Apie kokius stukačius ir kuria prasme tu kalbi?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąApie kokius stukačius ir kuria prasme tu kalbi?
Comment
-
Gavau laišką iš LR ambasados Londone, kuriame pastebėjau įdomų dalyką. Dar vienas akmuo į flyLAL daržą, ypač dėl to, kad jų lėktuvai "dėvėjo" kultūros sostinės logotipą.
SEPTEMBER 18-20 Art in Vilnius The capital of Lithuania is one of the European Capitals of Culture in 2009, and among the eccentric events scheduled is Art in Unusual Places – an intriguing game of artistic hide-and-seek in which visitors are invited to explore back-streets, abandoned warehouses and hidden courtyards in search of installations, exhibitions and performance art. Fly there with Air Baltic (www.airbaltic.com ; from £190) and stay at the family-run Apia Hotel (00 370-5 212 3426, www.apia.lt ), in the heart of the old town, for £88. For more details of the programme, visit www.culturelive.lt .
O čia šiaip offtopic: youtube atsitiktinai pamačiau vieną filmuką, kuriame yra airBaltic 2009 metų kalendoriaus fotosesija. Jei žiūrėsit, tai būtinai HD kokybe: http://www.youtube.com/watch?v=5Bceubh_azsPaskutinis taisė Jay-M; 2009.01.08, 23:32.Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
SAS pardavė savo Airbaltic 47% akcijų dalį SIA Baltijas aviācijas sistēmas už ~20 mln. eur. Baltijas aviācijas sistēmas turėtų priklausyti Airbaltic direktoriui B. Flikui.
Tuo pat metu SAS pardavė 80% Spanair akcijų už 1 eur ir dar pasiliko didelę dalį jo skolų (tiesa, pirkėjai įsipareigojo nemažai investuoti). Tai Airbaltic dar nėra tokia prasta įmonė palyginus - už jos akcijas gavo ne tiek ir mažai pinigų. Palyginimui Lufthansa už Brussels Airlines 40% akcijų mokėjo 45 mln. eur - tik apie 2,5 karto daugiau.
P.S. SIA Baltijas aviācijas sistēmas registruota šiemet, internetinio puslapio panašu neturi jokio, skirtingai nei Flylal šveicarai. Tačiau pinigų turėjo. Tik kol kas nesako iš kur.kaip?
Comment
-
Pakeisti „flyLAL“ pretenduoja kinų „Hainan Airlines“
Susisiekimo ministerijoje brandinamos nacionalinės oro bendrovės idėjos ašis – kinų skrydžių įmonė „Hainan Airlines“.
http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5123122
Comment
-
Parašė Marcius_O Rodyti pranešimąPakeisti „flyLAL“ pretenduoja kinų „Hainan Airlines“
Susisiekimo ministerijoje brandinamos nacionalinės oro bendrovės idėjos ašis – kinų skrydžių įmonė „Hainan Airlines“.
http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5123122
Kinų interesas būtų išnaudoti ES rinkos privalumus (juk Lietuvoje registruota aviakompanija gali skraidyti bet kur ES, ir iš bet kurio ES oro uosto į bet kurį oro uostą JAV). Iš to daug laimėtų ir Vilnius.
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąAurela'os mokomieji skrydžiai (training flights) 2009-02-03. Viena foto padariau prie savo namų. Labai žemai skraidė.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė JohnIdomu
Sprendziant pagal lektuvu parko dydi (120) ir naujus lektuvu uzsakymus (viso 166, tarp kuriu B787 Dreamliner), tai labai rimta aviakompanija. Taip pat, Skytrax 2008 reitinguose pamineta kaip "Best Airline China".kaip?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJeigu pavyktų, tai būtų super variantas.
Kinų interesas būtų išnaudoti ES rinkos privalumus (juk Lietuvoje registruota aviakompanija gali skraidyti bet kur ES, ir iš bet kurio ES oro uosto į bet kurį oro uostą JAV). Iš to daug laimėtų ir Vilnius.
Del akiu padarys tik tai ka butinai privalo (pvz atidarys viena koki reisa i londona ar dar kur) ir susikoncentruos ties ES rinkos privalumu eksploatacija.
Bet be jokios abejones ismelz visus imanomus lietuvos mokesciu moketoju pinigus bei ES subsidijas.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąVat sitas variantas mane labiausiai ir neramina. Jei kontora ateina ne todel, kad jai idomi lietuvos rinka, tai reiskia, kad lietuvos rinka ji ir nesidomes.
