Parašė c2h5oh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...uji-marsrutai/
2011 m. balandžio 16 dieną Vilniaus oro uoste bus atidaryta 14-oji “Wizz Air” skrydžių bazė Europoje ir pirmoji Baltijos šalyse. Didžiausia žemų sąnaudų oro bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje pradės skrydžius iš Vilniaus oro uosto visiškai nauju “Airbus A320″ lėktuvu 8 kryptimis.
180 vietų lėktuvu “Wizz Air” atliks 21 skrydį per savaitę į Londono Lutono, Korko, Eindhoveno, Milano Bergamo, Barselonos El Prat, Donkasterio-Šefildo Robino Hudo, Romos Fiumicino ir Stokholmo Skavsta oro uostus.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Pvz. per brangesnes taxi paslaugas
Del Wizz Air tai labai fun, kad atejo, tik idomu koks bus atsakomasis Ryanair ejimas, nors siaip is esmes matant paskelbtus reisus galima daryti prielaida, kad WizzAir labai vengia tiesiogines konkurencijos. Be to dar nespejo is galvos iskrist Ryanair vaduko zodziai, kad Vilniuje naujas zemu kainu vezejas ilgai neuzsibusVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė justs Rodyti pranešimąhttp://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...uji-marsrutai/
Bilietus žadama pradėt pardavinėti jau šiandien.Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
Parašė justs Rodyti pranešimąhttp://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...uji-marsrutai/
Bilietus žadama pradėt pardavinėti jau šiandien.
Comment
-
Dar kartą apie tą patį, tik kitu kampu
Mokslininkas: tradicinės skrydžių bendrovės didelei daliai lietuvių yra neįkandamos
'Vengrijos pigių skrydžių bendrovės „Wizz Air“ atėjimas į Vilnių turėtų padidinti keliaujančių srautus, tačiau tik laikas parodys, ar ji nenusigriebs ir dalies Kauno klientų, sako Vilniaus Gedimino technikos universiteto Transporto vadybos katedros docentas Andrius Jaržemskis. Jis viliasi, kad Lietuvoje išsiteks dvi pigių skrydžių bendrovės, nes daugumai lietuvių tradicinės avialinijos yra pernelyg brangios.'
Pilnas straipsnis čia.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąDar kartą apie tą patį, tik kitu kampu
Mokslininkas: tradicinės skrydžių bendrovės didelei daliai lietuvių yra neįkandamos
'Vengrijos pigių skrydžių bendrovės „Wizz Air“ atėjimas į Vilnių turėtų padidinti keliaujančių srautus, tačiau tik laikas parodys, ar ji nenusigriebs ir dalies Kauno klientų, sako Vilniaus Gedimino technikos universiteto Transporto vadybos katedros docentas Andrius Jaržemskis. Jis viliasi, kad Lietuvoje išsiteks dvi pigių skrydžių bendrovės, nes daugumai lietuvių tradicinės avialinijos yra pernelyg brangios.'
Pilnas straipsnis čia.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNu taxi zinai, idomu man kaip jie ten mokescius skaidriai renka Nu bet tarkim, daugiau keleiviu, daugiau kavos puoduku isgers, automatiskai daugiau PVM sumokes oro usoto kavine ir t.t.
Del Wizz Air tai labai fun, kad atejo, tik idomu koks bus atsakomasis Ryanair ejimas, nors siaip is esmes matant paskelbtus reisus galima daryti prielaida, kad WizzAir labai vengia tiesiogines konkurencijos. Be to dar nespejo is galvos iskrist Ryanair vaduko zodziai, kad Vilniuje naujas zemu kainu vezejas ilgai neuzsibus
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek kavos turėtų išgerti keleiviai??? Iki ???Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė JohnAr daug atirastų norinčių už £200 su persėdimu savaitgaliui nuskristi iš Londono į Vilnių?
Gal ir atsirastų, bet turizmo skaičiai iš UK ir kitų šalių tikriausiai būtų kur kas prastesni, nei dabar.
Prieš tai parašytame komentare paminėjai, jog didžioji dalis britų neišgali nusipirkti bilietų, kuriuos siūlo pigesnės skrydžių kompanijos. Kažkodėl tuo nepatikėjau.Paskutinis taisė Silber418; 2010.10.30, 22:42.
