Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    16% yra tik pajamų mokestis. Dar darbuotojas moka Sodrai "Sveikatos Draudimą" ir "Pensijų ir soc. draudimą" 6% + 3%, ir dar darbdavys moka Sodrai 31%. Internetinė mokesčių skaičiuoklė rodo, kad per mėnesį tas direktorius kainuos 43841.73 Lt. Na bet jeigu turi vaikų, tai gali būti keliais litais mažiau, tarkim, jei turi 2 vaikus, tai tada kainuos tik 43764.06 Lt. Per mėnesį.
    Turbūt tai nėra labai dideli pinigai aviacijos versle, bet aš niekaip negaliu suprasti, kodėl savivaldybė išvis tuo užsiima.

    Šiaip tai būtų gal galima užkurti apklausą, ar bankrutuos (bus likviduota pasikeitus valdžiai mieste) dar iki pirmo skrydžio (AL1 nuomonė), ar kažkiek paskraidys, ar sėkmningai vystys veiklą.

    Kitas klausimas, kiek tai miestui kainuos iki 2015 metų. Zuokas sako, kad 18 mln. Lt., bet jis sakė ir kad savivaldybė turės tik 17% akcijų. Spėčiau, kokie 40-50 milijonų (2,5 - 3 kartus išaugę kaštai) bus visai normalus rezultatas. Užtat aviacijos entuziastai ir profesionalai galės užsiimti mėgstama veikla.

    Comment


      Registrų centro duomenimis, p. Zubrus "Air Lituanica" ir jos savininkės "Air Vilnius Group" vadovu tapo sausio 29 dieną. Šiose pareigose jis pakeitė Janą Tomaševičių, kuris įmonei vadovavo nuo pernai gegužės.
      Pasak žiniasklaidos, p. Zubrus buvo žlugusios oro bendrovės bendrovės „Star1 Airlines“ vienas akcininkų.

      Registrų centro duomenimis, p. Zubrus šiuo metu vadovauja bendrovėms Grikių gamybos centras ir "Titmeta", dirba bendrovėje "Creditinfo Lietuva". Anksčiau p. Zubrus yra buvęs bendrovių "Agrowill Group", "Small Planet Airlines" (buvusios "flyLAL Charters"), "Creditcollect Group", "Sergel", "UVC" vadovas, dirbo įmonių "Ridota", "Sergel" valdybose.
      http://manokarjera.cv.lt/Default4.as...&readcomment=1

      Comment


        Parašė senis Rodyti pranešimą
        Registrų centro duomenimis, p. Zubrus "Air Lituanica" ir jos savininkės "Air Vilnius Group" vadovu tapo sausio 29 dieną. Šiose pareigose jis pakeitė Janą Tomaševičių, kuris įmonei vadovavo nuo pernai gegužės.
        Pasak žiniasklaidos, p. Zubrus buvo žlugusios oro bendrovės bendrovės „Star1 Airlines“ vienas akcininkų.

        Registrų centro duomenimis, p. Zubrus šiuo metu vadovauja bendrovėms Grikių gamybos centras ir "Titmeta", dirba bendrovėje "Creditinfo Lietuva". Anksčiau p. Zubrus yra buvęs bendrovių "Agrowill Group", "Small Planet Airlines" (buvusios "flyLAL Charters"), "Creditcollect Group", "Sergel", "UVC" vadovas, dirbo įmonių "Ridota", "Sergel" valdybose.
        http://manokarjera.cv.lt/Default4.as...&readcomment=1
        Neblogai. Grikių gamybos centras, Agrowill...Kiek jam metų, šitiek darbų pakeitęs!

        P.S. Tai jau AIR Lituanica turėjo direktorių??? Tomaševičių
        Ka nuveikė tas Tomaševičius nuo 2012 05 mėn. ??
        Paskutinis taisė VNS; 2013.02.20, 13:54.
        Show must go von!

