Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai Lietuvoj nieks nieko ir neplanuoja privatizuoti, juk parasyta, kad 100% akciju priklausis valstybei. O jei akcijos neparduodamos, tada tik viena aisku, bus ieskomi operatoriai arba isradinejamas dviratis.
    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

    Comment


      Arba dar daugiau atskirų funkcijų bus perkama iš privačių kompanijų. Taip netgi kai kam geriau - savi įkurs firmeles ir jos stebuklingai laimės konkursus...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Arba dar daugiau atskirų funkcijų bus perkama iš privačių kompanijų. Taip netgi kai kam geriau - savi įkurs firmeles ir jos stebuklingai laimės konkursus...
        Na as linkes buti optimistisku realistu ir norisi tiketi, kad Valstybes kontrole ir aibe kitu instituciju nera vien tik "beztolkovni" etatai.
        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

        Comment


          Valstybės kontrolė ir kt. "nemato", kai kažkas labai savas daro aferas. Bobą su keliais cigarečių blokais pagautą prie turgaus baudžia šimtų litų baudomis, o ištisos priekabos važiuoja per sieną su kontrabandinėmis cigaretėmis, kontrabanda legalizuojama ir ja prekiaujama netgi PC...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Viena yra operavimas, kai paskelbiamas konkursas operatoriaus paslaugoms, o pats oro uostas kaip įmonė yra valstybės visu 100 proc., o kas kita - privatizacija, kai įmonės akcijos parduodamos. Operatorius dirbs blogai - jį išspirs, o jei privatizuos, tai nėra jokių garantijų, kad dirbs geriau, nors finansiniai rodikliai ir pelnas bus geresni. Bet tai tik nauda savininkams, o ne keleiviams, skrydžių kompanijoms, valstybei.
            Nebus naudos keleiviams ir skrydžių kompanijoms — jie neskris — rinksis kitus oro uostus arba naudosis autobusų/traukinių paslaugomis. Toks oro uostas turės bankrutuoti. Beje, privatus oro uostas negalėtų tiek metų dirbti nuostolingai, nebent valstybė jį dotuotų kaip iki šiol dotavo.
            Kita vertus, nemanau, kad kažkuris oro uostas bus privatizuotas. Tai tas pats, kas privatizuoti Klaipėdos jūrų uostą ar tarkim magistralę A2.
            Man būtų įdomiau sužinoti, kaip įsivaizduojamas tas privataus kapitalo pritraukimas. Patalpų nuoma oro uosto pastate? Stovėjimo aikštelių nuoma taxi firmoms šalia oro uosto? Daugiau aviakompanijų? Kokia prasmė privatizuoti oro uostą (nebent turi aviakompaniją)? Ar kas nors pirktų troleibusų parką, kai patys troleibusai priklauso kitiems?
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Tai man irgi įdomu, ką reiškia tas privataus kapitalo pritraukimas, jei rašoma, kad oro uostas ir toliau liks 100 proc. (bent kol kas) valstybei.
              O privatizacija bananų šalyje galima. Juk jau beveik nebeliko ką privatizuoti. Atėjo eilė infrastruktūrai.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai man irgi įdomu, ką reiškia tas privataus kapitalo pritraukimas, jei rašoma, kad oro uostas ir toliau liks 100 proc. (bent kol kas) valstybei.
                O privatizacija bananų šalyje galima. Juk jau beveik nebeliko ką privatizuoti. Atėjo eilė infrastruktūrai.
                Kaip neliko? O kelios dešimtys 'privilegijuotųjų' poilsio namų? O Giraitės šovinių gamykla? O kiek dar tuščių butų, kurie priklauso savivaldybėms ar ministerijoms? Na, bet tema apie aviaciją...
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment




                  http://taboard.com/forum/index.php?s...=119405&st=120 Airbaltic masiškai keikiama už atšauktus skrydžius iš Londono į Vilnių
                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                  Comment


                    Tesiant oro uostu pertvarkos tema: Viceministras: oro uostų statuso keitimas nereiškia jų privatizacijos

