Parašė Rokas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
kaip?
-
Man tai juokingi vieno iš dalyvių paryškintomis slapyvardžio raidėmis pasisakymai.
Prieš mažiau nei metus metus krykštavo, kad Flylal kažkurios iš įmonių akcijas supirkt nori Kauno Sanitex (tipo bus "mūsiškis" nuo perpirkimo momento), o dabar jau ciniškai krykštauja siekdamas šios bendrovės "pralaimėjimo".Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąAišku aš nežinau emigrantų ir Velykų specifikos, bet bendru atveju vasaros sezonui bilietus pirkt dar ne laikas norint gerą kainą gaut. Tas pats Flylal taip toli į priekį jų dar apskritai neparduoda į daugelį reisų (parduoda tik į Amsterdamą, Frankfurtą, Londoną ir Paryžių, be to gan brangiai - realiai skrendantiems su persėdimais).
Dar apie tą patį Flylal - va šiuo metu dėl klaidos flylal.com negalima nusipirkt bilietų į Kijevą vasarį ir vėliau. Tiesiog šaunuoliai
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąMan tai juokingi vieno iš dalyvių paryškintomis slapyvardžio raidėmis pasisakymai.
Prieš mažiau nei metus metus krykštavo, kad Flylal kažkurios iš įmonių akcijas supirkt nori Kauno Sanitex (tipo bus "mūsiškis" nuo perpirkimo momento), o dabar jau ciniškai krykštauja siekdamas šios bendrovės "pralaimėjimo".
Aš manau, kad mes visi puikiai suprantam, jog nacionalinio oro vežėjo bankrotas būtų tragedija. Mūsų vystymasis šioje srityje liktų priklausomas vien tik nuo užsienio kapitalo interesų, kai tuo tarpu nacionalinis oro vežėjas mūsų oro uostus visada laikys prioritetu (bent jau kol rinka nebus išsemta). Ir apskritai, turėti savo vežėją palanku ne vien tik dėl valstybės gaunamų mokesčių, šiokios tokios valstybės reklamos, potencialiai didesnių atvykstančiųjų srautų. Vargu ir ar kitas vežėjas čia stengtųsi vystyti infrastruktūrą tiek, kiek tai bando daryti "flyLAL". Aš neteigiu, kad jie tai daro iš altruizmo, turbūt tai lemia jų plėtros prioritetai, kurie esant kitai įmonei skirtųsi. Galų gale, tai prestižo reikalas.
Žinom ir latvių siekius, jų savo Rygos oro uosto viziją. Manau, kad netekę "flyLAL", netektume bet kokių šansų varžytis šioje konkurencinėje kovoje. Nes didele dalimi sąlygas diktuotų subjektyvus vežėjas.
Pamatuota ir pagrįsta kritika yra sveika, tačiau paskutinėj diskusijoj tokios nelabai matau. Aišku, man įdomu, kodėl "airBaltic" įžvelgia perspektyvą plėtoti skrydžius Kaune, o" flyLAL" ne. O galbūt tai yra tik lėktuvų parko klausimas, kas būtų visiškai pateisinama. "flyLAL" galėtų atvirai išdėstyti savo poziciją.
Neabejoju, kad liūtas puikiai visa tai supranta ir kad tai tebuvo perdėta jo hiperbolė. Esu įsitikinęs, kad jis man visiškai pritars.
Taip pat nemanau, kad jums reikia pulti įrodinėti akivaizdžias tiesas po keleto žmonių vien principais vadovaujantis pateiktų teiginių. Turbūt nei jūs, nei jie patys netiki tuo, ką sako.Paskutinis taisė Aš; 2008.11.22, 02:08.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąEdd raidės taip pat paryškintos, atsargiaiTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
O beje, šiandien apie 14:30 būdamas Balsiuose mačiau praskrendantį nedažytą b737. Pagal Tvou informaciją, 14:38 leidosi Norwegian, o tas mano matytasis prieš šį jau buvo nusileidęs. Flylal lyg ir planavo atsiskraidint gruodžio mėn. tokį.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė C5 Rodyti pranešimąO kada rekomenduoji velykoms bilietus pirkt: kovo gale?
Bet šiaip tai nesuprantu, Ryanair irgi į Dubliną mažina reisų skaičių - skraidys tik 4 kartus per savaitę, o ne be kasdien. Aer Lingus vasaros tvarkarštyje tie patys 3 savaitiniai skrydžiai kaip ir anktesnį sezoną. Negi į Airiją bus tik 7 savaitiniai skrydžiai viso? Airijoj tokia krizė?
Nes į Londoną priešingai - Ryanair reisų skaičių didina, iš Kauno bus 17 savaitinių skrydžių (14 į Stanstedą, 3 į Lutoną). Plius po 2 į Birmingemą ir Liverpulį (šiuo metu atitinkamai 7, 3, 2, 0).kaip?
