Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
    Bilietas savanoriškas. Nenori - nepirk.
    Egzistuoja trys kasos, trys buhalterijos, krūva visokių griežtos apskaitos finansinės atskaitomybės blankų, čekių, kortelių aparatų. Galų gale 24/7 dirbančių kasininkų, jų viršininkų. Taip pat landų korupcijai/pinigų pasisavinimui.

    Geriausia būtų - prieš įvažiuodamas į keltą susimoki tam tikrą sumą, kurią sudarytų Kelto mokestis ir "Alksnynės" mokestis. Ir važiuoji iki kur reikia nebesukdamas galvos.
    Taip būtų:
    1) apmokėtos kelto išlaidos;
    2) skirta pinigų suoliukams, takeliams;
    3) sukurtas "finansinis barjeras" (garsiai to niekas nesako, bet akivaizdi "face control" atmaina).

    PS
    Daliai žmonių būtų svajonių darbas. Ir ši vasara, ne laukiniai 1994
    Pranešama, kad šią vasarą Alksnynės kontrolės posto kasininkas pro postą praleido 851 transporto priemonę ir galimai pasisavino 8320 eurų mokesčių, kurie, kaip rinkliava už įvažiavimą į Neringą, turėjo patekti į savivaldybės biudžetą.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Paprastai. Paprašo nusipirkti Regioninio parko bilietą http://www.nerija.lt/lankytojo-bilietas
      Jau rašė -- neprivaloma. Naudojamas tik kaip parama parkams. Aš šią vasarą nusipirkau vien tam, kad paremčiau parką. Niekas niekur neprašo jo rodyti.

      Comment


        Parašė r08n Rodyti pranešimą
        Jau rašė -- neprivaloma. Naudojamas tik kaip parama parkams. Aš šią vasarą nusipirkau vien tam, kad paremčiau parką. Niekas niekur neprašo jo rodyti.
        Tai o kur eina parama iš Alksnynės?

        Aš ne prieš paramą, tik manau, kad paramos admnistravimas mums kainuoja per daug.

        Comment


          Senojoj perkėloj jau kuris laikas dirba naujosios perkėlos keltas "Baltija". "Nida" kažkodėl stovi šalia nenaudojama. O "Kintus" supjaustė?

          Comment


            Nebuvo kalbų man atrodo apie "Kintų" pjaustymą. Spėju, kad "Kintai kokiame planiniame remonte, o "Nidai" užsilenkė koks nors mechanizmas ir laukiama jo pakeitimo ar sutvarkymo.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Atsirado gražuolis "Palanga".

              Sovietų Sąjungoje pagamintas keltas Smiltynės perkėloje kursavo porą dešimtmečių, kol 2006-aisiais buvo parduotas. Ištikimai Lietuvos vandenyse tarnavusi „Palanga“ niekur nedingo, pasikeitė tik jos maršrutas: Almirantė–Bokas del Toro.
              Ar jie visi vieno modelio ir laikotarpio?

              Comment


                Visi statyti "Baltijos" laivų statykloje Klaipėdoje Naujajai perkėlai. Ir jei neklystu jis parduotas į Panamą gerokai anksčiau nei rašoma straipsnyje.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Augo pramonė, sparčiai vystėsi turizmas. Lietuvoje, ypač Kuršių nerijoje, ėmė steigtis naujos poilsio bazės, suaktyvėjo statybos darbai. Natūralu, jog šie procesai žymiai padidino besikeliančio transporto, krovinių ir keleivių kiekį. Senosios perkėlos darbas ėmė strigti. Todėl specialiai transporto ir krovinių perkėlimui 1986 metais buvo atidaryta Naujoji perkėla su keturiais keltais, kurie laikui bėgant pakeisti erdvesniais naujo tipo keltais.

                  Šiandien keltai modernesni, manevringesni ir greitesni! „Žalgiris“ (2009 m.), „Baltija“ (2005 m.), „Neringa“ (2004 m.) – kelia iki 40 lengvųjų automobilių, o uždarame salone – 100 keleivių. Keleivinis keltas „Nida“ (2006 m.) aptarnauja Senosios perkėlos srautus. Talpina iki 700 keleivių. Ir beveik perkėlos simboliu tapęs keltas „Kintai“ (1977 m.) kelia iki 477 keleivių.

                  2011 m. pastatytas naujas pirsas Šiauriniame rage, prie kurio vienu metu gali švartuotis du bendrovės keltai. Senoji perkėla iškelta į naują vietą. Čia 2013 m. rugpjūčio 8 d. duris atvėrė keleivių terminalas su atvira terasa ant stogo. Apie 300 kv. metrų ploto pastate įrengta keleivių laukimo salė, aptarnavimo kasos, abejingų nepaliekantis baras-restoranas.

