Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
    O gal kas žinote kodėl Star 1 paskutis reisas į Dubliną rugsėjo 19-tą, į Londoną spalio 23-tą, į Gironą spalio 4-tą?

    Kažkaip labai labai nerimtai atrodo. Taip norėjau spalio pradžioje su jais į Dubliną grįžti (dėl nemokamo bagažo ir egzotokos), tačiau teko lipdyti skrydį su Ryanair...
    Tai i viena puse juk galima nusipirkti viena bilieta, o veliau atgal nusipirkti, kai pasirodys bilietu prekyba..
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      Parašė smb Rodyti pranešimą
      Ne, negali. Tai yra du atskiri bilietai ir atvykimas laiku į Paryžių yra tavo reikalas. Čia tas pats, kad pavėluoji gyvendamas Paryžiuje į oro uostą ir tada reikalauji iš taksisto kompensacijos, kad per lėtai tave vežė.
      Nuo šių nuostolių gali apsaugoti tik kelionės draudimas dėl vėlavimo. Pvz. "American Express Gold" turėtojai tokiu draudimu yra draudžiami.
      Ar tikrai minimas kelionių draudimas galioja "savadarbiams" jungimams?

      Comment


        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        Tai i viena puse juk galima nusipirkti viena bilieta, o veliau atgal nusipirkti, kai pasirodys bilietu prekyba..
        Abejoju, ar daug kas norėtų šitaip žaisti. Pagaliau ne tik aviacijoje perkant bilietą į abi puses keliavimo kaina sumažėja.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Abejoju, ar daug kas norėtų šitaip žaisti. Pagaliau ne tik aviacijoje perkant bilietą į abi puses keliavimo kaina sumažėja.
          Bet jei nores kas nors taip daryti, darys, nors ir nepatogiau, ir rizika permoketi..
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
            Bet jei nores kas nors taip daryti, darys, nors ir nepatogiau, ir rizika permoketi..
            na supranti, as turejau omeny kompanijos soliduma, kuri tik pries nepilna menesi atliko pirmaji reisa situo marsrutu ir po menesio su trupuciu ji jau nutraukia.

            cia esme.

            na nebent cia "tipo" rugsejo vidurys tai sezono pabaiga, o naujas tvarkarastis dar tik ruosiamas. tada, mano, nuomone cia labai trumparegiskas biznis... ir man, kaip potencialiam klientui, nekelentis pasitikejimo...

            aisku, as suprantu, jei dabar butu kovas, tai gal dar jie galetu buti nepaskelbe ziemos tvarkarascio, taciau kai tu bizni pradedi liepos pradzioje, ir suplanuoji skrydzius tik dviem su trupuciu menesio, o poto kas - tai neaisku... Na nezinau, nezinau.

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Abejoju, ar daug kas norėtų šitaip žaisti. Pagaliau ne tik aviacijoje perkant bilietą į abi puses keliavimo kaina sumažėja.
              Daugumoj pigių skrydžių kompanijų ir net kai kuriose tracidinėse nėra bilietų pirmyn atgal kainodaros, tik į vieną pusę. Ir taip dažniausiai yra daug patogiau keleiviui.
              kaip?

              Comment


                Aurela

                Abu Aurelos Boeing 757 Varšuvos oro uoste


                kaip?

                Comment


                  Parašė smb Rodyti pranešimą
                  Ne, negali. Tai yra du atskiri bilietai ir atvykimas laiku į Paryžių yra tavo reikalas. Čia tas pats, kad pavėluoji gyvendamas Paryžiuje į oro uostą ir tada reikalauji iš taksisto kompensacijos, kad per lėtai tave vežė.
                  Nuo šių nuostolių gali apsaugoti tik kelionės draudimas dėl vėlavimo. Pvz. "American Express Gold" turėtojai tokiu draudimu yra draudžiami.

