Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerijos siūlymu keičiamas Lietuvos tarptautinių oro uostų valdymo modelis - valstybės įmones numatoma pertvarkyti į akcines bendroves. Tokiam sprendimui šiandien pritarė Vyriausybė, vėliau su oro uostų statuso keitimu susijusių įstatymų projektai bus teikiami svarstyti Seimui.
    Siekiant efektyvesnės veiklos keičiamas šalies tarptautinių oro uostų valdymo modelis
    „Naują šalies oro uostų valdymo modelį inicijavome siekdami sudaryti sąlygas efektyvesnei jų veiklai. Tarptautinė praktika rodo, kad valstybės valdomi oro uostai būna per mažai orientuoti į komercinę veiklą, jų valdyme nedalyvauja efektyvumą užtikrinantis privatus kapitalas. Tuo tarpu Europoje vis dažniau oro uostams vienu iš pagrindinių tikslų keliamas ne tik keleivių srauto užtikrinimas, bet ir pelningumas, dažnai oro uostai akcionuojami, pritraukiamas privatus kapitalas“, - sakė susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas.
    Praėjusiais metais visi trys šalies tarptautiniai oro uostai dirbo nuostolingai. Ministerijos nuomone, jų veiklos nuostolingumui didelės įtakos turėjo dabartinis valdymo modelis, neleidžiantis operatyviai priimti įmonės valdymui svarbius sprendimus, efektyviai organizuoti veiklą, lanksčiai valdyti įmonių turtą ir pritraukti privačias lėšas.
    Numatoma, kad oro uostus pertvarkius į akcines bendroves, jų naudojami žemės sklypai liktų valstybės nuosavybe, o infrastruktūra - aerodromai, specifinės paskirties pastatai ir įrenginiai - būtų investuojami formuojant naujųjų akcinių bendrovių įstatinį kapitalą. Vienintelis šių bendrovių akcininkas būtų valstybė.
    Pažymėtina, kad Europos Sąjungos šalyse daugumos oro uostus valdančių įmonių teisinė forma yra akcinės bendrovės.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Su Star1 tikrai kažkas neitin gerai.

      Į Turkiją susirengę skristi krepšinio aistruoliai įstrigo Vilniaus oro uoste

      LRytas.lt

      Comment


        Bet flyLAL Charters pervadinimas į Small Planet Airlines tikrai veikia
        Nes nekilo čia mintis, kad abi lietuviškos kompanijos šiuo atveju kaltos (viena priėmė užsakymą atlikti užsakomąjį reisą neturėdama savo laisvo lėktuvo, o imdama jį iš konkurentų, kita - to lėktuvo laiku nedavė dėl kitų problemų).
        kaip?

        Comment


          Situacija tiesiog juokinga. Star1 perka paslaugą, kurios negauna ir vėliau tos paslaugos negali suteikti savo klientams. Mano nuomone, šitoje situacijoje labiausiai nukentėjo Star1, nes daugelis, bent jau pasąmoningai, asocijuos problemą būtent su Star1. Aišku, problemą išspręstu adekvatyvi komunikacija su keleiviais, bet aš kažkodėl abejoju tuo ivykstant...

          Comment


            Kažkokią vis dirbtinę tragediją nekurie bando sukurti dėl Star1. Tai tuoj, tuoj bankrutuos, tai algų nemoka, tai Turkijos oro uostai nebeįsileidžia dėl skolų, tai turi tik vieną lėktuvą, kuris laaabai senas ir tuoj sulūš, tai dar kokia absurdiškesnė versija. Tokių nesąmonių jau išlenda ir išlenda labai ilgą laiko tarpą, o Star1 kaip skraidė, taip ir tebeskraido. Palinkėkim jiems to ir toliau.

            Comment


              Paskutinės munutės pasiūlymai pas juos būna geriausi. Kai neįperku Ryanair, tenka imti Star1 bilietus .

              Comment


                Parašė 118 Rodyti pranešimą
                Paskutinės munutės pasiūlymai pas juos būna geriausi. Kai neįperku Ryanair, tenka imti Star1 bilietus .
                Duok pavyzdziu kokiom kainom tie pask. minutes buvo

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Duok pavyzdziu kokiom kainom tie pask. minutes buvo
                  Su konkrečiom kainom pavyzdys iš pereitos vasaros, kai už Birmingemas- Kaunas telefonu paprašė 230GBP. Star1 skrydis už poros dienų buvo apie 500Lt. Šiemet irgi teko naudotis Star1 po to kai vulkanas aprimo, bet tikslių kainų neprisimenu.
                  O ir dabar pakanka palyginti rugpjūčio 31d. kainas. Ryanair į Londoną 100Lt brangiau.
                  Paskutinis taisė 118; 2010.08.28, 15:40. Priežastis: Šviežios kainos :)