Comment
-
Parašė JohnIšgali, bet kur kas mažiau. Jei dabar gali skristi kada panorėję, tai kitu atveju galėtų skristi gal porą kartų per metus, kaip buvo iki prasidedant Low-cost'ų erai.
Parašė JohnTiesiog dabar tai nebėra kažkas, kam reiktų daug pinigų. O net ir turtingi žmonės čia dažniausiai nesišvaisto pinigais į kairę ir į dešinę.Paskutinis taisė Silber418; 2010.10.31, 00:33.
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąTau matyt neseniai buvo daryta galvos operacija... Kava tik kaip pavyzdys, turistas ne tik kava gers, bet ir valgys, miegos viesbutyje, pirks suvenyrus, vaziuos autobusu, eis i muzieju ar kitus renginius ir dar kitur uz ka nors mokes pinigus ir beveik nuo visur PVM eis, ir tas sumokamas PVM jo bus zymei didesnis nei tie oro uosto mokesciai, kurie yra ar galetu buti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodlė kažkoks turistas dėl kelių dešimčių litų turėtų būti dotuojamas valstybės? Jei jis ir taip naudosis atvykęs į Lietuvą ir viešbučiu, ir muziejais, ir kavinėmis ir t.t. Ir nesubiednės, nes biedni nekeliauja ir dėl kelių dešimčių eurų subinės nesuraukia.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
O aš sakau, kad tai yra menka suma užsienio turistui. Ir dėl tokio mažmožio jis tikrai neatsisakys kelionės į Leituvą, jei jau ryžosi čia važiuoti. Tuo labiau neatsisakys išlaidauti. O kas liečia skraidančius lietuvius, beje, kurių per Kauną keliauja dauguma, tai jie tuo labiau nei litrų kavos neišgers, nei muziejus lankys, nei kt.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš sakau, kad tai yra menka suma užsienio turistui. Ir dėl tokio mažmožio jis tikrai neatsisakys kelionės į Leituvą, jei jau ryžosi čia važiuoti. Tuo labiau neatsisakys išlaidauti. O kas liečia skraidančius lietuvius, beje, kurių per Kauną keliauja dauguma, tai jie tuo labiau nei litrų kavos neišgers, nei muziejus lankys, nei kt.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąTai kad oro uosto mokescius moka ne turistai, o avia kompanijos... O ir siaip kaip bebutu per Kauna deja labai daug turistu atvaziuoja, apie 15% keliaujanciu turistai, tarkim jei per metus Kaunas aptarnaus 1 mln keleiviu, tai turistu bus ~150 tukstanciu, tai nera menknekis kazkoks ir beabejo dirbant kriptyngai tas turistu procentas galetu dar dideti. Ir siaip daugiau paskaityti gali Kauno dienos straipsnyje "Ką laimėjo Kaunas, prisiviliojęs "Ryanair"?" ir nevertetu teigti, kad Kaunas ir Lietuva nieko negavo atejus Ryanair, o ten skraido vien tik tautieciai.
Comment
-
Šiemet sausį–spalį Lietuvos skrydžių bendrovių klientų daugėjo sparčiau nei apskritai keliautojų visuose šalies oro uostuose. Tačiau per metus Lietuvos oro bendrovės skraidino mažiau krovinių.
Per 10 šių metų mėnesių Lietuvos oro linijų bendrovių lėktuvais skrido 793.800 keleivių, tai 26% daugiau nei tuo pačiu 2009m. laikotarpiu, skelbia Statistikos departamentas.
2010m. sausį–spalį į oro uostus atvyko ir iš jų išvyko 1,95 mln. keleivių, tai 22,8% daugiau nei tuo pačiu 2009m. laikotarpiu.
Daugiausia keleivių išvyko į ir atvyko iš Jungtinės Karalystės (21%), Vokietijos (12%), Danijos ir Latvijos po 9%.
Palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, daugiau keleivių išvyko į ir atvyko iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Danijos ir Airijos, mažėjo keleivių srautai iš ir į Latviją.
Šalies oro uostuose pakrauta ir iškrauta 9.800 tonų krovinių ir pašto, arba 72,9% daugiau nei 2009m. sausį–spalį.
Krovinių ir pašto šiemet per 10 mėnesių vežta 2.200 tonų, arba 9,5% mažiau nei per tą patį 2009m. laikotarpį.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment