Ikėjai yra atskira tema - offtop'ą trinu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Metų pradžios straipsnis apie Air Lituanica:
Kaip po „Ryanair“ ir „Wizzair“ sparnais Vilniuje pakils popierinis A. Zuoko lėktuvas?
S. Bartkus atkreipia dėmesį, kad, oro uosto skaičiavimais, beveik visais potencialą turintys skrydžių maršrutai iš Vilniaus jau užimti kurio nors vežėjo.„Naujai kompanijai skraidyti iš Vilniaus bus labai sunku. Čia yra du monstrai – pigių skrydžių aviakompanijos „Ryanair“ ir „Wizzair“. Susirungti su jais bus itin sudėtinga, nežinau, kaip būtų galima dirbti be dotacijų.Paskutinis taisė senasnamas; 2012.10.04, 22:20.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNa, teisybės dėlei, AirBaltic visai neblogai sekėsi, kol apie pusė akcijų priklausė SAS. Nežinau, bet įtariu, kad ir Zuoko aplinkos žmonės dėl AirLituanica kalbasi su skandinavais arba/ir vokiečiais.
Jeigu verslas matytų kažkokią perspektyvą AirBaltic ar Estonian Air verslo modeliuose, tai Latvijos ir Estijos vyriausybėms nereikėtų taip desperatiškai ieškoti investuotojų. Tas pats galioja ir Air Lituanicai.Paskutinis taisė Perfect; 2012.10.05, 12:06.
Comment
-
Parašysiu savo nuomonę. Tiesiog kažkam nepatinka nei Wizzair'as nei Ryanair'as, nei kiti tradiciniai EU vežėjai Vilniaus ir Kauno oro uostuose, matant kiek galima užkalt šaibų vežant tautą į anglijas ir norvegijas. Bus tiesiog kaišomi pagaliai sėkmingam dabar dirbančių kompanijų veiklai. Kitaip be prošvaisčių tai "AIR Lituanicai" egzistuot. Taip pat naivu tikėtis pilnaverčių dotacijų iš vyriausybės ar tuo labiau skolose skendinčios savivaldybės.Show must go von!
Comment
-
Sveiki visi!
Nors cia tarsi ir kalbam apie Lietuviskas aviakompanijas, bet niekur nerandu paminetu tokiu, kaip Avion expres, kuri turi 8 lektuvus ir uzsiima ju nuoma; Aviavilsa- kroviniu pervezimo kompanija, bei Avia Asset Mangement- priklausanti Flylal group ir nuomuojanti 9 boeing lektuvusAviate, navigate, communicate
Comment
-
kadnagi man uždrausta dikutuoti pafgridiniėse temose, straipsnius keliu čia:
Kauno oro uostas bando atsitiesti
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...itiesti-471655
Ištrauka,
Ministerija pažadų neištesėjo
Susisiekimo ministerija ne vienus metus deklaravo, kad Kaunas turi būti mažų kainų skrydžių ir krovinių oro uostas, o Vilnius – prestižinių. Toks modelis leistų išsilaikyti abiem ministerijos valdomiems oro uostams, būtų patogus ir jiems, ir jų klientams.
Deja, pažadai nebuvo ištiesėti. Vilniaus tarptautinis oro uostas įsileido Vengrijos mažų kainų skrydžių kompaniją „Wizz Air“, todėl „Ryanair“ išlėkė į Vilnių kariauti su konkurentais.
Iki šiol kalbama, kad labai didelės įtakos mažų kainų skrydžiams atsirasti Vilniuje turėjo tuometis susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Pakvipo šantažu
Šalies valdžia pasikeitė, o Susisiekimo ministerijos viceministru tapo buvęs Kauno oro uosto vadovas Arijandas Šliupas. Todėl pasigirdo kalbų, kad mažų kainų aviakompanijoms gali būti nurodyta kraustytis iš Vilniaus į Kauną.
Aistras dar labiau pakurstė buvęs E.Masiulio patarėjas viešųjų ryšių klausimams Martynas Čerkauskas, parašęs šantažu kvepiantį straipsnį apie tai, kad jei bus spaudžiama keltis į Kauną, „Wizz Air“ geriau trauksis iš Lietuvos.
Comment
-
Dar vieans straipsnis
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...krydziu-471155
Yra ir apie geležinkelius, bet čia kas liečia oro uostus
– Jūsų pirmtakas Eligijus Masiulis didelį dėmesį skyrė oro linijų bendrovėms gelbėti, oro uostams. Kokie jūsų uždaviniai šiame veiklos bare?
– Man nerimą kelią Kauno oro uosto reikalai. Dėl man nesuprantamų priežasčių pasikeitė jų požiūris į oro uosto specializaciją, į kokią paslaugų rinką jie orientuojasi. Vilnių visą laiką laikiau prestižiniu oro uostu. O Kauno oro uostas turėjo būti pigių skrydžių uostas, krovinių uostas, kuriame būtų atsiradęs labai patogus intermodalinis terminalas. Ligi šiol nesuprantu dėl ko, bet staiga imta ir įsileista į Vilnių pigių skrydžių bendrovę – viskas susimaišė. Tada sumažinti mokesčius ėmė reikalauti ir kitos prestižinės bendrovės. Iš Kauno visi pradėjo išeiti ir jis liko nuošaly.
