Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apie kokius stukačius ir kuria prasme tu kalbi?
    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

    Comment


      Parašė praetor Rodyti pranešimą
      Apie kokius stukačius ir kuria prasme tu kalbi?
      Apie tuos, kurie pranesineja teisesaugai apie netolerancija...

      Comment


        Gavau laišką iš LR ambasados Londone, kuriame pastebėjau įdomų dalyką. Dar vienas akmuo į flyLAL daržą, ypač dėl to, kad jų lėktuvai "dėvėjo" kultūros sostinės logotipą.

        SEPTEMBER 18-20 Art in Vilnius The capital of Lithuania is one of the European Capitals of Culture in 2009, and among the eccentric events scheduled is Art in Unusual Places – an intriguing game of artistic hide-and-seek in which visitors are invited to explore back-streets, abandoned warehouses and hidden courtyards in search of installations, exhibitions and performance art. Fly there with Air Baltic (www.airbaltic.com ; from £190) and stay at the family-run Apia Hotel (00 370-5 212 3426, www.apia.lt ), in the heart of the old town, for £88. For more details of the programme, visit www.culturelive.lt .
        http://www.timesonline.co.uk/tol/tra...fset=36&page=4


        O čia šiaip offtopic: youtube atsitiktinai pamačiau vieną filmuką, kuriame yra airBaltic 2009 metų kalendoriaus fotosesija. Jei žiūrėsit, tai būtinai HD kokybe: http://www.youtube.com/watch?v=5Bceubh_azs
        Paskutinis taisė Jay-M; 2009.01.08, 23:32.
        Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

        Comment


          SAS pardavė savo Airbaltic 47% akcijų dalį SIA Baltijas aviācijas sistēmas už ~20 mln. eur. Baltijas aviācijas sistēmas turėtų priklausyti Airbaltic direktoriui B. Flikui.

          Tuo pat metu SAS pardavė 80% Spanair akcijų už 1 eur ir dar pasiliko didelę dalį jo skolų (tiesa, pirkėjai įsipareigojo nemažai investuoti). Tai Airbaltic dar nėra tokia prasta įmonė palyginus - už jos akcijas gavo ne tiek ir mažai pinigų. Palyginimui Lufthansa už Brussels Airlines 40% akcijų mokėjo 45 mln. eur - tik apie 2,5 karto daugiau.

          P.S. SIA Baltijas aviācijas sistēmas registruota šiemet, internetinio puslapio panašu neturi jokio, skirtingai nei Flylal šveicarai. Tačiau pinigų turėjo. Tik kol kas nesako iš kur.
          kaip?

          Comment


            Pakeisti „flyLAL“ pretenduoja kinų „Hainan Airlines“

            Susisiekimo ministerijoje brandinamos nacionalinės oro bendrovės idėjos ašis – kinų skrydžių įmonė „Hainan Airlines“.

            http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5123122

            Comment


              Tai gal sukurs "Lithuanian airlines", na kažkokiu pavadinimu, o kinų avialinijos bus gal akcininkes. O jei bus akcininkes, ir dėl užuominos, jog darytų tranzitus, gal bus į Kiniją tiesioginiai skrydžiai...
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Aurela'os mokomieji skrydžiai (training flights) 2009-02-03. Viena foto padariau prie savo namų. Labai žemai skraidė.
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Parašė Marcius_O Rodyti pranešimą
                  Pakeisti „flyLAL“ pretenduoja kinų „Hainan Airlines“

                  Susisiekimo ministerijoje brandinamos nacionalinės oro bendrovės idėjos ašis – kinų skrydžių įmonė „Hainan Airlines“.

                  http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5123122
                  Jeigu pavyktų, tai būtų super variantas.

                  Kinų interesas būtų išnaudoti ES rinkos privalumus (juk Lietuvoje registruota aviakompanija gali skraidyti bet kur ES, ir iš bet kurio ES oro uosto į bet kurį oro uostą JAV). Iš to daug laimėtų ir Vilnius.

