Tai Lietuvoj nieks nieko ir neplanuoja privatizuoti, juk parasyta, kad 100% akciju priklausis valstybei. O jei akcijos neparduodamos, tada tik viena aisku, bus ieskomi operatoriai arba isradinejamas dviratis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąArba dar daugiau atskirų funkcijų bus perkama iš privačių kompanijų. Taip netgi kai kam geriau - savi įkurs firmeles ir jos stebuklingai laimės konkursus...Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViena yra operavimas, kai paskelbiamas konkursas operatoriaus paslaugoms, o pats oro uostas kaip įmonė yra valstybės visu 100 proc., o kas kita - privatizacija, kai įmonės akcijos parduodamos. Operatorius dirbs blogai - jį išspirs, o jei privatizuos, tai nėra jokių garantijų, kad dirbs geriau, nors finansiniai rodikliai ir pelnas bus geresni. Bet tai tik nauda savininkams, o ne keleiviams, skrydžių kompanijoms, valstybei.
Kita vertus, nemanau, kad kažkuris oro uostas bus privatizuotas. Tai tas pats, kas privatizuoti Klaipėdos jūrų uostą ar tarkim magistralę A2.
Man būtų įdomiau sužinoti, kaip įsivaizduojamas tas privataus kapitalo pritraukimas. Patalpų nuoma oro uosto pastate? Stovėjimo aikštelių nuoma taxi firmoms šalia oro uosto? Daugiau aviakompanijų? Kokia prasmė privatizuoti oro uostą (nebent turi aviakompaniją)? Ar kas nors pirktų troleibusų parką, kai patys troleibusai priklauso kitiems?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai man irgi įdomu, ką reiškia tas privataus kapitalo pritraukimas, jei rašoma, kad oro uostas ir toliau liks 100 proc. (bent kol kas) valstybei.
O privatizacija bananų šalyje galima. Juk jau beveik nebeliko ką privatizuoti. Atėjo eilė infrastruktūrai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Iš http://taboard.com/forum/index.php?s...=119405&st=120 Airbaltic masiškai keikiama už atšauktus skrydžius iš Londono į VilniųYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Tesiant oro uostu pertvarkos tema: Viceministras: oro uostų statuso keitimas nereiškia jų privatizacijos
Viceministras A.Štaras sakė, kad gavus pritarimą iš Seimo, per 8–9 mėnesius gali būti paskelbtas konkursas stipriam tarptautinių oro uostų valdytojui ar valdytojams pritraukti.
airBaltic, TAV to build a new terminal in Riga by 2013Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąViskas daroma tam, kad butu galima kokius nors operatorius pritraukti ir manau tai yra visai gerai, nes puikiai matome, kad patys ne tik, kad nesugebame susitvarkyti su tuo ka turime, bet ir nenutuokiame kaip turetume tvarkytis. Ir manau sita ideja ne siaip sau kas nors sugalvojo. Tieisog Riga derasi su TAV airports operatoriumi.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip neliko? O kelios dešimtys 'privilegijuotųjų' poilsio namų? O Giraitės šovinių gamykla? O kiek dar tuščių butų, kurie priklauso savivaldybėms ar ministerijoms? Na, bet tema apie aviaciją...
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNereiketu saves taip nuvertinti. Tai yra pasauline praktika. Kai kur vakaruose net tokie dalykai kaip sveikatos draudimas perduotas i privacias rankas
Gal ir valstybės valdymą atiduokime privačioms transnacionalinėms kompanijoms? Juk privatus kapitalas dirba efektyviau.Paskutinis taisė Al1; 2010.08.30, 21:44.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO privatizacija bananų šalyje galima. Juk jau beveik nebeliko ką privatizuoti. Atėjo eilė infrastruktūrai.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip neliko? O kelios dešimtys 'privilegijuotųjų' poilsio namų? O Giraitės šovinių gamykla? O kiek dar tuščių butų, kurie priklauso savivaldybėms ar ministerijoms? Na, bet tema apie aviaciją...Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai palyginus menkniekis.
O aš džiaugiuosi, kad Lietuva nebeturi valstybinės aviakompanijos, net nepaisant FlyLAL bankroto. Kaip dažnai sakau, šventa vieta tuščia nebūna, ir Lietuva neliko be oro susisiekimo, keleivių, maršrutų ir skrydžių kiekiai tik didėja. O valstybė atsikratė dalies rūpesčių ir jai nebūdingos veiklos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO nemažai V. Europos valstybinių aviakompanijų ir toliau daugiau mažiau sėkmingai dirba. Nėra kuo džiaugtis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO nemažai V. Europos valstybinių aviakompanijų ir toliau daugiau mažiau sėkmingai dirba. Nėra kuo džiaugtis.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTodėl, kad dirba pagal privačių kompanijų metodus, o ne sukuria giminaičių ir bendrapartiečių klaną. Ir nereikia čia keikti Lietuvos valdžios ar visuomenės. Vakarų pasaulis to mokėsi daugiau nei pusę amžiaus, o mes — geriausiu atveju 20 metų
Mes per dvidešimt metų daug ką prašikom ir nieko neišmokom. Ir toliau nesimokom, o norim, kad būtų gerai ar kažkokie stebūkladariai iš užsienio ar stebuklingas privatus kapitalas padarytų už mus.
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNa, bet nera ir ko liudeti. Vienos sekmingai dirba, kitos blogai dirba, laviruoja ties bankroto riba, kitos bando gelbetis ir svarsto apie susijungimus. Ir vienos ir kitos kompanijos sekmingai skraido i visokius oro uostus, kurie yra visaip operuojami: paciu valstybiu, privaciu operatoriu (vienas is pvz privaciu operatoriu) ar valstybiniu operatoriu (kaip svedijoj). Visi tie pesimistiniai svarstymai yra niekiniai, nes ir europoje veikia aibe modeliu sekmingai, o tu primeti, kad Lietuvoje pasirinktas modelis jau yra uzprogramuotas buti nevykusiu...Paskutinis taisė Al1; 2010.08.30, 23:06.
Comment
-
Kas liecia siuolaikine aviacija, tai joje pilna ir privataus kapitalo. Privaciu oro bendroviu n kartu daugiau nei valstybiniu ir t.t. Visa kita ka tu isdestei, tai sneki lyg butum koks visazinis pranasas, tai sunku ka ir pakomentuoti, ar kontraargumentuoti, kai pradedama lyginti silumos tinklai su oro uostais Sekmes issipildant pranasystemsVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu vienu lėktuvu ir tuo pačiu išnuomotu...Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
Comment