Vakar iš Klaipėdos uosto išplukdytas senasis AB "Smiltynės perkėla" priklausęs keltas "Žalgiris". Jis parduotas anglams, jo pavadinimas dabar - "Joline". Laive dabar plevėsuoja Latvijos vėliava. Po dokinio remonto Nyderlanduose buvęs Lietuvos laivas Lamanšo sąsiauriu plukdys avis.
Vyriausybei paspaudus, didžiausias valstybės įmones valdančios Susisiekimo ir Energetikos ministerijos jau mato galimybių kitų metų biudžetui surasti šimtus milijonų litų. Tiesa, į biudžeto pajamas tokios sumos neįtrauktos.
Didžiausios valstybės valdomos įmonės kitąmet turi surasti ir į biudžetą sumokėti 300 mln. litų daugiau, nei planavo iki šiol. Taip vakar nurodė ministrų kabinetas.
Susisiekimo ministerija jau pateikė planą, kaip iš jų valdomų įmonių sumokėti 150 mln. litų.
(...)
Susisiekimo ministerijos įmonės biudžetui kitais metais sumokės 95 mln. litų.
Iš jų daugiausia — 80 mln. litų — skirs „Lietuvos geležinkeliai”.
Dar 55 mln. litų bus išmokėta pardavus „Lietuvos geležinkelių” turtą. Tai patvirtino susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
„Visada, gerai pasikrapščius, gali surasti nelabai reikalingų daiktų, kuriuos galima perduoti Valstybės turto fondui parduoti”, — aptakiai parduoti numatytą turtą apibūdino A.Štaras.
Viceministro teigimu, ministerijos įmonės anksčiau tokių sumų biudžetui neskyrė, nes to nebuvo pareikalavusi Vyriausybė.
„Geležinkelininkams bus sunku, bet tai jų pečiams pakeliama suma”, — sakė A.Štaras. Dividendus taip pat mokės „Smiltynės perkėla”, Lietuvos radijo ir televizijos centras, įvairios kitos įmonės.
(...)
Smiltynės perkėla mokės...reikia tikėtis, kad tai pardavus pastatą. Nes kitu atveju tegul kainas mažina.
Kažin kokią dalį persikeliančių sudaro užsieniečiai ypač sezono metu? Jei pakankamai didelę tai, manau, kaip tik nereiktų mažinti kainų, geriau pelnas iš užsieniečių tegu sugrįžta į biudžetą.
Kažin kokią dalį persikeliančių sudaro užsieniečiai ypač sezono metu? Jei pakankamai didelę tai, manau, kaip tik nereiktų mažinti kainų, geriau pelnas iš užsieniečių tegu sugrįžta į biudžetą.
O ar ne geriau, kad miestiečiai turėtų galimybe daugiau lankytis Smiltynėje, kur galima pavaikščioti, važinėti dviračiu ir išsimaudyti malonesnėj aplinkoj.
Įdomu kiek ten tų užsieniečių būna sausakimšuose vasaros keltuose..
Ir šiaip labai įdomu, kad plaukimo atstumas sumažėjo 1/3, bet bilietų kainos išliko tos pačios.
2011-02-02, 10:52 Architektai už gyvybingą Šiaurinį ragą
Uostamiesčio architektai-ekspertai teigiamai įvertino bendrovės „Smiltynės perkėla“ užmojį Šiauriniame rage pastatyti naują administracinį pastatą, kuris ne tik tarnautų keltų keleivių reikmėms, bet ir taptų nauja miestiečių traukos vieta.
Šiandien buvau apsilankęs kruizinių laivų terminale. Pasirodo Šiaurinio Rago pirsas jau baigtas betonuoti, sudėti amortizatoriai, gale signalinis švyturiukas, kranų jau nebėr. Panašu kad ateinantį sezoną keltai jau galės naujoj vietoj švartuotis.
Šiandien buvau apsilankęs kruizinių laivų terminale. Pasirodo Šiaurinio Rago pirsas jau baigtas betonuoti, sudėti amortizatoriai, gale signalinis švyturiukas, kranų jau nebėr. Panašu kad ateinantį sezoną keltai jau galės naujoj vietoj švartuotis.
O kur vaizdinė medžiaga?
"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
2011-03-28, 11:23 Teks rekonstruoti ir Šiaurinį ragą
Naują keleivių aptarnavimo terminalą „Smiltynės perkėla“ ketina pradėti statyti metų pabaigoje. Užsimota Šiauriniame rage pastatyti naują administracinį pastatą, kuris ne tik tarnautų keltų keleivių reikmėms, bet ir taptų nauja miestiečių traukos vieta.
Iš pateiktų keturių siūlymų pasirinktas variantas, kur ant keleivių aptarnavimo pastato stogo bus įrengta atvirą terasą. Tai bus vieta, iš kurios keleiviai galės grožėtis mariomis, praplaukiančiais laivais. Pastate bus įrengta ir nedidelė kavinukė.
D.Butvydo teigimu, balandžio viduryje su architektais bus suderintas galutinis naujojo „Smiltynės perkėlos“ pastato projektas. Dabar kartoninis jo maketas yra pristatomas „Smiltynės perkėlos“ dispečerinėje, kad su juo galėtų susipažinti bendrovės darbuotojai ir pateiktų pastabas.
Comment