Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nekurie čia čia šneka, bet nelabai supranta patys apie ką. Kam atrodo, kad tokia įvykių seka realistiška pakelkit ranką:
    Bankrutuoja flyLAL. Prabangi ir pigi (NEREALI) kompanija X šiais ekonomikos pakilimo laikais, kai aviakompanijos plečiasi svaiginamais tempais, pamačiusi atsivėrusią ypač patrauklią (NEREALIAI) rinką skuba į Lietuvą iš karto atidaro daugiau skrydžių krypčių nei flyLAL turėjo iki šiol.
    Visgi nuleisim jus ponai ant žemės. Realiausias variantas - airbaltic kelia bilietų kainas, bei didina tiesioginių skrydžių (per Rygą) kiekį iš Vilniaus, o nauja aviakompanija ateis po kiek laiko ir skrydžius atidarinės po truputį bėgant metams.

    Nors turbūt neverta diskutuoti su tais, kurie turi kažkokį nusistatymą, suinteresuotumą.
    Paskutinis taisė Edd; 2008.11.20, 20:53.

    Comment


      Parašė Edd Rodyti pranešimą
      Visgi nuleisim jus ponai ant žemės. Realiausias variantas - airbaltic kelia bilietų kainas, bei didina tiesioginių skrydžių (per Rygą) kiekį iš Vilniaus, o nauja aviakompanija ateis po kiek laiko ir skrydžius atidarinės po truputį bėgant metams.
      Šiaip jau paskutinius kelis metus Airbaltic politika buvo ne kelti kainas, o plėsti skrydžių geografiją ir mažomis kainomis pritraukti naujus keleivius. Ir tik pastaruoju metu ta politika pasikeitė (ir tik Vilniuje).

      Dėl tų nepakeičiamų Flylal skrydžių:
      Manau KLM pradėtų skraidyt iš Amsterdamo (šiuo metu jie dar plečiasi);
      Budapešto kol kas neliktų (nes Malevui irgi krizė);
      Frankfurtan gal būt Airbaltic su Fokkeriu pradėtų skraidyt arba ir Lufthansos užtektų (pas juos ir sekančią vasarą vakarinis skrydis yra numatytas, o kaina pakankamai iš anksto perkant netgi mažesnė nei pas Flylal);
      Iš Stambulo galbūt pradėtų vasaros sezonu Turkish Airlines skraidyt (nes jie šiuo metu irgi gan plečias);
      Kijevan arba Airbaltic arba Aerosvit skraidytų (nes apsimokėtų) - nors aišku kurį laiką gali tekt ir per Rygą;
      Londonan Airbaltic skraidintų ir toliau, dalį keleivių perimtų Ryanair;
      Į Milaną, Paryžių ir Romą skraidytų Airbaltic (jie ir taip žada nuo kovo tą daryt);
      Vietoj Madrido vėl atsirastų Airbaltic reisas į Barseloną (nors gal tik vasaros tvarkaraštyje, o iki to per Rygą),
      Iš Maskvos arba UTair didintų skrydžių (jiems visai Lietuvos rinka patinka), arba Aeroflotas ką nors sugalvotu, arba tie patys S7 kurie nuo pavasario ateina į Rygą.
      Tbilisio kol kas neliktų.
      Čarteriniais reisais turistus skraidint šiais laikais norinčių netrūktų.

      Žodžiu nematau jokios tragedijos. Nes Tbilisio perspektyva užpildyt tuos 5 savaitinius skrydžius netikiu (seniai Airbaltic būtų padidinę apimtis iš Rygos jei būtų keleivių). Skrydžiai su persėdimu Budapešte į Pietų Europą už variantus per Prahą pigesni daugmaž 100 litų kiek mačiau, keleiviai kaip nors susitaikytų.
      O jei koks Ryanair ar panašus bent vieną naują reisą į Lietuvą atidarytų - jau būtų pliusas.

      P.S. Aš suinteresuotas tik, kad daugiau ir pigesnių skrydžių būtų, su aviakompanijom nesusijęs ir skraidau tik už savo pingus savo reikalais.
      kaip?

      Comment


        Jei žlugs berniukų valdomas flylalas, tai atsiras normali akcinė bendrovė Air Lithuania, kuri duo daugiau naudos Lietuvai.

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          atsiras normali akcinė bendrovė Air Lithuania, kuri duo daugiau naudos Lietuvai.
          Viena tokia jau žlugo, neatnešusi ypatingos naudos. Iš kur rasis klonas? Ar čia Kauno berniukų pasvajojimai?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Viena tokia jau žlugo, neatnešusi ypatingos naudos. Iš kur rasis klonas? Ar čia Kauno berniukų pasvajojimai?
            Tol, kol neateis normalus investuotojas, tol ir bus taip.

