Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek mazdaug keleiviu skrido siuo reisu?
    考纳斯, 立陶宛

    Comment


      Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
      Kiek mazdaug keleiviu skrido siuo reisu?
      Aš tai nežinau, tik pasitikau atskrendančius, sakė apie puse lektuvo.
      Simonas komentaruose rašo apie kiekius, pirmuose reisuose
      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

      Comment


        LIETUVIŠKAS KELIONIŲ ORGANIZATORIUS PRISTATO NAUJĄ PREKINĮ ŽENKLĄ "BIS! TRAVEL"
        Naujiena paskelbta: 2010-04-29
        http://www.star1holidays.lt/apie_mus/news/item/26
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Pinigų už bilietus neatgaunantiems keleiviams kelionių agentūros rodo į „airBaltic”

          Dėl Islandijos ugnikalnio išsiveržimo įvairių nesklandumų patyrusių keliautojų vargai nesibaigia. Lietuvos turizmo asociacija teigia, šiuo metu, žodiniu skrydžių bendrovės „airBaltic“ nurodymu, kelionių agentūroms yra uždrausta vykdyti sumokėtų pinigų grąžinimus nuo vulkano nukentėjusiems keleiviams. Tuo tarpu Civilinės aviacijos administracija teigia, kad jokių skundų dėl „airBaltic“ atsisakymo grąžinti pinigus negavo.
          „Išnagrinėję aviabilietų rinkoje susidariusią situaciją, kreipėmės į Latvijos oro vežėją „airBaltic“ dėl netinkamų veiksmų vartotojų atžvilgiu, nes kiek yra žinoma, didžiosios Lietuvoje veikiančios nelietuviško kapitalo aviakompanijos, tokios kaip „Sas”, „Finnair”, „Lufthansa”, grąžino pinigus vartotojams už nepanaudotus bilietus reglamento nustatytu terminu“, - asociacijos pranešime cituojama Lietuvos turizmo asociacijos prezidentė Danutė Mažeikaitė.
          Anot asociacijos, kad pinigai keleiviams turi būti grąžinti per 7 dienas nuo skrydžio atšaukimo momento, numato Europos Parlamento ir tarybos reglamentas ( EB ) Nr. 261/2004.
          „Negerai, kai dėl tokių aviakompanijos veiksmų nepatikimumo šešėlis krinta, pirmiausiai, ant kelionių agentūrų, nes klientas sumokėtų pinigų reikalauja būtent iš jų“, — sakė D. Mažeikaitė.
          Administracija skundų negavo
          Civilinės aviacijos administracija skundų dėl bendrovės „airBaltic“ atsisakymo grąžinti pinigus negavo. Kaip teigė administracijos Oro transporto skyriaus vedėja Virginija Žegunytė, keleiviai greičiausia kreipėsi į agentūras, kuriose pirko bilietus, tačiau bet kuriuo atveju skundus nagrinėja ir pinigus turi grąžinti oro transporto bendrovė. Agentūra tai gali padaryti tik gavusi keleivio vežėjų patvirtinimą, kad ši prisiima atsakomybę už keleivio patirtus nuostolius.
          „Nė viena bendrovė negali grąžinti pinigų automatiškai – nagrinėjimas kiekvienas skundas, nes gali būti įvairių situacijų. Pavyzdžiui, keleivio skrydis galiausiai įvyko, tačiau dėl jo atidėjimo buvo anuliuotas jo renginys. Šiaip ar taip, nemanau, kad „airBaltic“ ryžtųsi pareikšti, kad negrąžins pinigų. Ji žino, kuo tai jai grėstų. Greičiausiai problema ta, kad skundų tiek daug, kad nebespėjama jų visų nagrinėti“, — teigė specialistė.
          Siūlo kreiptis į skrydžių bendrovę
          Skrydžių bendrovė „airBaltic“ teigia, kad yra pasirengusi tiesiogiai nagrinėti keleivių pretenzijas.
          Kaip teigė Rosita Sakalauskaitė, „airBaltic“ korporatyvinės komunikacijos koordinatorė, „Islandijos ugnikalnio išsiveržimas įtakojo virš 7 milijonų keliautojų visame pasaulyje. Nuo pat skrydžių sutrikimų pradžios „airBaltic“ dėjo visas pastangas, kad tinkamai pasirūpintų savo klientais.
          Anot jos, „šiuo metu „airBaltic“ taip pat imasi visų įmanomų priemonių, kad visiems keleiviams būtų kuo skubiau grąžintos jų už bilietą sumokėtos pinigų sumos. Dalis grąžinimų jau yra atlikta. Su visais keleiviais, kurių skrydžiai buvo atšaukti dėl Islandijoje išsiveržusio ugnikalnio, „airBaltic“ tikisi tiesiogiai ar per kelionių agentūras visiškai atsiskaityti kaip galima greičiau.”
          „Keleiviams, kurie patiria nepatogumų dėl pinigų grąžinimo per kelionių agentūras, patariame kreiptis tiesiogiai į „airBaltic“. Esame pasirengę perimti kelionių agentūroms adresuotus mūsų keleivių prašymus ir nagrinėti juos tiesiogiai”, — sakė R. Sakalauskaitė.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Rugliariu reisiu atsiradimas, imo.