                  2014 m. įsigytas katamarano tipo keleivinis laivas-keltas „Smiltynė“ (1999 m.).
                  2008-10-17 Dar pavasarį čekų kompanija pageidavo įsigyti senus AB "Smiltynės perkėla" keltus "Žalgiris" ir "Nemunas", tačiau jie dar išdirbo visą sezoną ir dirba toliau.
                  Keltus "Nemunas" ir "Žalgiris", kuriems jau daugiau nei 20 metų, antrojoje perkėloje turėtų pakeisti naujas šiuo metu Bulgarijos Burgo uoste baigiamas statyti greitaeigis keltas. Jis kainuos apie 16 mln. litų ir bus toks pat, kaip ir 2005 metais ten pat pastatytas keltas "Baltija" ir 2004 m. statytas keltas "Neringa". Naujasis buvo nežymiai patobulintas - jame bus vieta, skirta dviračiams.
                  <...>Su jo statytojais sutarta, kad jis bus parplukdytas į Lietuvą kitų metų gegužę prieš prasidedant naujam vasaros sezonui.
                  AB "Smiltynės perkėla" vadovo Algirdo Žukausko teigimu, pradėjus eksploatuoti trečią greitaeigį keltą, tikimasi, kad piko metu transporto priemonių stovėjimas eilėje gerokai sutrumpės.
                  Senuosius nebereikalingus keltus AB "Smiltynė perkėla" pavyks parduoti. Pirmas buvo parduotas keltas "Baltija 1". Senoji "Nida" šiemet pavasarį parduota kaliningradiečių bendrovei. Kadangi "Nidai" buvo per 40 metų, iš pradžių niekas jo nenorėjo pirkti. Rasti pirkėją nebeturėta vilties, laivas buvo pradėtas ardyti ir ruošti atidavimui į metalo laužą. Laimei, jo prireikė kaliningradiečiams, mat šiemet kariškiai atsisakė plukdyti žmones į Baltijską. Kadangi laivas buvo labai senas ir beveik neturėjo likutinės vertės, tad bendrovė, gaudama už jį apie 200 tūkst. litų, dar šiek tiek ir uždirbo.
                  Dėl keltų "Žalgiris" ir "Nemunas" pirkimo šiemet paskelbus konkursą iš pradžių irgi neatsirado pirkėjų. Paskui norą įsigyti juos abu pareiškė Čekijos kompanija, priklausanti olandams.
                  <...> Iš jų tikimasi uždirbti apie pusę milijono litų.
                  Atrodo lyg būtų pavogę "Palangą". Nė žodžio. Ir jei naujoji perkėla pradėta eksploatuoti 1986, reiškia visi keltai buvo apie 20 m. senumo. O pardavė už 250 000 LT.

                  Comment


                    Pasitikslinsiu, bet "Palanga" parduota gerokai anksčiau, 19??.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      8 laivų klasė - projektas 144K.
                      4 iš jų klaipėdiniai.

                      Visa laivų 603A projekto gamyba.

                      Kintų'77 (Nidos'71, Palangos, Klaipėdos, Neringos) klasė.

                      Įdomu kaip prasilenkdavo 3-5 keltai

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Senojoj perkėloj jau kuris laikas dirba naujosios perkėlos keltas "Baltija". "Nida" kažkodėl stovi šalia nenaudojama. O "Kintus" supjaustė?
                        "Baltija"

                        Comment


                          Truputėlį gal ne į temą, bet vistiek.
                          Prieš gerą pusmetį youtube buvo video filmuotas 1988 persikeliant keltu per marias. Žmonių daugybė, tikriausiai jūros šventė. Smiltynėj išstatyti autobusėliai su garsiakalbiais, leido vakarietišką muziką (ABBA girdėjosi). Matėsi trys dirbantys keltai (gal buvo ir daugiau), žmones kėlė iš šiaurinio rago. Vienas iš keltų - tuo metu dar naujas Nemunas (o gal Žalgiris).
                          Gaila, dabar niekaip to video nerandu. Gal ištrynė...

                          Kad nebūtų vien tik plikas neįdomus tekstas, įkeliu B. Aleknavičiaus nuotrauką.


                          http://www.epaveldas.lt/
                          Paskutinis taisė Briedis; 2016.02.27, 18:43.