                  Comment


                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                    Aurela'os mokomieji skrydžiai (training flights) 2009-02-03. Viena foto padariau prie savo namų. Labai žemai skraidė.
                    Atvaizdas
                    Va va, vel...nes galvoju, kas per zveris virs namu skraido, uzesis toks, kaip per kara

                    Comment


                      Parašė John
                      Idomu
                      Sprendziant pagal lektuvu parko dydi (120) ir naujus lektuvu uzsakymus (viso 166, tarp kuriu B787 Dreamliner), tai labai rimta aviakompanija. Taip pat, Skytrax 2008 reitinguose pamineta kaip "Best Airline China".
                      Bet deja Salininkų sodininkai dar rimtesni, be to su šakėm ateit gali
                      kaip?

                      Comment


                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        Jeigu pavyktų, tai būtų super variantas.

                        Kinų interesas būtų išnaudoti ES rinkos privalumus (juk Lietuvoje registruota aviakompanija gali skraidyti bet kur ES, ir iš bet kurio ES oro uosto į bet kurį oro uostą JAV). Iš to daug laimėtų ir Vilnius.
                        Vat sitas variantas mane labiausiai ir neramina. Jei kontora ateina ne todel, kad jai idomi lietuvos rinka, tai reiskia, kad lietuvos rinka ji ir nesidomes.
                        Del akiu padarys tik tai ka butinai privalo (pvz atidarys viena koki reisa i londona ar dar kur) ir susikoncentruos ties ES rinkos privalumu eksploatacija.
                        Bet be jokios abejones ismelz visus imanomus lietuvos mokesciu moketoju pinigus bei ES subsidijas.

                        Comment


                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                          Vat sitas variantas mane labiausiai ir neramina. Jei kontora ateina ne todel, kad jai idomi lietuvos rinka, tai reiskia, kad lietuvos rinka ji ir nesidomes.
                          Del akiu padarys tik tai ka butinai privalo (pvz atidarys viena koki reisa i londona ar dar kur) ir susikoncentruos ties ES rinkos privalumu eksploatacija.
                          Bet be jokios abejones ismelz visus imanomus lietuvos mokesciu moketoju pinigus bei ES subsidijas.
                          Tačiau ES yra gal valstybių kurių mokesčiai mažesni, oro uostai pigesni. Tuomet kam šiai kompanijai taikyti į Lietuvą ?

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Tačiau ES yra gal valstybių kurių mokesčiai mažesni, oro uostai pigesni. Tuomet kam šiai kompanijai taikyti į Lietuvą ?
                            Ir tos valstybes butu...?
                            Nera tie lietuvos mokesciai tokie dideli kaip kad bandoma pasakot. O kokias salygas TVOU pasiulys irgi nezinoma, ministras juk zadejo pateikti itin konkurencinga pasiulyma.
                            Be to, juk nera zinoma, ar jie taiko butent i lietuva. Gal jie paprasciausiai uzsiima derybomis, t.y. kelis aeroustus "pjudo" tarpusavyje ir ziuri kuris daugiausiai nusileis.

                            Comment


                              Parašė a_p Rodyti pranešimą
                              Vat sitas variantas mane labiausiai ir neramina. Jei kontora ateina ne todel, kad jai idomi lietuvos rinka, tai reiskia, kad lietuvos rinka ji ir nesidomes.
                              Del akiu padarys tik tai ka butinai privalo (pvz atidarys viena koki reisa i londona ar dar kur) ir susikoncentruos ties ES rinkos privalumu eksploatacija.
                              Bet be jokios abejones ismelz visus imanomus lietuvos mokesciu moketoju pinigus bei ES subsidijas.
                              Jeigu kinai reikalaus valstybinių subsidijų - tai prisijungiu prie abejonių tokio projekto nauda Lietuvai.