– Visiškai natūralu ir suprantama, kad daugiausia skrydžių vykdoma sostinės oro uoste.
– Taip, bet valstybė turėjo laikytis strategijos padalyti pagal specifiką. Čia skirtingi rinkos sektoriai. Imsiuosi iniciatyvos, kad į Kauną būtų sugrąžinti skrydžiai. Ne be reikalo viceministru pasirinkau Arijandą Šliupą, kuris kažkada dirbo Kauno oro uosto vadovu. Mes su juo esame šnekėję, kad reikia labiau orientuotis į rinkos sektorius, jų nemaišyti.
Comment
-
Dėl AU blogo - pasasistengsiu atsakyti jo stiliumi
http://protokolai.com/2013/01/11/nei...aus-oro-uoste/
Taigi, kodėl kažkas turi norėti, kad VNO muziką grotų ilgiau?
Kadangi didžioji dalis skaitytojų yra toopi, tai kalbame paprastai - yra toks reikalas kad žmopnės pagrinde skrenda iš Vilniaus ir į Vilnių.
Pirmiausia pašnekėkime apie skrendandžius iš Vilniaus. Kaip čia tas užukalnis nepastebėjo, kad iš 14 Wizzair krypčių 8 yra emigrantinės (Anglija, Norvegija, Airija) ir viena atostoginė, iš Ryanair krypčių - 7 emigrantinės ir 2 atostoginės. tai kaip čia taip išeina - Vilniuje gyvena vieni emigrantai ir jiems reikia tokių skrydžių ? Beje, nors ir straipsnyje kalbama apie Norvegijoje lietuvių skutamas silkių pažastis - tačiau visi skrydžiai į Norvegiją iš Vilniaus, taip taip iš to aukštuomenės centro! taigi, Vilnius tėra emigrantų sostinė, kuriame gyvena taip užukalnio nemėgstami silkių skutėjai ir močiutės, kurios sūpoja negroitus londone/
Pakalbame apie kryptis iį Vilnių. Na vilniaus kekš.. vis dar yra pigiosm na beveik nemokamos, nes kai kurios pagatovos pačios palysti po užsieniečiu, bil tik galetų supuoti džonį kokiame picburge išlaikoma vyro. tgačiau vat bėda, vietų, kur galima pasikr... nėra daug, o ir tos pačios yra brangioos palyginus su kokia Ryga ar Talinu. No pasikruš... ką gi galima nuveikti tame Vilniuje ? pasižiūrėti kaip š..elitis (kitaip tų žmonių negali vadinti, nes elitas pas mus yra tas žmogus, kuris per TV parodo papu... ar pasigiria su kuom miega ir kaip miega) griauna istorinį paveldą, pavaikščioti po apmyžt.. senamiestį pilną narkomanų ar pagaliau būti apvogtam kokio apsinarkašinusio veikėjo (pas mus apvogiamos pasaulinės kategorijos žvaigždės, atvykusios filmuotis Vilniuje, o ką jau čia paprastas eilinis turistiakas). taigi, patikėk kokiam sočiam ir laimingam bavarui ar anglosaksui nėra čia ko važiuoti, todėl skrydžių, galinčių juos atvežti tikrai čia nebus.
Ai tiesa, dar užmiršau - realiai galimi dar skrydžiai į Vilnių, tačiau tam reikia, kad Vilniuje stovėtų pasaulinio lygio gamyklos ir reikėtų daug darbo rankų. tačiau mes sugebame Vilniuje gaminti tik valdžios kėdžių trintukus ir televizijos bezduk... Na, o kad tokiais taipti High technology nereikia, reikia tik turėti draugą ar giminę dirbančia reikiamame poste
Na o dėl kitų krypčių... Žinai, baltarusiai kaip tikri vakarų civilizuoto pasaulio atstovai savaitgaliais atvažiuoja apsipirkti į prekybos centrus, įsikūrusius, kaip priklauso, megapolių užmiečiuose ir skraido iš oro uostų, pastatytų, taip kaip priklauso užmiečiuose. Na manau, supratai, kad Vilnius seniai tapo Minsko priemieščiu.
Ir dar - va suprantu kodėl taip nekenti emigrantų - gimus kaune ir persikėlus į Vilnių gėra prisipažinti, kad pats esi viso labo kawianskas...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąDar vieans straipsnis
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...krydziu-471155
Yra ir apie geležinkelius, bet čia kas liečia oro uostus
– Jūsų pirmtakas Eligijus Masiulis didelį dėmesį skyrė oro linijų bendrovėms gelbėti, oro uostams. Kokie jūsų uždaviniai šiame veiklos bare?
