Parašė Meier
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąo ne darbo tikslais skristi į bendrovių būstines Vilniuje. Na gal gana šitų nesąmonių?Paskutinis taisė tivoli; 2009.09.29, 14:19.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąNuo kada tokius žmones pradėjo dominti pigūs skrydžiai, o ne Bussiness ar bent Economy klasė?You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąGal prieš kokius metus, kai prasidėjo vienas toks pasaulinis reiškinys, kurio išdava - visur kur tik įmanoma mažinami kaštai?
Pavyzdžiui Ernst&Youngo (kurio konsoliduotas pelnas taipogi paveiktas krizės) auditoriai ar Barclays (dar viena bankininkystės krgždė pakirsta krizės) managementas po Europą į/iš Lietuvą tikrai neskraido su Star1, Ryanair, AerLingus ar kokiu NorwegianAirShuttle. O jei ir skraido - tai nebent žymiai laiko atžvilgiu toks skrydis atsipirktų.
Tad apie Mieir teorinę inbound/outbound matematiką tokių kompanijų politikoje (net krizės laikais) - pirmą kartą gridžiu.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąTaip, taip krizė...Bet stambiausios ir rimtos būstinės ar užsienio kompanijos reziduojančios Vilniuje, ką Mieir mėgsta išskirti, tikrai netaupo taip skrydžių sąskaita. Šios turi kaip partnerius normalias orolinijas kaip Lufthansa/Austrian Airlines/LOT/AirBaltic etc.,iš kurių reiklauja nuolaidų, kaupia visokias mylias ir privilegijas.
Pavyzdžiui Ernst&Youngo (kurio konsoliduotas pelnas taipogi paveiktas krizės) auditoriai ar Barclays (dar viena bankininkystės krgždė pakirsta krizės) managementas po Europą į/iš Lietuvą tikrai neskraido su Star1, Ryanair, AerLingus ar kokiu NorwegianAirShuttle. O jei ir skraido - tai nebent žymiai laiko atžvilgiu toks skrydis atsipirktų.
Tad apie Mieir teorinę inbound/outbound matematiką tokių kompanijų politikoje (net krizės laikais) - pirmą kartą gridžiu.
Apie tai, kaip skraido Lietuvos bendrovių darbuotojai, tai aš žinau. Tikra tiesa, kad ne visos perka Ryanair bilietus, o jei kalbant apie tas world-famous EY, KPMG, Barclays, tai jos naudojasi kelionių agentūrų paslaugomis (arba tiesiogiai su oro linijomis), bet tai nereiškia, kad jos prieš skrydžius nepacheckina Amadeus. Jei reikia kirpti kaštus, tai kaštai kerpami labiau iš pozicijos "nedaryti skrydžio" nei rinktis kitokį skrydį vien todėl, jog skrydžio kaina tokių bendrovių atveju sudaro mažesnę dalį komandiruotės kaštų. Tačiau yra bendrovių, kur skraidoma į savaitę po kartą-du tuo pačiu maršrutu (Vilnius-Berlynas, Vilnius-Helsinkis, Vilnius-Stokholmas, Vilnius-Maskva), ir tuomet skrydžių kaštai yra svarbu. Nekalbu jau apie laiko sąnaudas - turbūt įsivaizduojate, kiek kainuoja skyriaus vadovo darbo valanda vidutinėje įmonėje Lietuvoje). Kol mes neturime duomenų apie tai, bus Amadeuse ar ne LT Express, sunku spręsti konkrečiai didžiųjų įmonių keliavimo ypatumus, tačiau yra ir kitokių verslininkų, galų gale turistų, kurie greičiau važiuoja į Vilnių, nei Švenčionis. Jei abejojate - pasikelkite statistiką.
Aš nenagrinėju konkrečiai LT Express bendrovės, bet komentaras buvo apie tą plačiai manomą nuostatą, jog _daugeliui_ patogiau yra keliauti iš Kauno. Jei būtų patogu - iš ten skraidytų Lufthansa ir Austrian Airlines. O mano rašymo stilius gal kai kam ir neįprastas
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąPavyzdžiui Ernst&Youngo (kurio konsoliduotas pelnas taipogi paveiktas krizės) auditoriai ar Barclays (dar viena bankininkystės krgždė pakirsta krizės) managementas po Europą į/iš Lietuvą tikrai neskraido su Star1, Ryanair, AerLingus ar kokiu NorwegianAirShuttle. O jei ir skraido - tai nebent žymiai laiko atžvilgiu toks skrydis atsipirktų.
