Gera žinia - AB "Smiltynės perkėla" generalinis direktorius Darius Butvydas sako, kad 2017-aisiais keltų bilietai nebrangs. Bloga - keltas kol kas neplauks į Lietuvos jūrų muziejų.
Perkeltų transporto priemonių suvestinė į abi puses, neskaitant dviračių
Perkeltų keleivių į abi puses suvestinė
Perkeltų dviračių ir motociklų į abi puses suvestinė
Galėtų pradėti vesti ir perkeltų šunų statistiką. Panaikinus mokestį jų padaugėjo kartais, todėl dabar keliantis keltu dažnai tenka klausytis ne žuvėdrų klyksmų, bet šunų lojimo. Ir vaikščiojant miško takeliais negali atsipalaiduoti, vis reikia žiūrėti, kad į š. krūvą neįmintum.
Galėtų pradėti vesti ir perkeltų šunų statistiką. Panaikinus mokestį jų padaugėjo kartais, todėl dabar keliantis keltu dažnai tenka klausytis ne žuvėdrų klyksmų, bet šunų lojimo. Ir vaikščiojant miško takeliais negali atsipalaiduoti, vis reikia žiūrėti, kad į š. krūvą neįmintum.
Matosi auto perkėlimas priklauso nuo oro, 2016 gegužė ir birželis buvo žymiai gražesni nei 2015 m., tai ir augimas yra, o liepa su rugpjūčiu prastesni, tad ir mažėjimas iš kart.
Matosi auto perkėlimas priklauso nuo oro, 2016 gegužė ir birželis buvo žymiai gražesni nei 2015 m., tai ir augimas yra, o liepa su rugpjūčiu prastesni, tad ir mažėjimas iš kart.
Sakyčiau nuo padidinto mokesčio, o ne nuo oro.
Jei nori gero kainos kokybės santykio, turi bent prieš pusantro mėnesio užsisakyti. Oro tiek neatspėsi, o avanso niekas negrąžins.
Pagrindiniu Klaipėdos gatvės meno festivalio akcentu tapo bendrovės „Smiltynės perkėla“ keltas „Baltija“, ant kurio iš Pietų Afrikos Respublikos atskridęs menininkas Ricky Lee Gordon sukūrė tapybišką meno darbą.
Įspūdingas laivas su pasakos „Eglė žalčių karalienė“ motyvais visuomenei bus pristatytas Laivų parado metu gegužės 20 d. Tądien įvyks ir oficialus festivalio EDIT Klaipėda Street Art atidarymas Smiltynės jachtklube.
Šioks toks nepatogumas klaipėdiečiams ir miesto svečiams šį sezoną tai, kad AB „Smiltynės perkėla“ keltas kol kas nedaro tiesioginio reiso į Lietuvos jūrų muziejų, nesišvartuoja prie krantinės šalia delfinariumo. Priežastis labai paprasta - avarinės būklės krantinė remontuojama. Darbus padaryti anksčiau sutrukdė rasti akmenys.
Rekonstrukcijos metu krantinė nėra eksploatuojama. Būtų nesaugu joje išleisti žmones. Tad AB „Smiltynės perkėla“ keltas tiesioginių reisų į Lietuvos jūrų muziejų kol kas nevykdo.
Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktoriaus Vidmanto Paukštės, sprendžiant iš to, kaip dabar vyksta darbai, galima sakyti, kad krantinės remontas
bus baigtas iki rugsėjo, t. y. bus baigti fiziniai darbai ir prasidės užbaigimo procedūros. Beje, įstatymas leidžia tokio pobūdžio statinius pradėti eksploatuoti anksčiau. V. Paukštės teigimu, ar iš karto, kai tik bus baigti remonto darbai, krantinė bus pradėta eksploatuoti, bus sprendžiama vėliau ir atsižvelgiant į poreikius.
„Stengėmės tuos darbus atlikti kuo greičiau, tačiau susidūrėme su nenumatytomis kliūtimis, teko atlikti papildomų darbų, nenumatytų projekte. Rasti akmenys gerokai apsunkino įlaidų sienutės įrengimo darbus“, - sakė infrastruktūros direktorius.
