Reikia tikėtis, kad vienas veikėjas šios temos nepavers tokia kaip apie Lenkijos prezidentinio lėktuvo katastrofą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai laivyboje
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąReikia tikėtis, kad vienas veikėjas šios temos nepavers tokia kaip apie Lenkijos prezidentinio lėktuvo katastrofą.
Comment
-
Tai eilinis darbdavio įbauginto ekipažo elgesys. Klausimas, kodėl gaisras taip greitai išplito, ar nemėginta gesinti? Juk fūrų užsiliepsnojimas yra gana dažnas reiškinys. Be to, laive garantuotai turi būti rimtesnė gaisrų gesinimo įranga nei paprastas gesintuvas, turi būti kažkokia gaisro signalizavimo sistema.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąTad manau tie aprasyti atvejai yra butent tai, kad igula norejo pateikti, kad situacija kontroliuojama ir yra imamasi atitinkamu veiksmu, o kad ji buvo sukontroliuota tai rodo faktai: keleiviai sistemiskai buvo susodinti i valtis (pirma moterys ir vaikai, grupes po 10-15), gavo liemenes, ne vienos aukos. Taciau speju nekuriem atrodo, kad ramus, susikaupes jureivis skirstantis zmoniu srauta pagal instrukcijas yra dejes ant visko, juk jis turi sokineti, sukauti,
Tad jei igula butu nieko nedarius, auku butu tikrai daug. Na bet cia praeivio troliskumas, tad i tolimesnius gincus nesivelsiu
Be to visos kajutes uzsirakina su kortelemis. Komandos pareiga perbegti su ju spec. kortele,atidaryti visas kajutes ir paziureti ar neliko zmoniu. Nieko panasaus nebuvo daroma. Jie keleivius suskaiciavo tik krante,skaicius neatitiko ,ir jei dar buvo kas likes kelte,tai jie tikrai to nezino,nes neziurejo ir netikrino kajuciu.
Beje atkreipk demesi i tai,kad nei viename kelte nera tiek gelbejimosi valciu,kiek yra keleiviu. Cia tik to nepasimate,nes keleiviai is karto buvo sodinami i priplaukusius kitus laivus.Paskutinis taisė praeivis; 2010.10.11, 11:12.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąBet ar ne moderatorių darbas, kad visokie troliai, kaip praeivis, nedergtų temų?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai eilinis darbdavio įbauginto ekipažo elgesys. Klausimas, kodėl gaisras taip greitai išplito, ar nemėginta gesinti? Juk fūrų užsiliepsnojimas yra gana dažnas reiškinys. Be to, laive garantuotai turi būti rimtesnė gaisrų gesinimo įranga nei paprastas gesintuvas, turi būti kažkokia gaisro signalizavimo sistema.
Comment
-
Tikiu kad buvo kliauzusu, tikiu kad ne viskas buvo idealiai atlikta. Tokie gaisrai nevyksta daznai, viskas buvo zinoma tik is teoriniu mokymu. Taciau rezultatas yra vienas, ne vienos aukos. Tai rodo kad veiksmai uztikrinti sauguma atlikti gerai, tai yra esminis argumentas. Na, o visi tie "manes nepalaike uz rankutes, manes nepaprase palikti kajutes ar neidejo paduskeles i gelbejimosi valti" tai tik tradicinis troliniu lietuviu bruozas kabinetis prie visko, nes kai viskas gerai - gyvenimas nemielas.
Aisku reikia ivertinti kad labai palankios buvo salygos, nebanguota jura, viskas vyko salia kranto ir aktyviame laivybos kelyje. Manau, jei tai butu ivyke kur prie Lenkijos krantu toliau nuo juros,. rezultatas butu buves blogesnis. Taciau svarstyti "kas butu, jeigu butu" palieku troliams
Vienintelis dalykas i ka manau LISCO turetu atkreipti demesi tai techniniai dalykai, automatines gesinimo sistemos ir pan. Na ir aisku papildomi mokymai igulai, tas tikrai nepakenks. Is kitos puses, kai draudimo bendrove draudzia tokius objektus, jos specialistai apziuri ar laivas atitinka patvirtintus saugumo reikalaivimus. Ar igula turi atitinkama parengti, sertifikavima. Reiskias atitinkamos sistemos kaip ir turejo buti. Galbut gaisro saltinis buvo galingesnis nei paskaiciuotas sistemoms ar pan. Zodziu, mes daug ko nezinom, o aklai tiketi spauda gali tik troliai
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąTikiu kad buvo kliauzusu, tikiu kad ne viskas buvo idealiai atlikta. Tokie gaisrai nevyksta daznai, viskas buvo zinoma tik is teoriniu mokymu. Taciau rezultatas yra vienas, ne vienos aukos. Tai rodo kad veiksmai uztikrinti sauguma atlikti gerai, tai yra esminis argumentas. )
Galima pateikti ir kontrargumentu apie tuos zmones ,kurie buvo aplamai uzmirsti ir po to buvo gelbejami malunsparniu. Tai pora ekipazo uzmirstu nariu apatiniuose ,varikliu skyriuose ir keleivis,kuri jau reikejo gelbeti dauziant kajutes iliuminatoriu,nes kitaip i vidu jau patekti buvo nebeimanoma. Ir visa tai rodo,kad komanda viska buvo atlikusi idealiai?
