Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į aviacinio kuro kainas smagu žiūrėt. Krenta kiekvieną dieną. Jei neklystu, tai pasiekėme kainą buvusią prieš porą metų

    Comment


      Parašė alm Rodyti pranešimą
      Nugi ir dabar iš Vilniaus į Dubliną skraido tik airių Aer Lingus.
      Aerlingus irgi užsiraukinėja.
      Atleidžia 1200 personalo
      www.scriptorium.ie

      Comment


        Bet KODEL ?
        Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

        Comment


          Krizė Krizė Krizė Krizė Krizė

          Comment


            "Krizė" skambus žodis...
            Pasižiūrėjus iš kitos pusės, atrodytų jog aviakompanijoms turėtų būti geresni laikai. Kuro kainos itin žemos, o tai sudaro nemažą dalį išlaidų...

            Comment


              dabar del tos krizes tai daugelis pinigus taupo nemanau jog bus daug skrendanciuju
              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
              - Rusija su Amerika kariauja.
              - Ir ką, kaip ten reikalai?
              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
              - O amerikiečiai?
              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

              Comment


                Parašė smb Rodyti pranešimą
                Priminsiu, kad pradėjau nuo pastabos, jog "Ryanair" skraidymas į Kauną kabo ant plauko. Taip ir yra. Žinau, kad tarp Kauno oro uosto ir "Ryanair" vyksta derybos dėl tolimesnių sąlygų ir tos derybos vyksta sunkiai. Taip pat neaišku, kad Kauno miesto savivaldybė toliau tęs dotacijų suteikimą "Ryanair" kompanijai.

                "Ryanair" šią vasarą uždarinėja taškus Valencijoje, Zalcburge, Maljorkoje, dar kituose miestuose. Buvo nuspręsta uždaryti ir Krokuvą bei Budapeštą, bet tų miestų valdžioms susisgribus ir davius dotacijas, skrydžių buvo tik sumažinta.

                "Ryanair" atstovo nesenas pareiškimas - Rygos ir Kauno kryptys pakilus kuro kainoms mums yra nuostolingos, todėl tolimesnis bendradarbiavimas priklauso nuo to, kokias dotacijas gausime iš valdžios.
                Tada iš Ryanair pusės siekiant iškaulint daugiau nuolaidų ir dotacijų. Jiems vis tiek kažkur reikės skraidyt (o iki vasaros jie turėtų gaut dar ar ne 40 naujų lėktuvų - gaus kažkiek mažiau dėl Boeingo streiko). Būna, aišku, jie sumažina skrydžių skaičių jei negauna ko nori, bet nesugalvoju oro uosto iš kurio jie būtų pasitraukę visiškai. Nemanau, kad jiems nebūtų pakankamai pelninga tarkim skraidyt 3 kartus per savaitę iš Kauno į Londoną net ir mokant pilnas oro uosto kainas. Gi rytoj jų iš Kauno į Londoną bus 3 reisai per vieną dieną. Tokiu dažnumu skraidyt be dotacijų ir nuolaidų būtų nerealu.
                Paskutinis taisė alm; 2008.11.03, 20:48.
                kaip?

                Comment


                  Tarp Rygos ir Vilniaus skraidys didesni "airBaltic" lėktuvai

                  Didžiausia Baltijos šalyse oro bendrovė "airBaltic" nuo lapkričio 3 d. rytinius ir dieninius skrydžius į Rygą vykdys "Boeing 737-500" lėktuvais. Iki šiol skrydžiai buvo vykdomi lėktuvais "Fokker 50".

                  Nuo ateinančios savaitės pirmadieniais, antradieniais ir trečiadieniais tarp Vilniaus ir Rygos "airbaltic" skraidins "Boeing 737-500" lėktuvais. Rytinis reisas ketvirtadieniais taip pat bus vykdomas "Boeing" tipo lėktuvu.

                  Pasak "airBaltic" viceprezidento ir generalinio direktoriaus Lietuvoje Tado Vizgirdos, sprendimą keisti tarp Rygos ir Vilniaus skraidančius orlaivius lėmė išaugusi skrydžių paklausa tarp Rygos ir Vilniaus. "Mūsų lūkesčiai dėl didesnių keleivių srautų per Rygą, po to, kai reisai tarp Rygos ir Vilniaus tapo dažnesni, pasiteisino. Reaguodami į išaugusią paklausą, pakeitėme "Fokker 50" erdvesniais "Boeing 737-500" lėktuvais", – sako T. Vizgirda.

