Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Privataus terminalo projektas, kaip žinia, patvirtintas...
    Tas terminalas turejo stoveti 2008 metais jau... Mire kartu su FlyLAL greiciausiai...
    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

    Comment


      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
      Nesuprantu, kodėl kiekviena nauja kompanija, kurianti verslą Lietuvos rinkoje, turėtų rengti reisus būtent į Londoną? Taip, suprantu, jog tai yra didelis ekonominis ir politinis centras bei jame gyvena daug tautiečių, bet ar nebūtų geriau, jeigu vienos kompanijos specializuotųsi skrydžiams į JK ar Vokietiją, Beneliukso valstybes, o kitos - į skrydžius kryptimis į Skandinaviją arba Pietų Europą? Būtų smagu, jeigu ne vien į du/tris miestus skradytume be persėdimų.
      Na is sostines tureti bent viena reisa i Londona privalu... O kur ir kaip skraidyti pacios kompanijos sprendzia pagal srautus ir pelna
      Paskutinis taisė Recoiler; 2010.10.03, 00:49.
      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

      Comment


        Kas cia per "berniukai", kokia cia mafija buvo ivaldzius star1 ir kesinasi uzvaldyti visa vno?

        Comment


          man ir idomu kas bendro tarp flylal'o ir star1

          Comment


            Abi bendroves bankrutavo
            - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
            - Rusija su Amerika kariauja.
            - Ir ką, kaip ten reikalai?
            - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
            - O amerikiečiai?
            - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

            Comment


              Parašė JlL Rodyti pranešimą
              man ir idomu kas bendro tarp flylal'o ir star1
              „Star1 Airlines“ afera

              Permečiau straipsnius, dar prieš metu E.Zubrus aršiai kritikavo Star 1, o pasirodo neužilgo tapo jos savininku

              Comment


                Parašė JlL Rodyti pranešimą
                man ir idomu kas bendro tarp flylal'o ir star1
                Star1 akcininkai Erikas Zubrus ir Darius Šilinis.

                Erikas Zubrus - flyLAL pardavimu ir rinkodarops buves vadovas, dar vadovavo ir flyLAL charters.
                Darius Šilinis - mistine butybe, ka kito turetu ar veiktu, nerasta.

                Abieju veikeju niekur internete nuotrauku nerasit
                Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                Comment


                  Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                  Star1 akcininkai Erikas Zubrus ir Darius Šilinis.

                  Erikas Zubrus - flyLAL pardavimu ir rinkodarops buves vadovas, dar vadovavo ir flyLAL charters.
                  Darius Šilinis - mistine butybe, ka kito turetu ar veiktu, nerasta.

                  Abieju veikeju niekur internete nuotrauku nerasit
                  Vieno yra:
                  http://www.foto.elta.lt/index.php?ac...hoto_id=365317

                  Comment


                    Tikras "biarniukas".

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tikras "biarniukas".
                      Ar per jaunas tokioms atsakingoms pareigoms?
                      Kita vertus, normaliame versle jo CV jau kone beviltiškai sugadintas — du bankrotai...
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Ar per jaunas tokioms atsakingoms pareigoms?
                        Kita vertus, normaliame versle jo CV jau kone beviltiškai sugadintas — du bankrotai...
                        Klysti, yra net tam tikra specializacija - bankroto administravimas, nors čia šiek tiek kitokia - "privedimo prie bankroto"..

                        Comment


                          Kažkaip nieko naujo. Kai FlyLAL užsilenkinėjo, tai ir šnekėjo apie stebuklingą šveicariškai-arabišką investuotoją, katras va tuojaus pirks, jau pinigus pervedinėja. Kam įdomu, susiraskite temą "FlyLAL problemos" šitame forume ir pradėkite skaityti nuo paties pirmo komentaro.
                          Va nebloga mano paties citata su linku (ypač žinant, kuo viskas baigėsi):
                          Parašė balietis Rodyti pranešimą
                          Nu va, jau ir delfis parašė, kad "Swiss Capital group" nusipirko FlyLal.
                          Paskutinis taisė balietis; 2010.10.05, 13:57.

                          Comment


                            Parašė John
                            Kaži, ar jis čia blefuoja? Ir ar tikrai kinai turi kžkokių rimtų ketinimų? Jei ir ne su Star1, tai apskritai Lietuvoje? Kažkas kažkur juk kalbėjo, kad tie patys Hainan Airlines ir apie Rygą galvoja.
                            John, pagalvok pats. Kam kinams pirkti įmonę, kuri:
                            1) turi kelis milijonus skolų ir dar ant jos kabo keli milijonai pretenzijų
                            2) neturi jokio turto (vienintelis lėktuvas buvo nuomotas, ir už jį taip pat įsiskolinta)
                            3) neturi jokio nematerialaus, bet vertingo aviacinio turto (slotai oro uostuose, narystė IATA, dalyvavimas bilietų pardavimo sistemose, bendradarbiavimo sutartys su kitom aviakompanijom, valstybiniai leidimai, ir pan.)
                            4) veikė tik metus vos keliuose reisuose, ir neturi netgi normalaus brando (star, sky, fly, one, blue, jet, air - tai nuvalkiotos beveidės aviacinės banalybės)

                            Pavadinčiau tai ne blefavimu, o pasakų sekimu.

                            Be to, pačiame straipsnyje parašyta, kad kinai atvyksta susitikinėti su ministerų atstovais. Taigi tikėtina, kad juos domina pinigai, kuriuos LT valdžia desperatiškai galbūt mes į "lietuviškos aviacijos" balą.

