Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Pirmiausia reikia VNO mokescius sumazinti nuo sausio pirmos, ir smarkiai, tai butu pirmas zingsnis padedant Flylal'ui
    Sumažint, aišku, reikia. Bet Flylalui tai nepadės. Greičiau padės pritraukti kitas, konkuruojančias aviakompanijas.
    Be to reik nepamiršt, kad tranzitiniams keleiviams Vilniuje jau yra keleivio mokesčio nuolaida.

    Tiesa, vakar Ryanairui teismuos pavyko panaikinti EK sprendimą, kad Šarlerua (Charleroi) oro uosto didžiulės nuolaidos buvo neteisėtos. Po šito dar sunkiau bus prie Rygos oro uosto nuolaidų prikibti.
    kaip?

    Comment


      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
      Pirmiausia reikia VNO mokescius sumazinti nuo sausio pirmos, ir smarkiai, tai butu pirmas zingsnis padedant Flylal'ui
      VNO ir flylalas du skirtingi ūkio subjektai... Pirmasis kaip valstybinis ūkio subjektas neprivalo nieko daryti ir gelbėti - antrąjį - privatų ūkio subjektą. Kur logika?
      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
      Dordrechtas/Haarlemas
      Nesebaras/Plovdivas
      Kiolnas

      Comment


        Tai tu keleivių gi visai mažėja, jei pamažins mokesčius, tai nors lėčiau mažės srautai, ir gal greičiau atsigaus visa rinka...
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Parašė tivoli Rodyti pranešimą
          VNO ir flylalas du skirtingi ūkio subjektai... Pirmasis kaip valstybinis ūkio subjektas neprivalo nieko daryti ir gelbėti - antrąjį - privatų ūkio subjektą. Kur logika?
          Gelbėt neprivalo. Bet apskritai oro uostų veiklos tikslas turi būti ne gauti pelną (kuo mėgo girtis Ivanauskas), o pritraukti kuo daugiau keleivių, kad valstybė turėtų naudos iš turizmo ir verslo.
          Dėl to paties galvoju, kad oro uostų privatizavimas (privataus operatoriaus atsiradimas) kartais gali duoti daugiau žalos nei naudos (paskaičiuos, kad pelningiau skraidint mažiau bet brangiau ir sunku bus priversti daryti kitaip).
          kaip?

          Comment


            /\ Aš apeliavau į kolegos kaskas komentarą...kuriame nuskambėjo apeliacija, jog VNO privalo gelbėti flylalą, t.y. tik vieną ūkio subjektą iš daugelio VNO veikiančių.
            Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
            Dordrechtas/Haarlemas
            Nesebaras/Plovdivas
            Kiolnas

            Comment


              Parašė tivoli Rodyti pranešimą
              /\ Aš apeliavau į kolegos kaskas komentarą...kuriame nuskambėjo apeliacija, jog VNO privalo gelbėti flylalą, t.y. tik vieną ūkio subjektą iš daugelio VNO veikiančių.
              čia tik mano nuomone ir nieko blogo aš nepadariau, nepažeidinėju kokių įstatymų ....
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                čia tik mano nuomone ir nieko blogo aš nepadariau, nepažeidinėju kokių įstatymų ....
                Gelbėjimo idėja gal ir būtų gera, jei būtų ką gelbėti. Aš va pilnai suprasčiau, jei latviai gelbėtų Airbaltic.
                Tačiau 100 mln. Lt planuojamo nuostolio 2008 m., lėktuvų praradimas (sunku įsivaizduoti lietuviškos aviakompanijos veiklą be Saab dydžio lėktuvų) - yra visiškas nesugebėjimas dirbti ir jokia pagalba čia nebepadės.
                kaip?

                Comment


                  FlyLAL elgesys, o tiklsiau pono Ziemelio, pasieke cinizmo virsune.

                  Comment


                    Dar dėl lėktuvų - Airbaltic veiklą Lietuvoje pradėjo ir kurį laiką sėkmingai dirbo tik su vienu Boeing 737 ir keliais (dabar nebeatsimenu kiek) Fokker F50 (to paties dydžio kaip Saab 2000).

                    Kitas reikšmingas faktorius – orlaivių parkas. „flyLAL“ naudoja „Boeing“ lėktuvus, tačiau dėl galiojusių nuomos sutarčių jų nebuvo galima greitai pakeisti. Tuo tarpu mūsų rinkai jie yra per dideli ir neekonomiški. Vidaus rinkoje keleivių srautai šio orlaivio tipui ekonomiškai užpildyti yra per maži, o jų keitimas į mažesnius ir ekonomiškesnius reikalauja papildomų investicijų. Todėl atitinkamų orlaivių naudojimas tik didindavo „flyLAL“ nuostolius.
                    (C) Žiemelis

                    Kur jie ankščiau buvo kai "investicijas darė"? Senų negalėjo grąžinti, tai pirko dar (ir ne vieną).
                    kaip?