                  Tačiau, jeigu dėl "airBaltic" kaltės tu vėliau atvyksi į Rygą, tu turi reikalauti "airBaltic", kad tave kuo greičiau kitais būdais nugabentų į Paryžių. Nes tavo bilietas yra iš Kauno į Paryžių. Jeigu dėl "airBaltic" kaltės jie patys tavęs "neįsodins" į Paryžiaus reisą, tai turbūt tada nupirks bilietą į paryžių artimiausiu reisu per Kopenhagą, Frankfurtą, Stokholmą. Jeigu Paryžiuje esi numatęs laukti ~8 valandas, tai tokiu atveju dar gali spėti.
                  man atrodo klydai,kolega, lrytas.lt raso apie star1 ir gale straipsnio yra parasyta apie teises ir isipareigojimus.

                  Jei lėktuvas laiku neskrenda į galutinę atvykimo vietą ir keleivis dėl to patiria papildomų išlaidų ar nuostolių, pavyzdžiui, negauna pajamų dėl pavėlavimo į dalykinį susitikimą, patiria išlaidų dėl neplanuotos nakvynės viešbutyje, oro bendrovė keleiviui turi atlyginti žalą. Jei bendrovė nesutinka atlyginti žalos, ieškinys dėl žalos atlyginimo ieškovo nuožiūra turi būti pareiškiamas oro bendrovės pagrindinės ūkinės-komercinės verslo vietos arba vietos, kurioje buvo sudaryta vežimo sutartis, teismui.

                  nuoroda i pilna straipsni http://www.lrytas.lt/-12486396001247...97l%C4%97s.htm
                  KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

                  Comment


                    Panašu kad Star1 britiškų kortelių vis dar nepriima:
                    http://www.fulhamfc.com/Club/Message...&TopicID=80581
                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                    Comment


                      "Avia Asset Management" perka keturis "Boeing 737-300"
                      vz.lt

                      Comment


                        Star1 airlines ziemos skrydziu tvarkarastis:
                        http://www2.star1.aero/index.php/lt/...ijos/?newsid=8
                        cia issamiau apie tai:
                        http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...os-skrydziams/
                        sorry, naujiena senoka, bet siame forume dar niekas neskelbe..
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Susimąsčiau prieš porą dienų, kad kur tie Flylal žiūrėjo veldamiesi į visokius kainų karus su Airbaltic, bet pamiršdami lietuvius iš vakarų Lietuvos. Juk jei dabar latviam taip gerai einas su reisu Palanga-Ryga, tai panaši sėkmė buvo galima ir su reisu į Vilnių. Hmmm. Gaila, apmaudu ir pikta.
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Susimąsčiau prieš porą dienų, kad kur tie Flylal žiūrėjo veldamiesi į visokius kainų karus su Airbaltic, bet pamiršdami lietuvius iš vakarų Lietuvos. Juk jei dabar latviam taip gerai einas su reisu Palanga-Ryga, tai panaši sėkmė buvo galima ir su reisu į Vilnių. Hmmm. Gaila, apmaudu ir pikta.
                            Tai kad mastai visai kiti. Airbaltic iš Rygos dabar skraido 70 krypčių, Flylal iš Vilniaus geriausiais laikais skraidė į keliolika.

                            O Flylal bandė į kitur iš Palangos skraidyti. 2006 m. buvo skrydžiai į Vokietijos miestus. Pats skridau iš Palangos į Miuncheną. 2007 m. buvo skraidoma į Amsterdamą, bandomas tranzitas vežt. Buvo ir laikas kai jie iš Palangos į Taliną kasdien skraidė (jei neklystu net du kartus per dieną trumpą laiką). 2008 m. skraidė per Palangą į Londoną ir Dubliną.
                            kaip?

                            Comment


                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Tai kad mastai visai kiti. Airbaltic iš Rygos dabar skraido 70 krypčių, Flylal iš Vilniaus geriausiais laikais skraidė į keliolika.