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąTikiu kad buvo kliauzusu, tikiu kad ne viskas buvo idealiai atlikta. Tokie gaisrai nevyksta daznai, viskas buvo zinoma tik is teoriniu mokymu. Taciau rezultatas yra vienas, ne vienos aukos. Tai rodo kad veiksmai uztikrinti sauguma atlikti gerai, tai yra esminis argumentas. Na, o visi tie "manes nepalaike uz rankutes, manes nepaprase palikti kajutes ar neidejo paduskeles i gelbejimosi valti" tai tik tradicinis troliniu lietuviu bruozas kabinetis prie visko, nes kai viskas gerai - gyvenimas nemielas.
Aisku reikia ivertinti kad labai palankios buvo salygos, nebanguota jura, viskas vyko salia kranto ir aktyviame laivybos kelyje. Manau, jei tai butu ivyke kur prie Lenkijos krantu toliau nuo juros,. rezultatas butu buves blogesnis. Taciau svarstyti "kas butu, jeigu butu" palieku troliams
Vienintelis dalykas i ka manau LISCO turetu atkreipti demesi tai techniniai dalykai, automatines gesinimo sistemos ir pan. Na ir aisku papildomi mokymai igulai, tas tikrai nepakenks. Is kitos puses, kai draudimo bendrove draudzia tokius objektus, jos specialistai apziuri ar laivas atitinka patvirtintus saugumo reikalaivimus. Ar igula turi atitinkama parengti, sertifikavima. Reiskias atitinkamos sistemos kaip ir turejo buti. Galbut gaisro saltinis buvo galingesnis nei paskaiciuotas sistemoms ar pan. Zodziu, mes daug ko nezinom, o aklai tiketi spauda gali tik troliai
1. Visiškai sudegęs laivas.
2. Nei vienos aukos ar rimčiau sužeisto.
Peršasi viena logiška išvada - įgula dirbo puikiai.
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimącej durak? zaberite duraka...
kaip suprantu anot vieno durniaus, reikejo ijungt sirenas ir per radija rekd "gelbekites kas galit, visiems pizdec"?
Taip ,labai panasiai. Turejo veikti ir sirenos,kad visi atkreiptu demesi ir per radijo sistema visose kajutese turejo buti transliuojami pranesimai keliomis kalbomis,kad keleiviai turi skubiai rinktis tokiame tai aukste , ant denio ar pan. Cia visai nejuokinga . Is tikro taip ir turejo buti daroma,uztikrintai,laiku,kad visi be jokios panikos galetu susirinkti nurodytoje vietoje ir t.t. O dabar keleiviai negave jokiu pranesimu patys bego lauk,kajutese pajute dumus ar pamate liepsnas pro iliuminatoriu.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąDėl trolių visiškai sutinku Ir šiaip turim du pagrindinius faktus:
1. Visiškai sudegęs laivas.
2. Nei vienos aukos ar rimčiau sužeisto.
Peršasi viena logiška išvada - įgula dirbo puikiai.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąBeje atkreipk demesi i tai,kad nei viename kelte nera tiek gelbejimosi valciu,kiek yra keleiviu. Cia tik to nepasimate,nes keleiviai is karto buvo sodinami i priplaukusius kitus laivus.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąO kaip tada paaiskintum apie tuos uzmirstus zmones,kuriuos reikejo nukelineti malunsparniu? Ir ju tarpe net 2 pacio ekipazo nariai,kuriuos irgi uzmirso...:-)) Ir pagal tave visa tai irodo,kad igula dirbo puikiai?
