Parašė kaskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Jei jie taip jau nori toliau skraidyti, tai logiškiausia būtų bankrutuoti, ir įsteigti naują kompaniją, su nauju pavadinimu, nauju managementu ir t.t. Pastatyti naują vadovą, o Žiemelis galėtų būti visiškai nematomas. Tada planas gal ir suveiktų. Bet taip nebus, nes akivaizdu, kad skraidyti jie mažiausiai nori.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąJie ne skrist nori, o radę kabliuką prisikabint prie nutarimo, kad galėtų prisiteisti "nuostolius" iš valstybės.
P.S. Reiktų šitą diskusiją kelti į temą FlyLAL problemos.
Comment
-
Nuomonė: 40 dienų be “flyLAL”. Kas prarasta?
http://www.alfa.lt/straipsnis/102613...09-02-26_18-01Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Ukrainiečių lėktuvus taisys „flyLAL“
Techninės orlaivių priežiūros ir remonto paslaugų bendrovė „flyLAL Technics“ savo remonto angare sulaukė pirmojo lėktuvo iš Ukrainos. Kapitaliniam remontui atskraidintas Ukrainos skrydžių bendrovės „Aerosvit“ lėktuvas.
„Įgyvendindami plėtros strategiją Rytų šalių kryptimi, įžengėme ir į Ukrainos rinką. Iki šiol Ukrainos skrydžių bendrovei „Aerosvit“ remontuodavome tik komponentus, o dabar jie mums patikėjo ir lėktuvus. Planuojame ir toliau plėsti savo klientų ratą“, - sakė „flyLAL Technics“ generalinis direktorius Andrej Belotelov.
Šiuo metu „flyLAL Technics“ teikia paslaugas beveik dviems dešimtims oro bendrovių. Įvertinant Rytų Europos šalių aviacijos sektoriaus augimo galimybes ir vakarietiškų orlaivių paklausą, tikimasi, kad ateityje užsakovų ratas toliau plėsis. Potencialių „flyLAL Technics“ klientų skaičiaus augimą lemia ir palanki Lietuvos geografinė padėtis, suteikianti įmonei konkurencinį pranašumą.
http://kauno.diena.lt/naujienos/ekon...-flylal-207407Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
„flyLAL“ vietą užims „Aurela“?
Susisiekimo ministerija tikina, kad atsirado, kas galėtų pakeisti bankrutavusią „flyLAL-Lithuanian Airlines“. Spėjama, kad vienas investuotojų galėtų būti bendrovė „Aurela“, rašo „Lietuvos rytas“. „Galiu patvirtinti, kad yra Lietuvos bendrovių, kurios domisi galimybe dirbti Lietuvos aviacijos rinkoje. Kalbu ne tik apie „flyLAL“ grupę“, – vakar sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis, tačiau jų pavadinimų neatskleidė.
Užsakomaisiais reisais besiverčiančios Lietuvos privataus kapitalo bendrovės generalinis direktorius Valdas Barakauskas neneigė kalbėjęs su E.Masiuliu apie galimybę perimti šalies oro vežėjo funkcijas.
Tiesa, išsamiau kalbėti V.Barakauskas atsisakė: „Žinau, apie ką kalbame, bet kol kas komentuoti nenorėčiau, kol dar niekas neaišku“.
Kalbama, kad užimti „flyLAL-Lithuanian Airlines“ vietą siekia ir Rusijos kapitalo kelionių organizatorius „Tez Tour“. Bet bendrovės atstovė Aušra Girdžiojauskaitė tikino, kad tokių planų įmonė neturi. Tokią galimybę paneigė ir E.Masiulis.
delfi.lt
Comment
-
Na ir gerai. Aurela niekados nesiskunde kaip jiem blogai ir kaip visi trukdo jiems dirbti. Net prarade Novatura, kompanija susirado veiklos uzsienyje. Tik butu gerai, kad jie reguliariesiems skyrdziams pasikeistu pavadinima i Lietuviskesni. Nesakau, kad Aurela blogai, taciau uzsenieciams tas pavadinimas nieko nesakytu.
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąNa ir gerai. Aurela niekados nesiskunde kaip jiem blogai ir kaip visi trukdo jiems dirbti. Net prarade Novatura, kompanija susirado veiklos uzsienyje. Tik butu gerai, kad jie reguliariesiems skyrdziams pasikeistu pavadinima i Lietuviskesni. Nesakau, kad Aurela blogai, taciau uzsenieciams tas pavadinimas nieko nesakytu.
