Parašė praeivis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai laivyboje
Collapse
X
-
2010-10-14, 15:52
Sudegusį keltą „Lisco Gloria“ pakeis "Baltic Amber"
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...c-amber-304950
Comment
-
Liudininkai: gaisras „Lisco Gloria" kilo nuo vilkiko
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=37537047
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąLiudininkai: gaisras „Lisco Gloria" kilo nuo vilkiko
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai buvo žinoma nuo pat pradžių. Netgi žinoma kuris vilkikas užsidegė. Klausimas, ar nebus imtasi veiksmų prieš jo savininką?
Cia pradinis straipsnis apie preliminarius nuostolius
http://www.cargonews.lt/aktualijos/k...tu/ni8159.aspx
O cia apie tai kaip jie dabar myzcioja i kelnes,nes nebuvo apdraude savo vilkiku. Beje tai rodo ir musu darbdaviu poziuri i savo darbuotojus: varineja zmogelius po visa europa,o jei kas atsitiks,avarijos atveju uz ''savo'' sunkvezimio remonta turesi susimoketi pats,nes darbdaviai taupo ir nedraudzia masinu. O stai siuo atveju tas ju ''taupumas'' ir kuo didesnio pelno siekimas,bet kokia kaina,atsisuko pries juos pacius.
http://www.cargonews.lt/kriminalai-a...as/ni8163.aspx
Comment
-
2010-10-16, 08:00
Jūrininkai apie nelaimes laivuose: ugnis baisesnė už vandenį
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...vandeni-305338
Comment
-
Dėl gaisro kelte nuostolių vežėjai prašo politinio įsikišimo
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=37675693
Comment
-
Keltas „Lisco Gloria“ bus tempiamas į Danijos Odensės uostą
http://www.lrytas.lt/-12875598631285...uost%C4%85.htm
Vežėjai gali nebeatgauti iš kelto krovinių
http://www.lrytas.lt/?data=20101020&...k_id=99&view=2
Comment
-
Keista kad niekas nesako, kad cia Rusijos spectarnybu juodas darbas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
„Lisco Gloria“ jau Danijos uoste, laukiama draudikų vizito
© AFP nuotr.
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...-vizito-306811
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimą„Lisco Gloria“ jau Danijos uoste, laukiama draudikų vizito
Atvaizdas
Danija oficialiai nusprendė laivo "Lisco Gloria" avarijos tyrime saugos požiūriu kaip šalis nedalyvauti, tad jos atstovai apžiūroje nedalyvavo. Tačiau danai pažadėjo ir toliau teikti visą būtiną pagalbą.
Lietuvos saugios laivybos administracija tęsia tyrimą kartu su Vokietijos kompetentingomis institucijomis. Tyrimo tikslas — nustatyti avarijos aplinkybes, priežastis ir padarinius, pateikti išvadas ir pasiūlymus dėl prevencinių veiksmų taikymo, kad ateityje jūroje būtų išvengta tokių incidentų. Atlikto tyrimo išvados bus skelbiamos viešai, kol kas dar tik renkama informacija.
Laivo savininko samdyta kompanija, užsiimanti gelbėjimo darbais, leido ekspertams apžiūrėti "Lisco Gloria" Danijos uoste spalio 25d. Apžiūroje dalyvavo 6 ekspertai iš Vokietijos ir LSLA avarijai tirti sudarytos komisijos narys. Tyrėjai laive galėjo patekti ne visur. Pavyzdžiui, viename iš krovininių denių dar buvo dūmų. Priminsime, jog gaisras kilo spalio 9-osios naktį, tačiau degimo procesas dar tebevyksta iki šiol - patekus deguoniui vėl pradeda smilkti tai vienoje, tai kitoje vietoje.
Vaikščioti po laivą dar pavojinga. Laive pūpso metalo laužo krūvos, iškepusios maisto produktų liekanos - vaizdai šiurpūs. Laivus buvo plukdomos ir gyvos kiaulės, iš jų nieko neliko.
Laivo nosis, kairysis bortas ir apatiniai deniai nukentėjo mažiausiai. Yra išlikęs ir vienas liepsnos nepaliestas krovininis denis, tačiau ar krovinys nesugadintas, nežinoma, nes prie jo dar nebuvo prieita.
