Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Aš tai nesuprantu, ką ten daug "derėtis". Yra tarifų sistema (visiems vienoda - nes kitaip kitos avialinijos užtampys po teismus), jeigu tarifai tinka, matai paklausą ir pelno galimybės - imi ir skraidai.

    Dėl to spėju, kad Ryanair norėjo, kad jiems būtų primokama už skraidymą į VNO.
    Isviso butu galima keleiviniams lektuvams netaikyti mokesciu, isskyrus antzemini aptarnavima ir kitas paslaugas. Didesni keleiviu srautai turetu tai kompensuoti per aplinkui.
    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

    Comment



      Pvz. per brangesnes taxi paslaugas
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...uji-marsrutai/

        2011 m. balandžio 16 dieną Vilniaus oro uoste bus atidaryta 14-oji “Wizz Air” skrydžių bazė Europoje ir pirmoji Baltijos šalyse. Didžiausia žemų sąnaudų oro bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje pradės skrydžius iš Vilniaus oro uosto visiškai nauju “Airbus A320″ lėktuvu 8 kryptimis.

        180 vietų lėktuvu “Wizz Air” atliks 21 skrydį per savaitę į Londono Lutono, Korko, Eindhoveno, Milano Bergamo, Barselonos El Prat, Donkasterio-Šefildo Robino Hudo, Romos Fiumicino ir Stokholmo Skavsta oro uostus.
        Bilietus žadama pradėt pardavinėti jau šiandien.

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Pvz. per brangesnes taxi paslaugas
          Nu taxi zinai, idomu man kaip jie ten mokescius skaidriai renka Nu bet tarkim, daugiau keleiviu, daugiau kavos puoduku isgers, automatiskai daugiau PVM sumokes oro usoto kavine ir t.t.

          Del Wizz Air tai labai fun, kad atejo, tik idomu koks bus atsakomasis Ryanair ejimas, nors siaip is esmes matant paskelbtus reisus galima daryti prielaida, kad WizzAir labai vengia tiesiogines konkurencijos. Be to dar nespejo is galvos iskrist Ryanair vaduko zodziai, kad Vilniuje naujas zemu kainu vezejas ilgai neuzsibus
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment


            Parašė justs Rodyti pranešimą
            http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...uji-marsrutai/



            Bilietus žadama pradėt pardavinėti jau šiandien.
            Jau ir pardavinėja
            Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

            Comment


              Parašė justs Rodyti pranešimą
              http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...uji-marsrutai/



              Bilietus žadama pradėt pardavinėti jau šiandien.
              Gera žinia. Ačiū.

              Comment


                Dar kartą apie tą patį, tik kitu kampu

                Mokslininkas: tradicinės skrydžių bendrovės didelei daliai lietuvių yra neįkandamos

                'Vengrijos pigių skrydžių bendrovės „Wizz Air“ atėjimas į Vilnių turėtų padidinti keliaujančių srautus, tačiau tik laikas parodys, ar ji nenusigriebs ir dalies Kauno klientų, sako Vilniaus Gedimino technikos universiteto Transporto vadybos katedros docentas Andrius Jaržemskis. Jis viliasi, kad Lietuvoje išsiteks dvi pigių skrydžių bendrovės, nes daugumai lietuvių tradicinės avialinijos yra pernelyg brangios.'

                Pilnas straipsnis čia.

                Comment


                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                  Dar kartą apie tą patį, tik kitu kampu

                  Mokslininkas: tradicinės skrydžių bendrovės didelei daliai lietuvių yra neįkandamos

                  'Vengrijos pigių skrydžių bendrovės „Wizz Air“ atėjimas į Vilnių turėtų padidinti keliaujančių srautus, tačiau tik laikas parodys, ar ji nenusigriebs ir dalies Kauno klientų, sako Vilniaus Gedimino technikos universiteto Transporto vadybos katedros docentas Andrius Jaržemskis. Jis viliasi, kad Lietuvoje išsiteks dvi pigių skrydžių bendrovės, nes daugumai lietuvių tradicinės avialinijos yra pernelyg brangios.'

                  Pilnas straipsnis čia.
                  As esu labai uz pigius budus keliauti ir nesvarbu kokio oro uosto tai butu, bet man labai istrigo WizzAir vaduko zodziai, mes dar nesame uzdare ni vienos savo bazes
                  Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                  Comment


                    Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                    Nu taxi zinai, idomu man kaip jie ten mokescius skaidriai renka Nu bet tarkim, daugiau keleiviu, daugiau kavos puoduku isgers, automatiskai daugiau PVM sumokes oro usoto kavine ir t.t.