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąNa ir gerai. Aurela niekados nesiskunde kaip jiem blogai ir kaip visi trukdo jiems dirbti. Net prarade Novatura, kompanija susirado veiklos uzsienyje. Tik butu gerai, kad jie reguliariesiems skyrdziams pasikeistu pavadinima i Lietuviskesni. Nesakau, kad Aurela blogai, taciau uzsenieciams tas pavadinimas nieko nesakytu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
O man vistiek norėtusi kad aurela kazkiek tai pakoreguotu savo logo. Jei nekeiciant pacio pavadinimo tai perkuriant logo dizaina ir jo ispildyma ant lektuvo fiuziliazo. Šiaip klausimas ar Aurela galėtu atstoti nacionalinį vezejaą, juk Aurelos lektuvų parkas kurkas mažesnis nei flyLAL'oRADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąJei pavadinima koreguoti, manau tiktu toks: "Aurela - Lithuanian Airlines", taciau geriau nekeisti pavadinimo.... Vardas visdelto jau toks zinomas, nebent ikurti nauja atskira bendrove kuri uzsiimtu reguleriais skrydziais...
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąJei pavadinima koreguoti, manau tiktu toks: "Aurela - Lithuanian Airlines",
Jeesus pateiktoje nuotraukoje puikiai matosi kaip logo neysipaišio i bendrą konteksta. Toks įspudis kad ant seno lektuvo ant kurio jau buvo tas išilgai korpuso dryzius neprofesionaliai užklijuotas didelis lipdukas. Jei jau pats pavadinimas reiškia "Auksinė" kas asocijuojasi su prabanga tai ir tokiems dalykams nereikia taupyti, juk prestižas šiais laikais itin svarbus verslo sekmės garantas.Paskutinis taisė doncius; 2009.03.20, 20:59.RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąSaugočiausi tokio pavadinimo vien tik dėl to, kad viena kankynė angliškai ištarti mūsų šalies pavadinimą ( ir kas jį tokį sugalvojo ). Apskritai, pavadinimas turėtų būti kuo paprastesnis ir originalesnis (mažiau pasikartojantis). "Aurela" tokį turi, tik abejoju, ar ji taps nacionaline (ką jau ten, vienintele) reguliarių skrydžių bendrove. Deja, pats kol kas neturiu naujo originalaus pasiūlymo.
Nebūtina, kad taptų nacionaline, užtektų jei atidarytų pagrindines kryptis iš Vilniaus (Gal ir iš Kauno papildomai) ir vygdytų veiklą Lietuvoje.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Pavadinimas "Flylal - Lithuanian airlines" kaip intelektinės nuosavybės objektas prieš pradedant bankroto bylą perimtas kažkurios grupės įmonės (gal pačios Flylal Group services). Manau, jie ginčytų panašaus pavadinimo registravimą.
O dėl Tėvynės vardo, tai man asmeniškai angliškasis vardas irgi nepatinka, nes normaliai neištariamas, sunkiai girdimas ir šiaip kažkoks lievas. Problema išspręstina atsisakius "h" ženklo.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Labai sunku isivaizduoti ilgailaike Aurelos strategija kaip reguliariuju reisu bendrove. Visu pirma, mano manymu, reiketu pradeti nuo agresyvios taktikos, pvz internetines svetaines atnaujinimo.
Siais laikais niekas neina dometis ten ju istorija ar naujienomis. Zmonems reikia labai greitai pamatyti svarbiausia informacija: jeigu jie nepriema uzsakymu tai bent turetu buti kazkokia paieskos sistema pamatyti visus skrydzius, organizuojancias bendroves bei tvarkarascius.
Pats svetaines dizainas yra gana profesionalus, kas yra butina privaciai kompanijai kuri organizuoja biznio tipo keliones, bet papriestiems zmonems reikia aiskesnes info. As nesakau kad reikia nusileisti iki Ryanair svetaines lygio bet kazkas kaip ba.com tikrai padetu.
Antra, Aurela yra grazus pavadinimas, ir nusprendus jo nekeisti, reikia tuctuojau ji 'isiulyti' klientams. Bet kokie raktazodziai is karto duoda teigiama efekta. Pvz per pora minuciu galima sugalvoti kazka tokio:
Aisku viskas ka cia parasiau yra skirta tik tokiu atveju jeigu Aurela nusprestu organizuoti skrydzius Lietuvos ar uzsienio publikai. Paprastiems zmonems reikia paprastumo. Verslininkam reikia klases.I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx
Comment
Comment