Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio oro uostai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Teko lanktyis keletą kartų senam LCC terminale arba kaip gerai pastebėjai - oro uoste. Slogūs prisiminimai. Pradedant tuo, kad pats oro uostas tiesiog senas purvinokas angaras, baigiant visa lydinčia betvarke viduje. Tai oro uostas, kuriame man net ne į tą lėktuvą yra pavykę įsėsti (to nenorint) .

    Palinkėsiu šitam tiesiog daugiau tvarkos, padoresnio managemento. Vizualiai atrodo daug geriau, erdvė gerai, o keleivių skaičius tai matyt tik laiko klausimas.

    Kaip bebūtų darbuotojai pakeliui į darbą lipantis per oro uosto tvorą sunkiai leidžia tikėtis to ko aš linkiu šiam terminalui/oro uostui.

    Jei viskas gerai rudenį/žiemą gal ir pats išbandysiu naująjį terminalą.

    P.S. Dėkui už pasidalintas nuotraukas.

    Comment


      #42
      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
      Teko lanktyis keletą kartų senam LCC terminale arba kaip gerai pastebėjai - oro uoste. Slogūs prisiminimai. Pradedant tuo, kad pats oro uostas tiesiog senas purvinokas angaras, baigiant visa lydinčia betvarke viduje. Tai oro uostas, kuriame man net ne į tą lėktuvą yra pavykę įsėsti.
      Man kartą ten nedaug trūko, kad vietoj Hangzhou išskrisčiau į Manilą. Po to teko bėgti atgal į savo lėktuvą. Spėju, ten buvo ne vienas toks atvejis, kai keleiviai įsėdo ne į tą lėktuvą

      Comment


        #43
        Aš vietoj Singapūro vos neišskridau kažkur į Indoneziją. Išgelbėjo tai, kad žmogus kurio vietą lėktuve užėmiau buvo įsitikinęs, kad jis čia turi sėdėti ir nemokėdamas angliškai atsivedė stiuardesę, kuri paprašius mano bilieto pamatė, kad ne visai tam lėktuve sėdžiu .

        Juokinga buvo. Dar juokingiau, kad iki patenkant į lėktuvą mano boarding passas mažiausiai tris kartus patikrintas buvo (niekur kitur niekas tiek kartų to nedaro) ir net du kartus tikrintojų tušinukais pažymėtas, t.y. skrydžio numeris ir vartai ir viskas pažymėta/apibraukta. Ir vistiek niekas nieko nepastebėjo. Pre boardinimas į du skrydžius vienu metu tuose pačiuose vartuose irgi gana epic praktika. Na vienu žodžiu, nuoširdžiai tikiuosi, kad tokių praktikų nebeliks naujam terminale, bet kažkaip tuo pačiu atrodo šiek tiek naivu tikėtis, kad visiškai neliks tokios chaltūros. Gal kada .

        Comment


          #44
          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
          Aš vietoj Singapūro vos neišskridau kažkur į Indoneziją. Išgelbėjo tai, kad žmogus kurio vietą lėktuve užėmiau buvo įsitikinęs, kad jis čia turi sėdėti ir nemokėdamas angliškai atsivedė stiuardesę, kuri paprašius mano bilieto pamatė, kad ne visai tam lėktuve sėdžiu .

          Juokinga buvo. Dar juokingiau, kad iki patenkant į lėktuvą mano boarding passas mažiausiai tris kartus patikrintas buvo (niekur kitur niekas tiek kartų to nedaro) ir net du kartus tikrintojų tušinukais pažymėtas, t.y. skrydžio numeris ir vartai ir viskas pažymėta/apibraukta. Ir vistiek niekas nieko nepastebėjo. Pre boardinimas į du skrydžius vienu metu tuose pačiuose vartuose irgi gana epic praktika. Na vienu žodžiu, nuoširdžiai tikiuosi, kad tokių praktikų nebeliks naujam terminale, bet kažkaip tuo pačiu atrodo šiek tiek naivu tikėtis, kad visiškai neliks tokios chaltūros. Gal kada .
          Man atrodo, čia ne tiek paties terminalo bloga praktika, kiek visos tos šalies visuomenės problema. Intencijos lyg ir teisingos, bet viskas padaroma tik pusiau gerai. Pradedant bendra šalies vystymosi politika, baigiant oro uostais.

          Comment


            #45
            /\
            Taip, terminalas tai blogas buvo tiek, kad tiesiog šiaip toks nelabai jaukus ir gana ankštas, purvinokas angaras. Visos mano aprašytos problemos - taip, tiesiog visiškai nesąmoningos praktikos ir elementarios atsakomybės stoka, dėl ko matyt vietinių mentalitetą kaltinti reikėtų. O tokie dalykai per metus nepasikeičia, dėl to ir sunku man įsivaizduoti, kad net ir naujas, blizgantis ir erdvus terminalas bus daug geresnė patirtis nei kad senas. Nes žmonės ir požiūris į darbą matyt taip greit nesikeičia, kaip kad infrastruktūra atsiranda, kuri beje Malaizijoje labai labai nebloga. Ne tik apie oro uostus kalbant.

            Comment


              #46
              Lyg ir nebuvo publikuota. Skytrax 2014 oro uostų reitingas.