                    Del Wizz Air tai labai fun, kad atejo, tik idomu koks bus atsakomasis Ryanair ejimas, nors siaip is esmes matant paskelbtus reisus galima daryti prielaida, kad WizzAir labai vengia tiesiogines konkurencijos. Be to dar nespejo is galvos iskrist Ryanair vaduko zodziai, kad Vilniuje naujas zemu kainu vezejas ilgai neuzsibus
                    Kiek kavos turėtų išgerti keleiviai??? Iki ???

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kiek kavos turėtų išgerti keleiviai??? Iki ???
                      Tau matyt neseniai buvo daryta galvos operacija... Kava tik kaip pavyzdys, turistas ne tik kava gers, bet ir valgys, miegos viesbutyje, pirks suvenyrus, vaziuos autobusu, eis i muzieju ar kitus renginius ir dar kitur uz ka nors mokes pinigus ir beveik nuo visur PVM eis, ir tas sumokamas PVM jo bus zymei didesnis nei tie oro uosto mokesciai, kurie yra ar galetu buti...
                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                      Comment


                        Parašė John
                        Tai galioja ne tik lietuviams. Kiek britų išgalėtų keliauti po Europą įskaitant tą pačią Lietuvą be low-cost'ų? Ko gero, kur kas mažiau, nei dabar.
                        Ar tikrai turi omenyje tikruosius britus?

                        Comment


                          Parašė John
                          O kokie yra "tikri" ir "netikri" britai? Tiesiog turiu omeny didžiąją dalį UK gyventojų, nepriklausomai nuo jų tikrumo ar netikrumo.
                          Na, tikri būtų ne imigrantai. Mintį supratau.

                          Comment


                            Parašė John
                            Ar daug atirastų norinčių už £200 su persėdimu savaitgaliui nuskristi iš Londono į Vilnių?
                            Gal ir atsirastų, bet turizmo skaičiai iš UK ir kitų šalių tikriausiai būtų kur kas prastesni, nei dabar.
                            Na, viena yra norėti ir rinktis kompanijas, kurios pasiūlo mažesnes bilietų kainas, o kita - negalėti nusipirkti bilietų.
                            Prieš tai parašytame komentare paminėjai, jog didžioji dalis britų neišgali nusipirkti bilietų, kuriuos siūlo pigesnės skrydžių kompanijos. Kažkodėl tuo nepatikėjau.
                            Paskutinis taisė Silber418; 2010.10.30, 22:42.

                            Comment


                              Parašė John
                              Išgali, bet kur kas mažiau. Jei dabar gali skristi kada panorėję, tai kitu atveju galėtų skristi gal porą kartų per metus, kaip buvo iki prasidedant Low-cost'ų erai.
                              Oho, visvien sunku patikėti.

                              Parašė John
                              Tiesiog dabar tai nebėra kažkas, kam reiktų daug pinigų. O net ir turtingi žmonės čia dažniausiai nesišvaisto pinigais į kairę ir į dešinę.
                              Smagu. Neveltui skandinavų pusbroliai, nors pastarieji nelinkę labai taupyti kelionių sąskaita.
                              Paskutinis taisė Silber418; 2010.10.31, 00:33.

                              Comment


                                Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                Tau matyt neseniai buvo daryta galvos operacija... Kava tik kaip pavyzdys, turistas ne tik kava gers, bet ir valgys, miegos viesbutyje, pirks suvenyrus, vaziuos autobusu, eis i muzieju ar kitus renginius ir dar kitur uz ka nors mokes pinigus ir beveik nuo visur PVM eis, ir tas sumokamas PVM jo bus zymei didesnis nei tie oro uosto mokesciai, kurie yra ar galetu buti...
                                Kodlė kažkoks turistas dėl kelių dešimčių litų turėtų būti dotuojamas valstybės? Jei jis ir taip naudosis atvykęs į Lietuvą ir viešbučiu, ir muziejais, ir kavinėmis ir t.t. Ir nesubiednės, nes biedni nekeliauja ir dėl kelių dešimčių eurų subinės nesuraukia.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kodlė kažkoks turistas dėl kelių dešimčių litų turėtų būti dotuojamas valstybės? Jei jis ir taip naudosis atvykęs į Lietuvą ir viešbučiu, ir muziejais, ir kavinėmis ir t.t. Ir nesubiednės, nes biedni nekeliauja ir dėl kelių dešimčių eurų subinės nesuraukia.
                                  Tu visiskai manes nesupranti Cia dar klausimas kuris kuri labiau dotuos
                                  Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                  Comment