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Jei žlugs berniukų valdomas flylalas, tai atsiras normali akcinė bendrovė Air Lithuania, kuri duo daugiau naudos Lietuvai.
              Pakolkas nieko geriau nerasi, juolab kad nemanau, jog šiuo metu atsirastų "rimtesnių" kas galėtų perimt flyLAL'ą. Beje, berniukai, ne berniukai, bet protingi žmonės, turintis stiprius užnugarius, kas labai svarbu. Po kelerių metų, jei viskas bus ok, labai stipri verslo grupė bus.

              Comment


                Parašė Rokas Rodyti pranešimą
                Pakolkas nieko geriau nerasi, juolab kad nemanau, jog šiuo metu atsirastų "rimtesnių" kas galėtų perimt flyLAL'ą. Beje, berniukai, ne berniukai, bet protingi žmonės, turintis stiprius užnugarius, kas labai svarbu. Po kelerių metų, jei viskas bus ok, labai stipri verslo grupė bus.
                Drisciau teigti, kad pasaulineje aviacijos rinkoje tureti teva vienos salies eks-seimo nari nera labai stiprus uznugaris

                Su visa pagarba Ziemeliui, isgyveno praktiskai visi, kol padetis rinkoje buvo ganetinai normali. Tik dabar paaiskes, ar jo entuziasmo uzteks, ar vistik pritruks sito biznio darymo patirties.

                Comment


                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  Žodžiu nematau jokios tragedijos. Nes Tbilisio perspektyva užpildyt tuos 5 savaitinius skrydžius netikiu (seniai Airbaltic būtų padidinę apimtis iš Rygos jei būtų keleivių). Skrydžiai su persėdimu Budapešte į Pietų Europą už variantus per Prahą pigesni daugmaž 100 litų kiek mačiau, keleiviai kaip nors susitaikytų.
                  O jei koks Ryanair ar panašus bent vieną naują reisą į Lietuvą atidarytų - jau būtų pliusas.

                  P.S. Aš suinteresuotas tik, kad daugiau ir pigesnių skrydžių būtų, su aviakompanijom nesusijęs ir skraidau tik už savo pingus savo reikalais.
                  Sakai, nematai jokios tragedijos. FlyLAL skrydžius pakeitei Airbaltic ir cool. Tik pamiršai, kad 2 lėktuvai ta pačia kyptim visada skrenda pigiau nei vienas – elementari ekonominė logika.
                  Kad ji galioja, įsitikinau savo kailiu, kai į Dubliną tebeskrenda 2 aviakompanijos iš 4. Bilietai pabrango.
                  www.scriptorium.ie

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Jei žlugs berniukų valdomas flylalas, tai atsiras normali akcinė bendrovė Air Lithuania, kuri duo daugiau naudos Lietuvai.
                    Jei žlugs FlyLAL
                    1) kodėl vietoj jos kažkas turi atsirast?
                    2) jei ir atsiras, tai kodėl normali aviabendrovė, o ne kokie kiti berniukai?

                    Jūs ką čia kokio mesijo laukiat su skrydžais uz 50Lt įskaitant lašišos sumuštinius ar griuvot kryžium prieš Airbaltic už ant karštų paskelbtą žinutę dėl planų Kaune?
                    www.scriptorium.ie

                    Comment


                      Parašė C5 Rodyti pranešimą
                      Sakai, nematai jokios tragedijos. FlyLAL skrydžius pakeitei Airbaltic ir cool. Tik pamiršai, kad 2 lėktuvai ta pačia kyptim visada skrenda pigiau nei vienas – elementari ekonominė logika.
                      Kad ji galioja, įsitikinau savo kailiu, kai į Dubliną tebeskrenda 2 aviakompanijos iš 4. Bilietai pabrango.
                      Kaip tu išmatuoji tą pabrangimą? Pvz. už poros mėnesių kelionė pirmyn atgal nesunkiai išeina už ~250 Lt Rynairu ir už ~350 Lt su Aer Lingus, už poros savaičių yra Aer Lingus variantas už ~450 Lt. Gi kalėdoms bilietai visada buvo brangūs.
                      kaip?