        Comment


          http://www.airijaonline.lt/naujienos...airlines-afera

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Nu nėra taip blogai. Galbūt šis AVIACIJOS PROFESIONALAS yra neblogas bankroto administratorius?
            Star1 žlugo, nes pasitraukė vienas iš pagrindinių akcininkų. Tai kalė per apyvartines lėšas ir neleido pasiimti antro lėktuvo, kuris buvo būtinas pagal išankstinį verslo modelį. Viską užbaigė garsusis Eyjafjallajökull'is.

            Tikrai Europoje yra kietesnių už Zubrų aviacijos specialistų, tačiau už tokią algą ir su tokia ribota rinka ir augimo perspektyva Zuokas jų niekaip neprisiviliotų.
            Kaip po dykumą blaškiausi

            Comment


              Parašė vytauc Rodyti pranešimą
              Star1 žlugo, nes pasitraukė vienas iš pagrindinių akcininkų. Tai kalė per apyvartines lėšas ir neleido pasiimti antro lėktuvo, kuris buvo būtinas pagal išankstinį verslo modelį. Viską užbaigė garsusis Eyjafjallajökull'is.

              Tikrai Europoje yra kietesnių už Zubrų aviacijos specialistų, tačiau už tokią algą ir su tokia ribota rinka ir augimo perspektyva Zuokas jų niekaip neprisiviliotų.
              Tai kad Star1 po vulkano dar gerą pusmetį skraidė...

              Dėl Zubraus nežinau, bet jei už jo kėdės šmėžuos Gediminas, tai nežinau, ko laukti - gero ar blogo.

              Comment


                Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                Tikrai Europoje yra kietesnių už Zubrų aviacijos specialistų, tačiau už tokią algą ir su tokia ribota rinka ir augimo perspektyva Zuokas jų niekaip neprisiviliotų.
                Su tokia rinka ir augimo perspektyvom turbūt geriau būtų į vadovus pasodint ką tik baigusį vadybininkėlį už 2k "ant popieriaus", o skrydžius planuot An-2 lėktuvais iš Kyviškių tarpgalaktinio oro uosto. Rezultatas bus tas pats, išlaidų mažiau, o ir atrodys viskas bent jau juokingai, o ne graudžiai.
                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Tai kad Star1 po vulkano dar gerą pusmetį skraidė...

                  Dėl Zubraus nežinau, bet jei už jo kėdės šmėžuos Gediminas, tai nežinau, ko laukti - gero ar blogo.
                  Skraidyt skraidė, bet skolų per tą vulkaną prisidarė pakankamai. O padengti nebuvo iš ko.

                  GŽ ir Zubraus keliai išsiskyrė prieš Star1. Esu 99% tikras, kad nei GŽ, nei ASG apskritai, su šiuo projektu neturi nieko bendro.
                  Kaip po dykumą blaškiausi

                  Comment


                    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                    Star1 žlugo, nes pasitraukė vienas iš pagrindinių akcininkų. Tai kalė per apyvartines lėšas ir neleido pasiimti antro lėktuvo, kuris buvo būtinas pagal išankstinį verslo modelį. Viską užbaigė garsusis Eyjafjallajökull'is.

                    Tikrai Europoje yra kietesnių už Zubrų aviacijos specialistų, tačiau už tokią algą ir su tokia ribota rinka ir augimo perspektyva Zuokas jų niekaip neprisiviliotų.
                    TAI N...UI TADA KAŽKĄ STEIGT, JEI PERSPEKTYVŲ NĖRA?! Net gero vado nebus, bus Grikių centro vadovas. Kitas žingsnis išmaniųjų telefonų gamykla N. Vilnioj? vadovaujantis tookia logoka
                    Ne geriau būtų investuot į tai kas tikrai duotų naudos ar į tai ką JAU turime ir reikia tobulint.
                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                      Su tokia rinka ir augimo perspektyvom turbūt geriau būtų į vadovus pasodint ką tik baigusį vadybininkėlį už 2k "ant popieriaus", o skrydžius planuot An-2 lėktuvais iš Kyviškių tarpgalaktinio oro uosto. Rezultatas bus tas pats, išlaidų mažiau, o ir atrodys viskas bent jau juokingai, o ne graudžiai.
                      Tokia logika vadovaujantis - visi apsigaubkime baltomis drobulėmis ir šliauškime link kapinių netrukdydami eismui.