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąI Stansteda tik 7 per savaite skrydziai.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąDabar. Pagal 2009 m. vasaros sezono tvarkaraštį nuo kovo 29 d. bus dvigubai daugiau.
Comment
-
Nu nebloga naujiena!
„flyLAL Technics“ klientų sąrašą papildė oro bendrovė „Brussels Airlines“
Orlaivių techninės priežiūros ir remonto paslaugas teikianti įmonė AB „flyLAL Technics“ pasirašė sutartį su didžiausia Belgijos oro bendrove „Brussels Airlines“ dėl lėktuvų „Boeing 737“ periodinės techninės priežiūros darbų atlikimo Vilniuje. Šis susitarimas praplėtė „flyLAL Technics“ klientų ratą ir dar kartą patvirtino Lietuvos įmonės platų pripažinimą.
„Dėl optimalaus kainos ir kokybės santykio „flyLal Technics“ paslaugos patrauklios ir Rytų, ir Vakarų šalių oro bendrovėms“, – teigia „flyLAL Technics“ generalinis direktorius Andrej Belotelov. – „Brussels Airlines“ sprendimą rinktis mūsų įmonę partneriu nulėmė tai, kad dirbant efektyviai Lietuvoje įkainiai, palyginti su konkurentais, yra mažesni, o darbai atliekami greitai ir kokybiškai. Patyrusių įmonės specialistų teikiamos paslaugos atitinka visus ES standartus“.
Periodinei techninei priežiūrai jau yra atskraidintas pirmasis „Brussels Airlines“ lėktuvas „Boeing 737“, šiemet laukiama dar vieno, o iškart po Naujųjų Metų bus aptarnauti dar du „Boeing 737“ orlaiviai. Ateityje tikimasi Lietuvoje aptarnauti visą „Brussels Airlines“ lėktuvų „Boeing 737“ parką.
Keturiems „Brussels Airlines“ orlaiviams aptarnauti prireiks apie 10 000 „flyLAL Technics“ specialistų darbo valandų.
„flyLAL Technics“ jau yra pelniusi patikimo lėktuvų techninio aptarnavimo centro vardą ir plečia klientų ratą“, - teigia A. Belotov. – „Šiuo metu vyksta derybos su Rusijos oro bendrove „Trans Aero“ dėl ilgalaikės visų šios bendrovės orlaivių „Boeing 737“ techninės priežiūros, su Baltarusijos nacionaliniu oro vežėju „Belavia“ ir kitomis oro bendrovėmis“.
Direktoriaus teigimu, potencialių „flyLal Technics“ klientų skaičiaus augimą lemia ir palanki Lietuvos geografinė padėtis: „flyLAL – Lithuanian Airines“ skrydžių maršrutai sąlygoja greitą atsarginių dalių pristatymą į Vilnių minimaliomis išlaidomis, kai netoli reikia skraidinti lėktuvus, kaštus taupo ir užsakovai. Tai suteikia „flyLAL Technics“ konkurencinį pranašumą.
„flyLAL Technics“ klientai yra „flyLAL – Lithuanian Airlines“, „SKY Express“, „AeroSvir“, „Danų oro transportas“ („DOT“), „S7 Siberia Airlines“, „SCAT Airlines“, „Trans Aero“, „Aurela“, „Aviavilsa“, „Aeroflot-Don“, „Georgian Airways“, „Belavia“ ir kitos oro bendrovės.
http://www.kelias.net/dienos_tema_5.htmlDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Kaip čia aš dabar susisgribau, tai Airbaltic gi be keleivių ir krovinių gabenimo niekuo daugiau ir neužsiima.
Šioje vietoje yra pliusas Flylal, nes visas šitas jų holdingas plėtoja labai įvairias verslo sritis, tai leidžia paskirstyt riziką. Manau vadinamuoju trumpuoju laikotarpiu esant nesklandumų keleivių pervežime, juk lieka lėktuvų techninis aptarnavimas, kur jie turi jau reputaciją, taip pat lėktuvų aptarnavimas prieš skrydį ir po jo. Yra ir lėktuvų įsigyjimo bei nuomos, mokymo įstaigos, kelionių organizavimo funkcijos.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Ne neatrodo, nes tai nėra būtinas atributas bendrovei vykdančiai skrydžius. Viskas priklauso nuo verslo koncepcijos.
Kiek išnaršiau airbaltic website'a bei wikipediją, nieko neradau apie papildomą jų veiklą išskyrus kažkokį jų istorijos faktą apie pradėtas lėktuvų pilotų treniruotes simuliatoriuje jų būstinėje Rygoje. Gal blogai naršiau...Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
"airBaltic" neturi techninės priežiūros centro - iki šios vasaros visus "airBaltic" B737 aptarnavo "FlyLAL Technics", bet konfliktui tapus atviru, sutartį nutraukė. "airBaltic" turi šiokį tokį mokymo centrą, taip pat šiek tiek užsiima užsakomaisiais skrydžiais, bet toli gražu ne taip aktyviai kaip "flyLAL". "flyLAL Charters" dominuoja Lietuvoje ir Estijoje, Latvijoje lyderis yra "SmartLynx", "airBaltic" turi tik trupinius.
