas švartuodavosi prie jos, bet sąlygos buvo labai prastos“, - sakė V. Paukštė.

                                    Bus sukalta apie 90 metrų nauja įlaidų sienutė, įrengtas antstatas, krantinė su rampomis, kad būtų galima patogiai nuleisti laivų apareles. Krantinės ilgis, kur bus rampos, - apie 50 metrų.

                                    Kito šios krantinės rekonstrukcijos darbų etapo metu numatoma atlikti gilinimo iki 5,2 m darbus. Jie bus vykdomi kartu su uosto įplaukos kanalo gilinimu.

                                    „Uosto direkcijai naudos iš šios krantinės rekonstrukcijos nedaug. Tačiau ji - mūsų turtas, ir mes privalome jį tinkamai eksploatuoti bei prižiūrėti. Visa tai darome žmonių patogumui ir „Smiltynės perkėlos“ veiklai užtikrinti“, - sakė V. Paukštė.

                                    Comment


                                      AB „Smiltynės perkėla“ keltų bilietai keleiviams - internetu
                                      http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...rnetu-1559575/
                                      Nuo šiol AB „Smiltynės perkėla“ klientai kelto bilietus galės patogiai įsigyti tiesiog pakeliui į perkėlą, per mobiliąją programėlę keltas.lt. Įėjimo varteliai juos nuskaitys tiesiogiai iš telefono aparato – atsispausdinti bilietų nereikės. Tiesa, kol kas kelto bilietus šiuo būdu turės galimybę įsigyti tik keleiviai, dviratininkai ir pėstieji su vežimėliais/bagažu, kuriems netaikomos nuolaidos. Bilietai transportui ir keleiviams su lengvatomis, kaip ir anksčiau, bus parduodami kasose.

                                      Comment


                                        „Smiltynės perkėlos“ remontas - rudenį?
                                        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...udeni-1561736/
                                        Pirmo etapo metu bus sutvarkyti inžineriniai tinklai, įvažiavimai su daugiau kasų, eismo juostos. Pastarųjų numatyta tiek, kad Naujosios perkėlos teritorijoje kelto laukiančių automobilių tilptų daugiau ir jų eilė netrikdytų eismo Minijos gatvėje. Detaliojo plano sprendiniuose šnekama net apie 12 eismo juostų Varnėnų gatvėje (ji veda nuo Minijos g. iki perkėlos), kuriose tilptų 150 automobilių.

                                        Naujojoje perkėloje – esminiai pertvarkymai
                                        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...arkymai-819327

                                        Teritorijos, esančios tarp Klaipėdos m. Varnėnų gatvės ir Smiltynės gatvės, infrastruktūros tvarkymo darbų pirkimas
                                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=353303

                                        Comment


                                          Įvažiavimą į keltą reguliuos šviesoforas
                                          http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...foras-1566116/
                                          Dėl Smiltynėje prie kelto planuojamos remontuoti aikštelės užvirė karšta diskusija. Klaipėdos valdžia siekia, kad įvažiavimas į keltą „būtų civilizuotas“, o Kuršių nerijos nacionalinio parko (KNNP) direkcija prašo, kad būtų kuo mažiau technologinių invazijų.
                                          <...>
                                          ​​​​​​​„Tad direkcijos atstovai prašė ženklus perkelti tiesiog ant stulpų, bet mums pavyko išaiškinti, kad tuomet jie nebūtų gerai matomi. Po ilgų diskusijų pasiekėme kompromisą - santvaros aukštis bus sumažintas“, - pasakojo E. Mantulova.

                                          Viliamasi, kad daugiau trikdžių gauti statybos leidimą nebus ir rekonstrukcijos darbai galės prasidėti dar šią vasarą.
                                          Anksčiau planai buvo tokie. Žiūrėsim, koks bus rezultatas užbaigus darbus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X