                  Rygos tarptautinis oro uostas – tranzitinis, iš kurio keleiviai gali skristi į daugelį miestų. "airBaltic" iš jo siūlo 48 skrydžių kryptis. Iš viso iš Rygos tarptautinio oro uosto galima skristi į daugiau nei 60 pasaulio miestų. Dėl padidėjusios tranzitinių skrydžių per Rygą paklausos, dalis "airBaltic" šeštadieninių reisų jau buvo vykdoma didesniais "Boeing" lėktuvais.

                  Šiuo metu "airBaltic" iš Vilniaus tarptautinio oro uosto į Rygą skrenda darbo dienomis 5:30 val., 8:55 val., 12:00 val., 20:15 val., 22:35 val. Šeštadieniais vykdomas vienas ankstyvas rytinis reisas, o sekmadieniais – vakarinis. Skrydžio trukmė – 55 min. Bilietai į Rygą, perkant internetu, kainuoja nuo 130 litų, įskaitant oro uosto ir transakcijos mokesčius.

                  AIR BALTIC CORPORATION (airBaltic) yra uždara akcinė bendrovė, įkurta 1995 m. Latvijos valstybei priklauso 52,6 proc., SAS – 47,2 proc. akcijų. Šiuo metu "airBaltic" lėktuvų parką sudaro dvidešimt šeši lėktuvai: dešimt "Boeing 737 – 500", šeši "Boeing 737-300", du "Boeing 757-200" ir aštuoni "Fokker 50" lėktuvai. "airBaltic" tiesiogiai skraidina iš dviejų Baltijos šalių sostinių – Rygos ir Vilniaus, taip pat siūlo tiesioginius skrydžius tarp Kaliningrado ir Kopenhagos.
                  Šaltinis: http://www.kelias.net/8076.html
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Ech... O kad taip Latviai į VTOU skristų persėst į savo skrydžius...

                    Comment


                      Parašė Tropico Rodyti pranešimą
                      Ech... O kad taip Latviai į VTOU skristų persėst į savo skrydžius...
                      Bet tai... Nėra taip blogai per Rygą skraidyti (rizikuoju užsitraukti kai kurių skaitytojų nemalonę). Ogi paskaičiuokime:

                      konkrečiai žiūrėjau skrydį Vilnius -Nica per Rygą ir tiesiogiai iš Rygos. Tiesiogiai iš Rygos 616 LTL, iš Vilniaus per Rygą 799. Skirtumas gerokai mažesnis nei šiaip skrendant į Rygą, o važiuoti automobiliu tikrai neapsimoka. Kita vertus, Klaipėdos gyventojai palyginimui net to neturi, ir turi kaskart 300 km minti ar į Vilnių, ar į Rygą.

                      Paskaičiuokime laiko kaštus: imu tą patį skrydį
                      08:55 Vilnius 09:50 Ryga BT342
                      11:20 Ryga 13:30 Nica BT695
                      14:00 Nica 18:10 Ryga BT696
                      19:30 Ryga 20:25 Vilnius BT345

                      Iš Vilniaus išskrist tenka 9 ryto, Rygoje gyvenant - 11:20. Skirtumas toli gražu ne toks baisus kaip Amsterdame ar Kopenhagoje tenka laukti, ir tai pasiekta tuo, jog Vilnius-Ryga labai dažnai (regis 5 kartus) skraido lėktuvai.

                      Tad reziumuojant konkrečiai šiam skrydžiui lyginant su tiesioginiu pralošiama: po 2h kiekvienam skrydžiui ir 183 LTL. Svarbus klausimas: ar tai daug? Klaipėdos regiono gyventojai galėtų to pavydėti

                      Beje, šiais metais nemažai teko skraidyti, tai ką galiu konstatuoti, jog tik sykį "pataikiau" ant Stambulas-Vilnius krypties, kada lėktuvas buvo patogiu laiku. Visi kiti skrydžiai per kokį nors Europos hubą. Ir nieko, gyvas sveikas esu

                      Comment


                        Parašė keen Rodyti pranešimą
                        Bet KODEL ?
                        Niekas nenori vežti keleivių po 1 Lt, o kitokie tom kryptim beveik neskraido

                        Comment


                          Idomu, kada FlyLal prades statyti savo naujaji terminala VNO, juk gavo zalia sviesa... Kazin ar ju planai nenusikelia i tolima ateiti dabartines krizes fone... tikiuosi, kad ne...

                          Comment


                            Krize krize dabar yra, nenuostabu kad pora meteliu teks palaukti...
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              Sakyčiau, kad ne. Kitais metais bus pats geriausias laikas pradėti statyti... Kodėl?

                              1. Pradėjus statyti tarkim apie 2009 m. vidurį, statybų pabaiga būtų 2010 vidurys - tuo metu ekonominė situacija turėtų pradėti keistis (na dar neaišku ar į gerąją ar į blogesnę pusę ).
                              2. Dėl statybų sąstingio šiais ir kitais metais bus patogi proga pasiderėti su rangovais.