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą

                    Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerijos siūlymu keičiamas Lietuvos tarptautinių oro uostų valdymo modelis - valstybės įmones numatoma pertvarkyti į akcines bendroves. Tokiam sprendimui šiandien pritarė Vyriausybė, vėliau su oro uostų statuso keitimu susijusių įstatymų projektai bus teikiami svarstyti Seimui.
                    Siekiant efektyvesnės veiklos keičiamas šalies tarptautinių oro uostų valdymo modelis
                    „Naują šalies oro uostų valdymo modelį inicijavome siekdami sudaryti sąlygas efektyvesnei jų veiklai. Tarptautinė praktika rodo, kad valstybės valdomi oro uostai būna per mažai orientuoti į komercinę veiklą, jų valdyme nedalyvauja efektyvumą užtikrinantis privatus kapitalas. Tuo tarpu Europoje vis dažniau oro uostams vienu iš pagrindinių tikslų keliamas ne tik keleivių srauto užtikrinimas, bet ir pelningumas, dažnai oro uostai akcionuojami, pritraukiamas privatus kapitalas“, - sakė susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas.
                    Praėjusiais metais visi trys šalies tarptautiniai oro uostai dirbo nuostolingai. Ministerijos nuomone, jų veiklos nuostolingumui didelės įtakos turėjo dabartinis valdymo modelis, neleidžiantis operatyviai priimti įmonės valdymui svarbius sprendimus, efektyviai organizuoti veiklą, lanksčiai valdyti įmonių turtą ir pritraukti privačias lėšas.
                    Numatoma, kad oro uostus pertvarkius į akcines bendroves, jų naudojami žemės sklypai liktų valstybės nuosavybe, o infrastruktūra - aerodromai, specifinės paskirties pastatai ir įrenginiai - būtų investuojami formuojant naujųjų akcinių bendrovių įstatinį kapitalą. Vienintelis šių bendrovių akcininkas būtų valstybė.
                    Pažymėtina, kad Europos Sąjungos šalyse daugumos oro uostus valdančių įmonių teisinė forma yra akcinės bendrovės.

                    Tai apie kokį privačių lėšų pritraukimą gali būti kalbama, jei viskas ir toliau liks valstybės rankose? Tegul nedulkina smegenų. Juridinio statuso pakeitimas yra potencialus žingsnis privatizacijos arba prichvatizacijos link.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tai apie kokį privačių lėšų pritraukimą gali būti kalbama, jei viskas ir toliau liks valstybės rankose? Tegul nedulkina smegenų. Juridinio statuso pakeitimas yra potencialus žingsnis privatizacijos arba prichvatizacijos link.
                      nebūtinai, tai ir galimybė atlikti kai kuriuos veiksmus (tiksliau sprendimus) laisviau, t.y. nederinant su kokia nors kuruojančia ministerija.
                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                      Comment


                        be to dali akciju gales parduoti, taip i valdyba ileisdami nauju veidu, kas atsiieptu ir valdyme

                        Comment


                          Parašė JlL Rodyti pranešimą
                          be to dali akciju gales parduoti, taip i valdyba ileisdami nauju veidu, kas atsiieptu ir valdyme
                          Tai už tai ir sakau, kad ruošiama dirva privatizacijai arba dar kokiai nors aferai, kad ir Žiemelio su privačiu terminalu...

                          Comment


                            Tokiais tempais netolima perspektyva yra pilna oro uostų privatizacija...
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              O valstybė ir toliau galės išimties tvarka laikytis žemės po oro uostu... Galiausiai sklypus galės išdalinti...

                              Comment


                                privatizacija suprantu kaip kontroles pardavima, o kokiu 20-30% tiesioginis ir dar 15% birzinis pardavimas butu visai neblogas dalykas.

                                Be to privatizacija ne visada yra blogis, aisku kai pas mus prigalvoja, kad rusui parduot negalima, uzsieniui irgi parduot negalima, vietiniam be patirties irgi negalima ir galiausiai gaunasi kad reik atiduot savam - broliui, svogeriui ar kaimynui. Bet jei daryt paprastai - kas daugiau pasiulo to ir bus, tai kodel gi ne.

                                Comment


                                  Man star1 paliko laaabaai malonius įspudžius Mano nuomone, geriausia iš mūsų regiono aviakompanijų.