                                    O aš sakau, kad tai yra menka suma užsienio turistui. Ir dėl tokio mažmožio jis tikrai neatsisakys kelionės į Leituvą, jei jau ryžosi čia važiuoti. Tuo labiau neatsisakys išlaidauti. O kas liečia skraidančius lietuvius, beje, kurių per Kauną keliauja dauguma, tai jie tuo labiau nei litrų kavos neišgers, nei muziejus lankys, nei kt.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O aš sakau, kad tai yra menka suma užsienio turistui. Ir dėl tokio mažmožio jis tikrai neatsisakys kelionės į Leituvą, jei jau ryžosi čia važiuoti. Tuo labiau neatsisakys išlaidauti. O kas liečia skraidančius lietuvius, beje, kurių per Kauną keliauja dauguma, tai jie tuo labiau nei litrų kavos neišgers, nei muziejus lankys, nei kt.
                                      Tai kad oro uosto mokescius moka ne turistai, o avia kompanijos... O ir siaip kaip bebutu per Kauna deja labai daug turistu atvaziuoja, apie 15% keliaujanciu turistai, tarkim jei per metus Kaunas aptarnaus 1 mln keleiviu, tai turistu bus ~150 tukstanciu, tai nera menknekis kazkoks ir beabejo dirbant kriptyngai tas turistu procentas galetu dar dideti. Ir siaip daugiau paskaityti gali Kauno dienos straipsnyje "Ką laimėjo Kaunas, prisiviliojęs "Ryanair"?" ir nevertetu teigti, kad Kaunas ir Lietuva nieko negavo atejus Ryanair, o ten skraido vien tik tautieciai.
                                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                      Comment


                                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                        Tai kad oro uosto mokescius moka ne turistai, o avia kompanijos... O ir siaip kaip bebutu per Kauna deja labai daug turistu atvaziuoja, apie 15% keliaujanciu turistai, tarkim jei per metus Kaunas aptarnaus 1 mln keleiviu, tai turistu bus ~150 tukstanciu, tai nera menknekis kazkoks ir beabejo dirbant kriptyngai tas turistu procentas galetu dar dideti. Ir siaip daugiau paskaityti gali Kauno dienos straipsnyje "Ką laimėjo Kaunas, prisiviliojęs "Ryanair"?" ir nevertetu teigti, kad Kaunas ir Lietuva nieko negavo atejus Ryanair, o ten skraido vien tik tautieciai.
                                        Vis tiek į bilieto kainą įsiskaičiuoja. 15 proc. turistų, o likusi dauguma - LR piliečiai. Turistų srautas galėtų didėti, bet jo pritraukimui vien tik 100 Lt pigesnio bilieto nepakanka. Tokie pinigai keleiviui iš Vakarų reiškia tą patį, ką mums 15 Lt.

                                        Comment



                                          Šiemet sausį–spalį Lietuvos skrydžių bendrovių klientų daugėjo sparčiau nei apskritai keliautojų visuose šalies oro uostuose. Tačiau per metus Lietuvos oro bendrovės skraidino mažiau krovinių.
                                          Per 10 šių metų mėnesių Lietuvos oro linijų bendrovių lėktuvais skrido 793.800 keleivių, tai 26% daugiau nei tuo pačiu 2009m. laikotarpiu, skelbia Statistikos departamentas.
                                          2010m. sausį–spalį į oro uostus atvyko ir iš jų išvyko 1,95 mln. keleivių, tai 22,8% daugiau nei tuo pačiu 2009m. laikotarpiu.
                                          Daugiausia keleivių išvyko į ir atvyko iš Jungtinės Karalystės (21%), Vokietijos (12%), Danijos ir Latvijos po 9%.
                                          Palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, daugiau keleivių išvyko į ir atvyko iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Danijos ir Airijos, mažėjo keleivių srautai iš ir į Latviją.
                                          Šalies oro uostuose pakrauta ir iškrauta 9.800 tonų krovinių ir pašto, arba 72,9% daugiau nei 2009m. sausį–spalį.
                                          Krovinių ir pašto šiemet per 10 mėnesių vežta 2.200 tonų, arba 9,5% mažiau nei per tą patį 2009m. laikotarpį.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X