                              Va taip vat...
                              Paskutinis taisė Perfect; 2008.11.04, 11:08.

                              Comment


                                Jei statys tą terminalą tai tokios krizės metu gali ir nepasiteisinti investicijos arba gali nespėti grąžinti 100 milijonų paskolos. O jei pastatytų pradžiai vieno milijono pralaidumų? Mažesnė rizika įsiskolinti jei nepasisektų projektas..
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                  Dėl statybų sąstingio šiais ir kitais metais bus patogi proga pasiderėti su rangovais.
                                  FlyLAL yra tipinė krizės paveikta įmonė. Statytų taigi vis tiek ne už savus, bet už skolintus. O su skolinimusi dabar sudėtinga. Kaip ir visiems kitiems, beje. Iš čia ir statybų sąstingis.

                                  Nesugebėjimai laiku atsiskaityti už paslaugas su oro uostais skolinimosi irgi tikrai nepalengvins.

                                  Kad su pinigais striuka tiek FlyLAL, tiek AirBaltic, tai jau kuris laikas matyti. AirBaltic krūvą skrydžių iš Vilniaus atšaukė irgi ne iš gero gyvenimo.

                                  Comment


                                    Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                    FlyLAL yra tipinė krizės paveikta įmonė. Statytų taigi vis tiek ne už savus, bet už skolintus. O su skolinimusi dabar sudėtinga. Kaip ir visiems kitiems, beje. Iš čia ir statybų sąstingis.

                                    Nesugebėjimai laiku atsiskaityti už paslaugas su oro uostais skolinimosi irgi tikrai nepalengvins.

                                    Kad su pinigais striuka tiek FlyLAL, tiek AirBaltic, tai jau kuris laikas matyti. AirBaltic krūvą skrydžių iš Vilniaus atšaukė irgi ne iš gero gyvenimo.
                                    Aviakompanijom dabar striuka visame pasaulyje ir kas juokingiausia, atpiges kuras joms visai nepadeda.
                                    Del pasaulinio sastingio kompanijoms nubyrejo daug itin pelningu biznio klases keleiviu. Tas pats pareina ir aerouostams, is vienos puses del mazejanciu skrydziu kiekiu is kitos puses del visokiu dutyfree bei kaviniu apyvartos smukimo.
                                    Discounteriams irgi nesaldu, daug kas apskritai planuoja uzkoncervuoti dali turimu lektuvu.

                                    Comment


                                      Man čia toks gudrus klausimas iškilo - šiuo metu kuri kompanija perveža daugau tranzitinių keleivių per Vilniaus oro uostą - Flylal ar visgi Airbaltic? Nes ir Airbaltic tuo užsiima (netgi pradėjo pirmiau - kai skraidė į Kišiniovą). Ypač iš Helsinkio atrodo nemaža dalis keleivių į Vilnių yra tranzitiniai, skrenda toliau per Vilnių. Iš Stokholmo, Talino ir netgi Rygos irgi Airbaltic parduoda bilietus su persėdimu Vilniuje.
                                      Paskutinis taisė alm; 2008.11.05, 00:21. Priežastis: Dar ir Rygą pridėjau
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Man atrodo, kad su dabartiniu žiemos tvarkaraščiu "airBaltic" nebeturėtų pervežinėti keleivių per Vilnių. Nors teorinė galimybė ir bilietų pardavimas per Vilnių vyksta, bet realiai vargiai ar turėtų tokių keleivių atsirasti. Nebeliko nė vienos krypties į Rytus, į kurias skandinavai skrisdavo. "airBaltic" tvarkaraštyje bėra Briuselis, Londonas, Miunchenas, Berlynas. Tai nebent kokiam keliautojui atsitiktinai iš Helsinkio, Talino ar Rygos tvarkaraštis tinka tokiai krypčiai.

                                        Dabar, lapkričio mėnesį, "FlyLAL" taip pat manau tik atsitiktinį tranzitinį keleivį turi - koks vakarietis nebent skrenda į Kijevą/Maskvą ar atvirkščiai. Tranzito turėtų būti nuo gruodžio, kada grįš reisai į Tbilisį - ten daugiau nei pusė "Boeing'o" būdavo tranzitiniai į Vakarus.

                                        Comment


                                          Nu kai pažiūrėjau bilietų kainas bilekokią pasitaikiusią datą po kelių savaičių - skristi Miunchenas - Helsinkis buvo pigiausia per Vilnių. O besirenkančių pigiausią variantą visada yra.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X