Del akiu padarys tik tai ka butinai privalo (pvz atidarys viena koki reisa i londona ar dar kur) ir susikoncentruos ties ES rinkos privalumu eksploatacija.
Bet be jokios abejones ismelz visus imanomus lietuvos mokesciu moketoju pinigus bei ES subsidijas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTačiau ES yra gal valstybių kurių mokesčiai mažesni, oro uostai pigesni. Tuomet kam šiai kompanijai taikyti į Lietuvą ?
Nera tie lietuvos mokesciai tokie dideli kaip kad bandoma pasakot. O kokias salygas TVOU pasiulys irgi nezinoma, ministras juk zadejo pateikti itin konkurencinga pasiulyma.
Be to, juk nera zinoma, ar jie taiko butent i lietuva. Gal jie paprasciausiai uzsiima derybomis, t.y. kelis aeroustus "pjudo" tarpusavyje ir ziuri kuris daugiausiai nusileis.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąVat sitas variantas mane labiausiai ir neramina. Jei kontora ateina ne todel, kad jai idomi lietuvos rinka, tai reiskia, kad lietuvos rinka ji ir nesidomes.
Del akiu padarys tik tai ka butinai privalo (pvz atidarys viena koki reisa i londona ar dar kur) ir susikoncentruos ties ES rinkos privalumu eksploatacija.
Bet be jokios abejones ismelz visus imanomus lietuvos mokesciu moketoju pinigus bei ES subsidijas.
Bet jeigu Lietuvos parama pasireikš maksimaliai gerom/pigiom veiklos sąlygom TVOU - tai nauda turėtų būti, juk paramos dydis tiesiogiaiu priklausytų nuo naudojimosi TVOU intensyvumo.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJeigu kinai reikalaus valstybinių subsidijų - tai prisijungiu prie abejonių tokio projekto nauda Lietuvai.
Bet jeigu Lietuvos parama pasireikš maksimaliai gerom/pigiom veiklos sąlygom TVOU - tai nauda turėtų būti, juk paramos dydis tiesiogiaiu priklausytų nuo naudojimosi TVOU intensyvumo.
Ministro teigimu, nacionalinis vežėjas gali tikėtis, kad Vilniaus oro uoste bus sukurtos ypač patrauklios sąlygos.
„Svarstomi keli nacionalinės oro skrydžių bendrovės modeliai: dalininkai galėtų būti – Lietuva, kita valstybė ar kitos šalies valstybinė kompanija ir privatus kapitalas. Kitas variantas, kai valstybė tiesiogiai nedalyvautų, o susiburtų kelios privačios kompanijos, tokiu atveju valstybė prisiimtų tam tikrų įsipareigojimų. Nacionalinis vežėjas būtų palaikomas ir plėtojamas, kiek leidžia ES direktyvos, nepažeidžiant konkurencijos su kitomis skrydžių bendrovėmis“, – aiškino E. Masiulis.
Jei veiklos paskatinimui tetruksta TVOU paslaugu atpiginimo, tai visas tas cirkas su kinais neturi dideles prasmes. TVOU ir taip galetu atpiginti savo paslaugas visoms jau veikiancioms avialinijoms, tegu tik skraido. Laisvu lektuvu siuo metu netruksta, laisvu slotu kitu aerouostu tvarkarasciuose taip pat. Latviam su ju RIX hubu galima parodyti viduriniji pirsta paprasciausiai susiejant nuolaidas su nuskristu atstumu ir virs visko pakabinant ekologijos iskaba. Tipo "trumpus atstumus iki 500km vazinekit ekologiskesniais traukiniais/autobusais".
Bet jei sito nepakanka kitoms kompanijoms, tai nepakaks ir kinams. Reiskia kinai net ir del TVOU nuolaidu nedegs noru skraidyti i VNO o tai velgi reiskia, kad cia isikurs tik simboliskai, o savo veikla suks europoje.
Comment
-
„Tez Tour“ tęstų skrydžius iš Kauno ir Palangos
Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ planuoja ir artėjantį vasaros sezoną vykdyti poilsinius skrydžius iš Kauno bei Palangos oro uostų. Tiesa, dėl galutinių sąlygų dar deramasi.
Jei bendrovė sėkmingai baigs derybas su Kauno ir Palangos oro uostais dėl bendradarbiavimo šiemet, poilsiautojai iš šių oro uostų būtų skraidinami tiesiogiai į populiariausią Turkijos kurortą Antaliją.