Ši 1978 metais statyta krantinė jau buvo avarinės būklės, tad ją verkiant reikėjo remontuoti Tiesa, 2010-aisiais krantinė prie delfinariumo buvo remontuojama, tačiau tąkart buvo keičiamos tik dangos ir šiek tiek patvarkyta nuovaža. Dabar atliekami kur kas rimtesni jos remonto darbai.
Krantinę prie delfinariumo remontuoja Latvijos kompanija BMGS. Darbai, kurių vertė - 812 tūkst. eurų su PVM, buvo pradėti pernai metų pabaigoje.
Įgyvendinant projektą atliekami dviejų skirtingų etapų darbai. Vieno etapo metu numatyta baigti tvarkyti teritoriją prie „Albatroso“ paminklo išplaukusiems ir negrįžusiems jūrininkams bei nuskendusiems laivams - akmenimis apdėti patį paminklą ir kt.
Kitas etapas - tvarkoma krantinė, prie kurios švartuojasi AB „Smiltynės perkėla“ keltas. Bus įrengtos 2 stacionarios ir 1 kilnojamoji rampa ir krantinė bus kur kas patogesnė laivams švartuoti. „Ir anksčiau keltas švartuodavosi prie jos, bet sąlygos buvo labai prastos“, - sakė V. Paukštė.
Bus sukalta apie 90 metrų nauja įlaidų sienutė, įrengtas antstatas, krantinė su rampomis, kad būtų galima patogiai nuleisti laivų apareles. Krantinės ilgis, kur bus rampos, - apie 50 metrų.
Kito šios krantinės rekonstrukcijos darbų etapo metu numatoma atlikti gilinimo iki 5,2 m darbus. Jie bus vykdomi kartu su uosto įplaukos kanalo gilinimu.
„Uosto direkcijai naudos iš šios krantinės rekonstrukcijos nedaug. Tačiau ji - mūsų turtas, ir mes privalome jį tinkamai eksploatuoti bei prižiūrėti. Visa tai darome žmonių patogumui ir „Smiltynės perkėlos“ veiklai užtikrinti“, - sakė V. Paukštė.
Nuo šiol AB „Smiltynės perkėla“ klientai kelto bilietus galės patogiai įsigyti tiesiog pakeliui į perkėlą, per mobiliąją programėlę keltas.lt. Įėjimo varteliai juos nuskaitys tiesiogiai iš telefono aparato – atsispausdinti bilietų nereikės. Tiesa, kol kas kelto bilietus šiuo būdu turės galimybę įsigyti tik keleiviai, dviratininkai ir pėstieji su vežimėliais/bagažu, kuriems netaikomos nuolaidos. Bilietai transportui ir keleiviams su lengvatomis, kaip ir anksčiau, bus parduodami kasose.
Pirmo etapo metu bus sutvarkyti inžineriniai tinklai, įvažiavimai su daugiau kasų, eismo juostos. Pastarųjų numatyta tiek, kad Naujosios perkėlos teritorijoje kelto laukiančių automobilių tilptų daugiau ir jų eilė netrikdytų eismo Minijos gatvėje. Detaliojo plano sprendiniuose šnekama net apie 12 eismo juostų Varnėnų gatvėje (ji veda nuo Minijos g. iki perkėlos), kuriose tilptų 150 automobilių.
Dėl Smiltynėje prie kelto planuojamos remontuoti aikštelės užvirė karšta diskusija. Klaipėdos valdžia siekia, kad įvažiavimas į keltą „būtų civilizuotas“, o Kuršių nerijos nacionalinio parko (KNNP) direkcija prašo, kad būtų kuo mažiau technologinių invazijų.
<...>
„Tad direkcijos atstovai prašė ženklus perkelti tiesiog ant stulpų, bet mums pavyko išaiškinti, kad tuomet jie nebūtų gerai matomi. Po ilgų diskusijų pasiekėme kompromisą - santvaros aukštis bus sumažintas“, - pasakojo E. Mantulova.
Viliamasi, kad daugiau trikdžių gauti statybos leidimą nebus ir rekonstrukcijos darbai galės prasidėti dar šią vasarą.
Anksčiau planai buvo tokie. Žiūrėsim, koks bus rezultatas užbaigus darbus.
Comment