                                  Comment


                                    /\ Taip, patinka jie ir man, neturiu priekaištų jų aptarnavimui ir bendravimui FB'e. Tačiau, akivaizdu, kad pas juos yra problemų 'krizių valdyme' kai ištikus nesklandumams, visiskai atsiribojama nuo keleivių. Šitą vietą jiem reiktų patobulinti.

                                    Comment


                                      Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                      privatizacija suprantu kaip kontroles pardavima, o kokiu 20-30% tiesioginis ir dar 15% birzinis pardavimas butu visai neblogas dalykas.

                                      Be to privatizacija ne visada yra blogis, aisku kai pas mus prigalvoja, kad rusui parduot negalima, uzsieniui irgi parduot negalima, vietiniam be patirties irgi negalima ir galiausiai gaunasi kad reik atiduot savam - broliui, svogeriui ar kaimynui. Bet jei daryt paprastai - kas daugiau pasiulo to ir bus, tai kodel gi ne.
                                      Privatizacija yra blogis, jei parduodama strateginė ir monopolinė (o oro uostai tokiais ir yra) įmonė. Tik nereikia pradėti šnekų apie Kauno ir Vilniaus konkurenciją ar konkurencija su Ryga. Latvija yra kita valstybė, o du privatūs oro uostai Lietuvai būtų per daug ir vieno iš jų neliktų arba valstybė turėtų dotuoti abu, bet jau į privačią kišenę... Palanga iš viso ne konkurentė. Keli procentai parduotų akcijų nieko nereiškia, privatūs akcininkai nelabai ką įtakotų. O didesnis kiekis (nors ir neviršijantis 50%+1 akcijos) parduotų akcijų reikštų faktinį (nors juridinis ir būtų valstybės rankose) valstybinės kontrolės praradimą. Kaip matome, anksčiau ar vėliau visos taip pradėtos privatizuoti įmonės pilnai atsidurdavo privataus kapitalo rankose, o valstybė daugių daugiausia pasilidavo trečdalį ar mažiau akcijų).
                                      Paskutinis taisė Al1; 2010.08.29, 14:59.

                                      Comment


                                        Anaiptol. Jeigu viskas vykdoma skaidriai, be korupcijos, tai tada visiems tik i nauda. Elementarus pavyzdys yra Gruzijos oro uostai. Gruzijoje yra 3 oro uostai tarptautiniai: Tbilisio, Batumio ir Kutaisio (neskaitant Suchumio). Tbilisio ir Batumio oro uostu valdymas yra perduotas tarptautiniui operatoriui TAV, o Kutaisis likes valstybinis. Belieka tik palyginti siu oro uostu veikla ir viskas bus aisku. Beje kiek girdejau Rygos oro uostas su TAV irgi kazka derasi. Anglijoje didziausius oro uostus operuoja BAA ir GIP, Maskvos Domodedovo oro uostas yra operuojamas East line group kompanijos. Tai yra normali praktika pasaulyje, kai savivaldybe ar kita valstybine institucija, atsakinga uz oro uosta, nesugeba jo efektyviai operuoti.
                                        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                        Comment


                                          Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                          Anaiptol. Jeigu viskas vykdoma skaidriai, be korupcijos, tai tada visiems tik i nauda. Elementarus pavyzdys yra Gruzijos oro uostai. Gruzijoje yra 3 oro uostai tarptautiniai: Tbilisio, Batumio ir Kutaisio (neskaitant Suchumio). Tbilisio ir Batumio oro uostu valdymas yra perduotas tarptautiniui operatoriui TAV, o Kutaisis likes valstybinis. Belieka tik palyginti siu oro uostu veikla ir viskas bus aisku. Beje kiek girdejau Rygos oro uostas su TAV irgi kazka derasi. Anglijoje didziausius oro uostus operuoja BAA ir GIP, Maskvos Domodedovo oro uostas yra operuojamas East line group kompanijos. Tai yra normali praktika pasaulyje, kai savivaldybe ar kita valstybine institucija, atsakinga uz oro uosta, nesugeba jo efektyviai operuoti.
                                          Viena yra operavimas, kai paskelbiamas konkursas operatoriaus paslaugoms, o pats oro uostas kaip įmonė yra valstybės visu 100 proc., o kas kita - privatizacija, kai įmonės akcijos parduodamos. Operatorius dirbs blogai - jį išspirs, o jei privatizuos, tai nėra jokių garantijų, kad dirbs geriau, nors finansiniai rodikliai ir pelnas bus geresni. Bet tai tik nauda savininkams, o ne keleiviams, skrydžių kompanijoms, valstybei.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X