Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio oro uostai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pas mus visokie Narkevič irgi svaigo apie naujus mega oro uostus viduryje nieko, tai lenkai panašiai buvo prisisvaigę.

    O'Leary: a new airport in Warsaw is a "stupid" idea
    Wizz Air vadovas Politico straipsnyje taip pat kritikuoja naujo oro uosto idėją, ir ta kritika yra logiška. Bet tame pačiame straipsnyje yra ir kitokių nuomonių, taip pat logiškų:

    For all the flak that CPK has been getting, the idea is not completely outlandish, said aviation analyst John Strickland.

    “The upside for this planned hub is the shortage of European airport capacity. For LOT [Poland’s flag carrier], it would provide capacity for growth and allow extension of its east-west geographic traffic development,” Strickland said.

    [...]

    When the airport was built in 1934 it was far from central Warsaw, but the city has since grown around it, making it difficult to expand. The recent experience of Amsterdam Schiphol, where the Dutch government tried to cut flights to reduce noise, shows that airports close to cities have a troubled future.

    [...]

    However, Poland lacks a true cargo hub, with courier companies favoring airports in Germany.

    Sebastian Mikosz, a former LOT CEO, told Polish media that while there might not be a demand for a gargantuan project like the CPK, "what is needed is a large transfer airport with a capacity of 30-35 million passengers a year."
    Paskutinis taisė eigh; 2023.11.22, 15:11.

    Comment


      #82
      Manau LCC vadų nuomonė nėra pati objektyviausia oro uostų statybose.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        #83
        Problema bus lotui, jei dabartinį WAW paliks. Nieks nenorės į naują skristi, nes toli nuo miesto, visi skris į dabartinį.
        Tada lotui bus sunku surinkti keleivių į naują. Analogiškai dabar yra LIN/MXP ir HND/NRT, tik tie daug didesni, tai skauto pakanka visur. Nors ir tai LIN yra ribojimai kur galima skristi, HND buvo, bet dabar panaikinti

        Comment


          #84
          Anot https://youtu.be/CsdQk2pebOE?t=3177
          Lenkijos valdantieji nusprendė nebestatyti naujo oro uosto nepaisant žiauriai perkrauto Šopeno oro uosto, kuris neįleis 4 mln vietų ir cargo dėl slotų trūkumo. Kažkiek gal iš to bus naudos Kauno oro uostui kaip cargo.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            #85
            Šitas buvo senai aišku kai vienas jų lyderių sakė, kad nemato poreikio naujam pro uostui kai netoli naujas Berlyno oro uostas

            Įdomu ar po vienos kadencijos negrįš PiS ilgam laikui.

            Comment


              #86
              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Šitas buvo senai aišku kai vienas jų lyderių sakė, kad nemato poreikio naujam pro uostui kai netoli naujas Berlyno oro uostas

              Įdomu ar po vienos kadencijos negrįš PiS ilgam laikui.
              Susiję su valdžių kaita, pas mus panašiai su Sporto rūmais ir dar visa eile objektų. Bet jei nekyla centrinis oro uostas kažką su Šopenu reikia dsryti.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                #87
                https://www.sportbible.com/football/...02680-20240528


                Tokia biski clickbaitinė antraštė, bet Balstogės komandai galimai neleis žaisti Čempionų lygos namie, nes "nėra" oro uosto 200 km spinduliu. Tiesa, tarptautinis Olsztyn-Mazury oro uostas uz 180km, Chopin uz 210km.
                Nors žinant lenkus tai greičiausiai upgredins esantį šalia stadiono iki liepos



                Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1021
Size:	188,7 kB
ID:	2133566
                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                Comment


                  #88
                  Šitas juk downgradinamas, negrįžtami procesai.
                  N N N

                  Comment


                    #89
                    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                    https://www.sportbible.com/football/...02680-20240528


                    Tokia biski clickbaitinė antraštė, bet Balstogės komandai galimai neleis žaisti Čempionų lygos namie, nes "nėra" oro uosto 200 km spinduliu. Tiesa, tarptautinis Olsztyn-Mazury oro uostas uz 180km, Chopin uz 210km.
                    Nors žinant lenkus tai greičiausiai upgredins esantį šalia stadiono iki liepos



                    Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1021
Size:	188,7 kB
ID:	2133566
                    Yra. Iki Nowy Dwor Mazowiecki lygiai 200 km

                    Comment


                      #90
                      Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                      Zagrebo oro uostas hub'as, nors ir auginantis keleivių skaičių, yra mažesnis negu antraelio miesto Vilniaus pagal keleivių skaičių (3,7 mln. prieš 4,4 mln. 2023 metais) - beveik 20 proc. skirtumas, kas nėra mažai ir abejotina ar pavejama greitu metu. Dėl turizmo, nepamiršk kad lygini Zagrebą ir Vilnių, o ne Kroatiją ir Lietuvą - turistai Kroatijoje mieliau linksis Dubrovniko oro uostą. Kuo daugiau besidomint, atrodo kad Vilniaus pavyzdys yra gerokai racionalesnis pinigų panaudojimo atvejis, nei Zagrebas.
                      Niekur ir nerasiau, kad Zagrebe daugiau keleiviu. Rasiau, kad daugiau tranzitiniu, kurie daugiau laiko praleidzia paciam oro uoste (pvz., skrenda Sarajevas -Zagrebas- Briuselis arba Skopje-Zagrebas-Amsterdamas) ir ten gali net kelias valandas pralaukti jungimo, jungimo patirciai oro uostas "fainumas" yra labai didelis faktorius.