                          Comment


                            „Šis tarifas galiotų tik du mėnesius per patį vasaros sezono piką - nuo birželio 20-osios iki rugpjūčio 20 dienos. Visą kitą laiką išliktų 5 eurų įvažiavimo mokesčio dydis. Be to, siūlysiu iki 20 eurų padidinti rinkliavą tik lengviesiems automobiliams“, - teigė jis.
                            Pradedu galvoti, kad Neringos gyventojams reikia keltą pareguliuoti:
                            - atsisakyti spec. eilės.
                            - nekelti nemokamai kai yra didelis srautas (penktadienį-šeštadienį).

                            Comment


                              Keltininkai jau ruošiasi sezonui
                              Kovą baigiasi ir dabartinio keltų tvarkaraščio, kuris buvo sudarytas atsižvelgiant į žiemos poreikius, galiojimo laikas. Tad netrukus keltai plauks dažniau.
                              Bendrovės vadovas sakė, kad jokių naujovių šį sezoną savo klientams bendrovė nėra parengusi.
                              "Planų turime įvairių, tačiau apie juos dar anksti skelbti", - teigė D. Butvydas.
                              http://www.ve.lt/naujienos/jura/kelt...zonui-1446182/

                              Comment


                                Smiltynėje žada grandiozinius pokyčius


                                Kursuotų vandens autobusai?

                                "Smiltynės perkėlos" generalinis direktorius Darius Butvydas svajoja apie vandens autobusų atsiradimą.

                                "Ar Klaipėdai tikrai pakanka dviejų vidinio susisiekimo taškų su Smiltyne? Man, kaip "šakniniam" klaipėdiečiui ir perkėlos vadovui - tikrai ne. Kelintus metus šnekame apie vandens autobuso idėją, kuris turėti plaukioti po uosto akvatoriją ir atlikti ne tik pramoginę, bet ir viešojo transporto funkciją. Kodėl gyventojai, norėdami nuvykti iš pietinės į šiaurinę miesto dalį, negalėtų rinktis vandens kelio, tuo pačiu turėdami susisiekimą su Smiltyne?" - klausė D. Butvydas, rodydamas užsienio miestų pavyzdžius.

                                Autobusas galėtų sujungti daugybę taškų. Pavyzdžiui, Smiltynėje jis galėtų stoti prie Jūrų muziejaus, Senosios perkėlos, atgijusio jachklubo, Kiaulės nugaros. Iš miesto pusės sustojimai galėtų atsirasti prie Šiaurinio molo, Šiaurinio rago, Naujosios perkėlos. Norint atidaryti susisiekimą vandeniu tarp pietų ir šiaurės reikėtų rasti būdą atverti bent mažytę dalį Malkų įlankos, iš kurios ir būtų surenkami pietinėje miesto dalyje gyvenantys žmonės.

                                "Siūlau idėją, kurią reikėtų apgalvoti, kaip įgyvendinti. Įsivaizduokite - jei turėtume tokį tinklą, kaip palengvėtų susisiekimas mieste", - pabrėžia D. Butvydas.

                                Beje, be idėjų jau vyksta ir realūs darbai. Kitąmet bus sutvarkyta prieplauka keltams ir kitiems laiveliams prie Jūrų muziejaus, o Senosios ir Naujosios perkėlos laukia nemenkos rekonstrukcijos.

                                "Naujojoje perkėloje nuo kasų iki kelto telpa 60 automobilių, tad piko metu vasaros savaitgaliais neretai automobiliai užkiša Varnėnų gatvę ir Minijos gatvės sankryžą. Po rekonstrukcijos išplėtus teritoriją joje tilptų 120 automobilių, tad būtų išspręsta kamščių problema", - pasakojo D. Butvydas. Antruoju etapu norima atnaujinti keltus - vienu metu į ar iš kelto galėtų judėti dvi eilės automobilių, kad itin pagreitintų procesą. Trečiuoju etapu žadama įkurti daugiaaukštį automobilių garažą bei kavinę, iš kurio atsivertų vaizdą į Kuršių marias.

                                Norima atnaujinti ir Smiltynės pusėje esančias Naujosios ir Senosios perkėlos keltų sustojimo vietas. Senojoje perkėloje svarstoma apie keleivių aptarnavimo pavilijono atsiradimą, kuriame be automobilių atvykusius žmones surinktų autobusai, o Kelių direkcija žada atnaujinti nuo Smiltynės gatvės link Naujosios perkėlos vedančius kelius - padaryti daugiau juostų, vietoje sankryžos įrengti žiedą.