Gaisro židinį ekspertams jau pavyko nustatyti, tačiau, norint išsiaiškinti priežastį, dar reikia surinkti daugybę informacijos. Šiuo metu tikrinamos kelios gaisro kilimo priežasties versijos. Kadangi laivas smarkiai apdegęs, jeigu nepavyks surasti pakankamai įrodymų, netgi atlikus tyrimą gali būti paskelbtos tik labiausiai įtikimos versijos. Be to, dar bus atliekamas žmonių gelbėjimo operacijos ir evakavimo vertinimas, analizuojami ir kiti dalykai.
LSLA komisijos avarijai tirti pirmininko Lino Kasparavičiaus teigimu, tai ne vienintelis kartas, kai ekspertai vyksta į laivą. Po to, kai laivas bus išvalytas, ekspertai vėl apžiūrės "Lisco Gloria". Valymo darbai derinami su tyrėjais. Vieta, kurioje kilo gaisras, kol kas nebus liečiama. Ar keltą dar bus galima remontuoti, ekspertai nesiima prognozuoti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Sudegusį "Lisco Gloria" keičia "Liverpool Seaways"
"Planuojama, kad naujasis keltas kursuos Klaipėdos-Karlshamno (Švedija) maršrutu ir savo darbą pradės vasario 21 dieną. Keltas "Liverpool Seaways" yra to paties tipo kaip "LISCO Optima" ir plaukios su Lietuvos vėliava, jame dirbs Lietuvos įgulos", - sakė "DFDS Lisco" Rinkodaros skyriaus vadovas Vaidas Klumbys.
Laivo nuotraukos:
http://www.shipspotting.com/gallery/...hp?imo=9136034
O čia dar kelios sudegusio kelto nuotraukos:
http://www.shipspotting.com/gallery/...hp?lid=1255239
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąSudegusį "Lisco Gloria" keičia "Liverpool Seaways"
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...seaways-333033
Laivo nuotraukos:
http://www.shipspotting.com/gallery/...hp?imo=9136034
O čia dar kelios sudegusio kelto nuotraukos:
http://www.shipspotting.com/gallery/...hp?lid=1255239
2012 sausio 20 d. 08:33
Vidmantas Matutis,
"Klaipėda"
Iš Švedijos į Lietuvą norėję grįžti lietuviai patyrė šoką – iš Karlshamno uosto nebuvo leista išplaukti keltui „Liverpool Seaways“.
Šis Danijos kompanijai „DFDS Seaways“ priklausantis keltas, statytas 1997 metais, plaukioja su Lietuvos vėliava. Jis pakeitė 2009 metais sudegusį „Lisco Gloria“. „Liverpool Seaways“ gali plukdyti iki 320 keleivių ir 2250 linijinius metrus krovinių.
Švedijos radijas pranešė, kad laivą tikrinusi transporto agentūra užfiksavo ne mažiau kaip 25 pažeidimus. Neįprastai didelis pažeidimų skaičius nustebino Švedijos pareigūnus. Pažeidimai apibūdinti kaip sunkūs. Minimi užblokuoti išėjimai prie gelbėjimo valčių, per trumpi keleivių gelbėjimosi trapai, esą pažeista pavojingų prekių saugojimo tvarka, įgulos nariai nežinojo, kokias funkcijas turi atlikti avarijos atveju.
Lietuvos saugios laivybos administracijos Laivybos kontrolės skyriaus vadovas Linas Kasparavičius teigė, kad pranešimą apie Karlshamno uoste sulaikytą laivą Lietuvos pareigūnai gavo sausio 19-osios rytą. Keltas sulaikytas sausio 18-osios vakare. Iš Karlshamno į Klaipėdą jis turėjo išplaukti 18 val.
Lietuvos saugios laivybos administracijos Laivybos kontrolės skyriaus vadovas Linas Kasparavičius teigė, kad pranešimą apie Karlshamno uoste sulaikytą laivą Lietuvos pareigūnai gavo sausio 19-osios rytą. Keltas sulaikytas sausio 18-osios vakare. Iš Karlshamno į Klaipėdą jis turėjo išplaukti 18 val.