„Pernai metais aktyviai vykdyta regioninė plėtra pasiteisino ir skrydžiai iš Kauno bei Palangos oro uostų sulaukė deramo dėmesio tarp vidurio ir vakarų Lietuvos poilsiautojų, tad panašių keliautojų srautų tikimės ir šiemet“ , – sakė „Tez Tour“ Lietuvoje vadovas Martynas Laivys.
Poilsiniai skrydžiai būtų vykdomi vasaros sezono metu gegužės–spalio mėn. Per sezoną, „Tez Tour“ planuoja įvykdyti daugiau kaip trisdešimt skrydžių iš Kauno bei Palangos oro uostų.
Bendrovės vadovo teigimu, skrydžiai iš Kauno bei Palangos oro uostų būtų vykdomi bendradarbiaujant su bendrove „flyLAL Charters“, tačiau neatmetama galimybė bendrauti ir su kitomis avialinijų bendrovėmis.
„Šiuo metu svarstome kelis partnerystės variantus, vyksta derybos, o bendrovės galutinis sprendimas priklausys nuo bendrovių pasiūlytų palankiausių bendradarbiavimo finansinių sąlygų“, – sakė M. Laivys.
Turkijos kapitalo kontroliuojamo tarptautinio kelionių organizatoriaus „Tez Tour" atstovybės veikia Turkijos, Ispanijos, Egipto, Kubos, Dominykos Respublikoje, Tailando, Lietuvos, Latvijos ir kitose šalyse. Turkijos turizmo rinkoje bendrovė veikia jau 14 metų.
„Tez Tour" taip pat valdo „Amara World" prekės ženklo viešbučių tinklą Turkijoje. Dabar statomas naujas viešbutis Maskvoje, trys – Egipte, statybos vyksta Kipre.
Šaltinis:
http://vilniaus.diena.lt/naujienos/e...alangos-198892Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Gerbiami aviacijos entuziastai, žvelkime į Lietuvos aviacijos perspektyvas optimistiškai ir pafantazuokime apie būsimą naują nacionalinį vežėją. Pagalvojau, kad labai tiktų pavadinimas Lituanica. Tiesa, dabar taip vadinasi kažkoks batų fabrikėlis, bet tai turbūt išsprendžiamas keblumas, blogiausiu atveju prie Lituanica tektų pridėti Air ar Airways. Pavadinimas Lituanica būtų nesunkiai perskaitomas lietuviams ir nelietuviams, sietųsi su valstybės pavadinimu, su aviacijos istorija, lietuviams turėtų papildomą emocinį - patriotinį krūvį, patiktų ir kauniečiams...
Atsiprašau už "lyrinį" nukrypimą nuo rimtų diskusijų
Comment
-
Parašė nagi Rodyti pranešimąGerbiami aviacijos entuziastai, žvelkime į Lietuvos aviacijos perspektyvas optimistiškai ir pafantazuokime apie būsimą naują nacionalinį vežėją. Pagalvojau, kad labai tiktų pavadinimas Lituanica. Tiesa, dabar taip vadinasi kažkoks batų fabrikėlis, bet tai turbūt išsprendžiamas keblumas, blogiausiu atveju prie Lituanica tektų pridėti Air ar Airways. Pavadinimas Lituanica būtų nesunkiai perskaitomas lietuviams ir nelietuviams, sietųsi su valstybės pavadinimu, su aviacijos istorija, lietuviams turėtų papildomą emocinį - patriotinį krūvį, patiktų ir kauniečiams...
Atsiprašau už "lyrinį" nukrypimą nuo rimtų diskusijų
Na, jei jau prakalbom apie pavadinimą, manau jis turėtų būti trumpesnis. Smagiai skambėtų koks LitAir ar pan...
Comment
-
Parašė Darius_ Rodyti pranešimąNa, jei jau prakalbom apie pavadinimą, manau jis turėtų būti trumpesnis. Smagiai skambėtų koks LitAir ar pan...
beje žodis Lituanica - nelietuviškas, manau reikia kažkokio kito, daugiau lietuviško pavadinimo.
Comment
-
Aš manau, kad geriausias pavadinimas būtų Vytis. Arba Vytis Airlines.
Europoje tai gražus trumpas ir ištariamas žodis nedarantis didelių asociacijų, o lietuviams skambėtų kaip patriotinis pavadinimas.
Uodegos būtų tamsiai raudonos su baltu vyčiu. Panašios kaip 1991-aisiais pirmasis Lietuvos Avialinijoms pristatytas B737-200.
Comment
Comment