Na dėl Norwegian Long haul sunku dar ką nors sakyti, šiokį tokį tranzitą darys, bet tik į mažą dalį jų tinklo bus galima jungtis iš tolimųjų skrydžių. Vėliau tai po truputį keisis, galbūt. Iš esmės produktas skirtas norvegams ir švedams išvežti paatostogauti, o ir kainos neskaitant kelių pigių bilietų vos paskelbus apie skrydžių pradžią, nėra kažkokios stulbinančios. Daugeliu atveju, įskaičiavus papildomo bagažo ir maisto kaštus brangiau nei su tuo pačiu SAS skristi. Didžiausias skirtumas, kad one way fare pirkti galima . Šiaip labai įdomu kaip seksis, skrydžiai jau už mėnesio į Niujorką prasideda .
Dėl AirAsia X buvo kalbų, kad gali sugrįžti jie į Europą ateityje, nes Azijoje tiesiog boomina Long haul LCC ir būtent Air Asia X yra aktyviausią plėtrą vykdantis vežėjas. Vien per šiuos ir kitus metus jie dvigubai išsiplėsti šiame segmente planuoja. O kur dar pernai startavęs Singapore Airlines vaikas Scoot, taip pat Filipinų Cebu Pacific ir australų Jetstar. Matyt mato, kad uždirbti galima ir niekas nenori jau iškart žaidimo pradžioje užleisti pozicijų .
Visais atvejais bus labai įdomu stebėti kaip vystysis šis segmentas.
Dėl AirAsia X buvo kalbų, kad gali sugrįžti jie į Europą ateityje, nes Azijoje tiesiog boomina Long haul LCC ir būtent Air Asia X yra aktyviausią plėtrą vykdantis vežėjas. Vien per šiuos ir kitus metus jie dvigubai išsiplėsti šiame segmente planuoja. O kur dar pernai startavęs Singapore Airlines vaikas Scoot, taip pat Filipinų Cebu Pacific ir australų Jetstar. Matyt mato, kad uždirbti galima ir niekas nenori jau iškart žaidimo pradžioje užleisti pozicijų .
Visais atvejais bus labai įdomu stebėti kaip vystysis šis segmentas.
Comment