                              Bet jeigu Lietuvos parama pasireikš maksimaliai gerom/pigiom veiklos sąlygom TVOU - tai nauda turėtų būti, juk paramos dydis tiesiogiaiu priklausytų nuo naudojimosi TVOU intensyvumo.

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Jeigu kinai reikalaus valstybinių subsidijų - tai prisijungiu prie abejonių tokio projekto nauda Lietuvai.

                                Bet jeigu Lietuvos parama pasireikš maksimaliai gerom/pigiom veiklos sąlygom TVOU - tai nauda turėtų būti, juk paramos dydis tiesiogiaiu priklausytų nuo naudojimosi TVOU intensyvumo.
                                Anot Masiulio:

                                Ministro teigimu, nacionalinis vežėjas gali tikėtis, kad Vilniaus oro uoste bus sukurtos ypač patrauklios sąlygos.

                                „Svarstomi keli nacionalinės oro skrydžių bendrovės modeliai: dalininkai galėtų būti – Lietuva, kita valstybė ar kitos šalies valstybinė kompanija ir privatus kapitalas. Kitas variantas, kai valstybė tiesiogiai nedalyvautų, o susiburtų kelios privačios kompanijos, tokiu atveju valstybė prisiimtų tam tikrų įsipareigojimų. Nacionalinis vežėjas būtų palaikomas ir plėtojamas, kiek leidžia ES direktyvos, nepažeidžiant konkurencijos su kitomis skrydžių bendrovėmis“, – aiškino E. Masiulis.
                                Kitaip tariant, valstybe arba pati pasiruosusi buti dalininke, t.y. grubiai tariant "duos pinigu" arba/ir prisiims isipareigojimu, t.y. irgi "duos pinigu".

                                Jei veiklos paskatinimui tetruksta TVOU paslaugu atpiginimo, tai visas tas cirkas su kinais neturi dideles prasmes. TVOU ir taip galetu atpiginti savo paslaugas visoms jau veikiancioms avialinijoms, tegu tik skraido. Laisvu lektuvu siuo metu netruksta, laisvu slotu kitu aerouostu tvarkarasciuose taip pat. Latviam su ju RIX hubu galima parodyti viduriniji pirsta paprasciausiai susiejant nuolaidas su nuskristu atstumu ir virs visko pakabinant ekologijos iskaba. Tipo "trumpus atstumus iki 500km vazinekit ekologiskesniais traukiniais/autobusais".

                                Bet jei sito nepakanka kitoms kompanijoms, tai nepakaks ir kinams. Reiskia kinai net ir del TVOU nuolaidu nedegs noru skraidyti i VNO o tai velgi reiskia, kad cia isikurs tik simboliskai, o savo veikla suks europoje.

                                Comment


                                  „Tez Tour“ tęstų skrydžius iš Kauno ir Palangos
                                  Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ planuoja ir artėjantį vasaros sezoną vykdyti poilsinius skrydžius iš Kauno bei Palangos oro uostų. Tiesa, dėl galutinių sąlygų dar deramasi.

                                  Jei bendrovė sėkmingai baigs derybas su Kauno ir Palangos oro uostais dėl bendradarbiavimo šiemet, poilsiautojai iš šių oro uostų būtų skraidinami tiesiogiai į populiariausią Turkijos kurortą Antaliją.

                                  „Pernai metais aktyviai vykdyta regioninė plėtra pasiteisino ir skrydžiai iš Kauno bei Palangos oro uostų sulaukė deramo dėmesio tarp vidurio ir vakarų Lietuvos poilsiautojų, tad panašių keliautojų srautų tikimės ir šiemet“ , – sakė „Tez Tour“ Lietuvoje vadovas Martynas Laivys.

                                  Poilsiniai skrydžiai būtų vykdomi vasaros sezono metu gegužės–spalio mėn. Per sezoną, „Tez Tour“ planuoja įvykdyti daugiau kaip trisdešimt skrydžių iš Kauno bei Palangos oro uostų.