                                Patogumą didins naujosios technologijos. Pavyzdžiui, kintamieji ženklai, kurie Juodkrantėje, o galbūt ir Nidoje rodytų preliminarų laukimo laiką prie keltų. Analogiška informacija būtų pateikiama ir mobiliesiems telefonams skirtoje aplikacijoje.

                                ...

                                Comment


                                  AB "Smiltynės perkėla" 2015 m. pajamos viršijo planuotas

                                  Balandžio 25 d. vykusiame AB "Smiltynės perkėla" eiliniame visuotiniame akcininkų susirinkime patvirtinti bendrovės 2015 m. finansinės veiklos rezultatai. Pajamų gauta kiek mažiau nei 2014 m., tačiau jos gerokai pranoko planuotas - 4870 tūkst. eurų. Gauta 798 tūkst. eurų mažiau nei 2014 m., bet net 391 tūkst. eurų daugiau nei planuota. Pajamų mažėjimą lėmė kitos veiklos, iš kurios bendrovė 2014 m. gavo 967 tūkst. eurų, sumažėjimas. 2014 m. bendrovė pardavė nenaudojamą nekilnojamąjį turtą bei uždirbo iš keltų nuomos Suskystintųjų gamtinių dujų terminalo krantinės statybai. 2015 m. iš papildomos veiklos (keltų, reklamos plotų nuomos, automobilių stovėjimo aikštelės ir kt.) gavo 111 tūkst. eurų.

                                  Per minėtą laikotarpį 6 proc. didėjo bendrovės veiklos sąnaudos, daugiau lėšų skirta paramai.

                                  AB "Smiltynės perkėla" 2015 m. uždirbo 163 tūkst. eurų grynojo pelno. Pridėjus 2015 m. suformuotus rezervus, šiemet bendrovė akcininkams išmokės daugiau kaip 234 tūkst. eurų dividendų, iš kurių 232 tūkst. eurų bus pervesti į Lietuvos Respublikos valstybės ir biudžeto pajamų surenkamąją sąskaitą.

                                  ...

                                  2015 m. atlikta 26 tūkst. reisų, perkelta 2194 tūkst. keleivių ir dviratininkų, t. y. 1 proc. mažiau nei 2014 m. Transporto priemonių perkelta 637 tūkst., arba 23 vnt. mažiau nei pernai. Lyginant su planu, atitinkamai perkelta 1 proc. mažiau keleivių ir 2 proc. daugiau transporto priemonių.

                                  2015 m. neatlygintino perkėlimo lengvata suteikta 244 tūkst. transporto priemonių, arba 9 proc. daugiau nei 2014 m. Keleiviams suteiktų neatlygintino perkėlimo lengvatų skaičius taip pat išaugo ir sudarė 218 tūkst. Neatlygintinai perkelta 190 Neringoje savo gyvenamąją vietą deklaravusių asmenų daugiau nei 2014 m. Per minėtą laikotarpį už Neringos gyventojų perkėlimą bendrovė iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos gavo 1704 tūkst. eurų, t. y. Kelių priežiūros ir plėtros programos fondo lėšų, skirtų negautų pajamų už neatlygintiną perkėlimą kompensavimui, panaudota 25 proc. daugiau nei 2014 m.

                                  ...

                                  Keleivių pamėgtas maršrutas Klaipėda-Juodkrantė-Nida-Juodkrantė-Klaipėda greitaeigiu laivu startuos ir šiemet nuo gegužės 27 d. Ši susisiekimo su Kuršių nerija alternatyva pernai bendrovei uždirbo 10 proc. daugiau pajamų nei 2014 m. Tam įtakos turėjo didžiulis keleivių, mėgstančių ekologinį turizmą, susidomėjimas šia bendrovės siūloma paslauga, nes už dviračių perkėlimą mokėti nereikia. Pernai, nuo 2015 m. gegužės 23 d. iki rugsėjo 30 d., maršrutu Klaipėda-Juodkrantė-Nida ir atgal perkelta 14,1 tūkst. keleivių.

                                  Šiemet bilietų kainos, perkant internetu, nekils. Tačiau, skatinant išankstinį bilietų įsigijimą internetu, bilietui, jį perkant laive, bus taikomas administracinis mokestis. Siekiama, kad klientai kelionę laivu planuotų iš anksto, tai garantuotų patogesnį įsėdimą, padėtų išvengti eilių prie laivo.

                                  ...

                                  Comment


                                    Priešpiet Naujoje perkėloje.

                                    Comment


                                      Vakarop Šiaurės rage.

                                      Comment


                                        Laikraštis „Kauno tiesa“ 1959 m. birželio 28 d.





                                        Comment


                                          O, nežinojau, kad jis Kaune statytas buvo.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X