Star1 gyvuoja vos du metus. Ryanair 6-ais veiklos metais buvo ant bankroto ribos.
Jei ne ES oro pervežimų dereguliacija, kažin kaip dar būtų buvę...
Du metai siais laikais yra daug. O kas liecia Ryanair, pradzioj jie buvo visai ne pigiu skrydziu bendrove, tik veliau isikale sia koncepcija, kuri ir atnese sekme.
250 lektuvu valdanti Ryanair, 181 lektuva turinti EasyJet yra privacios kompanijos ir vienos is dominuojanciu europoje. So? Kad Star1 nesugeba normaliai daryti biznio tai ne nacionaline problema, o gal greiciau paciu Star1 direktoriu rupestis ir del keliu nevykeliu nebutina skiesti, kad privati nuosavybe yra absoliutus blogis.
Nei RyanAir nei EasyJet nėra dominuojančios Europoje, o tik atkirose jos dalyse.
Nei RyanAir nei EasyJet nėra dominuojančios Europoje, o tik atkirose jos dalyse.
Pirma pasidomek pries rasinedamas bet ka:
Pagal reguliariu tarptautiniu reisu keleivius Ryanair PASAULYJE buvo pirmas 2008 ir 2009 metais, tai nera siaip koks smulkus segmentas, tai yra labai stambi skrydziu rinkos dalis http://en.wikipedia.org/wiki/World%2...engers_carried
Ir panasu, kad siemet vel bus pirmas ne tik tarp tarptautiniu, bet ir tarp visu iskaitant tarptautinius ir vietinius pervezimus, nes nuo sausio iki birzelio sugebejo pervezti virs 44 mln keleiviu, kai antai didziausias konkurentnas Lufthansa liko su 19 mln tuo paciu laikotarpiu http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ines_in_Europe
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Lietuviška pigių skrydžių kompanija „Star1 Airlines” pateikė rudens „dovanėlę” savo klientams – nuo rugsėjo 1-osios visuose skrydžiuose apmokestino registruotą bagažą. Kompanija skelbia, kad vienas bagažas kainuos 50 Lt, o jeigu už jį bus atsiskaitoma prieš skrydį, teks pakloti dvigubai didesnę sumą.
„Star1 Airlines“ klientai, nusipirkę bilietus iki rugsėjo 1-osios, turės teisę skristi nemokėdami už bagažą. Pasak bendrovės darbuotojų, anksčiau bilietus nusipirkusiems keleiviams bus taikomos tos sąlygos, kurios galiojo bilieto įsigijimo metu.
Kaip skelbia aviakompanija, užsakant papildomus registruoto bagažo vienetus vienam keleiviui, bendras visų lagaminų svoris negali viršyti 20 kg. Viršijus šį limitą, keleiviams teks mokėti už kiekvieną papildomą kilogramą.
Jeigu bendrasis bagažo svoris viršija leidžiamą limitą, taikomas papildomas 50 Lt mokestis už kiekvieną viršytą kilogramą skrydžiui į vieną pusę.
Šiuo metu „Star1 Airlines“ skraidina į Milaną, Londoną, Dubliną, žiemos sezono metu taip pat skraidins į Miuncheną, o Žironos (Barselona), Herakliono, Palermo ir Edinburgo kryptys bus atnaujinamos vasarą.
Dublino oro uoste likimo valiai palikti 97 į Lietuvą turėję skristi keleiviai
Bemiegė naktis blaškantis po Dublino oro uostą, bandant išsiaiškinti, kodėl skrydžių bendrovės „Star1 Airlines" lėktuvas, turėjęs šiąnakt į Vilnių parskraidinti tautiečius, nepakilo iš oro uosto – tokia užduotis teko 97 keleiviams, įsigijusiems bilietus į šį skrydį.
Kaip DELFI pasakojo skrydžio bilietą nusipirkusi Laura, užsiregistravus skrydžiui ji ir kiti keleiviai nebuvo įleisti į lėktuvą, tačiau niekas jiems negalėjo paaiškinti, kas vyksta.
„97 žmones šokiruoti, tarp jų keletas visai mažų, net ne mokyklinio amžiaus vaikų. Aviakompanija „Star1” tyli, Dublino oro darbuotojai nežino, ką daryti. Žmonėms nesuteikta nei nemokamų skambučių, nei maisto, nei nakvynės „vaucheriai", nesuteikta informacijos, ką daryti ir kaip/kada artimiausiu metu bus galima nusigauti iki Lietuvos”, - teigė lietuvė.
Kita keleivė Ingrida DELFI pasakojo, kad lėktuvas į Vilnių iš Dublino oro uosto turėjo pakilti 1 val. 15 min. Keleiviai praėjo saugumo patikrą ir laukė prie išskridimo vartų.
„Tačiau į lėktuvą mūsų niekas neįleido, nieko neinformavo. Sėdime visą naktį oro uoste, niekas nei valgyti, nei gerti nepasiūlo. Sakė, įvyko gedimai. Žadėjo 9 val. pasakyti, ar duos mums lėktuvą. Esame nežinioje“, - sakė Ingrida.
Anot Lauros, su skrydžių bendrove nepavyko susisiekti ne tik keleiviams, tačiau ir oro uosto darbuotojams.
„Star1 Airlines” aviakompanijos savininkas bei vadovaujantys, atsakingi žmonės ignoruoja Dublino oro uosto darbuotojų skambučius. Bandymas nusiųsti nusiskundimą yra neįmanomas, nes užpildžius anketą neįmanoma jos išsiųsti - neleidžiama pasirinkti atvykimo šalies”, - pasakojo moteris.
Keleiviams grąžintas bagažas, jie išvesti nuo vartų. Oro uoste esą sklando gandai, kad lėktuvas areštuotas. „Girdėjome, kad ir stiuardesės, ir pilotai nusipirko bilietus ir išskrido namo. „Skambinome „Star 1“ direktoriui, jis sakė niekuo negalįs padėti. Dalis ieško kitų bilietų, dalis neturi pinigų, už ką grįžti į Lietuvą“, - teigė Dubline įstrigusi Ingrida.
Keleiviais minimaliai pasirūpino tik oro uostas, davęs keleiviams šiek tiek lėšų maistui.
„Star1 Airlines" viešųjų ryšių atstovė trečiadienį į telefono skambučius neatsiliepė.
Comment