                    Viceministras A.Štaras sakė, kad gavus pritarimą iš Seimo, per 8–9 mėnesius gali būti paskelbtas konkursas stipriam tarptautinių oro uostų valdytojui ar valdytojams pritraukti.
                    Viskas daroma tam, kad butu galima kokius nors operatorius pritraukti ir manau tai yra visai gerai, nes puikiai matome, kad patys ne tik, kad nesugebame susitvarkyti su tuo ka turime, bet ir nenutuokiame kaip turetume tvarkytis. Ir manau sita ideja ne siaip sau kas nors sugalvojo. Tieisog Riga derasi su TAV airports operatoriumi.

                    airBaltic, TAV to build a new terminal in Riga by 2013
                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                    Comment


                      Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                      Viskas daroma tam, kad butu galima kokius nors operatorius pritraukti ir manau tai yra visai gerai, nes puikiai matome, kad patys ne tik, kad nesugebame susitvarkyti su tuo ka turime, bet ir nenutuokiame kaip turetume tvarkytis. Ir manau sita ideja ne siaip sau kas nors sugalvojo. Tieisog Riga derasi su TAV airports operatoriumi.
                      Nupeipę lietuviai nesugeba valdyti nei vienos didesnės reikšmės įmonės, tik ant gariūnietiško perpardavinėjimo laikosi. Apgailėtina.

                      Comment


                        Nereiketu saves taip nuvertinti. Tai yra pasauline praktika. Kai kur vakaruose net tokie dalykai kaip sveikatos draudimas perduotas i privacias rankas
                        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Kaip neliko? O kelios dešimtys 'privilegijuotųjų' poilsio namų? O Giraitės šovinių gamykla? O kiek dar tuščių butų, kurie priklauso savivaldybėms ar ministerijoms? Na, bet tema apie aviaciją...
                          Tai palyginus menkniekis.

                          Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                          Nereiketu saves taip nuvertinti. Tai yra pasauline praktika. Kai kur vakaruose net tokie dalykai kaip sveikatos draudimas perduotas i privacias rankas
                          Sveikatos draudimas tik JAV privatus, dar kokiose nors pusiau atsilikusiose šalyse, kur tik nedidelis sluoksnis gyventojų juo naudojasi. Europoje valstybinis ir privalomas, bet greta jo egzistuoja privatus savanoriškas.

                          Gal ir valstybės valdymą atiduokime privačioms transnacionalinėms kompanijoms? Juk privatus kapitalas dirba efektyviau.
                          Paskutinis taisė Al1; 2010.08.30, 21:44.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            O privatizacija bananų šalyje galima. Juk jau beveik nebeliko ką privatizuoti. Atėjo eilė infrastruktūrai.
                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Kaip neliko? O kelios dešimtys 'privilegijuotųjų' poilsio namų? O Giraitės šovinių gamykla? O kiek dar tuščių butų, kurie priklauso savivaldybėms ar ministerijoms? Na, bet tema apie aviaciją...
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tai palyginus menkniekis.
                            Kai sužinosi tokio NT kiekius ir vietas (sostinė, kurortai), pamatysi, kad ne toks jau ir menkniekis. Išlaikymas kainuoja, pelno nėra arba jis minimalus. Išlaiko praktiškai mokesčių mokėtojai.
                            O aš džiaugiuosi, kad Lietuva nebeturi valstybinės aviakompanijos, net nepaisant FlyLAL bankroto. Kaip dažnai sakau, šventa vieta tuščia nebūna, ir Lietuva neliko be oro susisiekimo, keleivių, maršrutų ir skrydžių kiekiai tik didėja. O valstybė atsikratė dalies rūpesčių ir jai nebūdingos veiklos.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              O nemažai V. Europos valstybinių aviakompanijų ir toliau daugiau mažiau sėkmingai dirba. Nėra kuo džiaugtis.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O nemažai V. Europos valstybinių aviakompanijų ir toliau daugiau mažiau sėkmingai dirba. Nėra kuo džiaugtis.
                                Todėl, kad dirba pagal privačių kompanijų metodus, o ne sukuria giminaičių ir bendrapartiečių klaną. Ir nereikia čia keikti Lietuvos valdžios ar visuomenės. Vakarų pasaulis to mokėsi daugiau nei pusę amžiaus, o mes — geriausiu atveju 20 metų
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  O nemažai V. Europos valstybinių aviakompanijų ir toliau daugiau mažiau sėkmingai dirba. Nėra kuo džiaugtis.
                                  Na, bet nera ir ko liudeti. Vienos sekmingai dirba, kitos blogai dirba, laviruoja ties bankroto riba, kitos bando gelbetis ir svarsto apie susijungimus. Ir vienos ir kitos kompanijos sekmingai skraido i visokius oro uostus, kurie yra visaip operuojami: paciu valstybiu, privaciu operatoriu (vienas is pvz privaciu operatoriu) ar valstybiniu operatoriu (kaip svedijoj). Visi tie pesimistiniai svarstymai yra niekiniai, nes ir europoje veikia aibe modeliu sekmingai, o tu primeti, kad Lietuvoje pasirinktas modelis jau yra uzprogramuotas buti nevykusiu...
                                  Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Todėl, kad dirba pagal privačių kompanijų metodus, o ne sukuria giminaičių ir bendrapartiečių klaną. Ir nereikia čia keikti Lietuvos valdžios ar visuomenės. Vakarų pasaulis to mokėsi daugiau nei pusę amžiaus, o mes — geriausiu atveju 20 metų
                                    Bent jau kas liečia šiuolaikinę civilinę aviaciją, tai Vakarų Europoje ji buvo sukurta ir plėtojama valstybių.
                                    Mes per dvidešimt metų daug ką prašikom ir nieko neišmokom. Ir toliau nesimokom, o norim, kad būtų gerai ar kažkokie stebūkladariai iš užsienio ar stebuklingas privatus kapitalas padarytų už mus.