- Savailaikis informavimas atitinkamas tarnybas apie nepasiekiamus zmones
- Teisingas informavimas apie ju buvimo vieta bei salygas
- Veiksmu koordinavimas tarp igulos ir isores gelbejimo tarnybu
Viso ko rezultatas - laiku ivykdytos priemones is isores del kuriu zmoniu saugumas uztikrintas.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąVienintelis dalykas i ka manau LISCO turetu atkreipti demesi tai techniniai dalykai, automatines gesinimo sistemos ir pan. Na ir aisku papildomi mokymai igulai, tas tikrai nepakenks. Is kitos puses, kai draudimo bendrove draudzia tokius objektus, jos specialistai apziuri ar laivas atitinka patvirtintus saugumo reikalaivimus. Ar igula turi atitinkama parengti, sertifikavima. Reiskias atitinkamos sistemos kaip ir turejo buti. Galbut gaisro saltinis buvo galingesnis nei paskaiciuotas sistemoms ar pan. Zodziu, mes daug ko nezinom, o aklai tiketi spauda gali tik troliai
Matau,kad tu nesi niekad plaukes panasiais keltais,todel tau paaiskinsiu. Yra ten visos gesinimo sistemos,isvedzioti vamzdziai,susuktos slangos ir pan. Esme tame ,kad visi sitie vamzdziai isvedzioti palei laivo borta ar apatinio denio lubas. Stovi kelios eiles furu ,tarp kuriu tik toks tarpelis,kad gali pasisukes sonu praeiti. Todel gaisra reikia pastebeti pacioje pradzioje,nes kitaip bus velu ir jau degancio dyzelino paskui vandeniu neuzgesinsi. O keltuose tvarka tokia,kad suvarius furas,visi vairuotojai iseina,personalas irgi iseina. durys automatiskai hermetiskai uzsidaro ir viskas..niekas ten daugiau nebestebi kas ten vyksta ir kas ten darosi. Bet taip buna apatiniuse deniuose(triumuose), o cia jie net nesugebejo pastebeti kilusio gaisro virsutiniame denyje, ir netgi tada ,kai apie gaisra jau pranese keleiviai. Tai cia jau is viso didziausias apsileidimas.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąEch, maitinu as ta troli... ogi taip, kad niekas ju nepamirso. Jie tapo atkirsti nuo isejimo taku del plintancio gaisro, tai jau nuo igulos nepriklauso. Tad igulos korektiski veiksmai yra sie:
- Savailaikis informavimas atitinkamas tarnybas apie nepasiekiamus zmones
- Teisingas informavimas apie ju buvimo vieta bei salygas
- Veiksmu koordinavimas tarp igulos ir isores gelbejimo tarnybu
Viso ko rezultatas - laiku ivykdytos priemones is isores del kuriu zmoniu saugumas uztikrintas.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAr tu bent isivaizduoji kelto dydi ir aukstu skaiciu? Ten,kad tave atkirstu gaisras reikia ilgiausiai kazkur tunoti nieko nezinant apie tai kas vyksta. Aiskiai jie buvo uzmirsti kaip ir tas keleivis.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąMatau,kad tu nesi niekad plaukes panasiais keltais,todel tau paaiskinsiu. Yra ten visos gesinimo sistemos,isvedzioti vamzdziai,susuktos slangos ir pan. Esme tame ,kad visi sitie vamzdziai isvedzioti palei laivo borta ar apatinio denio lubas. Stovi kelios eiles furu ,tarp kuriu tik toks tarpelis,kad gali pasisukes sonu praeiti. Todel gaisra reikia pastebeti pacioje pradzioje,nes kitaip bus velu ir jau degancio dyzelino paskui vandeniu neuzgesinsi. O keltuose tvarka tokia,kad suvarius furas,visi vairuotojai iseina,personalas irgi iseina. durys automatiskai hermetiskai uzsidaro ir viskas..niekas ten daugiau nebestebi kas ten vyksta ir kas ten darosi. Bet taip buna apatiniuse deniuose(triumuose), o cia jie net nesugebejo pastebeti kilusio gaisro virsutiniame denyje, ir netgi tada ,kai apie gaisra jau pranese keleiviai. Tai cia jau is viso didziausias apsileidimas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIš kur ištraukei, kad iškart (tiesiogiai) buvo sodinami į kitus laivus ? Visi keleiviai, įgulos nariai paliko keltą gelbėjimosi valtimis ir iš jų poto sulipo į atplaukusius laivus. Pagal straipsnius spaudoje (Lietuvos ir užsienio) pirmas priplaukė policijos kateris ir jau tada visi buvo vandenyje.
Tu teisus,ne taip issireiskiau. Mintis buvo tokia: valciu keltuose yra per mazai. Tiems,kurie dabar nores gincytis paaiskinu kaip atrodo gelbejimo valtis: tai uzdaro tipo valtis,ne tokia kaip jus zvejojate savo ezere,o panasi i normau kateri i kuri ilipes gali uzsidaryti,kad nepatektu i vidu vandens,kuriame yra variklis ,gal kazkiek butinu priemoniu ir pan. Tai stai tokiu priemoniu yra per mazai.
O visos tos pripuciamos valtys....na tai gerai ,kai is karto priplauke kiti laivai ir zmones buvo i juos sodinami. O siaip kiek ilgai zmones su vaikais istvertu tokiose pripuciamose valtyse ,visi slapi ,kai nakti temperatura nukrenta iki 0 ir net truputi zemiau??? Kelias valandas atlaikytu vaikai ir kiti silpnesni keleiviai?
Comment
Comment