                      Comment


                        Kažkaip Kalėdom dar neteko skrist, tai kainų nežinau, bet Velykom bilietus jau nusipirkom ir nieko nelaukdami, nes jau dabar kaina €700 trims.
                        www.scriptorium.ie

                        Comment


                          Parašė Arunas Rodyti pranešimą
                          Drisciau teigti, kad pasaulineje aviacijos rinkoje tureti teva vienos salies eks-seimo nari nera labai stiprus uznugaris

                          Su visa pagarba Ziemeliui, isgyveno praktiskai visi, kol padetis rinkoje buvo ganetinai normali. Tik dabar paaiskes, ar jo entuziasmo uzteks, ar vistik pritruks sito biznio darymo patirties.
                          Norint sėkmingai plėtoti aviacijos verslą, kaip ir kokiame nors kitame versle, sprendimai turi būti kompleksiški. Pirmiausia turi būti stipriausias savo kieme, o po to tik sėkmingai plėstis į kitas šalis. Dėl to tėvelio ryšiai bei sugebėjimai šiuo atveju yra neįkainojami

                          Comment


                            Parašė C5 Rodyti pranešimą
                            Kažkaip Kalėdom dar neteko skrist, tai kainų nežinau, bet Velykom bilietus jau nusipirkom ir nieko nelaukdami, nes jau dabar kaina €700 trims.
                            Aišku aš nežinau emigrantų ir Velykų specifikos, bet bendru atveju vasaros sezonui bilietus pirkt dar ne laikas norint gerą kainą gaut. Tas pats Flylal taip toli į priekį jų dar apskritai neparduoda į daugelį reisų (parduoda tik į Amsterdamą, Frankfurtą, Londoną ir Paryžių, be to gan brangiai - realiai skrendantiems su persėdimais).

                            Dar apie tą patį Flylal - va šiuo metu dėl klaidos flylal.com negalima nusipirkt bilietų į Kijevą vasarį ir vėliau. Tiesiog šaunuoliai
                            Paskutinis taisė alm; 2008.11.21, 18:59. Priežastis: Įdėjau citatą, kad aiškiau būtų
                            kaip?

                            Comment


                              FlyLAL užsilenks ir tada Airbaltic sumažins bilietų kainas? Svaiguliai kažkokie. Apie ką tokiu atveju toliau galima diskutuoti?

                              @alm: Sakai tragedija, nepavyksta flylal puslapyje užsisakyti bilietų į Kijevą vasarį ir vėliau? Aš puikiai suprantu, kad kai yra kažkoks nusistatymas ir noras prikibti - prikibsi visada. Tarkim šiandien žmonės, kurie buvo nusipirkę airbaltic bilietus tiesioginiam skrydžiui iš Vilniaus į Romą, realiai turėjo skristi taip:
                              Vilnius - Ryga
                              Ryga - Ryga (sugedo lėktuvas)
                              Ryga - Viena (vėl sugedo lėktuvas)
                              Viena - Roma

                              Romoje turejo būti 13:00 - buvo tik vakare.
                              Kur didesnė problema?

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                @alm: Sakai tragedija, nepavyksta flylal puslapyje užsisakyti bilietų į Kijevą vasarį ir vėliau? Aš puikiai suprantu, kad kai yra kažkoks nusistatymas ir noras prikibti - prikibsi visada. Tarkim šiandien žmonės, kurie buvo nusipirkę airbaltic bilietus tiesioginiam skrydžiui iš Vilniaus į Romą, realiai turėjo skristi taip:
                                Vilnius - Ryga
                                Ryga - Ryga (sugedo lėktuvas)
                                Ryga - Viena (vėl sugedo lėktuvas)
                                Viena - Roma

                                Romoje turejo būti 13:00 - buvo tik vakare.
                                Kur didesnė problema?
                                Abi kompanijos ne auksinės. Būna problemų ir su vienais ir su kitais (kad jau parašei apie Airbaltic kas vakar buvo - o Flylal čia pastarosiom dienom kai kuriais reisais dažnai vėluoja po daug valandų). Ir tiesa, kad čia aš prie niekų kabinėjuosi.
                                Bet Flylal absurdiškame teisme aiškina, kad va jei ne Airbaltic - tai jie būtų viena pelningiausių aviakompanijų pasaulyje, siekia areštuot turtą kurio neturi jokių šansų prisiteisti tik tam, kad sutrikdytų veiklą. Rašinėja PR pranešimus kaip nukariaus pasaulį arba ragina konkurentus mažinti kainas ar dar kitas nesamones.
                                Vietoj to, kad rimtai planuotų plėtrą, laiku ruoštų tvarkarščius, išsitaisytų klaidas, nesiuntinėtų reklamų su kainomis be mokesčių ir t.t.
                                kaip?

