Paskelbtas naujas konkursas laivui į Nidą statyti
AB „Smiltynės perkėla“ paskelbė naują viešąjį tarptautinį konkursą. Jo tikslas - rasti įmonę, kuri pastatytų laivą, plauksiantį iš Klaipėdos į Nidą.
Tikimasi, jog sėkmingai įvykus konkursui, jau nuo kitų metų sezono pradžios šis reisas bus atnaujintas ir norintieji į Nidą galės keliauti nauju, moderniu ir didesniu laivu.
Vienas iš esminių keliamų reikalavimų naujajam laivui - kad jis būtų erdvesnis ir talpintų daugiau keleivių. Pirkimo sąlygose numatyta, jog uždarame salone turėtų būti ne mažiau nei 160 vietų keleiviams, o iš viso jame galėtų tilpti nuo 230 iki 250 keleivių. Laivas būtų dviejų denių, viršutinis būtų atviras, skirtas apžvalgai. Laive taip pat tilptų ir ne mažiau nei 60 dviračių. Taigi naujuoju laivu į Nidą vienu metu galėtų persikelti net apie du kartus daugiau keleivių, nei prieš tai buvusiu katamaranu „Smiltyne“.
„Mūsų įmonė yra vandens maršruto Klaipėda-Juodkrantė-Nida pradininkė. Per kelerius metus, kai vykdėme šį reisą, pastebėjome, kad jį itin pamėgo poilsiautojai, todėl tęsti jį - mūsų strateginis tikslas. Tačiau turime užtikrinti ir kitus svarbius dalykus, t. y. perkėlimo kokybę ir efektyvumą. Kadangi senasis katamaranas jau neatitiko mūsų klientų lūkesčių, priimtas sprendimas įsigyti naują laivą. Būtent jis ir užtikrins, kad keleiviai jaustųsi patogiai ir vienu metu galėtume perkelti didesnį jų kiekį„, - sako „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.
Tikimasi, jog sėkmingai įvykus konkursui, jau nuo kitų metų sezono pradžios šis reisas bus atnaujintas ir norintieji į Nidą galės keliauti nauju, moderniu ir didesniu laivu.
Vienas iš esminių keliamų reikalavimų naujajam laivui - kad jis būtų erdvesnis ir talpintų daugiau keleivių. Pirkimo sąlygose numatyta, jog uždarame salone turėtų būti ne mažiau nei 160 vietų keleiviams, o iš viso jame galėtų tilpti nuo 230 iki 250 keleivių. Laivas būtų dviejų denių, viršutinis būtų atviras, skirtas apžvalgai. Laive taip pat tilptų ir ne mažiau nei 60 dviračių. Taigi naujuoju laivu į Nidą vienu metu galėtų persikelti net apie du kartus daugiau keleivių, nei prieš tai buvusiu katamaranu „Smiltyne“.
„Mūsų įmonė yra vandens maršruto Klaipėda-Juodkrantė-Nida pradininkė. Per kelerius metus, kai vykdėme šį reisą, pastebėjome, kad jį itin pamėgo poilsiautojai, todėl tęsti jį - mūsų strateginis tikslas. Tačiau turime užtikrinti ir kitus svarbius dalykus, t. y. perkėlimo kokybę ir efektyvumą. Kadangi senasis katamaranas jau neatitiko mūsų klientų lūkesčių, priimtas sprendimas įsigyti naują laivą. Būtent jis ir užtikrins, kad keleiviai jaustųsi patogiai ir vienu metu galėtume perkelti didesnį jų kiekį„, - sako „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.
Comment