                              O Flylal bandė į kitur iš Palangos skraidyti. 2006 m. buvo skrydžiai į Vokietijos miestus. Pats skridau iš Palangos į Miuncheną. 2007 m. buvo skraidoma į Amsterdamą, bandomas tranzitas vežt. Buvo ir laikas kai jie iš Palangos į Taliną kasdien skraidė (jei neklystu net du kartus per dieną trumpą laiką). 2008 m. skraidė per Palangą į Londoną ir Dubliną.
                              Tai "priešistoriniai" laikai žinomi, bet va praeiti metai įdomūs.
                              Suprantu, jog tada iš Rygos septyniasdešimt krypčių nebuvo, taip pat suprantu, kad lietuvis mieliau rinktųsi lietuvį (tikiuos, dievaži).
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                Tai "priešistoriniai" laikai žinomi, bet va praeiti metai įdomūs.
                                Suprantu, jog tada iš Rygos septyniasdešimt krypčių nebuvo, taip pat suprantu, kad lietuvis mieliau rinktųsi lietuvį (tikiuos, dievaži).
                                Nu tai pernai jau per 50 krypčių buvo. O ir iš Vilniaus Airbaltic reguliariais skraidino daugiau keleivių nei Flylal.

                                Be to vėlgi įdomus istorinis momentas. Kai pernai Flylal pradėjo skraidyti į Rygą, jie turėjo sutartį dėl jungiamųjų skrydžių su Airbaltic. Ir buvo agentūruose parduodami bilietai, kad skristi su Flylal į Rygą, o toliau iš Rygos su Airbaltic (dažnai netgi keliais litais pigiau nei, kad iki Rygos su Airbaltic skrist). Flylal vežė tranzitinius keleivius į Rygą Airbalticui (tiesa trumpą laiką).
                                kaip?

                                Comment


                                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                                  Tai kad mastai visai kiti. Airbaltic iš Rygos dabar skraido 70 krypčių, Flylal iš Vilniaus geriausiais laikais skraidė į keliolika.
                                  Dabar iš Vilniaus yra keliolika 15 ar 16, geresniais lakais buvo beveik 30.

                                  Comment


                                    Panasu buvo padaryta strategine klaida ir daroma toliau, be hub'o neapsieisi. Skraidyti is visu oro uostu i visas puses neefektyvu, kol nera pakankamai keleiviu. Reikia skraidyti visur tik is hub'o. Geografiskai butu gerai tureti hub'a Palangoje, bet tai nerealu.
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Dabar iš Vilniaus yra keliolika 15 ar 16, geresniais lakais buvo beveik 30.
                                      Tai čia per visas aviakompanijas tiek reguliarių skrydžių krypčių.

                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      Panasu buvo padaryta strategine klaida ir daroma toliau, be hub'o neapsieisi. Skraidyti is visu oro uostu i visas puses neefektyvu, kol nera pakankamai keleiviu. Reikia skraidyti visur tik is hub'o. Geografiskai butu gerai tureti hub'a Palangoje, bet tai nerealu.
                                      Pakankamas keleivių kiekis gali būti kuriamas dviem būdais - pigiais skrydžiais arba hubu. Man atrodo šiuo metu pirmas variantas perspektyvesnis. Beje, kol kas Star1 atrodo irgi pigių skrydžių modelį naudoja (tik tiek, kad jie kol kas ir nelabai gali rinktis).
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Siandien is Palangos oro uosto palydejau seimyna i Maskva per Ryga. Visai nebrangu ir greitai. Mums is Klaipedos labai patogu. 9:05 is Palangos, ~ 15val. ( Maskvos laiku ) jau ten. Beje, skrido i Ryga Boeing 737-500, keleiviu buvo nemazai, galvojau sia kryptimi tiek nebuna

                                        Comment


                                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                                          Tai čia per visas aviakompanijas tiek reguliarių skrydžių krypčių.
                                          Oi, atsiprašau, tu teisus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X