1. Ernst&Young auditoriai neskraido į Lietuvą. Auditus daro vietinės komandos.
2. Barclays vienas sausiausių išlipo iš balos. Pasižiūrėk finansines ataskaitas.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIš to paties straipsnio:
Nesu aš aviacijos verslo super specialistas, bet jų vietoje nebūčiau toks entuziastas. Kol jie realiai atidarys savo maršrutus (pakils lėktuvai su keleiviais), Star1 jau bus 'įsiskraidęs', plius niekada nelengva konkuruoti su vietinio kapitalo kompanijomis, nes kažkokia dalis keleivių rinksis jas iš patriotiškumo.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąDar vienas lyg ir konkurentas būtų AirBaltic, bet kai jis neseniai nutraukė tiek daug skrydžių iš Vilniaus ir tuo pats leido FlyLAL'o vietą bent iš dalies užimti Star1, abejoju ar ši kompanija dar ryšis sugrįžti tiesioginiams reguliariems skrydžiams iš Lietuvos, nebent į Rygą ir dėl vaizdo 1-2 papildomos kryptys.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąIr visgi, kadangi "Lithuania Express" kalba apie pigius skrydžius, konkurencija su Ryanair bus tiesioginė. Kita vertus 20 savaitinių reisų (vienas lėktuvas) nėra tiek labai daug.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąNelabai tiesioginė, nes greičiausiai bus tokie patys "pigūs" kaip ir airbaltic, buv. flylal ir t.t. Nemanau, kad bus tokio lygio kaip ryanair. Plius skrydžiai iš skirtingų oro uostų.
Šiaip tai Iceland Express apskritai niekur neskraido, jie tik prekės ženklą turi ir bilietus parduoda. Realiai skraido tiem patiems savininkams priklausantys anglų Astraeus. Lietuviškas filialas pagal žadamą darbuotojų skraičių irgi nepanašu, kad pats užsiims skraidymu - matysime Vilniuje Astraeus lėktuvą (gal perdažytą vietinėm spalvom, kaip 2 vnt. Iceland Express keleivius skraidinantys) su Asraeus skrydžio numeriais.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąPriklausys į kur skraidys. Šiaip Iceland Express jungiamųjų skrydžių su kitomis aviakompanijomis nesiūlo, jei Lietuvos filialas darys tą patį, veiklos modelis bus panašesnis į Ryanair ir Star1 nei į Airbaltic ar Flylal.
Šiaip tai Iceland Express apskritai niekur neskraido, jie tik prekės ženklą turi ir bilietus parduoda. Realiai skraido tiem patiems savininkams priklausantys anglų Astraeus. Lietuviškas filialas pagal žadamą darbuotojų skraičių irgi nepanašu, kad pats užsiims skraidymu - matysime Vilniuje Astraeus lėktuvą (gal perdažytą vietinėm spalvom, kaip 2 vnt. Iceland Express keleivius skraidinantys) su Asraeus skrydžio numeriais.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąNevadinčiau to "filialu", nes kiek supratau situacija tokia: "Lithuania Express" kuria "Iceland Express" įkurėjai. Pats "Iceland Express" jiems jau nebepriklauso. Mėgstantiems sąmokslo teorijas - už jų gali slėptis, kad ir ...kaip?
Comment
-
Norėčiau pridėti kai ką apie kompanijų perkamus skrydžius, kad kompanijos nežiūri kainos ir panašiai. Šioje vietoje aš drįsčiau ginčytis su kai kuriais, kurie sako, kad didelėms kompanijomis yra nesvarbu lėktuvo bilieto kaina. Taigi, iš savo geros patirties, mačiau ir žinau, kaip amerikiečių karinės bazės esančios Europoje perka Ryanair kompanijos bilietus kariškiams, kurie oficialiai yra siunčiami į kitą bazę Europoje, ar tai būtų Raimšteino bazė, kuri yra pagrindinė JAV bazė Europoje, kur vyksta visi oficialus apmokymai ir panašiai, net patys vadai skraido su Ryanair, kur jiems priklauso vos ne tarnybinis lėktuvas, taigi, kai kurių jūsų pastebėjimai yra visiškai neatitinkantys tikrovės.
Antra, dauguma, absoliučiai dauguma draudimo kompanijų nedraudžia nuo nelaimingų atsitikimų darbuotojo kuris skrenda darbo reikalais, netgi jei jis skrenda verslo klase. Kodėl? Todėl atsitikus nelaimei, darbuotojo darbovietė ir šeima gali taip užtampyti draudimo bendrovę, kad ji paskutinius apatinius parduos. Pagal priimtus tam tikrus susitarimus, verslo klasės keleivei, skrendantys darbo reikalais yra didesnėje rizikos grupėje, nei kiti esantys ekonominėje klasėje. Todėl bendrovėms nėra skirtumo kaip keliauti ir kuo.
Čia kažkas minėjo, apie Barclays ir panašiai, tokios "žuvelės" nesinaudoja avialinijomis, jie naudojasi bendrovės privačiais lėktuvais, kalbu apie "top managers".
Sorry už nukrypimą nuo temos.Paskutinis taisė TukasLT; 2009.09.29, 20:21.o buvo taip...
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąVo, visai pražiopsojau Gi googlė apie tą Thorsteinn Gudnason žino praktiškai tiek pat kiek apie žymųjį šveicarų verslininką iš turtingojo holdingo, o Iceland Express kontekste aptinkama tik tarp šios dienos lietuviškų naujienų. Netikiu, negi tikrai dar kartą turėsime tą patį "džiaugsmą"
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąStar1 yra labai jau smulkus "žaidėjas" ir jei tikėsim tuo, ką rašo internete apie jų biudžetą, tai bet kas jį gali "suvystyti".