                                Comment



                                  Pritariu Edd'ui. Žinoma, objektyvi kritika yra būtina, tačiau daugelis šioje temoje išsakytų priekabiavimų ( tai negalėčiau net pavadint kritika ) yra iš temos "što vyžu, to paju".

                                  Comment


                                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                                    Abi kompanijos ne auksinės. Būna problemų ir su vienais ir su kitais (kad jau parašei apie Airbaltic kas vakar buvo - o Flylal čia pastarosiom dienom kai kuriais reisais dažnai vėluoja po daug valandų). Ir tiesa, kad čia aš prie niekų kabinėjuosi.
                                    Bet Flylal absurdiškame teisme aiškina, kad va jei ne Airbaltic - tai jie būtų viena pelningiausių aviakompanijų pasaulyje, siekia areštuot turtą kurio neturi jokių šansų prisiteisti tik tam, kad sutrikdytų veiklą. Rašinėja PR pranešimus kaip nukariaus pasaulį arba ragina konkurentus mažinti kainas ar dar kitas nesamones.
                                    Vietoj to, kad rimtai planuotų plėtrą, laiku ruoštų tvarkarščius, išsitaisytų klaidas, nesiuntinėtų reklamų su kainomis be mokesčių ir t.t.
                                    Lietuvių liaudis bylojo: "Nemokyk mokyto". Nueik į http://www.ziavalda.lt/index.php?id=93 ir dabar pasakyk ar tau vis dar atrodo, kad jie yra blogi verslininkai? Siūlyčiau viešai nerodyt savo nekompetencijos.

                                    Comment


                                      Parašė Rokas Rodyti pranešimą
                                      Lietuvių liaudis bylojo: "Nemokyk mokyto". Nueik į http://www.ziavalda.lt/index.php?id=93 ir dabar pasakyk ar tau vis dar atrodo, kad jie yra blogi verslininkai? Siūlyčiau viešai nerodyt savo nekompetencijos.
                                      Dėkui. Ta proga panagrinėjau kitų grupės įmonių veiklą ir rezultatus. Tai aš juos pavadinčiau stereotipiniais lietuviškais verslininkais (negerąja prasme).
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                                        Dėkui. Ta proga panagrinėjau kitų grupės įmonių veiklą ir rezultatus. Tai aš juos pavadinčiau stereotipiniais lietuviškais verslininkais (negerąja prasme).
                                        Per 37min spėjai išanalizuot AB ŽIA Valda įmonių veiklą bei jų rezultatus? Geriau tavęs paklausiu, kiek tau metų, analizatoriau?

                                        Comment


                                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                                          Abi kompanijos ne auksinės. Būna problemų ir su vienais ir su kitais (kad jau parašei apie Airbaltic kas vakar buvo - o Flylal čia pastarosiom dienom kai kuriais reisais dažnai vėluoja po daug valandų). Ir tiesa, kad čia aš prie niekų kabinėjuosi.
                                          Bet Flylal absurdiškame teisme aiškina, kad va jei ne Airbaltic - tai jie būtų viena pelningiausių aviakompanijų pasaulyje, siekia areštuot turtą kurio neturi jokių šansų prisiteisti tik tam, kad sutrikdytų veiklą. Rašinėja PR pranešimus kaip nukariaus pasaulį arba ragina konkurentus mažinti kainas ar dar kitas nesamones.
                                          Vietoj to, kad rimtai planuotų plėtrą, laiku ruoštų tvarkarščius, išsitaisytų klaidas, nesiuntinėtų reklamų su kainomis be mokesčių ir t.t.
                                          Abi kompanijos neauksinės ir t.t., bet.... (ir vėl pradedi pilti š ant flylal ir tas kartojasi ne kartą ir ne vienoje temoje - ką tokiu atveju galima pamanyti?)

                                          Absurdiškas teismas, yra ar nėra šansų prisiteisti ir visa kita - gal vistik palikim tai teismams, tegul jie sprendžia.

                                          Toliau rašai apie kvailą PR ir t.t. Pasikartosiu: jei norėsi, tikrai rasi prie ko prikibti. Tarkim kaip pavyzdį vėl paimkim airbaltic. Jų ir aplamai Rygos oro uosto PRas buvo žymiai didesnis ir kvailesnis nei to pačio flyLAL. "Greitai tapsim didesni už skandinavus" ir pan. O Šleserio ir airbaltic vadovo pareiškimai dažnai buvo švelniai tariant visiškai nederantys. Šiaip pats nesu linkęs kabinėtis prie tokių dalykų. Tiek flyLAL, tiek airbaltic pasitraukus - būtų didelis minusas ir taškas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X