              The World's Best Airports 2014

              1 Singapore Changi Airport
              2 Incheon International Airport
              3 Munich Airport
              4 Hong Kong International Airport
              5 Amsterdam Schiphol Airport
              6 Tokyo International Airport Haneda
              7 Beijing Capital International Airport
              8 Zurich Airport
              9 Vancouver International Airport
              10 London Heathrow Airport


              Netikėtumai, bent man, yra du:

              1) HKG krito žemiau top-3.
              2) LHR pateko į top-10.

              Comment


                #47
                Parašė John Rodyti pranešimą

                Netikėtumai, bent man, yra du:

                1) HKG krito žemiau top-3.
                2) LHR pateko į top-10.
                Įdomu, kad LHR pateko, man asmeniškai tai vienas nesmagiausių oro uostų visom prasmėm.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  #48
                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Įdomu, kad LHR pateko, man asmeniškai tai vienas nesmagiausių oro uostų visom prasmėm.
                  Būtent dėl to ir netikėtumas.

                  Spėju, kad tai išimtinai dėl T5, kuris tikriausiai išhaipintas vietinių keliautojų.
                  O šiaip LHR yra turbūt tas oro uostas, kurio by default stengiuosi vengti, nes vien pagalvojus ima krėsti šiurpas.

                  Comment


                    #49
                    Beja DXB praeitą mėnesį tapo didžiausiu "hub'u" pasaulyje, aplenkęs 60 metų pirmavusį LHR.

                    ACI EUROPE Connectivity Report shows scale of Euro hubs loss to MEB3 Gulf airports
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      #50
                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Beja DXB praeitą mėnesį tapo didžiausiu "hub'u" pasaulyje, aplenkęs 60 metų pirmavusį LHR.

                      ACI EUROPE Connectivity Report shows scale of Euro hubs loss to MEB3 Gulf airports
                      Apie tai jau buvo rašyta http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1155

                      Comment


                        #51
                        Tikrai buvo, bet pirmajam rašoma apie, tai, kad tapo didžiausiu pagal tranzitą, o dabar absoliutus pagal visus keliaujančius. Bet šiaip esmė ta pati, tik rodo, DXB nežmoniška augimą

                        Ir nieko keisto, kai skristi su Emirates ar Quatar būna dažnai pigiau, nei tiesiogiai. O jei sustojimas DXB iki 3h, tai didelės "long haul" krypčiai neturi.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          #52
                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Tikrai buvo, bet pirmajam rašoma apie, tai, kad tapo didžiausiu pagal tranzitą, o dabar absoliutus pagal visus keliaujančius. Bet šiaip esmė ta pati, tik rodo, DXB nežmoniška augimą

                          Ir nieko keisto, kai skristi su Emirates ar Quatar būna dažnai pigiau, nei tiesiogiai. O jei sustojimas DXB iki 3h, tai didelės "long haul" krypčiai neturi.
                          Kaip supratau, ten kalbama apie "international" keleivius. Tai nėra tas pats, kas "absoliutus pagal visus keliaujančius".

                          Comment


                            #53
                            Tai taip "international" nėra tranzitas, ir nėra totalus. Nes faktas tas, kad tik gegužę tapo didžiausiu, bet pagal tranzitą, didžiausiu tapo jau Vasarį/Kovą.

                            Bet tas didžiausias, čia kalbama apie Europa ir artimuosius rytus, nes yra dar PEK ir ATL, kuriuos reikia aplenkt.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              #54
                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Būtent dėl to ir netikėtumas.

                              Spėju, kad tai išimtinai dėl T5, kuris tikriausiai išhaipintas vietinių keliautojų.
                              O šiaip LHR yra turbūt tas oro uostas, kurio by default stengiuosi vengti, nes vien pagalvojus ima krėsti šiurpas.
                              Prieš kelias dienas LHR naują T2 atidarė. Teoriškai jis turi T5 nenusileist.
                              kaip?

                              Comment


                                #55
                                Parašė alm Rodyti pranešimą
                                Prieš kelias dienas LHR naują T2 atidarė. Teoriškai jis turi T5 nenusileist.
                                T3 ir T4 yra renovuoti prieš ~5 metus. Galima sakyti tik T1 lieka iš ties labai prastas, bet ten maža dalis keleivių.
                                Flickr

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė alm Rodyti pranešimą

                                  Prieš kelias dienas LHR naują T2 atidarė. Teoriškai jis turi T5 nenusileist.
                                  Aš visai pamiršau. Bus puiki proga apsilankyti.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    T3 ir T4 yra renovuoti prieš ~5 metus. Galima sakyti tik T1 lieka iš ties labai prastas, bet ten maža dalis keleivių.
                                    T4 lankytis neteko, bet "renovuotas" T3 yra baisesnis, nei pasaulio pabaiga.

                                    Comment


                                      #58
                                      O kuris ten tas naujas, kur bandė atidaryt ir kažkaip nelabai pavyko?

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        O kuris ten tas naujas, kur bandė atidaryt ir kažkaip nelabai pavyko?
                                        Turbūt galvoji apie T5, jei apie Londoną. Bet šiaip jau daug metų stato Berlyno "Schönefeld" (Brandenburg) oro uostą ir vis atidėlioja jo atidarymą.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          #60
                                          /\
                                          Minėtas oro uostas ir visa jo istorija yra tikriausiai didžiausias fiasko kokį Vokietija yra patyrusi pastaruoju metu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X