Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąIr kaip priversti valstybės tarnautojus ir politikus skristi Būtent su Star1 o ne su PVZ. Airbaltic.?
P.S. Manau, sunkiai tu priverstum visa valdininku armija skristi viena kryptim, uz savus piningus. Greitai suzinotu ziniasklaida. O ko ko, bet viesumo tokiu atveju nemanau, kad kas noretu考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip jau ir rašiau, Star1 svarbi ne tiek per įtaką į aviapervežimus, kiek emociškai — tai vienintelė šiandien lietuviško kapitalo įmonė, organizuojanti reguliariuosius skrydžius. Kol Aurela nepradės skraidinti keleivių irgi reguliariai, Star1 vadovai gali būti daugmaž ramūs (tik ne per daug ). <...>
Ar jūs sukate galvą, jog Omnitel priklauso švedams, Tele2 švedams, o Bitė iš esmės išvis nežinia kam? Ar galvojate, kai einate į parduotuvę, jog MAXIMA gerai, nes lietuviška, o rimi jau blogai, nes norvegiška? Ar galvojate, kai perkate Gorenje šaldytuvą, jog blogai darote, nes perkate slovėnišką, o ne Snaigę, nes ji lietuviška? Ar galvojate, kai perkate sultis Gutta, kad jos latviškos? O kai perkate draudimą, ar sukate galvą, jog Lietuvos Draudimas priklauso britams? O kai einate į banką, ar visi esate Ūkio, Snoro ar Šiaulių banko klientai?
Šiais laikais kur kas svarbiau, kur dirba kompanija ir kur ji kuria darbo vietas. Net jei Lufthansa vieną dieną atidarytų 10 tiesioginių reisų iš Vilniaus, reikėtų ją pasveikinti, nes vienintelis dalykas, kuris mums galėtų būti svarbus, tai lietuviškai kalbanti "skrydžio komanda" (flight crew)
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąIr kaip priversti valstybės tarnautojus ir politikus skristi Būtent su Star1 o ne su PVZ. Airbaltic.?
Pvz vyriausybė premijas išmoka dalį pinigais, dalį kelialapiu į Nicą, Monaką, Heraklioną. Kelialapis, žinoma, skirtas visai šeimai, tik pats pasirenki kelionės datą (kad kelionė sutaptų su tavo atostogomis). Taigi kelialapį jau turi (apmokėta nakvynė, pusryčiai, viena kita turistinė išvyka ar šiaip kokia pramoga), lėktuvo bilietą perki už premijos pinigus. Su kokia aviakompanija skristi? Tiesioginiai reisai iš Vilniaus į Marselį ir Kretą tik su Star1, plius dar darbe tau buvo pašnabždėta į ausį, kad jei nepasirinksi Star1, tai kitais metais gausi gerokai mažesnę premiją. Tai kam tam valsininkėliui kvaršinti tą tuščią galvelę, jeigu už jį jau nuspręsta? Aišku, tą kelialapį jis gali parduoti, bet aviakompanija kažin ar nuo to nukentės, nes nusipirkęs tą kelialapį greičiausiai vis tiek skris su Star1.
/\ Pastaba: tai, ką čia parašiau, yra tik išgalvoti, o ne tikri faktai.Paskutinis taisė Wycka; 2009.09.30, 00:05.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąO koks skirtumas, kieno kapitalas? Šiais laikais kur kas svarbiau, kur dirba kompanija ir kur ji kuria darbo vietas. Net jei Lufthansa vieną dieną atidarytų 10 tiesioginių reisų iš Vilniaus, reikėtų ją pasveikinti, nes vienintelis dalykas, kuris mums galėtų būti svarbus, tai lietuviškai kalbanti "skrydžio komanda" (flight crew)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąČia ne išgalvojimai, čia yra komunizmas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąGalima neprivertinėti darbuotojus keliauti būtent ta arba ta aviakompanija, o skatinti visokiom premijomis, arba nuolaidomis bilietams... Bet jokiu būtd ne per prievartą.
Esmė to, ką norėjau pasakyti yra tai, kad SM ministras nelabai kuo galėtų padėti privačiai aviakompanijai Star1, tačiau pasitelkus fantaziją galima bet kokį 'projektą' prastumti. Juk ne šiaip sau ministrai turi patarėjus teisės klausimams, o stambios kompanijos ne šiaip sau samdosi teisininkus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąNa... Čia šiais laikais sutrumpinti nickname'ą klaidingai reiškia rodyti nepagarbą? Ar tiesiog savo nesugebėjimą trijų raidžių perspausdinti?
Apie tai, kaip skraido Lietuvos bendrovių darbuotojai, tai aš žinau. Tikra tiesa, kad ne visos perka Ryanair bilietus, o jei kalbant apie tas world-famous EY, KPMG, Barclays, tai jos naudojasi kelionių agentūrų paslaugomis (arba tiesiogiai su oro linijomis), bet tai nereiškia, kad jos prieš skrydžius nepacheckina Amadeus. Jei reikia kirpti kaštus, tai kaštai kerpami labiau iš pozicijos "nedaryti skrydžio" nei rinktis kitokį skrydį vien todėl, jog skrydžio kaina tokių bendrovių atveju sudaro mažesnę dalį komandiruotės kaštų. Tačiau yra bendrovių, kur skraidoma į savaitę po kartą-du tuo pačiu maršrutu (Vilnius-Berlynas, Vilnius-Helsinkis, Vilnius-Stokholmas, Vilnius-Maskva), ir tuomet skrydžių kaštai yra svarbu. Nekalbu jau apie laiko sąnaudas - turbūt įsivaizduojate, kiek kainuoja skyriaus vadovo darbo valanda vidutinėje įmonėje Lietuvoje). Kol mes neturime duomenų apie tai, bus Amadeuse ar ne LT Express, sunku spręsti konkrečiai didžiųjų įmonių keliavimo ypatumus,
tačiau yra ir kitokių verslininkų, galų gale turistų, kurie greičiau važiuoja į Vilnių, nei Švenčionis.