                    Comment


                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                      čia tik mano nuomone ir nieko blogo aš nepadariau, nepažeidinėju kokių įstatymų ....
                      Ir neparašiau, jog kažkas blogo buvo padaryta. Tiesiog nesutinku su tavo nuomone, ir pasakiau savo argumentus - kodėl. Tam čia forumas ir yra...
                      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                      Dordrechtas/Haarlemas
                      Nesebaras/Plovdivas
                      Kiolnas

                      Comment


                        Berods artėja FlyLAL paskutinioji

                        Neoficialiais duomenimis, valstybė atsisako „flyLAL" akcijų už 1 Lt

                        Comment


                          Kur tau radai?
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Berods artėja FlyLAL paskutinioji

                            Neoficialiais duomenimis, valstybė atsisako „flyLAL" akcijų už 1 Lt
                            Kam čia verki? Dabar ne viena įmonė bankrutuoja.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                              Kur tau radai?
                              turbūt čia rado:
                              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19748253

                              Bet gal dar palaukim kelias valandas iki oficialių žinių.

                              O Flylal gerbėjai galės toliau skraidyt su Flylal Charters. Sako iki Egiptą dabar labai pigu dėl krizės.
                              kaip?

                              Comment


                                Na galbūt, bet vistiek, jei ir bankrutuos, kas nors užims šią verslo nišą...
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Kam čia verki? Dabar ne viena įmonė bankrutuoja.
                                  Gaila kažkaip, visgi nuo 1991 (ar nuo 1938m.) kažkiek reprezentavo Lietuvą.

                                  Comment


                                    Na cia viskas buvo ilgai planuota... "Restrukturizacija" atskire pelningas sritis o kita minusa bandoma nustumti LT mokesciu moketojams. Plius keistas pries kelis menesius VNO vadovo pasitraukimas... Sutapimas? O gal begimas is skestancio laivo, zinant realia padeti...
                                    Paskutinis taisė jevgenijb; 2008.12.22, 14:58.

                                    Comment


                                      Aš manau jog Masiulis neperims flyLAL įpač tokiais laikais kai gailima kekvieno cento.
                                      Paskutinis taisė doncius; 2008.12.22, 14:59.
                                      RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                                      Comment


                                        „flyLAL“ mažina skrydžių apimtis

                                        Susisiekimo ministerijos sudarytai darbo grupei paskelbus savo sprendimą nepalaikyti „flyLAL“ pasiūlyto tolesnės veiklos plano, bendrovė mažina skrydžių apimtis ir svarsto kitus tolesnės veiklos scenarijus, skelbiama bendrovės išplatintame pranešime.

                                        Nuo sausio 6 dienos lėktuvai nebeskraidys į Stambulą ir bus sumažintas savaitinis skrydžių skaičius į Frankfurtą – čia „flyLAL“ skris pirmadieniais, trečiadieniai, penktadieniais ir sekmadieniais. Nuo sausio 7 d. atšaukiami skrydžiai į Paryžių. Nuo sausio 8 d. į Milaną bus skraidoma tik šeštadieniais. Nuo sausio 12 d. nebus skraidoma į Romą.

                                        Skrydžių grafikas į Budapeštą, Madridą, Londoną, Amsterdamą, Kijevą ir Maskvą lieka nepakitę.
                                        Dalis straipsnio iš Delfi
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Valstybė nepirks 90 mln.litų "flyLAL" skolų

                                          Parašė ATN.lt
                                          Susisiekimo ministerija nutarė palikti 90 mln. litų skolos smaugiamą „flyLAL“ likimo valiai. Pirmadienį susisiekimo ministras Eligijus Masiulis pranešė, kad atsisakyta siūlymo pirkti skrydžių bendrovės 51 proc. akcijų paketą už 1 litą. Bendrovei nebus duodamos ir paskolos su valstybės garantija.Jei „flyLAL“ nesusiras kitų pirkėjų ir bankrutuos, Lietuvai gresia bent pora mėnesių apsieiti be įprastų reisų.

                                          Liberalų sąjūdžio pirmininkas ministras E.Masiulis paaiškino, kad praėjusią savaitę gautą „flyLAL“ siūlymą išnagrinėjusi darbo grupė konstatavo, kad valstybė šiuo metu nėra pajėgi ištiesti pagalbos rankos, 90 mln. litų skola yra per didelė našta finansų krizės metu.

                                          Be to ministras pastebėjo, kad bendrovės pagalbos šauksmas yra stipriai pavėluotas. Jo manymu, derėjo dėl akcijų išpirkimo kreiptis bent rugsėjo ar spalio mėnesiais, nes jau nuo metų vidurio pradžios buvo akivaizdu, kad „flyLAL“ klimpsta į skolas.

                                          Susisiekimo ministerija žada padėti spręsti bankroto procedūras, užtikrinti keliautojų interesus, tarpininkauti su Vilniaus oro uostu, kuriam „flyLAL“ irgi yra prasiskolinęs.

                                          E.Masiulis sako subūręs darbo grupę, kuri turės ieškoti išeičių, kaip gerinti Lietuvos oro uostų infrastruktūrą, didinti jų patrauklumą, kad pavyktų pritraukti skrydžių bendrovių.

                                          Vienas iš būdų, pasak ministro, - oro uostų mokesčių mažinimas.
                                          Na ką, lieka SAS. Žiūrėsim kaip bus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X