Susisiekimo ministerija steigia bendrovę, kuri sujungs ministerijos valdomas bendroves ir įmones.
Jos įstatinį kapitalą planuojama didinti ministerijos valdomų akcinių bendrovių akcijomis. Bus įnešamos ir jūrinio sektoriaus bendrovių akcijos kurių vertė šiuo metu nustatinėjama.
Pradedamas vykdyti bendrovės „Smiltynės perkėla“ akcijų vertės nustatymas. Akcijų vertė bus nustatoma pasirinkus kelis metodus. Vienas iš jų vertinimo - pajamų metodas, kai skaičiavimai yra atliekami diskontuotų pinigų srautų skaičiavimo būdu.
Uoste vis intensyvėjant laivų eismui ketvirtadienį Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje užsiminta apie naujos perkėlos į Kuršių neriją būtinybę.
Kaip vieną uosto problemų bendrovės „Sweco Lietuva“ viceprezidentas Aidas Vaišnoras įvardijo konfliktą tarp laivų eismo laivybos kanale ir dabartinės perkėlos į Kuršių neriją veiklos. Anot žinovo, nors šiai dienai problema nėra juntama, tačiau intensyvėjant laivybai būtų tikslinga pagalvoti apie kitų kelių tarp Neringos ir miesto funkcionavimą.
Miesto meras Vytautas Grubliauskas retoriškai paklausė, ar šie nauji keliai tai „uvertiūra į naują galimą tiltą ar tunelį“.
Mano nuomone, Neringa suprato, kad 50e projektą reikia daryti tik po tilto. Nes atvirkščiai srautai parodys, kad tiltas nereikalingas. Kad bandoma prakišti tiltą - tiesiai klausia kitas meras (pinigų donoras tiltui) ne aš.
Jau linksmesnės naujienos. Gal pagaliau jiem dašus, kad galima ir be tilto išsiversti, pastačius naują perkėlą pietinėje uosto dalyje. Tačiau akivaizdu, kad Vaitkus nori įsiamžinti - kai tik pasitaiko proga, vis prikaišioja tą nelemtą tiltą. Jei pastatys, bus galima jo vardu pavadinti
AB "Smiltynės perkėla" generalinis direktorius Darius Butvydas sako, kad 2016-aisiais keltų bilietai nebrangs.
Rytoj vyksiančiame Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijoje posėdyje bus svarstomas ir AB "Smiltynės perkėla" didžiausio tarifo perskaičiavimo klausimas.
D. Butvydas paaiškino, kad klausimas iš tiesų yra susijęs su keltų bilietais, bet patikino, kad jų kainos nesikeis.
"Mes esame reguliuojami Kainų komisijos ir mus pagal patvirtintą metodiką kasmet vertina atsižvelgdami į mūsų rezultatus, uždirbtą pelną ir taip toliau. Tai normali standartinė procedūra, nieko neįprasta. Mus vertina kasmet ir kasmet nustato bilietų kainas, nes mes neva esame tokie pat stambūs monopolininkai kaip elektrikai, šilumininkai. Jos bent jau kol kas neturėtų keistis. Pernai jas sumažinome, daugiau nebemažinsime", - juokavo "Smiltynės perkėlos" vadovas.
Keltas sumažina kainas, tuomet Taryba argumentuoja "Neringa per lengvai prieinama" ir kelia nežinia kur nueinantį ekologinį mokestį.
Na, vidutiniam vartotojui, atrodytų koks skirtumas, gal ir gerai. Bet tada prie kopų pasitinka trečiasis "prieinamumo mažinimo barjeras" - http://www.nerija.lt/lankytojo-bilietas
/\
Nepanašu, kad klapėdiečiai mėgtų smiltinę, pagal lankytojų skaičių. Mokėti už keltą, o dar eiti pėsčiomis iki jūros. Labiau renkasi melnragę ir girulius, kad su automobiliu privažiuoti.
Comment