                      Daug turistu vis tiek atskrenda i Zagreba ir po truputi vaziuoja link Plitvicos, link juros ar dar kur kors. Turizmo skaiciai toliau prognozuojami augti gerokai tiek Kroatijoje, tiek visame Balkanu regione, i kurindaug kas skrenda per Zagreba.

                      Comment


                        #91
                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        O Lenkija 42 km nuo Varšuvos statys:
                        D. Tuskas apie naują oro uostą tarp Varšuvos ir Lodzės: taps moderniausiu Europoje
                        https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8eLuPjQW9
                        BNS 2024.06.27
                        Lenkijos vyriausybė tęs naujo pagrindinio šalies oro uosto projekto įgyvendinimą
                        Visiškai naujas oro uostas tarp sostinės Varšuvos ir Lodzės, kuris bus sujungtas su kitais didžiausiais šalies miestais automagistralėmis ir greitaisiais geležinkeliais, „taps moderniausiu Europoje"

                        https://m.kauno.diena.lt/naujienos/p...dinima-1180744

                        Comment


                          #92
                          Kažkada buvau įkėlęs, kaip atrodo naujasis Radom oro uostas, su mintimi, kaip sutvarkyti tą nelemtą T2 ir T3. Dar vienas pavyzdys iš Lenkijos, kad nušluoti vidką arba kardinaliai rekonstruoti Vilniaus oro uosto 2 ir 3 terminalus būtų geriausia opcija.

                          Dar vienas pavyzdys iš Vroclavo:
                          Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1721989150266.jpg Views:	0 Size:	157,3 kB ID:	2143029
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            #93
                            buvo toks mielas ir jaukus, padarė kažkokį terariumą
                            -

                            Comment


                              #94
                              Buvo nutriušęs ir atgyvenęs, padarė modernų ir erdvų

                              Comment


                                #95
                                100ml limit on liquids to return to all EU airports from September

                                The latest generation of scanners allows passengers to carry electronic devices and liquids without quantity restrictions, but the European Commission questions their reliability and calls for a temporary restoration of the previous model.
                                Trūkt už vadžių vėl nuo pradžių

                                Comment


                                  #96
                                  Turim technologijas, bet duty free lobistai yra stipresni.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Turim technologijas, bet duty free lobistai yra stipresni.
                                    Temporary reinstatement of 100ml liquid limit across all EU airports.
                                    Travelling through airport security can often be a tedious part of flying. Some European airports, however, have managed to ease this process by introducing cutting-edge scanners. These advanced machines allow travellers to carry electronic devices and liquids in any quantity without having to remove them from their bags. However, the European Commission has recently announced the former rule of limiting liquid containers to 100 millilitres will return from 1st September.
                                    These innovative scanners, known as C3 EDSCB, utilise high-resolution, three-dimensional imaging through CT scans. This technology can easily detect explosives within cosmetics, liquids, or electronic devices. Passengers are thus spared the inconvenience of unpacking their bags or removing certain items, which can significantly speed up the security process. Only a simple walk through a metal detector is required.
                                    But the reliability of these scanners has come under scrutiny. According to a technical report submitted by the European Commission to the European Civil Aviation Conference (ECAC) last May, the software of these scanners cannot guarantee accurate detection for containers exceeding 330 millilitres. This finding led to concerns about potential security vulnerabilities.
                                    As a precautionary measure, the European Commission announced the temporary reintroduction of liquid restrictions for these C3 scanners. A spokesperson stated that these restrictions would remain until the identified technical issues are resolved. The Commission maintains that they have not changed their view on the quality of the new scanners, nor do they question their overall performance. Nonetheless, airports currently employing C3 models will have to revert to traditional X-ray scanners, which are less capable of accurately examining the contents of baggage and detecting explosive materials in liquids.
                                    The financial implications for airports are significant. According to the Airports Council International Europe (ACI), the new C3 scanners are “eight times more expensive” than the older models, and their maintenance costs are “four times higher.” Airports that have already invested in these new technologies to improve passenger experience face substantial penalties. The anticipated benefits of these state-of-the-art scanners may not be realised.
                                    Nugi ponai, pradės dar nešti 0,5 ar net 0,7, kas čia bus?
                                    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.08.26, 20:50.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                      Nugi ponai, pradės dar nešti 0,5 ar net 0,7, kas čia bus?
                                      Romoje, Amsterdame puikiausiai nešasi, jei didesnis butelis, yra papildomas įrenginys. Bet taip Duty free praras savo pelną, o jie išlaiko oro uostus, brangiai moka už nuoma. Ranka ranką plauna.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment

                                      Working...
                                      X