Ground handling'ą, jeigu neklystu, Rygos oro uoste atlieka patys "airBaltic" - nežinau, ar konkurencijos tarnyboms šitas dalykas neužkliūna ...
Comment
-
„Avia Asset Management“ įžengė į Vakarų rinką
2008-11-24
Orlaivių nuomos verslą plėtojanti Lietuvos įmonė „Avia Asset Management“ Danijos oro bendrovei „Jet Time“ išnuomojo lėktuvą „Boeing 737-300“. Tai pirmasis „Avia Asset Management“ orlaivis, išnuomotas Vakarų Europos įmonei. Kitus išnuomotus lėktuvus eksploatuoja Lietuvos ir Kazachstano oro bendrovės.
„Buvusiose NVS, kitose Rytų ir Pietų Europos šalyse šiuo metu didelė vakarietiškų orlaivių nuomos paklausa – oro bendrovės atnaujina lėktuvų parkus siekdamos mažinti skrydžių sąnaudas. Mes matome plačias galimybes dirbti su šių šalių užsakovais, tačiau veiklą vystome ir į Vakarų Europos šalis. Tokiu būdu diversifikuojame savo veiklos sritis ir optimizuojame įmonės riziką“, – sakė „Avia Asset Management“ generalinis direktorius Aleksandr Kočetkov.
Danijos oro bendrovė „Jet Time“ išsinuomotą iš Lietuvos įmonės orlaivį „Boeing 737-300“ naudos užsakomiesiems skrydžiams vykdyti. Pagrindiniai „Jet Time“ užsakovai – Skandinavijos šalių kelionių organizatoriai, siūlantys poilsį prie Viduržemio jūros.
Šiuo metu „Avia Asset Management“ yra įsigijusi 8 orlaivius. Du lėktuvus „Boeing 737-500“ nuomoja AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“, du „Boeing 737-300“ ir vieną „Boeing 757-200“ nuomoja UAB „flyLAL Charters“, du „Boeing 737-500“ yra išnuomoti Kazachstano oro bendrovei „SCAT Air Company“.
Iki šių metų pabaigos užsienio oro bendrovėms „Avia Asset Management“ planuoja išnuomoti dar 3-4 lėktuvus: vyksta derybos dėl dviejų lėktuvų „Boeing 737-500“ nuomos Turkijos oro bendrovei, taip pat dėl vieno arba dviejų lėktuvų „Boeing 737-300“ nuomos Graikijos arba Rusijos oro bendrovėms.
Į orlaivių įsigijimą jau investavusi apie 250 mln. litų, bendrovė „Avia Asset Management“ plėtrai šiemet yra numačiusi skirti dar 110 mln. litų. Iki 2010 m. orlaivių parką planuojama išplėsti iki 20 lėktuvų, jau yra pasirašyta sutartis dėl dviejų „Boeing 757-200“ įsigijimo 2009 metais.
http://www.aviaam.lt/lt/ziniasklaida...-vakaru-rinka/Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Į Londoną ir Dubliną - vėl iš Palangos
Lietuvos skrydžių bendrovė "flyLAL“ vasaros skrydžių sezonu vėl skraidys iš Palangos oro uosto į Londoną ir į Dubliną. Skrydžiai iš Palangos pradedami balandžio 4 d.
"Atsižvelgdami į 2008 metų keliavimo tendencijas ir poreikius nutarėme ir kitąmet skraidinti keleivius iš Palangos. Suplanavę ir suderinę su oro uostais skrydžio laikus jau pradėjome pardavinėti bilietus vasaros sezonui – siekiame, kad mūsų šalies keliautojai ir svečiai iš užsienio šalių galėtų iš anksto planuoti keliones“, – sakė "flyLAL“ Pardavimų ir klientų aptarnavimo departamento direktorius Liutauras Tarabrinas.
Iš Palangos į Londoną ir Dubliną skrydžiai bus vykdomi triskart per savaitę – antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais. Skrydžiai pradedami balandžio pradžioje suteikiant galimybę jau per Šv. Velykas lietuviams patogiai atskristi aplankyti artimųjų arba sulaukti jų svečiuose pas save.
Keliaujančiųjų patogumui "flyLAL“ lėktuvai skraidys į Londono Getviko oro uostą. Skrydžių bilietai iš Palangos į Londoną ir Dubliną kainuoja nuo 231 Lt su oro uosto mokesčiais.
ve.lt inf.
Paziurejau tikrai... Dabar nuo 231 Lt, atgal 267 Lt Numatomas: Boeing 737-300Paskutinis taisė jevgenijb; 2008.12.05, 13:48.
Comment
Comment