                      Air Lituanica turi galimybę tapti kažkuo panašiu į Estonian Air prieš jiems apsikrečiant AirBaltiko ekspansiniu sindromu. Turės porą nedidelių lėktuvų, pasirašys code share su keliom didelėm aviakompanijom, skraidys keliomis rentabiliomis kriptymis ir balansuos sau daugmaž ant nulio. Tuo tarpu verslui ir turizmui šios avialinijos pasitarnaus labai stipriai.
                      Kaip po dykumą blaškiausi

                      Comment


                        Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                        Tokia logika vadovaujantis - visi apsigaubkime baltomis drobulėmis ir šliauškime link kapinių netrukdydami eismui.

                        Air Lituanica turi galimybę tapti kažkuo panašiu į Estonian Air prieš jiems apsikrečiant AirBaltiko ekspansiniu sindromu. Turės porą nedidelių lėktuvų, pasirašys code share su keliom didelėm aviakompanijom, skraidys keliomis rentabiliomis kriptymis ir balansuos sau daugmaž ant nulio. Tuo tarpu verslui ir turizmui šios avialinijos pasitarnaus labai stipriai.
                        Baltą drobulę galėsi užsidėt, kai išspręsi bent 10 proc. savivaldybėje DABAR esančiu problemų.

                        Apie AIr Lituanica
                        Kiek pasitarnaus? kaip pasitarnaus? kam pasitarnaus?
                        Čia pagal tas skrajutes spręst?
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                          GŽ ir Zubraus keliai išsiskyrė prieš Star1. Esu 99% tikras, kad nei GŽ, nei ASG apskritai, su šiuo projektu neturi nieko bendro.
                          Klausimas, kokiais informacijos šaltiniais disponuojate. Zubraus visos darbovietės nuo karjeros pradžios (išskyrus Star1) susijusios tiesiogiai su GŽ, tas pats Grikių gamybos centras, Creditinfo... Titmeta kas per žvėris, nežinau.

                          Comment


                            Parašė VNS Rodyti pranešimą
                            Kiek pasitarnaus? kaip pasitarnaus? kam pasitarnaus?
                            Čia pagal tas skrajutes spręst?
                            Čia vienas iš tų atvejų, kad jei neaišku - pradėti aiškinti net neapsimoka.
                            Kaip po dykumą blaškiausi

                            Comment


                              Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                              Čia vienas iš tų atvejų, kad jei neaišku - pradėti aiškinti net neapsimoka.
                              Tai užvesk ant kelio. Įmesk kokį analitinį straipsnį ar ką. Info iš partijos "TAIP", gali nemest
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Klausimas, kokiais informacijos šaltiniais disponuojate. Zubraus visos darbovietės nuo karjeros pradžios (išskyrus Star1) susijusios tiesiogiai su GŽ, tas pats Grikių gamybos centras, Creditinfo... Titmeta kas per žvėris, nežinau.
                                Nenoriu lįsti į detales, bet gerais disponuoju. Pirminiais.
                                Kaip po dykumą blaškiausi