                                    Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                    Na, bet nera ir ko liudeti. Vienos sekmingai dirba, kitos blogai dirba, laviruoja ties bankroto riba, kitos bando gelbetis ir svarsto apie susijungimus. Ir vienos ir kitos kompanijos sekmingai skraido i visokius oro uostus, kurie yra visaip operuojami: paciu valstybiu, privaciu operatoriu (vienas is pvz privaciu operatoriu) ar valstybiniu operatoriu (kaip svedijoj). Visi tie pesimistiniai svarstymai yra niekiniai, nes ir europoje veikia aibe modeliu sekmingai, o tu primeti, kad Lietuvoje pasirinktas modelis jau yra uzprogramuotas buti nevykusiu...
                                    Lietuvoje joks modelis sėkmingai neveiks. Nes valstybė net nesugebės išreikalauti. Pelninga veikla galbūt ir bus, bet nuo to bus geriau tik operatoriui, bet ne keleiviui, valstybei ar aviabendrovėms. Atėjo užsieniečiai (nes patys nemokame) į šilumos ūkį ne viename mieste ir rajone. Ar labai gerai? Ar stebuklas įvyko? Tyčia buvo prastai valdoma, stumiama į bankrotą, o paskui išnuomota. Taip ir su oro uostais bus. Dotacijas valstybė vis tiek mokės, nes kam dirbti (net ir privatininkui), jei galima gauti pinigus iš valstybės.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2010.08.30, 23:06.

                                    Comment


                                      Kas liecia siuolaikine aviacija, tai joje pilna ir privataus kapitalo. Privaciu oro bendroviu n kartu daugiau nei valstybiniu ir t.t. Visa kita ka tu isdestei, tai sneki lyg butum koks visazinis pranasas, tai sunku ka ir pakomentuoti, ar kontraargumentuoti, kai pradedama lyginti silumos tinklai su oro uostais Sekmes issipildant pranasystems
                                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                      Comment


                                        Su vienu lėktuvu ir tuo pačiu išnuomotu...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Su vienu lėktuvu ir tuo pačiu išnuomotu...
                                          250 lektuvu valdanti Ryanair, 181 lektuva turinti EasyJet yra privacios kompanijos ir vienos is dominuojanciu europoje. So? Kad Star1 nesugeba normaliai daryti biznio tai ne nacionaline problema, o gal greiciau paciu Star1 direktoriu rupestis ir del keliu nevykeliu nebutina skiesti, kad privati nuosavybe yra absoliutus blogis.
                                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X