Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąGal cia nauja dizaino koncepcija: Palikti tik uzrasa ant fiuzeliažo ir rožinius variklius?
Comment
-
/\ Jo, arba paeksperimentuoti ir rūdžių spalva visą fiuzelažą nuspalvinti. Tada ant šono didžiulėm raidėm ranka su teptuku nupaišyti "MAXIMA-AKROPOLIS airways"...... juk kito lietuviško prekės ženklo net LT kaime nelabai kas žino...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Lietuvoje vietos neradusi „Aurela“ skraido Afrikoje
delfi.lt
Lietuvoje nišos neradusi „Aurela“ kitais metais skraidys iš kaimyninės Lenkijos į Venesuelą, Meksiką, Karibų jūros salas.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąGaila. Lieka tikėtis, kad jie kada vėl pradės iš mūsų skraidyt. Labiausiai gaila kad (bent jau kolkas) nebeteks virš Vilniaus matyt B757-200.
Comment
-
Parašė Rokas Rodyti pranešimąUžtat geresni flylal'o B757-200 dažniau suks ratus.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąKad suks ratus tai jo, o dėl gerumo galima ginčytis. Aurelos 757 yra keliais metais naujesni ir juose maždaug dvidešimčia vietų mažiau įrengta - turėtų būti daugiau vietos. O Flylal pirmojo 757 tik salonas bendrai geriau atrodo, gal būt atnaujintas.
Comment
-
Parašė Rokas Rodyti pranešimąMatai, su abiem Aurelos B757 teko skrist, tai įspūdžio jokio nepaliko. Tik kad skrenda
Tiesa, kad jau skridai, nepastebėjai, gal pas Aurelą ten priekyje sėdynės kitokios ar rečiau išdėstytos, lyginant su galu? Gal tas vietų skritumas susidaro dėl buvusios verslo klasės salono dalies.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąNu tai pagalvok apie tokį patį lėktuvą, bet su 10% daugiau sėdynių
Tiesa, kad jau skridai, nepastebėjai, gal pas Aurelą ten priekyje sėdynės kitokios ar rečiau išdėstytos, lyginant su galu? Gal tas vietų skritumas susidaro dėl buvusios verslo klasės salono dalies.
Comment
-
Parašė Rokas Rodyti pranešimąAbu kartus skridau priekyje. Vietos kojom praktiškai tiek pat kiek paprastame B737. Kaip ten su flylal'o, tai neįsivaizduoju. Jei ten tokiame pačiame yra ~10% daugiau sėdynių, tai kur kojas reikia laikyt?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąKad suks ratus tai jo, o dėl gerumo galima ginčytis. Aurelos 757 yra keliais metais naujesni ir juose maždaug dvidešimčia vietų mažiau įrengta - turėtų būti daugiau vietos. O Flylal pirmojo 757 tik salonas bendrai geriau atrodo, gal būt atnaujintas.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąJei jau išėjo šneka apie lėktuvų patogumą, tai galiu pridurti, kad ir B747 tarpai tarp kėdžių tikrai nedidesni nei kokiam Ryanair, tik kad sėdynės atsilenkia, bet per 8 valandas viskas taip įskausta. Patikėk.kaip?
Comment
Comment