Jei abejojate - pasikelkite statistiką.
Aš nenagrinėju konkrečiai LT Express bendrovės,
bet komentaras buvo apie tą plačiai manomą nuostatą, jog _daugeliui_ patogiau yra keliauti iš Kauno.
Jei būtų patogu - iš ten skraidytų Lufthansa ir Austrian Airlines. O mano rašymo stilius gal kai kam ir neįprastas
Parašė Mantoske Rodyti pranešimąRašinėji nesąmones.
1. Ernst&Young auditoriai neskraido į Lietuvą. Auditus daro vietinės komandos.
2. Barclays vienas sausiausių išlipo iš balos. Pasižiūrėk finansines ataskaitas.Paskutinis taisė tivoli; 2009.09.30, 02:17.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽinoma, kad galima. Aš aprašiau tik vieną iš galimų variantų. Dar kartą pasikartosiu, kad tai tik mano fantazija, o jeigu kas nors sutampa su tikrais faktais, tai tebus tik sutapimas. Nepriimkite viso to rimtai.
Esmė to, ką norėjau pasakyti yra tai, kad SM ministras nelabai kuo galėtų padėti privačiai aviakompanijai Star1, tačiau pasitelkus fantaziją galima bet kokį 'projektą' prastumti. Juk ne šiaip sau ministrai turi patarėjus teisės klausimams, o stambios kompanijos ne šiaip sau samdosi teisininkus.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
...ir tuos 20% sumoka Star1?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą...ir tuos 20% sumoka Star1?Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Pradžiai Star1 reikėtų tapti pilnateisiais IATA (International Air Transport Association) nariais. Nes dabar jie - privati aviakompanija, kuri vieną dieną ims ir nutrauks savo skrydžius. Plius neturi jokių sutarčių (interline) su kitomis aviakompanijomis dėl bendrų bilietų ir t.t.. Tokios point-to-point kompanijos įdomios tik tiems, kurie į tuos point'us skrenda. Plius mažai valdininkų skraido į Londoną, Barseloną ar Milaną. Briuselis, Strasbūras, Amsterdamas, Liuksemburgas - va į šiuos miestus jie mielai rinktusi tiesioginius reisus su Star1...
Comment
-
Parašė waidz Rodyti pranešimąPradžiai Star1 reikėtų tapti pilnateisiais IATA (International Air Transport Association) nariais. Nes dabar jie - privati aviakompanija, kuri vieną dieną ims ir nutrauks savo skrydžius. Plius neturi jokių sutarčių (interline) su kitomis aviakompanijomis dėl bendrų bilietų ir t.t.. Tokios point-to-point kompanijos įdomios tik tiems, kurie į tuos point'us skrenda. Plius mažai valdininkų skraido į Londoną, Barseloną ar Milaną. Briuselis, Strasbūras, Amsterdamas, Liuksemburgas - va į šiuos miestus jie mielai rinktusi tiesioginius reisus su Star1...考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąTai, kad Lietuvoje ne tik valdinikai skraido. O tokie miestai, kaip Londonas, tikrai daug svarbesnis Lietuvai negu Briuselis. Seip man asmeniskai keista, kad Milanas ir Barselona, o ne tarkim Paryzius, Amsterdamas ar Berlynas. Bet Star1 vadovai zino geriau uz maneDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Kaip pastebėjau, tai Starholidays "keičia" pavadinimą į Star1holidays. Ir taip pat atnaujino savo internetinį tinklapį - http://www.star1holidays.lt/
Taip pat turi ir naują šūkį - PASAULIS KVIEČIA!Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąKaip pastebėjau, tai Starholidays "keičia" pavadinimą į Star1holidays. Ir taip pat atnaujino savo internetinį tinklapį - http://www.star1holidays.lt/
Taip pat turi ir naują šūkį - PASAULIS KVIEČIA!考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąįdomu, ar šiais metais jau VNO nepradės pats lįsti į skolas kaip likę du; ypač bandant desperatiškai pralaužti izoliaciją nuo likusios Europos, kviečiantis pigias orolinijas. Nes įdomu, kokios tos pigių skrydžių avialinijų atėjimo sąlygos; nes kur pasirodo šios - dažniausiai pasirodo mokesčių smukimas orouosto politikoje.
Susisiekimo ministerija ragina Vyriausybę ekonomiką gaivinti skatinant oro vežėjus - skiriant 15 mln. litų padengimui nuostolių, kurie tikėtini, jei bus atgaivinti skrydžiai į svarbiausius Europos miestus, rašo naujienų portalas vz.lt.
Premjero Andriaus Kubiliaus potvarkiu sudaryta darbo grupė nustatė šias prioritetines kryptis: Londonas, Berlynas, Paryžius, Roma arba Milanas, Amsterdamas ir Madridas.
Tačiau Finansų ministerija priešinasi tokių dotacijų skyrimui.
Pataisykite mane jeigu klystu, bet nė į vieną iš pabrauktųjų miestų, išskyrus Londoną, nei Ryanair, nei AirBaltic iš Lietuvos neskraido?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment