Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė fow Rodyti pranešimą
    kaskas - tačiau pirmasis tavo paties sukurtas

    Skridau su Star'ais į Žironą (GRO). Pasipasakosiu idant paslaugų kokybė gerėtų ir visi būtume patenkinti turėdami naują ir gerą a/k.

    Įspūdžiai: lėktuvas nenunešiotas, tvarkingas, labai greitai įsibėgėja pakilimui, tačiau tarpai tarp sėdynių minimalūs. Tik pirmoje eilėje yra daugiau vietos kojoms.

    Žironoje įlaipinimo kuponai tokie, kokius Litcargus duodavo Kaune tik pradėjus aptarnauti Ryanair - "rankiniai". Nors tai ir antžeminio aptarnavimo agentūros reikalas, visgi ją pasirinko Star1.

    Vilniaus check-in personalas vidutinis - nesišypso. Nusišypsau aš, bet tai neišjudina surūgusių veidų.

    Keleivių salono įgula labai maloni ir paslaugi, tačiau veikiau "tautinė-čarterinė".
    Keleivius sveikino gimimo dienos proga, nusileidus Žironoje bandė mėgdžioti "Ryanair" stilių (pasveikinimas nusileidus - "sveiki atvykę į Barselonos oro uostą Žironoje"), vyr. palydovė (head purser) visus pranešimus (PA) sausai ir nuobodžiai skaitė iš lapelio - aišku, nieko tokio, bet visgi ji jau head purser, o ne pirmą dieną dirbanti palydovė.

    Uniformos atrodo tarsi būtų sumodeliuotos ir pasiūtos per paskutinę naktį iki pirmojo skrydžio.

    Įpusėjus skrydžiui norinčiuosius vaišino vandeniu, saldainiais.

    Orlaivio kapitonas malonus, informuoja virš kokių miestų skrendama, tačiau tai suprantama tik lietuviams, nes angliškų ar originalių miestų pavadinimų (tarimo) kapitonas nežino (pvz. we are now flying over [Nica]; [Genuja])

    Maisto ir gėrimų meniu iš "AIRO Catering" - beveik identiškas airBaltic'o siūlytam kuomet dar turėjo daugiau tiesioginių skrydžių iš Vilniaus.

    Star'ai dar neturi (o gal ir neplanuoja turėti?) inflight žurnalo - vietoj jo Star Holidays kelionių katalogai...

    Gal Star1 galėtų būti pirmoji Lietuvos aviakompanija, lėktuvui nusileidus grojanti malonią foninę muziką (kaip "Lufthansa")? Mane asmeniškai tai labai gerai nuteikia.
    Nepirmasis..
    O kada skridai įdomu?
    Pastebėjau.., jog įsibėgėja greitai, nes ziurėdamas į laikrodį maždaug suskaičiavau, jog įsibėgėja ir atsiplėšia nuo tako kažkur per 20 - 25s, nors kai teko seniau skristi su Airbaltic, Aurela - tai jų orlaiviai (boieng 737-300/500) įsibėgėja per 30 - 35sekundes.
    Tarpai tarp sėdynių kaip ir visuose orlaiviuose, maži, kad tilptų kuo daugiau keleivių.
    Man tai gal ir labai nesišypsojo, net neatkreipiau dėmesio, bet manes paklausė, ar norėčiau prie lango sėdėti.
    Dėl uniformų panašiai pasakyta, tik tai truko kiek ilgiau. Manau laikui bėgant bus naujovių, juk tik pradžia dar.
    Žurnalas buvo - "Valstybė", skridau iš Dublino (2009-08-23), buvo ką paskaityti..
    Nežinia kaip dėl muzikos, o jei atsirastų keleivių, kuriems nepatiktų, ar pan. ?
    Aš žinoma už, kad grotu kokia nors muzika.
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
      Nepirmasis..
      O kada skridai įdomu?
      Pastebėjau.., jog įsibėgėja greitai, nes ziurėdamas į laikrodį maždaug suskaičiavau, jog įsibėgėja ir atsiplėšia nuo tako kažkur per 20 - 25s, nors kai teko seniau skristi su Airbaltic, Aurela - tai jų orlaiviai (boieng 737-300/500) įsibėgėja per 30 - 35sekundes.
      Tarpai tarp sėdynių kaip ir visuose orlaiviuose, maži, kad tilptų kuo daugiau keleivių.
      Man tai gal ir labai nesišypsojo, net neatkreipiau dėmesio, bet manes paklausė, ar norėčiau prie lango sėdėti.
      Dėl uniformų panašiai pasakyta, tik tai truko kiek ilgiau. Manau laikui bėgant bus naujovių, juk tik pradžia dar.
      Žurnalas buvo - "Valstybė", skridau iš Dublino (2009-08-23), buvo ką paskaityti..
      Nežinia kaip dėl muzikos, o jei atsirastų keleivių, kuriems nepatiktų, ar pan. ?
      Aš žinoma už, kad grotu kokia nors muzika.
      Skridau out 16/08, in 20/08. Taip, "Valstybė" (su straipsniu apie Star'us) irgi buvo - liepos mėn. numeris su prezidentės "inauguracijos dienotvarke" ant viršelio.
      Dėl muzikos - būtų girdima trumpai, jau nusileidus. Bet čia tik mano svajonė Aišku, gal ir negalima trukdyti mobiliųjų telefonų ijungimo melodijų kakafonijos

      Comment


        „Star 1 Airlines“ reisų punktualumas siekė 86,5 proc.

        Liepos pradžioje reguliariuosius skrydžius iš Vilniaus ėmusios vykdyti lietuviško kapitalo bendrovės „Star 1 Airlines” pirmojo veiklos mėnesio skrydžių punktualumas siekė 86,5 proc.

        Iš 74 liepos mėnesį bendrovės vykdytų reguliariųjų skrydžių 64 įvyko laiku, taigi bendrovės reisų punktualumas buvo 86,5 proc.



        Pasak Civilinės aviacijos administracijos Oro transporto skyriaus vedėjos Virginijos Žegunytės, skrydžių punktualumas ne tik didina aviakompanijos patrauklumą, bet kartu padeda mažinti veiklos sąnaudas.

        „Kuo didesnis skrydžių punktualumas aviakompanijoms yra siektinas rezultatas, o keleiviams – vienas iš patrauklumo rodiklių renkantis vežėją. „Star 1 Airlines” skrydžių punktualumo rodiklis rodo, kad aviakompanijos skrydžių punktualumas yra artimas šešiasdešimties Europos aviakompanijų punktualumo vidurkiui“, - sako V. Žegunytė.

        Bendrovės rezultatai Europos avialinijų kontekste – itin pozityvūs. 20 Europos oro uostų ir 60 avialinijų vienijančios Europos regionų avialinijų asociacijos (angl. European regions airline association) duomenimis, 2008 metais Europos avialinijų punktualumo vidurkis buvo 85,4 proc.

        Reisas laikomas punktualiu, jei lėktuvas vėluoja ne daugiau nei 15 minučių.

        „Siekiame klientams užtikrinti sklandų skrydžių organizavimą, todėl reisų punktualumas yra vienas svarbiausių kokybiško aptarnavimo rodiklių. Tokių rezultatų pasiekiame siūlydami skrydžius naujos kartos orlaiviu bei kruopščiai pasirinkdami partnerius, ateityje stengsimės šiuos rodiklius dar labiau pagerinti“, - sako „Star1 Airlines” vadovas M. Laivys.

        „Star 1 Airlines” vykdo tiesioginius skrydžius į Dubliną, Londoną ir Žironą (Barseloną). Nuo lapkričio 21 d. bendrovė ims skraidinti iš Vilniaus į Milaną. „Star 1 Airlines” bilietus iki praeito mėnesio buvo galima įsigyti interneto svetainėje www.star1.aero, o nuo šiol jais prekiauja ir daugiau nei 150 šalies kelionių agentūrų visoje Lietuvoje.

        Skrydžių bendrovė „Star1 Airlines“ priklauso įmonių grupei „Star Team Group“, kuri valdo ir kelionių organizatorių „Star Holidays“.

        http://www.balsas.lt/naujiena/306654...ietuvosverslas
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Atsižvelgiant į tai, per kiek laiko buvo sukurtos avialinijos, geriau tikėtis ir nelabai galime. Manau, kad paprasčiausiai neužteko laiko skirti daugiau dėmesio nei firminiam stiliui, nei imantresniam uniformu dizainui, nekalbant apie in-flight žurnalų paruošimą.
          Svarbiausia, kad Star1 į viską žiūri pragmatiškai ir žingsnius žengia pamatuotai ir atsakingai. Šiuo metu tai labiau pasiteisina, nei švaistymasis skambiomis frazėmis apie 'pasaulio užvaldymą. Geriau lėčiau į tikslą nei greitai į niekur.

          Comment


            Cituoju:
            "Star1 Airlines This week we got the IATA code - it's V9. and that's why our Friday morning started with V9 cheesecake in the office"
            Star1 jau turi IATA koda, valio !!
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              Star1 siūlo skrydžius į Londoną ir Milaną tik nuo 149Lt (į vieną pusę su mokesčiais). Jeigu atmintis neapgauna, Ryanair iš Kauno į Londoną skraidina ~70Lt brangiau.

              http://www2.star1.aero/index.php/lt/...jos/?newsid=11
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Star1 siūlo skrydžius į Londoną ir Milaną tik nuo 149Lt (į vieną pusę su mokesčiais). Jeigu atmintis neapgauna, Ryanair iš Kauno į Londoną skraidina ~70Lt brangiau.

                http://www2.star1.aero/index.php/lt/...jos/?newsid=11
                Kaip tik rugsėjo gale Ryanu skrisiu 70 litu pigiau - už 80 litų

                P.S. o būna ir tokių variantų*



                *be priduodamo bagažo, pirmenybės įlipt į lėktuvą, mokant Visa Elctron
                Paskutinis taisė zanaz; 2009.09.03, 03:14.
                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                Comment


                  Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                  Kaip tik rugsėjo gale Ryanu skrisiu 70 litu pigiau - už 80 litų

                  P.S. o būna ir tokių variantų*

                  Atvaizdas


                  *be priduodamo bagažo, pirmenybės įlipt į lėktuvą, mokant Visa Elctron
                  Kad dabar panašu nebeliko lietuviškų Visa Electron, kurias Ryanair imtų
                  kaip?

                  Comment



                    Remiantis UAB „Interneto partneris“ statistiniais duomenimis, iš rinkų, kuriose bendrovė vykdo veiklą, didžiausi kainų pokyčiai šiemet įvyko Lietuvoje. Įmonė valdo lėktuvų bilietų pardavimo portalą „Greitai.lt“ bei dar šešias tokio pobūdžio svetaines užsienio rinkose. Pastebėta, jog vidutinė lėktuvų bilietų kaina Lietuvoje pakilo net 15 proc. Mažiausi pokyčiai užfiksuoti Latvijoje, kur bilietų kainos kito itin nežymiai. Baltijos šalių vidutinės bilietų kainos bei jų pokyčiai daugiausiai skyrėsi dėl to, kad nesutampa populiariausios Baltijos šalių skrydžių kryptys.
                    Vidutinė skrydžio kaina pirmąjį šių metų pusmetį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, daugiausiai išaugo Lietuvoje – 2008-ųjų vasarą vidutinė bilieto kaina buvo 723 Lt, o šiemet ji išaugo 15 proc. ir pasiekė 834 Lt. Kitose dvejose kaimyninėse valstybėse vidutinė lėktuvų bilieto kaina krito. Latvijoje ji sumažėjo nežymiai - 1,5 proc. iki 945 Lt, o Estijoje sumažėjo daugiau nei 7 proc. – nuo 1015 Lt iki 940 Lt. Nepaisant to, Lietuvoje kol kas bilietai yra pigiausi.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      Kad dabar panašu nebeliko lietuviškų Visa Electron, kurias Ryanair imtų
                      Skaiciau tautieciai isigudrino sia problemele per entropay.com sprest.
                      Kitavertus idomu ar star1 pradejo britiskas korteles imt
                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                      Comment


                        Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                        Skaiciau tautieciai isigudrino sia problemele per entropay.com sprest.
                        Kitavertus idomu ar star1 pradejo britiskas korteles imt
                        entropay.com veikia, nepatingėjau susikurti kortelę tik reikia kuriantis sąskaitą nurodyti, kad ji bus tvarkoma GBP, kad Visa Electron gautųsi (geriau būčiau pasiskaitinėjęs daugiau prieš pinigus į eurinę sąskaitą pervesdamas). Vat tik klausimas dabar lieka ką man dabar daryti su tuo testiniu lėktuvo bilietu Ryga-Tamperė už 1 latvišką santimą
                        kaip?

                        Comment


                          Graži Star1 airlines fotosesija.
                          http://www.facebook.com/photo.php?pi...7941456&ref=mf
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            entropay.com veikia, nepatingėjau susikurti kortelę tik reikia kuriantis sąskaitą nurodyti, kad ji bus tvarkoma GBP, kad Visa Electron gautųsi (geriau būčiau pasiskaitinėjęs daugiau prieš pinigus į eurinę sąskaitą pervesdamas). Vat tik klausimas dabar lieka ką man dabar daryti su tuo testiniu lėktuvo bilietu Ryga-Tamperė už 1 latvišką santimą
                            Tai 1 skrydis dar nieko, kai paskaitai kiek tautiečiai prisiperka tu po kapeika iš godumo, "gal prireiks"
                            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                            Comment


                              „Star Holidays“ vasarą aptarnavo 7 tūkstančius klientų

                              Kelionių organizatorius „Star Holidays“, veiklą pradėjęs birželio viduryje, per kiek daugiau nei du vasaros mėnesius aptarnavo beveik 7000 keliautojų ir užėmė per 20 proc. kelionių rinkos Lietuvoje.

                              „Star Holidays“ vadovo Martyno Laivio teigimu, naujos kompanijos rezultatai, turint omenyje dėl sunkmečio kritusią kelionių paklausą, pateisino lūkesčius ir vertintini itin pozityviai.

                              „Nuo pat veiklos pradžios siekėm užtikrinti sparčią integraciją į šalies kelionių rinką, todėl veiklą pradėjome jau turėdami sutartis su per 200 kelionių agentūrų visoje Lietuvoje, kurių skaičius per vasarą išaugo dar labiau“, – teigia „Star Holidays“ vadovas.

                              Vasaros sezono metu „Star Holidays“ šalies poilsiautojus skraidina populiariausiomis kryptimis: į Kretą ir Salonikus Graikijoje, Antaliją, Bodrumą ir Dalamaną Turkijoje, Barseloną Ispanijoje ir Varną bei Burgasą Bulgarijoje.

                              Žiemos sezono keliones bendrovė planuoja pristatyti dar šį mėnesį.

                              Kelionių organizatorius „Star Holidays“ priklauso bendrovei „Star Team Group“, taip pat valdančiai oro linijų bendrovę „Star1 Airlines“. Kompanija yra pasirašiusi strateginės finansinės partnerystės sutartis su Ispanijos kapitalo įmone „Viajes Martel s.a.“, Graikijos kompanija „Kalamaki Travel“ ir Lietuvos kapitalo bendrove „AT Investicija“ bei ketina vystyti ne tik išvykstamąjį turizmą iš Lietuvos, bet ir skatinti atvykstamąjį į Lietuvą.

                              http://www.balsas.lt/naujiena/310292...ietuvosverslas
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                2009-09-28
                                Pasaulinės turizmo dienos meniu – nostalgiją keliantys „Turistų pusryčiai“ ore
                                270 keleivių, skridusių sekmadienį į Barseloną ir Londoną su Star1 avialinijomis, buvo linksmai nustebinti lėktuvo personalo. Rugsėjo 27-osios, Pasaulinės turizmo dienos proga, skrydžio palydovai kiekvienam įteikė po dėžutę „Turistų pusryčių“ ir palinkėjo keliauti – gerokai laisviau ir patogiau nei pieš 20 metų.
                                Keleiviai griausmingais aplodismentais ir plačiomis šypsenomis pasitiko šį nuoširdų ir linksmą pokštą - visi suprato humorą ir tinkamai jį įvertino. Ne vienas ir paragauti dovanos susirengė, tačiau niekas lėktuve neturėjo tam skirto įrankio. Niekas ir negalėjo turėti – aštrių daiktų į lėktuvą neštis negalima! Tad nieko kito neliko, kaip tik susipakuoti skanųjį siurprizą ir atsidaryti jį po vis dar karšta Barselonos saule arba kur nors ant suoliuko viename iš Londono parkų.
                                "Norėjome tiesiog parodyti dėmesį ir pasveikinti kiekvieną, kuris buvo lėktuve. Mums patiems ši mintis labai patiko, tikėjomės, kad ją supras ir mūsų klientai. Nereikia stebuklų, reikia idėjos ir nuoširdaus jos įgyvendinimo", - sakė Star1 Airlines direktorius Martynas Laivys.



                                http://www.youtube.com/watch?v=RPonnXqUxz0
                                Paskutinis taisė kaskas; 2009.09.28, 18:25.
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  Lietuvos padangė suviliojo islandus
                                  vz.lt

                                  Į pratuštėjusią Lietuvos aviacijos padangę metų pabaigoje ketina pakilti islandų kapitalo UAB „Lithuania Express“, kurios steigėjai – islandų bendrovės „Iceland Express“ įkūrėjai.

                                  Comment


                                    Jei is Vilniaus skraidys, tai bus tik "kainu karas" Su Star1 ir kitomis avialinijomis.. Bet idomu kokias jie ten zada kryptis.?
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      Iš to paties straipsnio:
                                      Pigių reguliariųjų skrydžių strategiją deklaruojanti bendrovė iš Vilniaus žada skraidyti mažiausiai šešiomis kryptimis.
                                      Nesu aš aviacijos verslo super specialistas, bet jų vietoje nebūčiau toks entuziastas. Kol jie realiai atidarys savo maršrutus (pakils lėktuvai su keleiviais), Star1 jau bus 'įsiskraidęs', plius niekada nelengva konkuruoti su vietinio kapitalo kompanijomis, nes kažkokia dalis keleivių rinksis jas iš patriotiškumo. Tikrai būtų įdomu sužinoti jų planuojamas naujas kryptis, nes jeigu tai būtų tos, kuriomis jau ir šiandien skraido lėktuvai (pvz Londonas, Dublinas, Kopenhaga), tai keleiviams nauda nebent mažesnės kainos ir didesnis pasirinkimas, bet aš laaabai abejoju, ar tokioje mažoje rinkoje tai pasiteisina. Kitas jų konkurentas — Ryanair, jau kelis metus pigiai skraidantis iš Kauno, kuris yra tik už 100km nuo Vilniaus. Žmogui tarkim iš Ukmergės ar Elektrėnų jokio skirtumo, iš kurio miesto skristi, tad viską nulems skrydžio kaina. O kieno čia didesnis potencialas? Be abejo, Ryanair, nes didesnei kompanijai visada lengviau rasti vidinių resursų (finansinių, žmogiškųjų ir techninių) ir dar labiau mažinti kainą ar didinti kad ir nepelningų skrydžių skaičių. Dar vienas lyg ir konkurentas būtų AirBaltic, bet kai jis neseniai nutraukė tiek daug skrydžių iš Vilniaus ir tuo pats leido FlyLAL'o vietą bent iš dalies užimti Star1, abejoju ar ši kompanija dar ryšis sugrįžti tiesioginiams reguliariems skrydžiams iš Lietuvos, nebent į Rygą ir dėl vaizdo 1-2 papildomos kryptys. Taigi ir klaustukų, ir šauktukų šioje situacijoje kol kas yra labai daug, tad protingiausia kas belieka pasakyti: pagyvensim — pamatysim...
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Iš to paties straipsnio:

                                        <...> Žmogui tarkim iš Ukmergės ar Elektrėnų jokio skirtumo, iš kurio miesto skristi, tad viską nulems skrydžio kaina. O kieno čia didesnis potencialas? <...>
                                        Mes ir neabejojame, kad daugiausia skrenda būtent miestelių gyventojai kaip outbound turizmas, o inbound turizmo atveju užsieniečiai būtent nori aplankyti Alytų, Kaišiadoris, o ne darbo tikslais skristi į bendrovių būstines Vilniuje. Na gal gana šitų nesąmonių? Didžiausias srautas yra iš/į Vilnių, tuomet Klaipėda. Pasinagrinėkite turizmo statistiką (kuri apima ir verslo keliones) prieš sakydami apie tuos keliautojus į regionus. Ir nemenkinu aš regionų, ir nenoriu aš nieko neigiama apie juos pasakyti. Deja, realijos yra, jog periferija generuoja geriausiu atveju outbound srautus (ir žinoma inbound iš emigrantų), o fokusuotis reikia į verslo miestus, kurie generuoja didžiausią suminį in/out srautą.

                                        Comment


                                          Ir visgi, kadangi "Lithuania Express" kalba apie pigius skrydžius, konkurencija su Ryanair bus tiesioginė. Kita vertus 20 savaitinių reisų (vienas lėktuvas) nėra tiek labai daug.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X