L.Kasparavičiaus nuomone, po kruizinio lainerio „Costa Concordia“ avarijos sugriežtintos keleivius plukdančių laivų patikros. „Liverpool Seaways“ pakliuvo ant tikrinimų bangos. Iki šiol nebuvo atvejų, kad dėl saugios laivybos pažeidimų būtų buvę sulaikyti į Klaipėdos uostą plaukioję linijiniai keltai.
Preliminariai Lietuvos saugios laivybos administracijai pranešta apie 15 pažeidimų. Švedijos Karlshamno uosto administracija įpareigota kelto neišleisti į reisą, kol nebus pašalinti pažeidimai.
„Nors negavome detalaus sąrašo, kas pažeista laive, bet iš to, ką žinome, negalima teigti, kad pažeidimai yra formalūs. Žmonių saugumas jūroje yra svarbus. Todėl laivo savininkai skubiai turi pašalinti rastus pažeidimus“, – tikino L.Kasparavičius.
Vakar keltui dar nebuvo leista išplaukti.
Dėl sulaikyto kelto labiausiai nukentėjo keleiviai ir krovinių gabentojai. Jie turėjo parą laukti kito laivo. Keltai iš Karlshamno į Klaipėdą plaukia kasdien 18 valandą.
Comment
-
LISCO GLORIA nelaimės išvados anglų kalba: http://www.bsu-bund.de/cln_030/nn_91...ort_445_10.pdf
Yra daug įdomių nuotraukų iš sudegusio laivo.
Comment
-
-
Laivai tampa mažiau saugūs
Pasaulyje daugėja atvejų, kai laivai patenka į nemalonius incidentus. Tokius duomenis paskelbė Europos jūrų saugumo agentūra (EMSA) analizavusi trijų paskutiniųjų metų laivybos avarijas.
Vidutiniškai per metus įvyksta apie du tūkstančius didesnių ar mažesnių incidentų, kurie yra susieti su laivais. Didžiausias kiekis laivų incidentų jūroje buvo registruotas 2014 metais – net 3025, mažiausias 2011 metais – 1271. 2015 metų rezultatai dar nėra įvertinti, bet ekspertai mano, kad laivų incidentų bus ne ką mažiau nei pernai.
Didžiausia dalis avarijų būna smulkios, bet yra ir itin skaudžių avarijų. Vidutiniškai per metus laivybos sektoriuje būna apie 100 sunkių avarijų, o įvairiuose incidentuose laivuose žūva apie 100 žmonių, dar apie 1100 gauna įvairias traumas. Įdomus vertinimas tai, kad du trečdaliai jūrininkų žūčių ir traumų įvyksta dėl laivų techninių sąlygų, o maždaug vienas trečdalis dėl pačių jūrininkų kaltės. Laivų techninės sąlygos priklauso ir nuo įgulos narių. Tai įvertinus išeitų, kad apie 60 proc. laivų avarijų iššaukia vadinamasis „žmogiškasis faktorius“.
...
Įvertinę turimus duomenis EMSA ekspertai nustatė, kad labiausiai paplitusi laivų avarijų pasekmė yra laivo kontrolės praradimas (24 proc.) laivo kontaktas su krantinėmis ir kitais techniniais įrenginiais (18 proc.), laivų susidūrimai (17 proc.), laivo užplaukimas ant seklumos (17 proc.), laivo techniniai gedimai (12 proc.), gaisras laive (8 proc.).
...
Comment
-
Girti Rytų Europos jūrininkai siutina danus
Ko gero Danijos uostų tarnybos daugiausiai sugauna girtų jūrininkų mat per Danijos sąsiaurius plaukia laivai į Baltijos jūrą.
Šių metų pradžioje Danijoje Helsingioro uoste sulaikyta gira laivo įgulą, pradedant nuo kapitono, kurią sudarė rusai. Laivas plaukė į Rygos uostą.
Tokie atvejai, kai per Danijos sąsiaurius plaukiančių laivų kapitonai ir įgulų nariai būna girti fiksuojama nuolat. Dažniausiai girti sugaunami rusų jūrininkų tačiau praeityje yra buvę atvejų, kai danams pakliuvo ir girti lietuviai, latviai, lenkai.
Danai su girtais jūrininkais nesiceremonija. Jie uždaromi į kalėjimą ir laivų savininkams tenka keisti įgulas arba atskirus jūrininkus.
Comment
Comment