– Man nerimą kelią Kauno oro uosto reikalai. Dėl man nesuprantamų priežasčių pasikeitė jų požiūris į oro uosto specializaciją, į kokią paslaugų rinką jie orientuojasi. Vilnių visą laiką laikiau prestižiniu oro uostu. O Kauno oro uostas turėjo būti pigių skrydžių uostas, krovinių uostas, kuriame būtų atsiradęs labai patogus intermodalinis terminalas. Ligi šiol nesuprantu dėl ko, bet staiga imta ir įsileista į Vilnių pigių skrydžių bendrovę – viskas susimaišė. Tada sumažinti mokesčius ėmė reikalauti ir kitos prestižinės bendrovės. Iš Kauno visi pradėjo išeiti ir jis liko nuošaly.
Bet man labiau kliūna reikalas su kroviniais.
Ne paslaptis, kad šiuo metu per Vilnių skrenda daugiau krovinių nei per Kauną ir to priežastis paprasta - galimybė skraidinti krovinius tradicinių aviakompanijų lėktuvais kartu su keleiviais yra gerokai svarbiau už visokius ten intermodalinius terminalus.
Yra geras tą iliustruojantis pavyzdys iš pasaulinių aviacijos naujienų - Finnair atidarys krovininių lėktuvų hubą Briuselyje (ir būtent "prestižiniame" brangiame pagrindiniame oro uoste, o ne kokiam Lježe kuris šiuo metu išgyvena daugiau iš krovinių nei keleivių).
Tuo tarpu kroviniams kuriems tai neaktualu Šiauliai gali būti dar geriau už Kauną, ypač jei susitvarkytų apardytą geležinkelį, pasistatytų terminalą ir t.t.. Bet ir dabar ir Šiauliai pastaruoju metu aptarnauja daugiau krovinių nei Kaunas (pagal 2012 m. pirmų 8 mėn statistiką).kaip?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąvietų, kur galima pasikr... nėra daug, o ir tos pačios yra brangioos palyginus su kokia Ryga ar Talinu.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąDėl AU blogo - pasasistengsiu atsakyti jo stiliumi
http://protokolai.com/2013/01/11/nei...aus-oro-uoste/
Ai tiesa, dar užmiršau - realiai galimi dar skrydžiai į Vilnių, tačiau tam reikia, kad Vilniuje stovėtų pasaulinio lygio gamyklos ir reikėtų daug darbo rankų. tačiau mes sugebame Vilniuje gaminti tik valdžios kėdžių trintukus ir televizijos bezduk... Na, o kad tokiais taipti High technology nereikia, reikia tik turėti draugą ar giminę dirbančia reikiamame poste
Ko užsieniečiui norėti LT ? Be Vilniaus/Trakų ir pajūrio, ar labai kas dar įdomu, realiai ? Be noro išspausti iš Kauno vašką ?
Čia ne konkurencija tarp Vilniaus ir Kauno, o tarp LT ir jos kaimynių. Jei pešimės tarpusavyje, nieko nebus, ir Ryga visada lenks.
O jei šiek tiek su jumoru, tai gal ir gerai, jei padarys butaforinį žingsnį išgrūsti kai kurias kompanijas į Kauną - galbūt bus lengviau pramušti kokius nors Vilniaus ir Kauno susieikimo projektus, kad nebūtų toks didelis skirtumas, iš kurio oro uosto skrendu ar į kokį leidies.
Kitas dalykas, turbūt svarbesnis, kad norint rimtai konkuruoti, reiktų oro uosto geresnėj vietoj, kažkur tarp Vilniaus ir Kauno. Vilnius, kol bus sostinė, visada bus pagrindinis srautas čia, bet oro uosto vieta neleidžia normaliai plėstis, o ir meteorologinės sąlygos ne pačios geriausios. Bet nelabai tikisi, kad būtų pritrauktos investicijos plynam lauke nuo nulio statyti...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą– Jūsų pirmtakas Eligijus Masiulis didelį dėmesį skyrė oro linijų bendrovėms gelbėti, oro uostams. Kokie jūsų uždaviniai šiame veiklos bare?
– Man nerimą kelią Kauno oro uosto reikalai. Dėl man nesuprantamų priežasčių pasikeitė jų požiūris į oro uosto specializaciją, į kokią paslaugų rinką jie orientuojasi. Vilnių visą laiką laikiau prestižiniu oro uostu. O Kauno oro uostas turėjo būti pigių skrydžių uostas, krovinių uostas, kuriame būtų atsiradęs labai patogus intermodalinis terminalas. Ligi šiol nesuprantu dėl ko, bet staiga imta ir įsileista į Vilnių pigių skrydžių bendrovę – viskas susimaišė. Tada sumažinti mokesčius ėmė reikalauti ir kitos prestižinės bendrovės. Iš Kauno visi pradėjo išeiti ir jis liko nuošaly.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąSmall Planet (buvęs FLY lal), nusipirko dar vieną lėktuvą - 2001 metų Airbusą A320 ...
Comment
Comment