                                Comment


                                  Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                  Air Lituanica turi galimybę tapti kažkuo panašiu į Estonian Air prieš jiems apsikrečiant AirBaltiko ekspansiniu sindromu. Turės porą nedidelių lėktuvų, pasirašys code share su keliom didelėm aviakompanijom, skraidys keliomis rentabiliomis kriptymis ir balansuos sau daugmaž ant nulio. Tuo tarpu verslui ir turizmui šios avialinijos pasitarnaus labai stipriai.
                                  Labai optimistiškai žiūrint - taip. Realiai žiūrint manau nebus pasitikėjimo iš klientų (tuos, kas pasitikėjo lietuviškom vieno lėktuvo avialinijom, Star 1 jau pabudint turėjo) ir vargu ar didelės aviakompanijos norės pasitikėt kažkokia šaraškino kontora ir su ja pasirašinėt codeshare'us. O ir rentabilios kryptys jau turi, kas jomis skraido ir įsiterpt ten nebus taip jau paprasta.

                                  Jei tai būtų privati aviakompanija, būtų galima nesukt galvos. Bet nesinori, kad savivaldybės pinigų ten per daug sukišta būtų.
                                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                  Comment


                                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                    Tai užvesk ant kelio. Įmesk kokį analitinį straipsnį ar ką. Info iš partijos "TAIP", gali nemest
                                    Susirask internete nuoradas į anglų darytą galimybių studiją - ten rimti vyrai dirbo.

                                    Pasidomėk kiek vidutiniškai ministerijoms kainuoja vienas bilietas valdininkų kelionėms į Briuselį.

                                    Pasidomėk kiek darbo dienų per metus verslas praranda vien dėl tiesioginio ir dažno susisiekimo su Stokholmu nebuvimo.

                                    Ir t.t. galima kapstyti ir kapstyti.

                                    Tokio tipo ir dydžio vežėjas Lietuvai reikalingas ir turi kuo puikiausius šansus gyvuoti. Jeigu tik nepradės daryti nesąmonių su krypčių ir laivyno didinimu kaip koks AB ar EA.
                                    Kaip po dykumą blaškiausi

                                    Comment


                                      Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                      Nenoriu lįsti į detales, bet gerais disponuoju. Pirminiais.
                                      OK, žiūrėsim. Pozityvios vilties teikia, kad komercija užsiims Simonas Bartkus.

                                      Comment


                                        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                        Labai optimistiškai žiūrint - taip. Realiai žiūrint manau nebus pasitikėjimo iš klientų (tuos, kas pasitikėjo lietuviškom vieno lėktuvo avialinijom, Star 1 jau pabudint turėjo) ir vargu ar didelės aviakompanijos norės pasitikėt kažkokia šaraškino kontora ir su ja pasirašinėt codeshare'us. O ir rentabilios kryptys jau turi, kas jomis skraido ir įsiterpt ten nebus taip jau paprasta.

                                        Jei tai būtų privati aviakompanija, būtų galima nesukt galvos. Bet nesinori, kad savivaldybės pinigų ten per daug sukišta būtų.
                                        Čia tik laikas parodys. Grįžkime prie šios temos po, tarkim, metų ir pažiūrėkim kaip ten viskas bus.
                                        Kaip po dykumą blaškiausi

                                        Comment


                                          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                          Susirask internete nuoradas į anglų darytą galimybių studiją - ten rimti vyrai dirbo.

                                          Pasidomėk kiek vidutiniškai ministerijoms kainuoja vienas bilietas valdininkų kelionėms į Briuselį.

                                          Pasidomėk kiek darbo dienų per metus verslas praranda vien dėl tiesioginio ir dažno susisiekimo su Stokholmu nebuvimo.

                                          Ir t.t. galima kapstyti ir kapstyti.

                                          Tokio tipo ir dydžio vežėjas Lietuvai reikalingas ir turi kuo puikiausius šansus gyvuoti. Jeigu tik nepradės daryti nesąmonių su krypčių ir laivyno didinimu kaip koks AB ar EA.
                                          Nu nerandu. Randu va pvz. tokį http://www.baltic-course.com/eng/goo...ess/?doc=63899 . Nepamenu, kad Zuokui būtų pavykę pristatytį Kauno valdžiai projektą, bet anyway
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X