                                  Bendrovės vadovo teigimu, skrydžiai iš Kauno bei Palangos oro uostų būtų vykdomi bendradarbiaujant su bendrove „flyLAL Charters“, tačiau neatmetama galimybė bendrauti ir su kitomis avialinijų bendrovėmis.

                                  „Šiuo metu svarstome kelis partnerystės variantus, vyksta derybos, o bendrovės galutinis sprendimas priklausys nuo bendrovių pasiūlytų palankiausių bendradarbiavimo finansinių sąlygų“, – sakė M. Laivys.

                                  Turkijos kapitalo kontroliuojamo tarptautinio kelionių organizatoriaus „Tez Tour" atstovybės veikia Turkijos, Ispanijos, Egipto, Kubos, Dominykos Respublikoje, Tailando, Lietuvos, Latvijos ir kitose šalyse. Turkijos turizmo rinkoje bendrovė veikia jau 14 metų.
                                  „Tez Tour" taip pat valdo „Amara World" prekės ženklo viešbučių tinklą Turkijoje. Dabar statomas naujas viešbutis Maskvoje, trys – Egipte, statybos vyksta Kipre.

                                  Šaltinis:
                                  http://vilniaus.diena.lt/naujienos/e...alangos-198892
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Gerbiami aviacijos entuziastai, žvelkime į Lietuvos aviacijos perspektyvas optimistiškai ir pafantazuokime apie būsimą naują nacionalinį vežėją. Pagalvojau, kad labai tiktų pavadinimas Lituanica. Tiesa, dabar taip vadinasi kažkoks batų fabrikėlis, bet tai turbūt išsprendžiamas keblumas, blogiausiu atveju prie Lituanica tektų pridėti Air ar Airways. Pavadinimas Lituanica būtų nesunkiai perskaitomas lietuviams ir nelietuviams, sietųsi su valstybės pavadinimu, su aviacijos istorija, lietuviams turėtų papildomą emocinį - patriotinį krūvį, patiktų ir kauniečiams...
                                    Atsiprašau už "lyrinį" nukrypimą nuo rimtų diskusijų

                                    Comment


                                      Parašė nagi Rodyti pranešimą
                                      Gerbiami aviacijos entuziastai, žvelkime į Lietuvos aviacijos perspektyvas optimistiškai ir pafantazuokime apie būsimą naują nacionalinį vežėją. Pagalvojau, kad labai tiktų pavadinimas Lituanica. Tiesa, dabar taip vadinasi kažkoks batų fabrikėlis, bet tai turbūt išsprendžiamas keblumas, blogiausiu atveju prie Lituanica tektų pridėti Air ar Airways. Pavadinimas Lituanica būtų nesunkiai perskaitomas lietuviams ir nelietuviams, sietųsi su valstybės pavadinimu, su aviacijos istorija, lietuviams turėtų papildomą emocinį - patriotinį krūvį, patiktų ir kauniečiams...
                                      Atsiprašau už "lyrinį" nukrypimą nuo rimtų diskusijų

                                      Na, jei jau prakalbom apie pavadinimą, manau jis turėtų būti trumpesnis. Smagiai skambėtų koks LitAir ar pan...

                                      Comment


                                        Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
                                        Na, jei jau prakalbom apie pavadinimą, manau jis turėtų būti trumpesnis. Smagiai skambėtų koks LitAir ar pan...
                                        o gal geriau LitOras?
                                        beje žodis Lituanica - nelietuviškas, manau reikia kažkokio kito, daugiau lietuviško pavadinimo.

                                        Comment


                                          Aš manau, kad geriausias pavadinimas būtų Vytis. Arba Vytis Airlines.

                                          Europoje tai gražus trumpas ir ištariamas žodis nedarantis didelių asociacijų, o lietuviams skambėtų kaip patriotinis pavadinimas.

                                          Uodegos būtų tamsiai raudonos su baltu vyčiu. Panašios kaip 1991-aisiais pirmasis Lietuvos Avialinijoms pristatytas B737-200.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X