            Beja, Star1 pereina prie naujos administravimo/rezervavimo sistemos. Kokios negaliu pasakyti, tačiau orosuote trečiadienį, registracijos metu mano, ir dalies kitų keleivių pavardės buvo pasimetusios del "perėjimo į naują sistemą". Tad spėju, kad jungsis į kokį Amadeus ir bus galima pirktis bilietus ne vien jų svetainėje.

            Kita vertus, VZ penktadienį rašė apie Star1 investicijas ir plėtros planus, didinant įstatinį kapitalą 2,25 mln. litų. Keista suma, kaip aviacijos plėtrai. Ir šiaip istatinis kapitalas ,paprastai, ne dėl investicijų didinamas... Matomas tam tikras sujudimas lietuviškų avialinijų versle, kuris, greičiausiai ir atsirado dėl kalbų apie FlyLaL atgyjimą.

            Comment


              Skaitet sita?
              Prieštaringa informacija apie „Star Team Group“
              Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

              Comment


                Mano asmenine nuomone - šitas blogas labai tendencingas, siekia formuoti neigiamą nuomonę apie konkurentus.
                kaip?

                Comment


                  Kažkam pateiktas "Star Team Group" įstatinis, kaip kažkoks rodiklis? Kiek žinau, "FlyLAL" valdžiusi įmonė irgi turėjo mizerinį įstatinį kapitalą.
                  Beje daugelio sėkmingai dirbančių aviakompanijų kapitalai gerokai atsilieka nuo daromų apyvartų.
                  Aviacinis biznis aplamai yra rizikingas.
                  Paskutinis taisė Sula; 2010.07.22, 08:19.

                  Comment


                    Paskaičiau kitus straipsnius ir manau, kad bloge straipsniai inicijuojami Novaturo...
                    考纳斯, 立陶宛

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Kažkam pateiktas "Star Team Group" įstatinis, kaip kažkoks rodiklis? Kiek žinau, "FlyLAL" valdžiusi įmonė irgi turėjo mizerinį įstatinį kapitalą.
                      Beje daugelio sėkmingai dirbančių aviakompanijų kapitalai gerokai atsilieka nuo daromų apyvartų.
                      Aviacinis biznis aplamai yra rizikingas.
                      Ne tik aviacijoje tokie dalykai egzistuoja. Tiesiog norima išvengti atsakomybės turtu, jeigu kas... Ir tai nėra gerai. Valstybė į tokias kompanijas turėtų žiūrėti pro padidinamąjį stiklą ir iš viso griežčiau reguliuoti tokius, paprastai tariant, beveik aferistus.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tiesiog norima išvengti atsakomybės turtu, jeigu kas...
                        Akcininkai savo turtu uz nieka neatsako, kokios atsakomybes siekiama isvengti?

                        Comment


                          Parašė JlL Rodyti pranešimą
                          Akcininkai savo turtu uz nieka neatsako, kokios atsakomybes siekiama isvengti?
                          Bet kokiu atveju akcinis kapitalas tiesiogiai nesusijęs su mokumo garantijomis. Nors netiesioginio ryšio yra.

                          Comment


                            Teoriškai atsako, bet nesąžiningų veiksmų įrodinėjimo našta tenka kitai šaliai.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              Parašė JlL Rodyti pranešimą
                              Akcininkai savo turtu uz nieka neatsako, kokios atsakomybes siekiama isvengti?
                              Ne akcininkų turtu, o įmonės turtu. Jei įmonė bankrutuoja, tai jos turtą perima kreditoriai. O jei turto nėra, nes visą turtą , kuriuo naudojosi įmonė, vykdydama veiklą, formaliai valdo kita tų pačių savininkų įmonė? Skolų nėra kuo padengti, savininkų interesai nenukenčia, bet nukenčia kreditorių interesai, darbuotojų interesai, valstybė... Todėl toks veiklos modelis naudingas sukčiams, todėl turi būti ribojamas.

                              Comment


                                Kaip ribojamas? Saugiklių yra ir dabar.
                                Tiesiog užraukt visko negalima vien dėl to, kad verslas pasitrauks į užsienį ir išvis liks riestainio skylė.
                                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                Comment


                                  Saugiklių beveik nėra, nes tai masiškas reiškinys. O gasdinimai apie pasitraukimą į užsienį tai tik paties verslo lobistų propaganda.

                                  Comment


                                    Iš Vilniaus į Londoną (kaip ir į Dubliną), lėktuvai apskritai būna pilni .

                                    Comment


                                      Star1 nuo žiemos pradeda skraidyti į Miuncheną. Skrydžiai pirmadienį ir penktadienį. Šiuo metu kaina 221 LTL.

                                      Į Londoną skraidys kasdien.

                                      Į Dubliną skraidys 5 kartus per savaitę.

                                      Į Milaną kol kas nesikeis, bet gruodį - sausį skraidys 3 kartus per savaitę. Prisidės reisas šeštadienį.

                                      Į Edinburgą keičiasi skrydžių dienos. Nuo žiemos antradienis ir šeštadienis.
                                      考纳斯, 立陶宛

                                      Comment


                                        O kode lskariado i Milana, o ne i Roma. Tuo labiau, kad i Milana su ryanair dar priedo konkuruoja

                                        Comment


                                          Kažkada buvo skrydžiai Vilnius <-> Palanga. Dabar kaip suprantu nėra ir negreitai bus.
                                          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                          Adam Mickiewicz

                                          Comment

                                          Working...
                                          X