                            Comment


                              Kalbant apie "lietuviska aviacija" - ar kiekvienai valstybei yra butina turet savo oro linijas?

                              Comment



                                Susisiekimo ministrui svarstant galimybę dalį skrydžių bendrovės "Star1 Airlines" keleivių patirtų išlaidų kompensuoti iš valstybės lėšų, Ministras Pirmininkas sako abejojąs dėl tokių galimybių. "Biudžete tokių lėšų nėra. Tikrai nežinau, ar būtų išmintinga (...) vienos ar kitos privačios bendrovės pasidarytus nuostolius perkelti ant visų mokesčių mokėtojų pečių", - Lietuvos radijui sakė Andrius Kubilius.
                                "Šiuo atveju iš tiesų turi veikti visi draudiminiai mechanizmai, ir jie turėtų padėti žmonėms išvengti didesnių nuostolių", - kalbėjo Premjeras.
                                Savo siūlymą E. Masiulis buvo išsakęs penktadienį. Po to, jo teigimu, sumokėtus pinigus valstybė galėtų susigrąžinti teisme.
                                Skaičiuojama, kad "Star1 Airlines" yra pardavusi beveik 16 tūkst. bilietų. Jų keleiviai jau nebepanaudos. Keleiviams bendrovė liko skolinga apie 3,5 mln. litų.
                                Premjeras taip pat teigia nevertinąs rimtai skrydžių bendrovės "Star1 Airlines" vadovų pažadų, kad atėjus naujam investuotojui, dėl kurio dar nėra priimta konkrečių sprendimų, visos skolos ateityje bus grąžintos.
                                „Tokių pažadų nevertinu rimtai. Manau, kad atitinkamos institucijos turi nedelsdamos išnagrinėti bendrai aviacijos priežiūros Lietuvoje sistemą ir situaciją. Ir padaryti pačias efektyviausias išvadas, kad daugiau tokios situacijos nesikartotų. Akivaizdu, kad valstybės institucijų gebėjimai preventyviai pamatyti gresiančias problemas, jas vienaip ar kitaip amortizuoti ar stabdyti, yra netinkami“.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  „Tokių pažadų nevertinu rimtai. Manau, kad atitinkamos institucijos turi nedelsdamos išnagrinėti bendrai aviacijos priežiūros Lietuvoje sistemą ir situaciją. Ir padaryti pačias efektyviausias išvadas, kad daugiau tokios situacijos nesikartotų. Akivaizdu, kad valstybės institucijų gebėjimai preventyviai pamatyti gresiančias problemas, jas vienaip ar kitaip amortizuoti ar stabdyti, yra netinkami“.
                                  Kol kas nėra jokių garantijų, kad neatsiras "Star 2" su jau kažkur matytais veikėjais. Nemanau, kad tokios "aviafinansinės piramidės" yra grynai Susisiekimo ministerijos reguliavimo sferoje. Čia greičiau lietuviško verslo tradicijos nuo "Sekundės", EBSW ir pirminės privatizacijos laikų. Todėl tokių reiškinių prevencija turėtų užsiimti Ūkio ministerija (įsatyminė bazė) kartu su FNTT ir VMI.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Kol kas nėra jokių garantijų, kad neatsiras "Star 2" su jau kažkur matytais veikėjais. Nemanau, kad tokios "aviafinansinės piramidės" yra grynai Susisiekimo ministerijos reguliavimo sferoje. Čia greičiau lietuviško verslo tradicijos nuo "Sekundės", EBSW ir pirminės privatizacijos laikų. Todėl tokių reiškinių prevencija turėtų užsiimti Ūkio ministerija (įsatyminė bazė) kartu su FNTT ir VMI.
                                    Bandau mąstyt — kokia nauda tokiems veikėjams steigti ir gana greitai 'užbankrotinti' tas pačias (praktiškai savo) įmones??? Nebent pasisavinti neatsargių klientų ir verslo partnerių pinigus (juk tiek FlyLAL, tiek Star1 paskutiniams klientams nebuvo suteikta paslauga ir grąžinti ne visi sumokėti pinigai už bilietus). Tačiau su tokia biografija neilgai plauksi. Pagarsėsi kaip 'patyręs bankrutatorius', ir beliks tik naują „verslo“ lizdą sukti nebent užsienyje.
                                    P.S.: Neteigiu, kad FlyLAL ir Star1 buvo kuriamos dėl tyčinio bankroto.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Kelis milijonus nugvelbi ir "gyveni ilgai ir laimingai". Visa strategija. Rizika minimali.

                                      Comment


                                        siaip tie klientai kur liko su be nieko greiciausiai apmokejo ne kazkieno sotu ilga ir laiminga gyvenima, o ankstesniu klientu pigesnius nei savikaina kelioniu bilietus.

                                        Comment


                                          Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                          siaip tie klientai kur liko su be nieko greiciausiai apmokejo ne kazkieno sotu ilga ir laiminga gyvenima, o ankstesniu klientu pigesnius nei savikaina kelioniu bilietus.
                                          Ir tą ir kitą. Bent jau Star'o darbuotojai sako, kad vadovybės net oficialūs atlyginimai buvo netgi labai padorūs (ir ko gero laiku mokami), o kur dar įvairios neoficialios pajamos.
                                          Bet kokiu atveju - nieko naujo. Taip buvo šimtuose subankrutavusių Lietuvos įmonių. Aviacinis biznis tik išsiskiria didelėmis apyvartomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X