Tai kad airbaltic ir skraido iš Vilniaus į Rygą ir kelias papildomas kryptis. Jie grįš čia tik tada, kai atsiras daugiau konkurentų. Star1, kaip sakiau yra pernelyg smulkus.
Kas dėl AirBaltic... Sunku ką konkretaus pasakyti. Dabartinėje situacijoje naujai kompanijai atidaryti/atgaivinti reisus Vilnius-Londonas ar Vilnius-Dublinas nebūtų protinga, nebent tai būtų britų ar airių aviakompanija. Pastebiu, kad jie šiek tiek keičia savo veiklos viziją — viskas koncentruojama Rygoje, ir atidaromi nauji maršrutai tik į Rygą. Aišku, esamus maršrutus išsaugos, bet abejoju, ar atidarys naujus iš Vilniaus, nebent "Baltijos tigrai" taip suklestės, kad pabandys Vilnius-Liepoja ir Vilnius-Ventspilis, bet kol kas tai tik ant alksnio obuoliai.
Nedaug esu skraidęs, bet ir iš savo, ir iš giminaičių pastebėjimų leidžiu sau teigti, kad apie 2/3 keleivių, skrendančių į/iš Vilniaus, sudaro lietuviai. Tad nesistebėkime, kad aviakompanijos orientuojasi į vietinius klientus. Įdomu, kaip sekasi Rygai kurti savo hub'ą? Gal kas žinote, kiek ten yra tranzitinių keleivių?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąManau, kad tas Thorsteinn Gudnason yra vienas iš "Iceland Express" įkūrėjų, nes pernelyg būtų kvaila, jei būtų kitaip. Tačiau, kad už jo gali "kažkas" slėptis, tai labai realu.
Bet Verslo Žinių nuotraukoje Gudnason man panašesnis į Gudnason facebook'e. Nors aš veidus sunkiai skiriu
Taisymas, radau Thorsteinn Örn Gudmundsson, Iceland Express valdybos narys.Paskutinis taisė alm; 2009.09.29, 20:55.kaip?
Comment
-
Dėl Star1 abejočiau ar ant tiek ji svarbi ir ar galėtų SM jai vienai kaip nors padėti (nebent laimėtų konkursą). Airbaltic tiesiogiai neskraido iš Vilniaus būtent todėl, kad jiems labiau apsimoka tiesiog skraidinti keleivius per Rygą. Kai atsiras daugiau konkurentų Vilniuje, paprasčiausiai nukris jų skaičiukai ir jiems vėl labiau apsimokės ar "apsimokės" skraidyti iš Vilniaus kai kuriomis kryptimis tiesiogiai.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąDėl Star1 abejočiau ar ant tiek ji svarbi ir ar galėtų SM jai vienai kaip nors padėti (nebent laimėtų konkursą). Airbaltic tiesiogiai neskraido iš Vilniaus būtent todėl, kad jiems labiau apsimoka tiesiog skraidinti keleivius per Rygą. Kai atsiras daugiau konkurentų Vilniuje, paprasčiausiai nukris jų skaičiukai ir jiems vėl labiau apsimokės ar "apsimokės" skraidyti iš Vilniaus kai kuriomis kryptimis tiesiogiai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip jau ir rašiau, Star1 svarbi ne tiek per įtaką į aviapervežimus, kiek emociškai — tai vienintelė šiandien lietuviško kapitalo įmonė, organizuojanti reguliariuosius skrydžius. Kol Aurela nepradės skraidinti keleivių irgi reguliariai, Star1 vadovai gali būti daugmaž ramūs (tik ne per daug ). O SM, esant reikalui, gali ne tik padėti Star1 laimėti konkursą, bet ir dėl 'biurokratinių priežasčių' neleisti ateiti į rinką naujam vežėjui. Galimi ir pokiliminiai susitarimai, pvz Star1 atidaro naują maršrutą Vilnius-Marselis, ir kažkodėl vos ne visi visos vyriausybės politikai ir tarnautojai 'sugalvoja' atostogauti būtent Nicoje ar Monake, ir kažkodėl perka tik Star1 bilietus...
Bet kol kas per anskti kalbeti apie tokius dalykus. Dar per maza kompanija. Belieka tiketis, kad otkatu ir kysiu nebus.考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąKazkaip nemanau, kad sugebetu pravesti toki samoksla. Pas mus taip subtiliai nedaro. Manau greiciau atitinkami zmones gautu pinigu ir Star1 pradetu skraidyti valstybei labai svarbiu marsrutu. Tarkim Vilnius - Hurgada. Aisku su tos pacios valstybes pagalba. Arba Star1 stebuklingai laimetu nacionalinio vezejo konkursa.
Bet kol kas per anskti kalbeti apie tokius dalykus. Dar per maza kompanija. Belieka tiketis, kad otkatu ir kysiu nebus.
Dėl Nacionalinio vežėjo statuso, galima suteikti tokį statusą "x" bendrovei (kad ir Star1 airlines) ir suteikiant privilegijas, arba nuolaidas ir pan. Bet ta bendrovė turėtų atlikti sutarties salygas ir skraidyti svarbiais valstybei maršrutais.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
Comment